[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
No, ainakin virastoissa kannattaa tarkkaan harkita minkälaista palautetta ja antaa ja millä hetkellä. Ainakin kannattaa odottaa että asia on viimein hoitunut ennen kun alkaa palautetta antamaan, muuten voi kestää vielä tuplasti pidempään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On varmasti mainittu jo monen monta kertaa, mutta täytyy sanoa että Gigantti on meikäläisellä mustalla listalla. Siinä kaupassa ei vaan toimi mikään. Myyjät luikkivat pakoon kun heiltä yrittäää jotain kysyä, tuotteen noutaminen erillisestä varastosta kestää ikuisuuden, kassoilla on ongelmia lähes aina kun olen kyseisessä puljussa käynyt jne.

Gigantti on kyllä sellainen mesta missä en itse käy, ellei nyt ole pakko tai ostan jotain mihin ei tarvitse myyjän apua.

Kenelläkään kokemuksia Gigantin nettikaupasta? Telkkarin tilaamista miettinyt. Hinnat on halpoja, mutta mallit usein noita mitä ei oikeen muualta löydy, vaikea vertailla.

Gigantti on kyllä sellainen mesta missä en itse käy, ellei nyt ole pakko tai ostan jotain mihin ei tarvitse myyjän apua.

Kenelläkään kokemuksia Gigantin nettikaupasta? Telkkarin tilaamista miettinyt. Hinnat on halpoja, mutta mallit usein noita mitä ei oikeen muualta löydy, vaikea vertailla.

Gigantin myymät televisiot ovat melko vanhoja malleja ainakin mitä tuossa vuosi takaperin tutkailin. Näin he voivat myydä noita vanhoja malleja muka halvemmalla kun joku toinen pulju uusia, ja ostajalle syntyy mielikuva Gigantin halpuudesta.

Tilaa pixmaniasta, löytyy usein kivoja tarjouksia eikä postikulutkaan päätä huimaa.

M-sportin salilla on tullut käytyä parisen vuotta ja ottanut päähän kehnot laitteet ( esim penkki on niin surkea kuin olla ja voi, alataljassa maksimipaino on niin pieni että tällaiselle kyniksellekin ihan täysin turha laite). Ei ole dippi-telinettä eikä leuanveto tankoa. Musiikkilaitteet toimii huonosti, pari kappaletta ku on tullu ni vehje ylikuumenee ja ei toimi. Tän takii oonki ottanu oman mankan mukaa viime aikoina. Näiden lisäksi suihku haisee aina sellaselt et joku ois kussu sinne mut johtuu varmaa jostai kosteudest vaa ku ei kyseisellä salilla muit miespuolisia käy ku mä ja treenikaveri. Jos lähdet illalla tai vklp pois salilta ja sinne ei jää muita ni joudut laittaa kaikki valot ja ilmastoinnit sun muut pois päältä. Lisäksi tullut palautetta omistajalta viime aikoina ku oon aika myöhää treenaillu ja lähteny sii 11 aikoihi vast pois, ihmettelin vaa et mitä se häntä haittaa. Kaiken lisäks kun kaveri tuli tutustuu paikkaa pari päivää sit ja sanoi toiselle omistajista että tulisi tutustumaan vaa ni tämä omistaja-ämmä kysys et oisko viittä euroo antaa, kaveri ihmeissään antoi sen vitosen sit. Ite ku tulin tutustumaan paikkaan pari vuotta sit oli ihan ilmasta ja pitäis vieläki olla ja jos oisin ollu kaverin mukana ni oisin varmast puuttunukki asiaan. Melko kallis mesta muutenki ja ainoostaa siks siel oon käyny ku on tosiaa nii hiljast et yksin saa treenaa, varmaan kuitenki salin vaihto koht edessä ellei parannusta noihin tuu.

Gigantin myymät televisiot ovat melko vanhoja malleja ainakin mitä tuossa vuosi takaperin tutkailin. Näin he voivat myydä noita vanhoja malleja muka halvemmalla kun joku toinen pulju uusia, ja ostajalle syntyy mielikuva Gigantin halpuudesta.
Toisaalta osa malleista on suunnilleen samoja kuin muut, mutta eri mallimerkinnällä.

En tiedä oliko gigantista kyse, mutta joskus luin artikkelin, jossa ukko kertoi ihmetelleensä astianpesukoneen muovin läpi kajastavia valoja. Se kävi niitä vähän kaivelemaan esiin, ja totesi, että hänellä on sama kone kuin se kalliimpi malli, mutta näyttö oli peitetty levyllä. Eli yhdestä koneesta saatiin halpa- ja kallis malli... Jotain valmistajan edustajaa haastateltiin myös, ja sieltä paistoi läpi, että etenkin halpismerkit on kaikki samoja koneita, mutta oven kuoret vaan vaihtuu "merkin" mukaan.

On varmasti mainittu jo monen monta kertaa, mutta täytyy sanoa että Gigantti on meikäläisellä mustalla listalla. Siinä kaupassa ei vaan toimi mikään. Myyjät luikkivat pakoon kun heiltä yrittäää jotain kysyä, tuotteen noutaminen erillisestä varastosta kestää ikuisuuden, kassoilla on ongelmia lähes aina kun olen kyseisessä puljussa käynyt jne.

:offtopic: En nyt henkilöitä ketään ja mainitset kyllä "gigantti on meikäläisellä mustalla listalla".Itse ostanut Tammiston gigantista vuoden aikana pari tv:tä,molemmilla kerroilla palvelu pelannut kiitettävästi.

Ravintola Kabul, Tampere: Mentiin vanhempieni ja avopuolison kanssa syömään tarkoituksena saada afganistanilaista safkaa. Istuttiin pöydässä ehkä 10min ihmetellen kunnes älysivät tiskin takaa tulla juttusille. Meitä palvelemaan tullut herra oli muuten kyllä asiallinen, muttei puhunut lainkaan suomea. Huonolla englannilla hän kertoi, että afganistanilainen keittiö avataan vasta 17.00 ja sitä ennen saatavilla on vain pizzaa ja kebabia. Firman sivuilla ei tästä ollut mitään mainintaa ja oletettiin, että toi on ihan ravintola eikä perus pizzapaikka.

Kebab on "afganistanilaista safkaa"

KELA

Kävin kesän alussa kelassa asioimassa, saavuin sinne iloisesti hymyillen ja tervehtien. Mutta ei... vastassa oli kolme kyrpänaamaista virkailijaa, yksi viilaili kynsiä toimistossaan, toinen hörppi kahvia omassaan joka oli laittanut pahvisen lapun oveen ''Tauolla'' ja kolmas selaili nettiä.

Vilkaisin kynnen viilailijaa joka katsoi minua '' Etkö sä poju näe että mulla on muuta tekemistä'' katseella ja nyökkäsi netinselailijan toimistoa kohti. Totesin ''jaha'' ja suuntasin kölini kohti osoitettua suuntaa, siellä netinselailija nirppanokka karvarömpsä (Se kelan täti) kysyi tiuskaisten ''MITÄ ASIAA!?!?1'':D. Esitin asiallisesti ja hymyille asiani, jonka jälkeen kivinaama rupesi näpyttelemään tietokonettaan. Kunnes puhelin soi, kivikasvo nosti luurin mutta juuri ennen luurin korvalle asettamista HÄN heilautti päätään vienosti jonka aikana loi kasvoilleen mitä mahtavimman hymyn.

Sama tapahtui puhelun lopettamisen yhteydessä, välittömästi kun luuri lähti korvalta kivikasvo heilautti pienesti päätään jonka aikana hymy katosi ja kasvoille palasi sama paskansyönyt ilme.

Vittu kun vitutti

:offtopic: En nyt henkilöitä ketään ja mainitset kyllä "gigantti on meikäläisellä mustalla listalla".Itse ostanut Tammiston gigantista vuoden aikana pari tv:tä,molemmilla kerroilla palvelu pelannut kiitettävästi.

Vitun hyvin siellä ainkin takuuasiat pelaa.

Uskudar kebab Savonlinna.

Joku tätä kehu kylän parhaaksi mutta ihan perseestä. Ravintolassa istuu nyt mun lisäksi 10 asiakasta joilla kaikilla on ruoka edessään. Silti pizzassa kestäisi 40 min. Kannatti sitten kävellä tänne asti. Paska paikka niin kuin koko saatanan kylä.

E: unohtui mainita että samalla hetkellä joku läski paikan työntekijä jauhoi paskaa tekemättä mitään. Ei ihme ettei saa ruokaa.

S-ketjuhan taitaa olla tällä hetkellä ainoa varteenotettava porvariketju.
Kyllä S-ketjun toiminta perustuu puhtaasti stahanovilaisuuteen. Läpeensä sosialistinen toimintamalli useassa toimipisteessä. Muutenkin noissa mestoissa on paljon sellaista, joka ei kestä päivänvaloa. Trust me, I've seen it.

Kyllä S-ketjun toiminta perustuu puhtaasti stahanovilaisuuteen. Läpeensä sosialistinen toimintamalli useassa toimipisteessä. Muutenkin noissa mestoissa on paljon sellaista, joka ei kestä päivänvaloa. Trust me, I've seen it.

...sama.
nimimerkillä 19 vuotta palveluksessa. Ollut.

Mua ei kiinnosta vaikka siellä vedeltäisiin työntekijöitä turpaan tai harrastettais islaminuskoa klo. 21.00 jälkeen. Mulle riittää, että saan sieltä halvalla ruokaa ja se ettei ne tue SKPtä vaaleissa.

Mua ei kiinnosta vaikka siellä vedeltäisiin työntekijöitä turpaan tai harrastettais islaminuskoa klo. 21.00 jälkeen. Mulle riittää, että saan sieltä halvalla ruokaa ja se ettei ne tue SKPtä vaaleissa.
Mua ei kiinnosta, mikä sua kiinnostaa. Kunhan oikaisin huvittavalta kuulostavan oletuksen.

Joku tätä kehu kylän parhaaksi mutta ihan perseestä. Ravintolassa istuu nyt mun lisäksi 10 asiakasta joilla kaikilla on ruoka edessään. Silti pizzassa kestäisi 40 min. Kannatti sitten kävellä tänne asti. Paska paikka niin kuin koko saatanan kylä.

E: unohtui mainita että samalla hetkellä joku läski paikan työntekijä jauhoi paskaa tekemättä mitään. Ei ihme ettei saa ruokaa.

Sama. Kahesti tullu käytyyn, hyvät safkat ollu joo..semi isotki mut sitten se hinta o kyl vähä liia suolane, näkee kyllä ku ei oo karvakäsia töissä. Nii ja toi odottelu..kummallaki kerralla 50min meni odotelles... alko siin 40min odottelun jälkeen olee suht paha kyrpä otassa.

Voisiko olla mahdollista että on pitänyt odottaa lihan kypsymistä? Jos on vaihdettu juuri uusi liha paistumaan tai siitä on leikkattu juuri useampi annos niin käsittääkseni siinä voi kestää aika kauan.

EDIT: Tämä siis sillä oletuksella että pizzaan tuli kebablihaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom