Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä juttuja kun lueskelee, niin itse saattaisin kirjoittaa sähköpostin myymälän pomolle ja kertoitisin asian siellä(kin). Silloin asioihin saa yleensä muutosta.
Hyvä huomio. Pistin liikkeen omistajille meiliä.

Itseäni rupes vituttaa aivan suunnattomasti... se että joku nöyrtyi maksamaan sen kolme euroa.Paikan omistaja (?) lähti perään ja huutamalla vaati vessapaperinpalasta 3 euroa (!) koska kaveri kävi vessan puolella, vaikkei käyttänyt vessaa, wc:ssä sai siis käydä ilmaiseksi asiakkaat mutta kylttti oli huomaamattoman pieni.
Okei, jossain paikoissa saattaa Suomessakin olla ns vessamaksu mutta 3 euroa paperinpalasta on mielestäni vähän liikaa. Äijä melkein kävi päälle ja käveli iholla perässä (muiden asiakkaiden edessä) kunnes joku seurueesta heitti sen 3 euroa.
Herttoniemen Shell
Viikko takaperin kävin tankilla, ja tapahtuma meni suunnilleen näin.
Dieselpistooli vuosi, jonka johdosta käsi oli ihan märkänä dieselistä. Mitttaristolla ei ollut käsipyyhkeitä lainkaan, joten en voinut pyyhkiä ylimääräisiä polttoaineita pois käsistä.
Marssin sisälle ja menin vessan käsipesulle. Vessassa käsipyyhkeet loppu. Marssin kassalle, ja sanoin punanaamaiselle krapulaisen näköiselle jampalle, että teillä on mittaristolla pistoolli rikki ja se vuotaa naftaa. Mittaristolla ei ollut käsipapereita, eikä vessassa myöskään. Voisiko joku tehdä jotain?
Jannu tuumasi et sano tolle, osoittaen Intialaisen näköistä nelikymppistä naista joka seisoi keskellä myymälää hoomoilasena. Nainen kysyi että mitä olen vailla. Sanoin että no käsipaperia vittu. Se on loppu mittaristolta ja vessasta. Nainen singahti johonkin ja minä hain servettejä makkaratiskiltä. Vitutti. Kuivasin käteni servetteihin.
Menin tiskille maksamaan, jolloin Intilainen toi käsipyyhkeitä. Sanoin punanaamalle että naftapistooli on rikki ja vuotaa käsille naftaa. Punanaama ei sanonut mitään. Kysyin että kuulitkos. Punanaama sanoi että kuuli. Kysyin että meinaatkos tehdä asialle mitään, ja punanaama oli hiljaa.
Tuumasin että pitää näemmä vaihtaa asemaa kun täällä ei hommat toimi. Punanaama tuumasi että seuraava asema vaan joo.
Vitutti, ja vituttaa edelleen. Vaihdan huoltoasemaa. Herttoniemen Shell, Suomen paskin huoltoasema.
Minulla on samanlaisia kokemuksia Herttoniemen Shelliltä. En mene sinne enää ikinä tankkaamaan, vaikka jakaisivat ilmaista bensaa!
Ei niitä taida kiinnostaa panostaa asiakaspalveluun paskan vertaa..
Mikä auto on kyseessä? Mitä autoon tehtiin?Raision Veho. Lähes 5.000 euron huollot, ja siellä jumittanut auto palautetaan asiakkaalle ensin 2 vko jälkeen hengenvaarallisena ja vielä ½ vko jälkeenkin hajoaa samana päivänä alle jo n. 5 tunnin ja 300km jälkeen. Välttäkää kuin ruttoa.
Finnkino! Tapahtui kaverille eilen. Oli menossa lunastamaan kolmea varattua lippua kulttuurilipukkeilla tuntia ennen näytöstä. Työntekijä: voit lunastaa vain yhden lipun itsellesi noilla kerralla mutta varaamme kyllä paikat sinulle. Kaveri ulos hakemaan ihmisiä paikalle joille liput olivat menossa. Maksoivat liput noin 10min päästä samoilla kulttuurilipukkeilla. Paikkoja ei sitten enää ollutkaan varattuina ja joutuivat istumaan johonkin hevon *********! Hienoa toimintaa Finnkinolta!!!!
Finnkino
Tässä saatanan kommariketjussa et voi maksaa nettiostoja tai -varauksia mm. S-pankista.
Jotenkin iski nauruhermoon.En menisi finnkinoa väittämään kommariketjuksi, jos itse olisin kommaripankin ja kommarikaupan asiakas.
Zanzzi et tietty antanut tädeille palautetta asiasta, vaan purit vain hammasta ja odottelit? Kaikkea ihmiset sietääkin.