Originally posted by Phat
Mulla on kanssa ollut noita Miken kuvaamia juttuja. Ja selkounia (jos tällä tarkoitetaan unta jonka tiedät olevan unta ja voit tehdä mitä tykkää) as well.
Top3 valveunet:
-Otusten(käärmeiden, hyönteisten) näkeminen sängyssä. Johtaa sängystä pomppaamiseen, huutamiseen ja sängyn ympärillä pyörimiseen kunnes tajuaa todellisuuden. Tavallista nolompaa esim intin alokastuvassa, kuten allekirjoittaneella oli tapana käydä.
-Henkilön, otuksen, asian näkeminen huoneessa. Pieni säikähdys, mutta näitä osaa epäillä kokemuksesta joten saattaa pysyä rauhallisenakin. Outoa on että kohdetta voi tuijottaa minuutteja eikä se katoa. Hallu häviää kun kohdetta lähestyy. Asiaa edesauttaa olemassaolevat muodot, esim vaatemytty sohvalla, muttei tätä kuitenkaan pelkästään aiheuta. Niin todelliselta se näyttää.
Toi on niinkuin just tota mullakin. Kauheella paniikilla ylös sängystä ja heittelee peitot pois kun siellä alla luikertelee käärme. Muija sitten katsoo että jahas, taas se skitsoo ja mä oon vihainen sille kun se ei usko että siellä on vitun käärme. Onneksi noi ei kestä kuin kymmeniä sekunteja. On muuten käsittämätöntä miten jumalattomasti nolottaa AINA, sitä yrittää vielä paikkailla asiaa selittämällä jotain ja aamulla sitten nauretaan yhdessä.