Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos tuo Body-lehden nettisivuilla olevan " Classic BB-leiri Power & Fitness Centerillä" jutun ekan kuvan ensimmäinen jamppa The Legend???

Onkos tuo Body-lehden nettisivuilla olevan " Classic BB-leiri Power & Fitness Centerillä" jutun ekan kuvan ensimmäinen jamppa The Legend???

Taitaapa olla.

tänä syksynä on tarkotus kisata uudemman kerran, hiukan kokeneempana ja kovemmissa massoissa :)

Kateelinenhan ei ole kukaan mutta on aika vitun tyhmää että jotain ylistetään mediassa suureksi kehonrakentajaksi lajin osalla kun voitti Suomen mestaruuden, vaikkei ketään muita osallistujia ollutkaan.

No elä nyt, kyllä tuolla meriitillä jo ruvetaan fitness-tähdeksi ja aletaan pitämään blogia fitness-tähden elämästä.

Hitto, nythän mä vasta hokasin; tulin ala-asteella jaetulle kolmannelle sijalle neljän osallistujan hiihtokisassa...
pitäsköhän alkaa pitämään blogia nimellä Hiihtokuninkaan elämä.
Intissä taisin hiihtää viimeksi, mutta voishan mulla vaikka sellattinen pakkomielle olla hommaan.

Viimeksi muokattu:
Onko miten kovat massat tiedossa aikaisempaan verrattuna?

No, käsivarret on 41 cm paksut ja painoa on nyt massakaudella 83 kg. Eli kehitystä on tullut vielä vuosien treenin jälkeen. :)

Timo Poutiaisesta oli muuten muistaakseni mennä vuonna City lehdessäkin artikkeli :)

Timo Poutiaisesta oli muuten muistaakseni mennä vuonna City lehdessäkin artikkeli :)

Ei ole ollut. Taidat muistaa väärin. :)

Nyt on painoa 85 kg ja käsivarsi on 43 cm paksu. Kehitystä tulee hiljalleen.

oikein!paskahousut posettaa ja poutiainen vinkuu!eiku...

btw,siistit viikset

Mikä sarja? Kehonrakennus +80kg? ;)

classic bodybuilding, tavoitteena 78 kg kisapaino, mikä onkin maksimipaino minun pituiselle (174 cm), ei auta kuin laihdutella ;)

Heitähän ketjuun isompia kuvia nykykondiksesta, mieluiten perusposeeraukset. Ei tosta saa minkäänlaista osviittaa sun kunnosta

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom