[***Musta Lista***]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Kaks viikkoo ja kolme päivää sitten tilasin Voimavitunpuoti-verkkokaupasta tavaraa, tilausvahvistus tuli heti. Toimitusehdoissa lupailivat laittaa paketin postiin yleensä viikon sisällä tai ilmoittaa, jos toimitusaika venyy. Pari päivää sitten tiedustelin sähköpostilla tilannetta, ei tullut mitään vastausta. Tänään soitin kahteen numeroon, mitä nettisivuilla on annettu puhelintilauksia varten, kummastakaan ei vastata, tuuttaa vaan. Onko tuo pulju pystyssä, niillä pitäs olla Helsingissä ja Haminassa salitkin?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaks viikkoo ja kolme päivää sitten tilasin Voimavitunpuoti-verkkokaupasta tavaraa, tilausvahvistus tuli heti. Toimitusehdoissa lupailivat laittaa paketin postiin yleensä viikon sisällä tai ilmoittaa, jos toimitusaika venyy. Pari päivää sitten tiedustelin sähköpostilla tilannetta, ei tullut mitään vastausta. Tänään soitin kahteen numeroon, mitä nettisivuilla on annettu puhelintilauksia varten, kummastakaan ei vastata, tuuttaa vaan. Onko tuo pulju pystyssä, niillä pitäs olla Helsingissä ja Haminassa salitkin?

Kyse lienee tästä lafkasta: Gym voimapuoti arvostelut ja kokemukset | Puskaradio. Ei näytä olevan muillakaan kovin postiivisia kokemuksia ko. paikasta...
 
Joo. Meni Xperia Z2:sta näyttö ja lähetin sen MyTrendyPhonelle korjattavaks, lupailtiin valmista 1-2 työpäivän aikana. Kolme viikkoa siinä sitte loppujen lopuks meni, ja tuohon kolmeen viikkoon mahtu paljon huonoa asiakaspalvelua. Niin, ja akunkin vaihtoivat vaikka se toimi ihan normaalisti kun puhelin multa lähti. Ja minun laskuun tietysti. Lopputuloskaan ei ole mikään hyvä, kun viestin kirjoittaminen ei meinaa onnistua, näytön herkkyys on paljon surkeempi ku aiemmin. akunkestoki on selkeesti alkuperästä paskempi. En voi suositella kenellekkään ja aina kun tulee puheeksi niin aion mustamaalata tätä firmaa parhaan kykyni mukaan. Kallis puhelin käytännössä pilalla.


EDIT: Näköjään myös moderoivat tuotearvioita joten sinnekkään ei voi totuutta kirjoittaa.
 
^Noissa valtuuttamattomissa huolloissa on myös se huono puoli, että ne ei välttämättä käytä alkuperäisosia. Ja takuuhan luurista menee kokonaan.
 
Kaverilla joka on HYVIN tarkka siitä, että vastaa aina puhelimeen tai ainakin sottaa välittömästi takasin puhelun kun huomaa. Kolme päivää koitin saada ukkoa kiinni eikä vastaa, hälyttää ihan normisti. Lopulta soitin frendin siskolle ja kysyin, että onko mulle suututtu jostain tms. Kun ei puhelimeen vastata. Syynä oli Elisa ja 4G... Ei tullut puhelut perille.

E: eikös nuo ole samassa verkossa
Pakko kertoa: Mulla kävi Elisan kanssa kerran toisinpäin. Monta monta vuotta sitten. Pomo soitti ja vastasin. Ei meinannut oikein saada asiaansa sanotuksi joten kysyin, että mitäs hänellä oli mielessä. Ihmetteli kysymystä kun mähän sille kuulemma soitin. Eli mä soitin sille ja se soitti mulle vaikkei kumpikaan soittanut. En tiedä miten on edes mahdollista, mutta näin kävi.
 
Kaks viikkoo ja kolme päivää sitten tilasin Voimavitunpuoti-verkkokaupasta tavaraa, tilausvahvistus tuli heti. Toimitusehdoissa lupailivat laittaa paketin postiin yleensä viikon sisällä tai ilmoittaa, jos toimitusaika venyy. Pari päivää sitten tiedustelin sähköpostilla tilannetta, ei tullut mitään vastausta. Tänään soitin kahteen numeroon, mitä nettisivuilla on annettu puhelintilauksia varten, kummastakaan ei vastata, tuuttaa vaan. Onko tuo pulju pystyssä, niillä pitäs olla Helsingissä ja Haminassa salitkin?
Saimpas sieltä puhelimella jonkun hyllyjentäyttäjän kiinni. Ei kuulemma ollut tavaraa varastossa eikä tietoa millon mahtaa tulla. Sanoin odottelevani vielä muutaman päivän, minkä teinkin. Ei kuulunut edistystä, joten sähköpostilla peruin tilauksen ja pyysin kuittaamaan asian. Ei vastausta moneen päivään. Yhteen numeroon soittaessa puhelu hylättiin, toiseen numeroon ei saatu yhteyttä. Nyt on sitte perintäasialle laitettu jo maksupalvelun tarjojaja. Nuo puskaradion arviot nyt lukeneena voi vaan ihmetellä miten tollanen firma elää.
 
Suomen ajoneuvotukku, olin ostamassa sieltä autoa joku aikaa sitten myyjä selitti että tätä autoa on hoidettu hyvin ja on todella hyväkuntoinen. Painotti moneen otteeseen miten hyvässä kunnossa auto on. No todellisuus oli aivan jotain muuta, äkkipäätään laskettuna auton hinnasta olisi pitänyt ottaa 20-30% pois ennnenkuin kaupassa olisi ollut mitään järkeä. Jokaikinen kohta autossa HUUSI että minusta ei ole pidetty huolta. Kohtuullisen ktrpämäistä touhua ajattaa asiakasta 200km paskan perässä.-
 
Mites poolin auto, kiinnostaa?

Huollon info (marmorilta)

Valvetronic nokka ja välivivut uusittu, auto koeajettu 20 km toimii hyvin. Kiihtyy ja kulkee normaalisti. Tyhjäkäynti välillä heijaa ylös alas. Autoon uusittu aiemmin jakopään ketju ja laahaimet. Ei ollut tietoa onko laahaimen pinta ollut ehjä, joten öljypohja irroitettu ja tarkastettu ettei laahaimen paloja ole öljypumpun imusihdissä. Öljypohja siisti, ei mitään ylimääräistä. Öljyt erittäin likaisen näköiset ja ne uusittiin samalla. ( myös suodatin) Öljyjen uusimisen jälkeen koeajettu taas 20 km, ja nyt tyhjäkäynti OK. Koeajon jälkeen vikakoodit luettu. Ei koodeja tallentuneena.

Omistaja myös totesi Keravalta Jakomäkeen ja sieltä Keravan kautta Mäntsälään ajettuaan auton toimivan moitteetta. :) (Katsastusaika tilattu sillä auton ensirekisteröinti 2/07 )

Niin, kyllä tää mun bemu taitaa maanantaikappale olla :/ heti jakomäestä lähdettyä alkoi ohjaustehostin ääntelemään damn!!
 
Superkauppa.fi meni mustalle listalle. Tilasin kuulokkeet, jotka osoittautuvat piraateiksi. Rahat tulevat takaisin, mutta aika ylimielinen vastaus tuli asiakaspalvelusta:

Hei,



Tarkoituksena ei tietenkään ole myydä väärennettyjä tuotteita ja pistonit on nyt poistettu myynnistä sivuiltamme. En itse vastaa hankinnoista, mutta ainakin xiaomi mibandin tukkuriin on ollut suoralinkki xiaomin sivuilta eli en osaa sanoa miksi nämä pistonit on sitten väärennöksiä. Tuotekatalogimme on tällä hetkellä laskentavasta riippuen noin 1500-3000 tuotetta, jonka takia suuri osa tuotteista elää varaston työntekijöille vaan hyllypaikkana ja tuotenumerona. Kun kotona on pöydällä 349€ beyerdynamicin kuulokkeet niin halu sekaantua 25€ nappikuulokkeisiin on sen verran alhainen ettei näitä xiaomeja ole itse tullut testattua käyttötarpeen puutteen takia.

Tuotetta teidän ei tarvitse palauttaa meille. Lähettäkää meille vaan tilinumeronne vastauksena, jotta saamme hoidettua maksunpalautuksen.
 
Onko poolin hommassa tapahtunut mitään juonenkäänteitä?

Ei ole, tammikuussa väsäsin valituksen kuluttajariitalautakuntaan. Viime maanantaina sain sieltä postia ja pyysivät lausunnon Auto Salpa Oy`ltä. Tiistaina kävin liikkeessä ja lupasivat lausunnon kirjoittaa. Sitä oottelen.
Ostettu hiljaiseksi? :)

Ei ostettu eikä ostettaisi pikkurahalla :D (Pääasia se että auto toiminut moitteetta ja parituhatta ajettu Auto Salpa Oy`n korjauksen jälkeen :)) )
 
Kaks viikkoo ja kolme päivää sitten tilasin Voimavitunpuoti-verkkokaupasta tavaraa, tilausvahvistus tuli heti. Toimitusehdoissa lupailivat laittaa paketin postiin yleensä viikon sisällä tai ilmoittaa, jos toimitusaika venyy. Pari päivää sitten tiedustelin sähköpostilla tilannetta, ei tullut mitään vastausta. Tänään soitin kahteen numeroon, mitä nettisivuilla on annettu puhelintilauksia varten, kummastakaan ei vastata, tuuttaa vaan. Onko tuo pulju pystyssä, niillä pitäs olla Helsingissä ja Haminassa salitkin?

Tämän kun olisi lukenut, niin ei olisi tarvinnut kahta kuukautta venttailla vyötä jota ei ole vieläkään näkynyt :face:
Etsiskelin voimanostovyötä ja tuolta sitten löytyi sopiva. Tai ei sitten löytynytkään vaikka nettikaupassa oli tilattavissa ja maksettavissa. Muutaman viikon odottelun jälkeen aloin kyselemään vyön kohtaloa ja sitä ei sitten heiltä löytynytkään ja yhtenä vaihtoehtona tarjottiin korvaavaa tuotetta johon sitten suostuin, kun vyö oli saatava. Samaan hintaan hieman arvokkaampi ja ajattelin, että kun rahat on kerran sisällä niin sama kai tuo on, laittakaa tulemaan. Nyt on taas pari viikkoa mennyt ja mitään ei ole kuulunut. Onneksi olen aika pitkämielinen ihminen, saattaisi jotain alkaa jo tämmöinen vetkuttelu vituttamaan :)
 
Tämän kun olisi lukenut, niin ei olisi tarvinnut kahta kuukautta venttailla vyötä jota ei ole vieläkään näkynyt :face:
Etsiskelin voimanostovyötä ja tuolta sitten löytyi sopiva. Tai ei sitten löytynytkään vaikka nettikaupassa oli tilattavissa ja maksettavissa. Muutaman viikon odottelun jälkeen aloin kyselemään vyön kohtaloa ja sitä ei sitten heiltä löytynytkään ja yhtenä vaihtoehtona tarjottiin korvaavaa tuotetta johon sitten suostuin, kun vyö oli saatava. Samaan hintaan hieman arvokkaampi ja ajattelin, että kun rahat on kerran sisällä niin sama kai tuo on, laittakaa tulemaan. Nyt on taas pari viikkoa mennyt ja mitään ei ole kuulunut. Onneksi olen aika pitkämielinen ihminen, saattaisi jotain alkaa jo tämmöinen vetkuttelu vituttamaan :)

Itekki tuon puljun kanssa aikoinaan tapelleena, epäilen vahvasti, että et tule sitä vyötä näkemään. :D
 
Body actionilta tuli kyllä surkuhupaisin asiakaspalvelukokemus toistaiseksi. Lähettivät aluksi kaksi täysin väärää tuotetta, jotka ystävällisesti palautin. Ehdotin, että noin nolosta virheestä heidän päässään, hyvittäisivät esimerkiksi yhden ylimääräisen paidan tuhlatusta ajastani. Noh, oikeat tuotteet sentään löysivät palautuksen kautta minun luo, mutta ylimääräisen paidan sijaan olivat päättäneet laittaa yhden (1) sheikkerin hyvitykseksi. Hahah! Oli tarkoitus palauttaa tuo sheikkeri erikseen asiakaspalautuksella viestin kera, mutta unohtui, hemmetti!

Asiakaspalvelun mustan listan sija #1 saavutettu omassa kokemusarkistossani, onneksi olkoon Ari & Jutta!

3817.spider-man-2-2004-7.jpeg


giphy.gif
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom