Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by screwdriver
Tuolla höyhensaarilla oli näköjään juttua unihalvauksestakin.
Erittäin epämiellyttävä 'tila', itse ehkä kerran vuodessa koen tuon.
jne..
Originally posted by Mike
Jaa-a, tuskin tää nyt mikään sairaus ainakaan on. Se on vähän vittumaista kun ei noihin voi totutella, ei sitä osaa ajatella että jahas tää on taas tätä kun tuossa lattialla on vettä, meen takas nukkumaan. Sitä vain oikeasti luulee että siinä on vettä, se on ensireaktio, sitten kun asiaa alkaa tutkimaan että vitussako tossa vettä on, niin eipäs sitä siinä enää olekaan. Kaikki toi on semmoisia just kun herää juttuja.
Tyttökaverilla on noita usein. Näkee vieraita ihmisiä, vanhuksia ja ötököitä. Seisoskelee yleensä sängyssä ja tutkii lattianrajaa. Pitää vähän rauhotella ja se siitä.Originally posted by Mike
No voin herätä keskellä yötä ja nähdä jotain mitä ei ole. Fiilis on jotakuinkin kuin ruuvimeisseli tuossa selitteli. Itse vain kykenen liikkumaan, sitä on monta monta kertaa noustu sängystä adrenaliinivirrassa kun on sängyn vieressä seisonut vieras ihminen. Äänet, haut maut, kaikki menee sekaisin tuossa tilassa, voi tuntea esim jotain mitä ei ole. On vähän saatana pelottavaa välillä. Mulla on näitä ollut niinkauan kuin muistan ja kumppanit ovat tottuneet siinä matkan varrella kaikki tuohon säätämiseen. Luin noista aikanani siksi, kun luulin jo että olen ainoa, mutta noitahan on kovin monella.
En suosittele.
Originally posted by Mike
Pitäis kirjoitttaa tonne höyhensaarille, luin joskus kun mulla itella on melkein joka yö valveunia. Ne on välillä vähän rasittavia kun eivät ikinä ole mitenkään mieluisia.
Originally posted by VilleO
Mulla toistuu aina silloin tällöin sellainen tunne unessa että tukehtuisin (todennäköisesti makaan naama tyynyssä) , mutta vaikka kuinka yrittäisin, en pysty liikkumaan Todella epämukava tunne :down:
Originally posted by Missukka
Nää unet nyt ei ole aivan thredin mukaista sisältöä. eniwei. ahdistavimamt uneni liittyy jalkoihin. eli jalkani joko lysähtävät alta tai juoksen karkuun jotakuta ja tuntuu kuin tervassa juoksisi. Onneksi tällöin voin vaikkapa pomppia isoja loikkia tai lähteä lentämään...