[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Laatukellot.fi

Tilasin 150e arvoisen kellon kyseisestä kaupasta. Pari päivää meni ja tekemääni asiakasprofiiliin oli vaihdettu tilauksen tilaksi päivitetty. Ajattelin kellon siis olleen joko lähetetty tai ainakin pakattu. Toimitusajaksi luvattiin 5-10 päivää. Noin viikon kuluttua kyselin postista pakettia, mutta ei ollut vielä tullut. Kova hinku oli saada kello ranteeseen, joten kyselin varmaankin noin viikon putkeen postista pakettia päivittäin. Ei kuulunut mitään.

Reilu kolme viikkoa tilauksen teosta otin sähköpostila puljuun yhteyttä. Sain muutaman päivän kuluttua sähköpostia, jossa pahoiteltiin viivettä ja luvattiin kellon saapuvan minulle seuraavan viikon alussa. Ajattelin siis, että kello on varmaankin jo lähetetty. Vähään aikaan ei taas kuulunut mitään ja otin yhteyttä jälleen kauppaan sähköpostilla. Kellon tilauspäivästä oli kulunut jo kuukausi. Parin päivän päästä sain postia, että kellon valmistus on lopetettu ja myyty loppuun. Lupasivat seuraavaan tilaukseen ilmaiset postikulut. Eipä huvittanut tilata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jumalauta miten törkeää palvelua oli äsken yhdessä pienessä kempparissa Kajaanissa. Menin kaverini kanssa nuuskimaan sinne hajuvesiä, koska paikallisella Sokoksella on niin pienet valikoimat. No, menimme hajuvesihyllylle, ja puljun omistaja marssii metrin päähän taaksemme ja sanoo "Mitä tytöt etsii?" Sanoin, että ihan katselemme ja nuuskimme hajuvesiä. No, tuoksuttelin siinä sitten paria, ja sitten sain käteeni kivan Marc Jacobsin tuoksun ja sanoin kaverilleni että tuoksuupa hyvältä. Myyjä ei ollut liikahtanutkaan takaamme, vaan seisoi siinä hiljaa.

No, sitten siirryin katselemaan muita hajuvesiä, ja myyjä ilmestyy nuuskimani tuoksun kanssa viereeni sanomatta sanaakaan ja SUIHKUTTAA SITÄ HIUKSIINI 3 suihkausta ja takkiin 2!!!! Sanomatta mitään!!! Sitten sanoo että "Tämä voisi olla sinun tuoksu." Siis mitä helvettiä?!? Mitä jos en vaikka oikeasti edes tykkäisi tuoksusta tai olisin tosi migreeniherkkä tuoksujen kanssa?! Osaisin kyllä itsekin tuoksua _iholleni_ laittaa jos huvittaisi. Poistuimme pikaisesti enkä kyllä ole enää takaisin menossa.

Vituttaa niin paljon kun koko letti lemuaa ihan hajuvedeltä, samoin mun nahkatakki. Kaiken hyvän lisäksi tuli hedari tosta.

Kävin eilen poliisilaitoksella tekemässä passihaksemuksen aivan hirveän ala-arvoisella ja vittumaisella palvelulla höystettynä. Virkailija oli niin hiekkapilluinen, vakava, tosikko, nyreä ja ylimielinen ettei tosikaan. Jo alkukeskustelu alkoi päin vittua kun menin iloisesti kopille, hymyilin ja sanoin "Hei"... Ei vastausta. Katsoi mua vaan nenänvartta pitkin (ja mä siis olin ns. "hienompi lady" kuin virkailija itse joten en minään punkkarina sinne mennyt, vaikkei edes punkkarit ansaitsisi moista ilmeilyä).

Kun sanoin että "tarvisin uuden passin" ja hymyilin, virkailija katsoi mua kuin vajaa-älyistä, oli hiljaa ja sanoi "Niiiiiiiiin...???"... Ööö... No niin niin, siis passi. Sitten kauhean töykeästi "anna vanha passi!" ym. Ongelmat kasvoivat siinä kohtaa kun otti sormenjäljet, niitä ei saatu kuin oikeasta kädestä seitsemännellä kerralla, vasemmasta kymmenennellä. Tiuski ja oli vittumainen, mun kynnet oli tiellä. Se laite oli tosi epäkäytännöllinen, sormenjälkilevyn yläpuolella oli mielettömän korkea kohta jonka päälle kynsi ei tietenkään taipunut, joten en saanut sormenpäätä painumaan levyä vasten. Toisella kädellä sitten painoin sormea hirveän tuskan kanssa.

Tiuskimista, sanoin että "hei ei tämä ole mikään vitsi että tahallani tätä hankaloittaisin, tämä laite nyt on vaan hieman epäkäytännöllinen pitempien kynsien kanssa". Äyskäisi takaisin että "niin, passiasiat eivät koskaan ole vitsejä!"

Huh huh. Oikeesti kiroilin kun sieltä lähdin. Missään ei ole noin kyrpää ämmää ollut asiakaspalvelutyössä, oli kuinka virallinen asia tahansa. UGH.

Oli niin virhe hymyillä ja olla ystävällinen kun ks. virkailija oli katkeraakin katkerampi ja vittumaisuuden huippu.

Kävin eilen poliisilaitoksella tekemässä passihaksemuksen aivan hirveän ala-arvoisella ja vittumaisella palvelulla höystettynä. Virkailija oli niin hiekkapilluinen, vakava, tosikko, nyreä ja ylimielinen ettei tosikaan.

V*ttu että alkoi v*tuttamaan. Poliisilaitokset on täynnä tuollaisia itseään täynnä olevia p*skakasoja, oikeasti pitäisi ottaa samantien kunnon vihakohtaus ja vaikka räkäistä silmille jos tulee vähänkin tuonsuuntaista käytöstä virkamiehen puolelta. Ehkä ensiksi pitäisi kysyä "onko huono päivä?" ja antaa pellelle mahdollisuus pahoitella omaa käytöstä, ja jos sama linja jatkuu niin limat silmille. Tulkoon mikä tahansa sanktio, mutta kusipäisyydellä pitää olla hinta valtion virkailijallekin.

Matkahuolto, sieltä ei saa palvelua ikinä. En yhtään hymyä ole vielä nähnyt.

Ja erään lähi-siwan kassapoika... ottaa tavaroista kiinni, vetää ne lukijan läpi ja tavara lentää ilmassa sinne "lastauslairutin" seinään. Se ei edes kosketa matkalla sitä liukuhihnaa. Jos se vielä tekee tuon niin vedän juji-gatameen siihen tiskille, kele tu...

V*ttu että alkoi v*tuttamaan. Poliisilaitokset on täynnä tuollaisia itseään täynnä olevia p*skakasoja, oikeasti pitäisi ottaa samantien kunnon vihakohtaus ja vaikka räkäistä silmille jos tulee vähänkin tuonsuuntaista käytöstä virkamiehen puolelta. Ehkä ensiksi pitäisi kysyä "onko huono päivä?" ja antaa pellelle mahdollisuus pahoitella omaa käytöstä, ja jos sama linja jatkuu niin limat silmille. Tulkoon mikä tahansa sanktio, mutta kusipäisyydellä pitää olla hinta valtion virkailijallekin.

Mä oon tosiaan sen verran hieno lady etten lähde sylkemään silmille (tai muuallekaan) ellei se liity jotenkin seksiin :lol2:

Eikä se olisi edes onnistunut, siinä oli sellainen lasipleksi välissä. Enkä muuten ihmettele yhtään miksi. Ehkä sinne on parit syljet joskus lennellyt? :D

Matkahuolto, sieltä ei saa palvelua ikinä. En yhtään hymyä ole vielä nähnyt.

Ja erään lähi-siwan kassapoika... ottaa tavaroista kiinni, vetää ne lukijan läpi ja tavara lentää ilmassa sinne "lastauslairutin" seinään. Se ei edes kosketa matkalla sitä liukuhihnaa. Jos se vielä tekee tuon niin vedän juji-gatameen siihen tiskille, kele tu...

Hah... Ihan repesin tuota sun kuvailua miten ne tavarat lentelee siinä hihnalla :lol2: Odotan sitten youtubematskua siitä juji-gatamesta!

Joo, mä vedän videolle tuon tilanteen sitten... toivottavasti mun takana jonossa on joku reipas kaveri, niin anna sille luurin ja sanon, että pistähän tulemaan videomateriaalia. Ei se kassapoika varmaan tässä tilanteessa vielä mitään aavista. Aika ahdasta vetää siinä liukuhihnalla gatamet mutta eiköhän siihenkin konstit keksi :D

Muuten jos olen ainoa asiakas, niin varmaan herättää ihmetystä kun pystytän videokameran jalustalle ja vähän ensiksi zoomailen kuvakulmia :)

Ja mulla lähti noista sun sylkijutuista taasen ajatus vaihteeksi jonnekin aivan muualle kuin Juji-Gatameen...

Mä oon tosiaan sen verran hieno lady etten lähde sylkemään silmille (tai muuallekaan) ellei se liity jotenkin seksiin :lol2:

Eikä se olisi edes onnistunut, siinä oli sellainen lasipleksi välissä. Enkä muuten ihmettele yhtään miksi. Ehkä sinne on parit syljet joskus lennellyt? :D

Mulla oli viimeks aivan käsittämättömän mukava passivirkailija :) ja viel semmosta vahvaa milf-matskua pienellä pilkkeellä silmäkulmassa...aijai, no ehkä seuraavan kerran sen kassalle viiden vuoden päästä ku passi vanhenee :D

mmmm...Eve sylkemässä :haart:

Mä oon kyllä yleisesti saanut hyvää palvelua. Sitten kun tuollaista täysin ala-arvoista settiä tulee niin mulla menee pasmat sekaisin. Oikein häkellyin siellä poliisilaitoksella koska tuntui kummalliselta hymyillä ja olla ystävällinen toisen ollessa kuin jääkuningatar. Siinä toki sitten itsekin hermostuin kun ei millään irronnut hymyä eikä edes naurahdusta siinä mun kynsien kanssa sekoillessa. Tuon tilanteenhan olisi joku muu virkailija varmaan naureskellen ohittanut ja laskenut vaikka leikkiä asiasta. Mutta tää ei todellakaan. Se pahantuulisuus sitten tarttui ja olin lopuksi itsekin kuin raivon merkki.

Ps: Sylkeminen :haart: ;) :lol2:

Hei... Ei enää OFFTOPIC. Rankkuri on taas jossain kesäkiimassa :D

(Eikä se kasvoille sylkeminen ollut ekana mielessä)

Tähän ketjuun ei enää mtn sylkijuttuja elleivät ne liity huonoon asiakaspalveluun. Totelkaa Rascalkingiä ;)

Hei... Ei enää OFFTOPIC. Rankkuri on taas jossain kesäkiimassa :D

(Eikä se kasvoille sylkeminen ollut ekana mielessä)

No mutku soot nii ihQ et rupee heti keulii ku heität tommosta ;)

Rankkurilla onki vähä takaperoset fantasiat :lol2:

Noihin vittumaisiin, elämäänsä kyllästyneisiin vanhoihin akkoihin törmää kyllä joka paikassa. Hyvässä tapauksessa saavat itelleen vaan ihan paskan fiiliksen aikaan (no okei, ehkä vaan siks hetkeks) käyttäytymällä töykeästi ja aliarviovasti mua eli asiakasta kohtaan. Tekis mieli joskus sanoa et "niin kummanko luulet tässä sen vajaa-tapauksen olevan" stna. Vaihtais duunia jos ei nappaa, vaikka johonki ruumishuoneelle ihan sama. Meilläki duunipaikan kanttiinissa on yks semmonen keski-ikänen läski kanttura, jonka en ole vielä kertaakaan nähny hymyilevän tai tervehtivän ketään. Pelästyttää vaan asiakkaat sillä norsunvittu naamallaan ja mäki olen ennemmin sit vaikka nälässä ku et menen siltä ostaa yhtään mtn.

pre.e. mäki jäin kovasti miettii tota even sylkemistä....uuuu :rolleyes: sylkeminen on kyl niin jees (hot) :kuola: Mut se siitä OT:sta. Anteeks Raskuli :D

oikee e. Nii ettei MsTuplaE suuttus ku en totellu sitä, ni toki saisin kiksit vaan siitä ku räkäsisisin vittumaisen asiakaspalvelijan päälle...hmm...

Mä oikein innolla odotan sitä kun menen sossuun paperikasan kanssa ja siellä on aivan varmaan joku hapan akka yrittämässä kaikkensa etten mitään vahingossakaan saa.

Offtopic: te oikeasti kaikki sylkemisestä puhuvat haluatte että rankaisen teitä :D

Vakuutusyhtiö Tapiolasta, josta on jo muutama kerta täälläkin mainittu..Kilpailutin vakuutuksia eri yhtiöiden välillä ja pyysin vastatarjousta myös silloiselta vakuutusyhtiöltäni Tapiolalta, josta oikein soitettiin ja pyydettiin henkilökohtaisesti käymään keskustelemaan asiasta.

Menimme sitten avokkini kanssa meille varattuna aikana konttoriin ja siellä meidät ohjattiin vanhemman rouvashenkilön tiskille. Siellä pöydän takana istui kunnon kotka joka ensitöikseen tokaisi että "mitä te täällä teette". Olin siinä vähän hämilläni ja selitin emännälle että tapaaminen on sovittu etukäteen ja aiheena olisi vakuutustarjous (luulisi nyt sovitun tapaamisen aiheen olevan tiedossa varausjärjestelmässä..). No sitten kotka kysyi henkkareita että saisi meidän tiedot auki koneelta. Sitten se alkoi kyselemään että mitäs vakuutuksia teillä täällä on??!! Ja meidän tiedot oli sillä auki koneen näytöllä... Tässä vaiheessa mua aloi jo vähän vituttamaan muijan ylimielisen töykeä asenne mutta sain vielä hillittyä itseni.

Muijan ilme pysyi töykeän mairean ylimielisenä kun hän ilmoitti meille että he eivät lähde kilpailemaan vakuutusten hinnoilla, ainoa keino alentaa maksuja on nostaa omavastuun osuuksia. Mulle alkoi sitten tulla tässä vaiheessa jo melko selväksi että todellakin vaihdetaan vakuutusyhtiötä. Samaan hengenvetoon muija alkoi paasata meille siitä että meillä ei näy olevan Tapiolan pariturvaa, laina- eikä henkilövakuutuksia ja yritti kaupata meille vaikka mitä kuolemanvaran vakuutuksia tms. Kerrottiin siinä että ei olla näistä kiinnostuneita (ainakaan tässä yhtiössä) ja että meillä on lainaturva pankin kautta emmekä koe tässä vaiheessa tarpeelliseksi ottaa mitään muita vakuutuksia. Tähän muija ylimielisesti alkoi meille saarnata kuin ala-asteelaisille miten sitä voi vaikka syöpä iskeä tai jäädä auton alle. Että kyllä nämä vakuutukset PITÄÄ ottaa..Vastasimme tähän että kiitos ei, koemme että lainaturva riittää meille tässä vaiheessa. Ja molemmilla on todellakin lisäksi tapaturmavakuutukset joihin sisältyy korvaus kuolemasta tai pysyvästä vammasta. Tähän muija vaan heitti meille ylimielisesti että "vakuutetaan tavarat, talot ja autot ensin ja omalla itsellä ei sitten näköjään ole niin väliä". Kiitos hei ja todellakin vaihdoimme vakuutusyhtiötä.

^ No huh huh... Todellakin kannatti vaihtaa jo ihan periaatteesta.

^ Todellakin kannatti vaihtaa..uusi vakuutusyhtiö on muutaman satkun vuodessa halvempi ja lisäksi siinä on paremmat vakuusehdot. Olisin joka tapauksessa vaihtanut toiseen yhtiöön vaikka olisi ollut kalliimpi kuin Tapiola.. ihan vaan ton käsittämättömän tympeän asiakaspalvelun vuoksi. AsiakasPALVELU on näköjään joissakin firmoissa vaihtunut asiakasVITTUILUKSI. Onneksi voi äänestää jaloillaan..ikinä enää en Tapiolaan hankkiudu asiakkaaksi.

Tapiolasta täälläkin paskaa puhuttavaa.

Maanantaina kävin vakuutustarjouksia kuuntelemassa. Ihan mukavan oloinen rouvashenkilö oli siihen asti kunnes rupesin inttämään että haluan avopuolisoni kanssa tarkastella kotona lisää näitä lappusia, enkä päättää heti. Sitten alkoi se väkisin myynti. "No sinullehan me voimmekin jo vaihtaa nämä henkivakuutukset tänne meille ja auto myös, katsotaan sitten sitä puolison tilannetta myöhemmin"

Ja se auton jankkaaminen oli huippujuttu!! Tarjosivat säästökaskoa kalliimmalla, kuin mitä omistan nykyisen täyskaskon. Tästä ilmaistuani se tantta tokaisi että "no se tuo Pohjolan superkaskokin muuttuukin kolmen vuoden jälkeen sen otettua säästökaskoksi." Olin hetken että no voivv jos se olisikin totta ja soitinkin sitten kotiin päästyäni Pohjolaan varmistaakseni tämän asian. Pohjolasta sanottiin että "ehei muutu mihinkään ennen kuin asiakas itse niin päättää, se on vaikka seuraavat 50 vuotta superkasko jos niin haluaa."

Ja kaiken kukkuraksi huomasin kotona että autovakuutuksen tarjouslapussa lukee paikkakuntana Oulun sijaan Kempele (halvempi vakuutusalue).

Puuh. Tulipa vuodatettua. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom