[***Musta Lista***]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Näitä juttuja kun lueskelee, niin itse saattaisin kirjoittaa sähköpostin myymälän pomolle ja kertoitisin asian siellä(kin). Silloin asioihin saa yleensä muutosta.
 
Näitä juttuja kun lueskelee, niin itse saattaisin kirjoittaa sähköpostin myymälän pomolle ja kertoitisin asian siellä(kin). Silloin asioihin saa yleensä muutosta.

Hyvä huomio. Pistin liikkeen omistajille meiliä.
 
Cafe Antonius, Naantali. Kaveri kävi, en itse mutta kertomus puhuu puolestaan: Kaveri kävi sisällä, katsomassa millainen paikka oli, ja ulosmennessä nappasi vessasta nenäliinaksi palan vessapaperia.

Paikan omistaja (?) lähti perään ja huutamalla vaati vessapaperinpalasta 3 euroa (!) koska kaveri kävi vessan puolella, vaikkei käyttänyt vessaa, wc:ssä sai siis käydä ilmaiseksi asiakkaat mutta kylttti oli huomaamattoman pieni.

Okei, jossain paikoissa saattaa Suomessakin olla ns vessamaksu mutta 3 euroa paperinpalasta on mielestäni vähän liikaa. Äijä melkein kävi päälle ja käveli iholla perässä (muiden asiakkaiden edessä) kunnes joku seurueesta heitti sen 3 euroa.

Semmoista palvelua Naantalissa...ei ikinä tuonne enää, sanoo kaveri :)
 
Paikan omistaja (?) lähti perään ja huutamalla vaati vessapaperinpalasta 3 euroa (!) koska kaveri kävi vessan puolella, vaikkei käyttänyt vessaa, wc:ssä sai siis käydä ilmaiseksi asiakkaat mutta kylttti oli huomaamattoman pieni.

Okei, jossain paikoissa saattaa Suomessakin olla ns vessamaksu mutta 3 euroa paperinpalasta on mielestäni vähän liikaa. Äijä melkein kävi päälle ja käveli iholla perässä (muiden asiakkaiden edessä) kunnes joku seurueesta heitti sen 3 euroa.
Itseäni rupes vituttaa aivan suunnattomasti... se että joku nöyrtyi maksamaan sen kolme euroa.
 
Herttoniemen Shell

Viikko takaperin kävin tankilla, ja tapahtuma meni suunnilleen näin.

Dieselpistooli vuosi, jonka johdosta käsi oli ihan märkänä dieselistä. Mitttaristolla ei ollut käsipyyhkeitä lainkaan, joten en voinut pyyhkiä ylimääräisiä polttoaineita pois käsistä.

Marssin sisälle ja menin vessan käsipesulle. Vessassa käsipyyhkeet loppu. Marssin kassalle, ja sanoin punanaamaiselle krapulaisen näköiselle jampalle, että teillä on mittaristolla pistoolli rikki ja se vuotaa naftaa. Mittaristolla ei ollut käsipapereita, eikä vessassa myöskään. Voisiko joku tehdä jotain?

Jannu tuumasi et sano tolle, osoittaen Intialaisen näköistä nelikymppistä naista joka seisoi keskellä myymälää hoomoilasena. Nainen kysyi että mitä olen vailla. Sanoin että no käsipaperia vittu. Se on loppu mittaristolta ja vessasta. Nainen singahti johonkin ja minä hain servettejä makkaratiskiltä. Vitutti. Kuivasin käteni servetteihin.

Menin tiskille maksamaan, jolloin Intilainen toi käsipyyhkeitä. Sanoin punanaamalle että naftapistooli on rikki ja vuotaa käsille naftaa. Punanaama ei sanonut mitään. Kysyin että kuulitkos. Punanaama sanoi että kuuli. Kysyin että meinaatkos tehdä asialle mitään, ja punanaama oli hiljaa.

Tuumasin että pitää näemmä vaihtaa asemaa kun täällä ei hommat toimi. Punanaama tuumasi että seuraava asema vaan joo.


Vitutti, ja vituttaa edelleen. Vaihdan huoltoasemaa. Herttoniemen Shell, Suomen paskin huoltoasema.

Hah

Minulla on samanlaisia kokemuksia Herttoniemen Shelliltä. En mene sinne enää ikinä tankkaamaan, vaikka jakaisivat ilmaista bensaa!
 
Minulla on samanlaisia kokemuksia Herttoniemen Shelliltä. En mene sinne enää ikinä tankkaamaan, vaikka jakaisivat ilmaista bensaa!

Olen tankannut sielllä kymmenkunta kertaa ja joka ikinen kerta on jäänyt paska maku. Tämä oli nyt se viimen niitti, joka saa kyseisen paikan jättämään väliin tulevaisuudessa.


Soitin palautteen Shellin palauteyhteyden kautta. Tuskin auttaa mitään. Ei niitä taida kiinnostaa panostaa asiakaspalveluun paskan vertaa..
 
Sit Huppe ku saatte valituksen tehtyä loppuun ja toi kusipäämyyjä hirteen niin toi poikas reaktio:

success_baby70989908.jpg



:D 1:1
 
Onkohan ajat muuttuneet vai sattunut olemaan huono päivä, entinen lähihuoltamoni oli kyllä tunnettu palvelustaan. Autot tultiin tankkaamaan ja jne. palvelun suhteen ei ollut valittamista edes mopoiässä. Kalliitahan nuo Laiturien Shellit on aina olleet, mutta se onkin jo toinen juttu. Tosin koko ketjuhan kuopataan, jos se on laskenut motivaatiota.
 
Finnkino

Tässä saatanan kommariketjussa et voi maksaa nettiostoja tai -varauksia mm. Tapiola- tai S-pankista. Varmuuden vuoksi et voi maksaa niitä edes luottokortilla. Ei ole mennyt palaute asiasta edes perille. Samassa saatanan paskavarausjärjestelmässä on värisokealle valittu niin hyvin ne värit, ettei niitä varattuja tai pidossaa oleva paikkoja erota siitä teatterinpohjasta. Olisinhan se nyt vaikeaa vaihtaa ne värit joihinkin muihin. Parasta on kun ei kuunnella palautetta. Esimerkki yritykestä, jossa kaikki asiallinen palaute valuu suoraa roskiin. Kiinnostaa taas vitusti lähteä hakemaan ne liput tuntia etukäteen sieltä teatterista.

edit: vitutti sen verran että soitin Finnkinoon. Olisin soittanut jo aikaisemmin mutta en löytänyt saitlta keskuksen numeroa. Syksyllä kuulemma tulee näihin asioihin muutos. Kauan siihen on mennytkin. Silti tämän illan leffanautintoa tehostaa tämä säätäminen että saa varatut liput maksettua.
 
Finnkino! Tapahtui kaverille eilen. Oli menossa lunastamaan kolmea varattua lippua kulttuurilipukkeilla tuntia ennen näytöstä. Työntekijä: voit lunastaa vain yhden lipun itsellesi noilla kerralla mutta varaamme kyllä paikat sinulle. Kaveri ulos hakemaan ihmisiä paikalle joille liput olivat menossa. Maksoivat liput noin 10min päästä samoilla kulttuurilipukkeilla. Paikkoja ei sitten enää ollutkaan varattuina ja joutuivat istumaan johonkin hevon *********! Hienoa toimintaa Finnkinolta!!!!
 
Raision Veho. Lähes 5.000 euron huollot, ja siellä jumittanut auto palautetaan asiakkaalle ensin 2 vko jälkeen hengenvaarallisena ja vielä ½ vko jälkeenkin hajoaa samana päivänä alle jo n. 5 tunnin ja 300km jälkeen. Välttäkää kuin ruttoa.
 
Raision Veho. Lähes 5.000 euron huollot, ja siellä jumittanut auto palautetaan asiakkaalle ensin 2 vko jälkeen hengenvaarallisena ja vielä ½ vko jälkeenkin hajoaa samana päivänä alle jo n. 5 tunnin ja 300km jälkeen. Välttäkää kuin ruttoa.
Mikä auto on kyseessä? Mitä autoon tehtiin?
 
A-Katsastus

Eli Rauman A-katsastuksen asiakaspalvelu on niin töykeää, että en suosittele kenellekkään.
Itselle kävi näin. Menin konttoriin sisälle koska auton kilvet oli siellä, helvetillinen jono (2 ihmistä) ja nämä niinkutsutut asiakaspalveliat puhuvat paskaa keskenään eikä ollut mikään kiire millään. Kun 20min odotuksen jälkeen pääsin siihen "tiskille" niin tämän rouvan puhelin soi ja puhuu varmaan 5-10min jostain saatanan kukkasista ja ruokaostoksista.
Kun hän vihdoin ja viimein lopettaa puhelun niin soi konttorin puhelin ja taas meni se 5minuuttia odotellessa.
Kun viimein sain asiani esitettyä ja tämä rouva lähtee etsimään kilpiä siitä metri x metri kopista niin tämä alkaa siinä matkalla puhumaan paskaa toisen tiskintakana istuvalle naiselle. Vasta tämänjälkeen hän saa kilvet haettua ja tuotua siihen tiskille.
Aikaa koko operaatioon meni 45min.

Sitten ajoin auton siihen katsastuspuolelle ja katsastaja nainen totesi auton "hyväksi" jonkajälkeen takaisin sisälle täyttämään jokin lappu ja maksamaan kilpien säilytyksestä. Yllätys yllätys nämä rouvat tiskin takana puhuvat taas paskaa keskenään eikä mikään kiire.

Oli taas sopiva vitutus päällä kun sieltä pääsi pois. Tapahtumasta aikaa rapea kuukausi enkä koskaan mene uudelleen.
 
Zanzzi et tietty antanut tädeille palautetta asiasta, vaan purit vain hammasta ja odottelit? Kaikkea ihmiset sietääkin.
 
Finnkino! Tapahtui kaverille eilen. Oli menossa lunastamaan kolmea varattua lippua kulttuurilipukkeilla tuntia ennen näytöstä. Työntekijä: voit lunastaa vain yhden lipun itsellesi noilla kerralla mutta varaamme kyllä paikat sinulle. Kaveri ulos hakemaan ihmisiä paikalle joille liput olivat menossa. Maksoivat liput noin 10min päästä samoilla kulttuurilipukkeilla. Paikkoja ei sitten enää ollutkaan varattuina ja joutuivat istumaan johonkin hevon *********! Hienoa toimintaa Finnkinolta!!!!

http://www.smartum.fi/content/fi/11501/10834262/10834262.html

Kyllä tuossa työntekijä (ja finnkino) toimi ihan ohjeiden mukaan, joten oma moka.
 
Zanzzi et tietty antanut tädeille palautetta asiasta, vaan purit vain hammasta ja odottelit? Kaikkea ihmiset sietääkin.

Meidät suomalaiset kasvatetaan tarkoituksella selkärangattomiksi paskoiksi. Ei ikinä sanota asioita silloin kuin ne pitäisi, vaan jauhetaan sitten muualla paskaa samasta aiheesta monta viikkoa. Alkuperäistä kirjoittajaa en pelkästään kritisoi, vaan koko saatanan kansaa.
 
Back
Ylös Bottom