[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Virkailija oli niin hiekkapilluinen

Taas tää poika oppi lisää kivoja ilmaisuja, kiitti, ihan mahtava... :D

Jos jotain ketjuun kuuluvaa niin tohon hiukan lähemmäs avattiin Expert, ja kävin sitte telkkareita kattomassa kun vanha kuvaputkitöllö oli uuden konsolin kanssa niin perseestä. Yleensäkin mulla on varmaan aika outo periaate, mut mun mielestä nykypäivänä jos halutaan oikeesti lisätä sitä saatanan myyntiä noissa elektroniikka,kodenkoneliike- kaupoissa, ni sen takia siellä on myyjät, että ne palvelee eikä röhnötä jossain piiloissa naureskellen kuin pikkupojat kyrpä pystyssä kun joku tantta kävelee putiikkiin. Asiantuntevaa Raumalla joo.

Koita siinä sitten kanssa tarkastella telkkareitten kuvalaatua kun niitä ei ollu paskaakaan skaalattu. Reilun puolen ruudun kokoista sumeeta paskaa jokaisessa miten sattuu ja reunat paistaa mustina reilusti. EI siinä ees kehtaa kysyä periaatteita vastaan myyjää paikalle tiedustellakseen et ettekö vittu osaa ees sen vertaa näitä pelejä käyttää kun mä ite? Ja oon vielä niin perkeleen yksinkertainen et alta pois.

Vittuako valitetaan et lama painaa, sietääkin saatana työpaikat mennä kun ei kiinnosta myydä mitään. Turvatut työpaikat, eikai millään vitun ketjulla ole tarvetta myydä mitään sitten. Loppujen lopuksi tuli hommatua netin kautta, yllätys.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarjosivat säästökaskoa kalliimmalla,pal kuin mitä omistan nykyisen täyskaskon. Tästä ilmaistuani se tantta tokaisi että "no se tuo Pohjolan superkaskokin muuttuukin kolmen vuoden jälkeen sen otettua säästökaskoksi." Olin hetken että no voivv jos se olisikin totta ja soitinkin sitten kotiin päästyäni Pohjolaan varmistaakseni tämän asian. Pohjolasta sanottiin että "ehei muutu mihinkään ennen kuin asiakas itse niin päättää, se on vaikka seuraavat 50 vuotta superkasko jos niin haluaa."

Jokainen vakuutusyhtiö kehuu ehtojaan ja hintojaan parhaiksi ja haukkuvat muiden yhtiöiden ehtoja siinä missä ehtivät. Ja sit väitetään tietävänsä näiden muiden yhtiöiden ehdot ja arvostellaan niitä. Aika noloa vaan jos sitten paljastuu paskan puhuminen..Kun kilpailutin vakuutusyhtiöitä niin varmaan kahdesta soittivat sitten perään ja kyselivät olenko päätynyt heidän tarjoukseensa. Kun sitten kerroin että en ole kyseisen yhtiön tarjousta valinnut niin heti alkoi se muiden yhtiöiden arvostelu..jokaisella oli tietysti omasta mielestään parhaat ehdot jne..Joku katsoi asiakseen jopa kommentoida siten, että antoi mulle "ilmaisen vinkin", että ei kannata katsoa pelkkää hintaa vaan vertailla myös vakuusehtoja...:hyvä:Ihan tosi??? Meinasin revetä siinä puhelimessa ihan totaalisesti..Lisäksi mua kanssa ärsyttää tollanen väkisin myyminen. Jos kerran sanon että haluan harkita asiaa niin pitäis sen myyjänkin jo tajuta et on turha enää jatkaa sitä kaupantekoa sillä hetkellä.

Tapiola kusetti muakin joskus. Hain vakuutusta niin tuli sitten kirje, että on lähetetty kysely hoitokertmuksista sairaalaan jossa olin ollut muutama vuosi takaperin potilaana. Ok, ei mitään. Kului kuukausi ja mitään ei kuulunut joten soitin Tapiolaan josta kerrottiin, että "eilen on lähetetty kysely hoitokertomuksista sairaalaan" vaikka kuukausi sitten tulleen kirjeen mukaan kysely oli lähetetty jo silloin. Vakuutus tottakai astui voimaan siitä, kun lähetin ensimmäisen henkilötietolomakkeen, jossa oli nimi alla eli yrittivät saava 12kk kestävästä vakuutuksesta alle 11kk kestävää vakuutusta huijaamalla. Tässä vaiheessa sitten sanoin, että käsittelyn voi puolestani lopettaa, en aio vakuutusta ottaa.

Vuodesta 2007 alkaen tuo kyseinen paskalafka on soitellut meille. Vaikka joka kerta sanoo, ettei kiinnosta ja haluaa nimensä pois listoilta, jatkuu soittelu silti. Ja soitot tulevat vieläpä joka kerta eri numerosta.

Passi-asioista itselläkin huonoja kokemuksia, samalla poliisiasemalla kävin molemmat kerrat (Itäkeskus). Todella tylyä palvelua alusta alkaen, passia noutaessa sitten olin juuri sillä minuutilla tiskillä kun se passien noutoaika meni umpeen (olisiko ollut <-17.00), niin eipä täsi suostunut antamaan minulle sitä passia. Siinähän se olisi ollut käden ulottuvilla, mutta kun VIRASTOISSA EI TOIMITA NIIN! Lähdin vielä palaverista aikasemmin että ehtisin hakemaan passin, mutta toisin kävi. No joo, oma mokahan se oli, mutta kyllä otti päähän.

"Hauskanpitoon kyllästynyt oon, mä tahdon töihin virastoon" lauloi jo Luumäetkin. :D

Mua pistää heti vihaksi jos asiakaspalvelija ei vastaa esim. tervehdykseen. Miten vaikeaa se on sanoa "moi" jos toinen tervehtii ensiksi? Itiksen Tiltissä on yksi kaljupää kuka on kyllä huonoimpia asiakaspalvelijoita ikinä, kaveri istuu tuppisuuna eikä vastaa. Kaikenlaiset tyypit pääsee asiakaspalveluun töihin, luulisi että firmaa edes vähän kiinnostaisi kuka niitä tuotteita myy.

Olen törmännyt samanlaiseen toimintaa virastoissa, sekä passi-asioissa, että muuten poliisilaitoksella (aamupuhallukset yms). Mä en vittu tajua miksi sitä pitää useinmiten olla niin helvetin epäystävällinen sitä asiakasta kohtaan. Se, että noita asioita ei voi tehä muualla kuin noiden sitruunanaamojen luona oikeuta tympeään kohteluun. Varsinkin kun omasta mielestäni olen aina ollut hyvinkin iloinen ja asiallinen hoitaessani näitä juttuja.

Mustalle listalle laittaminen on hiukan vaikeaa, kun näitä asioita ei voi muualla hoitaa.

En tiedä onko se työilmapiiri sitten niin ikävä että pidempään kun on töissä rupeaa vituttamaan, vai eikö siihen asiakaspalveluun vaan panosteta koska eihän "asiakkaalla" tosissaan ole mitään vaihtoehtoja. Enintään ajaa siihen seuraavaan virastoon.

Ei voi äänestää lompakollaan näissä virastoasioissa, mikä on harmi. Palautetta tietty voi antaa, mutta mahtaako auttaa.

Joensuun Sotka

Vein maaliskuussa kaksi keittiönpöydän tuolia reklamaatioksi liikkeeseen, koska olivat molemmat lohjenneet selkänojan ja istuinosan liitoskohdan luota (liimapuusauma). Olivat lohjenneet reilun kuukauden aikavälillä, en vain ollut kerennyt viedä toista vielä liikkeeseen. Lähes ensimmäisinä lauseina myymäläpäällikkö paukauttaa minulle, että olenko poikamies -> "juu..?" -> "no niin, eli asut poikamieskämpässä" -> "juu, mutta kyllä niillä ihan normaalisti on istuttu eikä rymytty hajalle" -> kaveri on hiljaa ja tutkii tuolia. Jatkaa sitten kohta selitystään, että eivät nämä voi näin hajota normaalikäytöllä. Alkoi sitten selittämään, että minun painoinen kaverikin kun sellaisella tuolilla vähänkin keikkuu niin se murtuu.

Jauhamisten jälkeen myymäläpäällikkö sitten lupasi lähettää reklamaation tuolin valmistajalle valokuvineen, jotta saataisiin päätös korvaamisesta. Aikaa kului kuukauden päivät ja soittelin perään. Kertoivat soittavansa myöhemmin ja soittivatkin tunnin päästä. Selvittivät asian siis vasta sitten, kun minun piti ensin kysellä perään.. Kertoivat, että olen käyttänyt tuoleja väärin ja että käyttövirheen takia niitä ei korvata. Heidän ei kuulemma myöskään tarvinnut osoittaa, että olisin tehnyt mitään käyttövirhettä. Olin aamulla tiedustellut aiempien vastaavien tapausten menettelyitä kuluttajaviraston puhelimesta ja en kerennyt kuin mainita kuluttajaviraston, niin tyyppi rupesi toisessa päässä meuhkaamaan. Kertoi muun muassa, että heilläkin on organisaatiot, jotka suojelevat heitä ja että pitää pelata reilua peliä. Asia jäi siltä osaa siihen, että kuluttaja-asiamies oli muutenkin menossa käymään liikkeessä seuraavalla viikolla, jolloin myymäläpäällikkö voisi kysellä asiaa paikan päällä.

Unohdin sitten asian viikoksi, jolloin kuluttajavirastosta soittavat, kertovat hoitaneensa asian ja että minulle on tulossa uudet tuolit. Heidän toimintaansa olin pirun tyytyväinen, sillä en ollut tehnyt minkäänlaista valitusta/ilmoitusta. Tosin olisihan se voinut mennä metsäänkin, kun rupeavat "selän takana" asioita järjestelemään. Kuluttajaviraston nainen vielä kertoi, että myymäläpäällikkö on hyvin pahoillaan tapahtuneesta, mutta eipä se asenne tuntunut olleen muuttuneen, kun tuolit kävin liikkeestä hakemassa, sama jauhanta käyttövirheestä jatkui.

Kootusti, mitä meni hiukan vituiksi asiakaspalvelussa:

-Suhtautuminen minuun oli alusta lähtien se, että tuolit oli hajotettu (poikamieskyselyt, täysin epäolennaista)
-Viittaaminen minun painooni (ei sillä että minä loukkaantuisin, mutta moni saattaisi)
-Eivät hoitaneet asiaa ennen perään kyselemistä
-Reklamaatioprosessi kesti yli 2kk (kohtuu pitkä aika, kun ottaa huomioon, että kyseessä päivittäiskäyttöinen hyödyke, korvaavia tuotteita ei voinut saada)
-Eivät suostuneet mihinkään muuhun järjestelyyn kuin uusiin tuoliosiin (minulla on nyt tosi kova luotto moisiin tuoleihin, varsinkin alkaa vääntämään uusia rekloja)
-Kyseessä ei ollut mikään kesämyyjä tms. vaan myymäläpäällikkö, jonka luulisi käsittävän, minkälaisen mainekustannuksen homma aiheuttaa verrattuna tuolien osien kustannuksiin

Pelaajan Valinta

Tilasin kyseistä puljusta Singstar ja Singstar: Rocks pelit tyttöystävälle, koska normaalia Singstar peliä on vaikea saada normiliikkeistä. Heidän hintansa eivät olleet aivan halvimmasta päästä, mutta juuri se että saisin molemmat pelit samasta paikasta vaikutti ostopäätökseeni.

Sivut olivat hieman amatöörimäisesti tehty, mutta tilaus sujui kuitenkin melko vaivattomasti. Peleistä ei sen jälkeen kuulunut mitään, kunnes n. kuukauden (20+ työpäivää) päästä tilauksen kohdalle ilmestyi teksti "Osittain toimituksessa". Postiluukusta tipahti Singstar: Rocks -peli muutamia päiviä myöhemmin, jonka ohessa kuitti tjsp. jossa luki että Singstar tulisi jälkitoimituksena.

Odottelin taas pari päivää ja sivuilla luki vain "Osittain toimituksessa" eikä sähköpostiin ollut tullut lisäinfoa. Päätin siis kysellä hieman sähköpostitse ja minulle ilmoitettiin, ettei Singstar olisi tulossa ollenkaan (eiköhän tästä pitäisi ihan ilmoitella heidän puoleltaan). Sanoivat sitten että voisin saada rahat takaisin tämän pelin osalta tai etsiä peliä käytettynä. Olin sitten hieman närkästynyt asiasta ja yritin kysellä jotain korvauksia kohtuuttomasta toimitusajasta, siitä että olisin saanut pelkän Rocks pelin n. 10e halvemmalla toisista liikkeistä ja postituskuluista (Koska joudun tilaamaan pelin muualta heidän takiaan). He eivät edes viitsineet vastata näihin pyyntöihin vaan lähettivät suoraan viestin: "Hei, olemme hyvittäneet Singstarin sinulle Paypalilla. Mukavaa kesää!" ja lähettivät pelin hinnan verran rahaa paypal tililleni. Väittivätpä vielä, ettei paypal vie omaa osaansa tästä palautetusta summasta.

Asiakaspalvelu on ala-arvoista, toimitusajoissa ja pelien saatavuudessa valehdellaan... Enpä mene heiltä tilaamaan enää mitään, enkä suosittele muillekkaan. En jaksa yrittää viedä asiaa pidemmälle, koska tappio jäi rahallisesti sen verran pieneksi.

Nettikauppa DVDNET.fi.

Tilasin Pirates of the Caribean: Maailman laidalla - Blue Rayn 27.5. Ja maksoin sen (tietenkin) etukäteen. Tähän päivään mennessä levyä ei ole näkynyt ja sähköpostiin ei ole vastattu.

Vittu. Ikänä tilaa sieltä enää mitään.

Savonlinna Intersport ja Nopsa polkupyörä - erityisen mustalla listalla myyjä nimeltä Pete, kuitissakin lukee että Pete

Olemme etsineet tuollaista Nopsan kolmipyöräistä pienimmäiselle.
http://www.nopsa.fi/polkupyorat/lasten-pyorat/nopsa-10-trike/cid5/pid17/20

No viimein sellainen löytyi Intersportista Savonlinnasta. Hetken odoteltuani paikalle tuli myyjä nimeltä: Pete. No pete kauppasi kovasti tuota pyörää ja lopulta kaupat tuli. Hintalapun hinta oli valmiiksi mietitty tiukaksi. 99,90 euroa.
No maksu kortilla ja pyörän kanssa ulos. Muksu työnteli tuota sitten katua pitkin kun ei uskaltanut ajaa:

P1020145.jpg

No niinhän siinä sitten kävi että taka-akseli oli valmiiksi aivan kiero, mietimme että kun pyörä muuten on ok, niin pieni vemputus ei haittaa. No 200m työntelyn jälkeen MOLEMMAT takapyörät halkesivat kahteen osaan keskeltä, kun niitä yhdistävä kumirenkula (kts. kuva) putosi paikoiltaan. Pyörä on käyttökelvoton. No laitoin sen takaisin ja kohta sama kävi uusiksi. Huonoksi onneksi liike oli jo suljettu.

Ei muuta kuin 100km matka maanantaina Savonlinnaan ja pyörää palauttamaan. Nyt oli joku toinen myyjä paikalla ja sanoi vain näpsäkästi: "Ai toi viimeinenkin tuodaan takaisin, muut onkin jo palautettu" Eli tyyppivika kyseessä ja silti se "Pete" möi innokkaasti tuon paskafillarin meille.

Turpaan vetäisin jos olisin ilkeämpi!

Varoitus, kuvan pyörä on paskaa!
nopsa_trike-lastenpyora.jpg

Nopsa 10" Trike

^

Kuinka on ylipäätään mahdollista, että Intersport ei ole vetänyt noita romuja myynnistä, jos tuote on selkeästi ihan täyttä paskaa.

Osoittaa kyllä myyjän totaalista kusipäisyyttä.

Ei saisi nauraa tuolle Hupen tarinalle, mutta tipuin täysin kuin luin tuon. Tuo kuva kruunaa kaiken; "Paskan möivät" :D

Tuo kuva on kyllä hulvaton, pikkumies nojailee vehkeeseen isännän elkein kun kyseessä olisi joku harrikka. :)

Herttoniemen Shell

Viikko takaperin kävin tankilla, ja tapahtuma meni suunnilleen näin.

Dieselpistooli vuosi, jonka johdosta käsi oli ihan märkänä dieselistä. Mitttaristolla ei ollut käsipyyhkeitä lainkaan, joten en voinut pyyhkiä ylimääräisiä polttoaineita pois käsistä.

Marssin sisälle ja menin vessan käsipesulle. Vessassa käsipyyhkeet loppu. Marssin kassalle, ja sanoin punanaamaiselle krapulaisen näköiselle jampalle, että teillä on mittaristolla pistoolli rikki ja se vuotaa naftaa. Mittaristolla ei ollut käsipapereita, eikä vessassa myöskään. Voisiko joku tehdä jotain?

Jannu tuumasi et sano tolle, osoittaen Intialaisen näköistä nelikymppistä naista joka seisoi keskellä myymälää hoomoilasena. Nainen kysyi että mitä olen vailla. Sanoin että no käsipaperia vittu. Se on loppu mittaristolta ja vessasta. Nainen singahti johonkin ja minä hain servettejä makkaratiskiltä. Vitutti. Kuivasin käteni servetteihin.

Menin tiskille maksamaan, jolloin Intilainen toi käsipyyhkeitä. Sanoin punanaamalle että naftapistooli on rikki ja vuotaa käsille naftaa. Punanaama ei sanonut mitään. Kysyin että kuulitkos. Punanaama sanoi että kuuli. Kysyin että meinaatkos tehdä asialle mitään, ja punanaama oli hiljaa.

Tuumasin että pitää näemmä vaihtaa asemaa kun täällä ei hommat toimi. Punanaama tuumasi että seuraava asema vaan joo.

Vitutti, ja vituttaa edelleen. Vaihdan huoltoasemaa. Herttoniemen Shell, Suomen paskin huoltoasema.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom