Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
No ei tosta niin varma voi olla. Silläpä haluais kuulla mitä mieltä mies on itse asiasta? En mä heti sanoisi että poutsi jotenkin vammanen on tms. Luultavasti miehellä on omanlainen huumorintaju tai jotain?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidin joskus miehelle livenä puhuttelun siitä, miten vammaisen kuvan hän itsestään antaa esim jippiin ja suomi24:n forumeilla. Ihan oma vika se on jos idioottina pidetään. Ei pode ole livenä mitenkään idiootti, hieman omalaatuinen vain, mutta netissä täysi latva-jaakko. Mitäs läksit niin.

Ei pode ole livenä mitenkään idiootti, hieman omalaatuinen vain, mutta netissä täysi latva-jaakko.

No mä mietin tota kans niiden videoiden perusteella mitä siitä on nähny. Sillä tässä ei tiedäkään että vetääkö jätkä jotain roolia kokoajan (varsinkin netissä ilmeisesti?) vai mitä se oikein meinaa. Mikä tuo kisajuttukin sitten oli? Varsinkin se kerta kun on muitakin ollut ja viimeiseksi jäi. Mikä on tarkoitus lähteä kisaan jos sinne mennessään jo tietää että on viimeinen?

Kokemusta kokemusta.

No mä mietin tota kans niiden videoiden perusteella mitä siitä on nähny. Sillä tässä ei tiedäkään että vetääkö jätkä jotain roolia kokoajan (varsinkin netissä ilmeisesti?) vai mitä se oikein meinaa. Mikä tuo kisajuttukin sitten oli? Varsinkin se kerta kun on muitakin ollut ja viimeiseksi jäi. Mikä on tarkoitus lähteä kisaan jos sinne mennessään jo tietää että on viimeinen?

Elä hyvä mies vaivaa päätäs mokomalla asialla.

No loppus ehkä tämä koko shaissen puhuminen kun mies puhus suunsa puhtaaks. Onhan tää poutsi juttu jo mun mielestä niinkun nähty. Sais päätöksen tälle.

No loppus ehkä tämä koko shaissen puhuminen kun mies puhus suunsa puhtaaks. Onhan tää poutsi juttu jo mun mielestä niinkun nähty. Sais päätöksen tälle.

Niin no kieltämättä tää tarina on vielä pahasti kesken,niinku tulee kokoajan sellanen fiilis et "tää ei voi olla tässä" tai jtn.Olis hyvä jos mestari tulis ja näyttäs missä kaappi seisoo.

No en kyllä tarkottanu tuota mitä mieltä lähisukulaiset on asiasta. Ainakaan mua ei kiinnosta kakkaakaan se homma. Lähinnä mietin tuota että mitä mieltä poutsi itse on tästä asiasta. Kun tuntuu että hän niinkun tahallaan pilkkaa lajia. Onko näin vai onko se tarkoitus olla oikeasti kehonrakentaja ja kilpailla? Tuntuu hieman epätodelliselta että kaveri on aivan vakavissaan lajin suhteen ollut ainakaan sillon kun kisoihin ilmottautui. Siis poutsi jos luet näitä niin vastaa nyt edes siihen että mikä se sun suhtautuminen tähän lajiin ihan oikeasti on vai vedätkö showta? Tosin myönnätkö sitä edes jos showta vedät ja sillä julkisuutta haluat.

Älä provoa! Kyllä tässä ihan vakavissaan treenataan eikä siitä sen enempää. Aika näyttää mihin kuntoon tässä päästään.

Jepjep :lol2: tämä katkaisi kyllä kamelinselän , ahahahahaha!!
Tosissaan, just...:lol2:

Jepjep :lol2: tämä katkaisi kyllä kamelinselän , ahahahahaha!!
Tosissaan, just...:lol2:

Ja mitä sä musta tiedät? Luulet vaan tietäväs.

Viittisitkö valaista vähän että mitä sitten ptäisi tietää?

Älä provoa! Kyllä tässä ihan vakavissaan treenataan eikä siitä sen enempää. Aika näyttää mihin kuntoon tässä päästään.

Noniin kiitoksia vastauksesta. Mun osalta ainakin voi tän asian puiminen päättyä tähän. Siirryn itkemään tuota vastausta taka vasemmalle. :rolleyes:

Onkos bodilavojen nuudeli lähisukua Sir Oilille?
Sir Oil

Tätä ketjua lueskellessa ja videota katsellessa tulin siihen tulokseen että pode on lajinsa löytäny. Intoo löytyy selvästi ja halua kilpailla. Että nyt vaan tsemppiä treeneihin!

Siis kuka heppu tässä videossa on? Katsoin videon ja tuli kyllä repeiltyä vaikka en hepusta tiedäkkään. Millä nimellä löytyy postauksia pakkikselta?

Niimpä kuka toi heppuli on?? vittu että sai nauraa tolle :D

Poutainen (Timo) vierailee kovin usein Pakkiksen kaupalla ja aina se jotain skitsoa tekee. Nyt on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä Pode ihan livenä, mies ei ole niin spede kuin netti antaa ymmärtää ja asennetta löytyy. Kuten Mike alussa sanoi ;)

The Legend taitaa olla nick.

Btw, teetkös valmennuksilla paljon rahaa Legend? :D (Saattaa toki olla ettei noi viestit ole sun tekemiä?)

Poutainen (Timo) vierailee kovin usein Pakkiksen kaupalla ja aina se jotain skitsoa tekee. Nyt on sitten kaikilla mahdollisuus nähdä Pode ihan livenä, mies ei ole niin spede kuin netti antaa ymmärtää ja asennetta löytyy. Kuten Mike alussa sanoi ;)

The Legend taitaa olla nick.

Btw, teetkös valmennuksilla paljon rahaa Legend? :D (Saattaa toki olla ettei noi viestit ole sun tekemiä?)

No tuskin nyt enää vierailee kun koko kauppaa ei enää ole olemassakaan.

Ja ainakin seuraavat nikit on ollut käytössä:
Touu
White Pale
57 kg - ???kg
The legend

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom