Mutkatanko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Missä kaikissa liikkeissä käytätte mutkatankoa. Itse käytän hauiskäännössä vastaotteella ja ranskalaisessa pystyssä. Hauiskäännössä myötäotteella ja ranskalaisessa maaten olen kokeillut mutta havainnut suoran tangon paremmaksi.

Paljonkos tolla "standardi" mutkatangolla on painoa? Kun ei ole saanut aikaiseksi punnita sitä, kun ei ole työpaikan salilla edes puntaria :D

voimaharjoittelu.netin kulmatanko painaa 8kg

Väittävät kuitenkin tuossa linkissä että se painaa 10 kg

"Kulmatanko

Kulmatangolla saat vaihtelua hauis- ja ojentajatreeniin. Hyvä vaihtoehto ranskalaisiin punnerruksiin ja hauiskääntöihin.
  • kuulalaakeroitu
  • paino 10 kg
  • 50mm levyille"

Väittävät kuitenkin tuossa linkissä että se painaa 10 kg

"Kulmatanko

Kulmatangolla saat vaihtelua hauis- ja ojentajatreeniin. Hyvä vaihtoehto ranskalaisiin punnerruksiin ja hauiskääntöihin.
  • kuulalaakeroitu
  • paino 10 kg
  • 50mm levyille"

No tuolta kävin noutamassa ja punnitsin sen ja 8kg oli:)

make S-H

Mutkatanko (ez-tanko?) painaa salilla missä käyn 8kg. Käytän ranskalaisessa penkissä ja joskus hauiskäännöissä. Yleensä kuitenkin suoraa tankoa, koska Reijo "Iso-Paha" Pasanen sanoi kerran minulle, kun reenasin haukkaria mutkatangolla, että "suoralla tangolla se pala kasvaa" :D

Niillä ihmisten painon mittaukseen tarkoitetuilla vaaoilla ei saa noin pienillä painoilla tarkkaa tulosta.Mutta jos laittaa esim 50 kg:n kiekon vaakaan ja sit tangon ni näyttää varmemmin oikeen tuloksen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niillä ihmisten painon mittaukseen tarkoitetuilla vaaoilla ei saa noin pienillä painoilla tarkkaa tulosta.Mutta jos laittaa esim 50 kg:n kiekon vaakaan ja sit tangon ni näyttää varmemmin oikeen tuloksen.

Tai sit menee vaan ite siihen vaakaan :jahas:

Miks helvetissä näitä kulmatankojen painoja pitää arvuutella nykyään joka threadissa? Ne tangot painaa sen verran ku painaa. Kulmatankoja on erilaisia. Paras tapa selvittää sen tangon paino on punnita se itse. Ei mulla muuta. Jatkakaa toki.

Liekköhän se 8kg joku yleinen paino sit noissa tangoissa ku omalta salilta punnitsin vuodelta peruna olevan kulmatangon ja seki paino 8kg :)

aivan sama painaako se 8 vai 10kg samat toistot tulee molemmilla. hikinen 2kg vaikuta yhtään mihinkään.

aivan sama painaako se 8 vai 10kg samat toistot tulee molemmilla. hikinen 2kg vaikuta yhtään mihinkään.

Toisilla vaikuttaa, toisilla ei :D . Oisko hieman jantterin koosta kiinni.

Edit: En kyllä ymmärrä miksi sen painosta pitää tredi tehdä, kun sen tangon voi itse punnita (useimmilla saleilla on se vaaka).

Perus mutkiksella tahtoo vain helposti rikkoa forkut ja ranteet, en tiedä mutta jotenkin se asento ei tunnu mun käsille luonnolliselta. Mutta näissäkin on tosi paljon eroa, muinaisen kotipaikkakunnan salin kaverit toivat salille joskus oman tangon joka oli hieman painavempi ja mutkissa loivempi kulma, oli hyvä käsille ja huomattavasti parempi kuin "standardi" -versio. Jos joku jaksaa askarrella, niin voi saada aikaan aika hyvät välineet. :)

Hassua. Nääshallissa taitaa olla 15kg mutkatanko. Mutkatangolla teen ranskalaista, jos sitä joskus teen. Myöskin vaihtelua välillä hauiksille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom