Myllypuron blue fitness...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
41
Käykö täältä moni kyseisessä paikassa??? äläkää nyt suuttuko vaikka tossa on jo toi "missä päin treenatte threaddi"...
Mitä ootte paikasta mieltä??

Minä

kävin siellä treenaamassa, mutta happi hyytyi huonojen penkkipunnerrus penkkien, vinopenkkien ja kunnon kyykky paikan puuttumisen takia.
Jos jotain positiivista hakemalla hakee, niin onhan siellä
kivoja vipuvarsikoneita, ja Tosi Kivoja Kissoja.
Lääh.

:cool:

Historiankirjoihin taas vastailen. Käyn itse tuolla kyseisellä salilla, kun on niin mukavan lähellä tätä kotiluolaa (5min kävely). Mave-puute on kyllä ikävä, ja penkitkin ovat vähän turhan designiä (a la cybex), mutta muutoin kyllä aika mukava sali. Ns. hilavitkutin-koneita on vähän joka lähtöön, onneksi ainakin itselleni ne kaikki tärkeimmät löytyvät.

Musiikki on usein radiosoittoa, mutta onneksi pari niistä mukavista ohjaaja-tyttösistä soittavat jotain heavyrockia paikalla ollessaan. Mukava bonus salilla on videotykki, menee aika hujahtaen kun aerobista vääntää tykkikuvaa katsellen.

Jos joku lähes-aloittelija käy tuolla salilla niin saa laittaa viestiä, treenikaveri mm. tuohon akin jalkatreeniin olisi tarpeen.. ;)

Itse tulee aina silloin tällöin ostettua kuukausikortti kyseiseen paikkaan.
Mielestäni erittäin hyvä mesta. Löytyy vapaat painot ja hilavitkuttimia joka
lähtöön. Ja happea riittää. Jos nyt oikein hardcorevääntäjä on, niin sitten
ehkä kyykky/mavemestat vähän tökkii.

Ite oon käynyt tuolla jo yli kaksi vuotta. Vehkeitä löytyy tosiaan joka lähtöön, eikä laitteisiin joudu yleensä odottelemaan. Musiikki saisi olla popahtavampaa, ei nimittäin oikein rock iske.

Tuo sali on kyllä sellainen, jossa on jokaiselle jotakin. Raskaan raudan vääntäjillä on oma nurkkauksensa, ja naisille on paljon laitteita, joissa voi lukea Anna-lehteä samaan aikaan kun jumppaa minimipainoilla jotain lihasta. :)

Erehdyin kerran maan alta ulkoilmaan ja Blue Fitnessille. Lähinnä meikäläistä häiritsi se, kun piti aina ensin väijyä jonkin luisevan tyttösen esimerkkiä, jotta tajuaisin miten päin laitteisiin ahtaudutaan.
Eipä silti, kyllä ainakin selkään sain hilavitkuttimillakin pumpin aikaiseksi, mutta näin mankunvärjäämään levytankoon tottuneena... Ei enää, kiitos.

Punnerruspenkitkin olivat liian lyhyitä, joten päätä piti roikottaa puoliksi ilmassa. Auts.

Oon tässä miettiny että jos sen kuukausikortin hommais tonne, onhan se kallis mutta ei auta. Meni tänää niin pahasti hermot toho liikukuntamyllyyn. Luulin oikeesti että siel punttipuolella on jotkut kisat tai tapahtuma ku sitä jengiä oli niin paljo, pyöriskelin siinä n. 5minuuttia ja tulin himaa siivoomaa. Säästypähän hermot. :)

Käynnyt olen. Laitteita on joka lähtöön voisi pari uhrata ja pistää kunnon kykky-ja mave paikan. Porukka jo totesikin vinopenkien ongelman samoin niiden vähyys.
En käy enään.

Mulla on toiminut hyvin ns. change of pace salina. Hinta/Laatu suhde ei ole niin hyvä että alkaisin vakituiseen käymään.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
SuperStar sanoi:
Oon tässä miettiny että jos sen kuukausikortin hommais tonne, onhan se kallis mutta ei auta. Meni tänää niin pahasti hermot toho liikukuntamyllyyn. Luulin oikeesti että siel punttipuolella on jotkut kisat tai tapahtuma ku sitä jengiä oli niin paljo, pyöriskelin siinä n. 5minuuttia ja tulin himaa siivoomaa. Säästypähän hermot. :)

Liikuntamylly on kyllä semmonen treenifiiliksen tappopaikka, että Blue Fitnessistä kannattaa jo sen takia maksaa reikä kipeäksi. Lähellähän on tosin myös East Body, joka on selkeästi halvempi, samoin aukioloajat on paljon paremmat. Eikä siellä näy niitä stringien esittelijöitä, kuten BF:ssa.

Olen kerran käynyt tuolla blue fitnesin ovella ja se riitti minulle. Liikuntamyllylläkin kävin joskus, mutta ei kiitos kummallekin salille nykyään. Kummatkin ovat mielestäni perseestä. Perusteluina mm. se, että porukkaa liikuntamyllyssä liikaa ja blue fitness liian kallis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom