Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pode ole livenä mitenkään idiootti, hieman omalaatuinen vain, mutta netissä täysi latva-jaakko.
No mä mietin tota kans niiden videoiden perusteella mitä siitä on nähny. Sillä tässä ei tiedäkään että vetääkö jätkä jotain roolia kokoajan (varsinkin netissä ilmeisesti?) vai mitä se oikein meinaa. Mikä tuo kisajuttukin sitten oli? Varsinkin se kerta kun on muitakin ollut ja viimeiseksi jäi. Mikä on tarkoitus lähteä kisaan jos sinne mennessään jo tietää että on viimeinen?
No loppus ehkä tämä koko shaissen puhuminen kun mies puhus suunsa puhtaaks. Onhan tää poutsi juttu jo mun mielestä niinkun nähty. Sais päätöksen tälle.
No en kyllä tarkottanu tuota mitä mieltä lähisukulaiset on asiasta. Ainakaan mua ei kiinnosta kakkaakaan se homma. Lähinnä mietin tuota että mitä mieltä poutsi itse on tästä asiasta. Kun tuntuu että hän niinkun tahallaan pilkkaa lajia. Onko näin vai onko se tarkoitus olla oikeasti kehonrakentaja ja kilpailla? Tuntuu hieman epätodelliselta että kaveri on aivan vakavissaan lajin suhteen ollut ainakaan sillon kun kisoihin ilmottautui. Siis poutsi jos luet näitä niin vastaa nyt edes siihen että mikä se sun suhtautuminen tähän lajiin ihan oikeasti on vai vedätkö showta? Tosin myönnätkö sitä edes jos showta vedät ja sillä julkisuutta haluat.
Jepjep :lol2: tämä katkaisi kyllä kamelinselän , ahahahahaha!!
Tosissaan, just...:lol2:
Älä provoa! Kyllä tässä ihan vakavissaan treenataan eikä siitä sen enempää. Aika näyttää mihin kuntoon tässä päästään.
Onkos bodilavojen nuudeli lähisukua Sir Oilille?
Sir Oil
Poutainen (Timo) vierailee kovin usein Pakkiksen kaupalla ja aina se jotain skitsoa tekee. Nyt on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä Pode ihan livenä, mies ei ole niin spede kuin netti antaa ymmärtää ja asennetta löytyy. Kuten Mike alussa sanoi ;)
The Legend taitaa olla nick.
Btw, teetkös valmennuksilla paljon rahaa Legend? :D (Saattaa toki olla ettei noi viestit ole sun tekemiä?)
Onkos bodilavojen nuudeli lähisukua Sir Oilille?
Sir Oil