Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin?Mikä on poutun nyky kondis?

Niin?Mikä on poutun nyky kondis?

Minua ei saa Poutuksi sanoa, koska Jani Pouttu on eri henkilö. Mutta joo, lihasta sais olla enemmän ja läskiä vähemmän.

Löytyykö tota alotuspostin videoo vielä jostain netin syövereistä?

Löytyykö tota alotuspostin videoo vielä jostain netin syövereistä?

Turvallisesti kansiossa "Älä tuhoa ikinä, koska ne häviää tubesta joskus". Sieltä löytyy Neutraalin ylätaljaa, Weakin bokserivalssia manskulla, poden visiitti pakkiskaupalla, silja line salapano video, bajamajasukellus ja kumppanit esim äm-irk (joka tosin löytyy netistä).

Toi "pode pakkiksen kaupalla" on kyllä aiheuttanu paljon repeilyä.

The Legend, päästä meidät piinasta ja postaa kunnon korkearesoluutio tuplat eestä?

Nytte on painoa 88 kg ja treenit kulkee! Tänään tein prässiä 232,5 kg:lla, kyykkyä 102,5 kg:lla ja hyvää huomenta-liikettä 62,5 kg:lla. Seuraava treeni onkin käsitreeni, mikä on kyllä aina ollut suosikkini. Kuvia ei ole vielä tässä vaiheessa laittaa, mutta katellaan tulevaisuudessa...

Bodiruoka maistuu ja treeni kulkee. Painan 89 kg ja nostan 85 kg penkistä pysäytyksellä ja hyvällä tekniikalla.

paljonko penkkasit sillon kun voitit suomenmestaruuden?

jotain 75, että on sinne rintaosastolle tullut massaa tässä vuosien saatossa :)

Bodiruoka maistuu ja treeni kulkee. Painan 89 kg ja nostan 85 kg penkistä pysäytyksellä ja hyvällä tekniikalla.

Mitä sä olet tehnyt nämä vuodet. Kai nyt saatana treenaava kaveri nyt saa oman painonsa penkistä oli treenannu penkkiä tai ei vaikka kuinka puhtaalla tekniikalla ja vaikka useammalla pysäytyksellä.

Penkki on ollut mulla aina heikko.

Ja mulla liha...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom