[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvästä palvelusta esimerkkinä Toyota Tammer-Auto. Sairaan hyvää palvelua niin myynnissä kuin huollossakin :rock:

Myös Toyota kaivokselasta on tullu erittäin hyvää palvelua. Vanhemmat on pari autoa sieltä ostanu ja aina on palvelu ollut miellyttävää ja yksilöllistä. Huollosta myös pelkkiä hyviä kokemuksia, eikä hinnatkaan ole loppujen lopuksi mitään päätä huimaajia niin kuin merkkihuolloista on yleensä kerrottu.

Toista taas oli skodan liikkeessä. Ei tullut kukaan palvelemaan ilman, että meni sieltä huhuilemaan ja silloinkin palvelusta huokui läpi semmonen haista paska -asenne.

Se skoda octavia jäi ostamatta.

Toinen paska paikka on Helsingin keskustassa siinä sokoksen kulmalla oleva mc donalds. Jostain kumman syystä joka kerta siellä saa odottaa sitä ruokaansa helvetin kauan ja joskus yöllä käteen isketään joku kuitti ja sanotaan, että "kohta saat sen". 15min päästä kun meet kassalta kyselemään, niin ei olla tietoisiakaan asiasta.

Eikä tuota vain sen perjantai-illan piikkiin voi laittaa, koska esim kampin mc donaldsista on aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua, vaikka käveleekin sinne pahimpaan "känni safka-aikaan" sillon klo 04.00 yöllä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se että on huono päivä itsellä ei pitäisi heijastua siihen miten asiakasta kohdellaan....

Niinpä. Jos ei pysty käyttäytymään ystävällisesti, aina voi hakeutua varastohommiin ta vastaaviin, jossa ei tarvii ihmisten kanssa olla tekemisissä. Totta maar mä kerron eteenpäin, jos saan huonoa palvelua ja äänestän jaloillani, kun vaihtoehtoja kerran on. Ei jaksa ottaa pahaa mieltä jonkun huonopäiväisen myyjän tylytyksestä.

mxm sanoi:
Jos on huppari niskassa niin ei tarkoita, että olisi heti jotain pöllimässä tai ei ostaisi mitään.

Ei kun se tarkoittaa sitä, että sun pankkitili on pakkasen puolella, ainakin Kekäleen myyjien mielestä ;)

Blue1-Lentoyhtiö.

Kadottivat teltan ja nyt reklamaatiossa kestää kuukausia, dokumentit(referenssinumero ym) on kyseiselle firmalle toimitettu. Ei mitään ilmoitusta että on tullut edes perille. Saa itse soitella ja lähetellä sähköposteja.

Lentoemännät tylyjä, huonot asiakaspalvelutaidot.

Finskiin tottuneena ero kuin yöllä ja päivällä.

Rollosta tuli heti ensimmäisenä Saarenkylässä sijaitseva hullunlehmän Esso. Kaikki paikalliset tietänevät paikan ja siellä erään myyjän. Itse hullun lehmän nimeä en muista, mutta tuo ämmä on ollut jossain muualla kun asiakaspalvelutaitoja on jaettu.
Ei siellä muut myyjät niin pahoja ole mutta tuo yksi. Huhhuh! Oon saanut niin monesti hapanta palvelua tuolla että paikka on boikotissa.

Tuo eukko on tietääkseni paikan omistaja. Harvinaisen mulkku!

Rovaniemen kastellitalojen myyjä
Todella ylimielinen, eikä meinannu antaa talopaketista hinta-arviota edes ennen kuin talokaupat olis tehty. Sokkona pitäs siis ostaa..
Joillain vissiin vara valita asiakkaansa.

Lapin autokeskus, Rovaniemi
Bmw:n takuuhuolto todella nihkeää. Maahantuoja siis maksoi kyseisen takuuhuollon tietysti, mutta kyseinen liike ei alkanut tekemään korjausta ennen kuin oli pakko. Ja sekin tehtiin niin huonosti, että jouduttiin ottamaan uusiksi. Ja vieläkään ei tullut kunnollista. (liian pitkä tarina..)

Myös asiakkaille myytiin erästä taxina ollutta volvoa; " Ollut pitkän matkan ajossa.."

Blue1-Lentoyhtiö.

Kadottivat teltan ja nyt reklamaatiossa kestää kuukausia, dokumentit(referenssinumero ym) on kyseiselle firmalle toimitettu. Ei mitään ilmoitusta että on tullut edes perille. Saa itse soitella ja lähetellä sähköposteja.

Lentoemännät tylyjä, huonot asiakaspalvelutaidot.

Finskiin tottuneena ero kuin yöllä ja päivällä.

Sama lafkaahan SAS:kin on...

SAS:n asiakaspalvelusta erittäin huonoja kokemuksia. Ensinnäkään siellä ei osata suomea kunnolla ja toisekseen mulla oli aikainen aamulento ja yritin selvittää että kuinka paljon aikaisemmin olisi syytä olla kentällä eli siis kuinka myöhään voin sinne vielä että ehdin koneeseen tavaroiden kanssa eikä asiakaspalvelusta osattu minulle tätä kertoa, ei kerrottu yhtään mitään aikaa milloin kentällä pitäisi olla. Ainoa tieto mitä sain oli että lähtöselvitys aukeaa viideltä. Yritin myös kysyä voiko lähtöselvityksen tehdä edellisenä iltana (vrt. finski) enkä siihenkään oikeen saanut muuta vastausta kuin ei VARMAAN... Vahingossakaan virkailija ei kertonut minulle, että olisin voinu tehdä lähtöselvityksen netissä etukäteen tai sitten lentokentällä elippupisteessä, vaikka varmasti tiesi millainen lippu minulla oli kun olin juuri ne tiedot hänelle kertonut.

Juu ja reklaamaatioon ei ole sitten tullut mitään vastausta, vaikka eritoten pyysin ottamaan yhteyttä ja selittämään tilanteen... Ei näin.

Oon tästä tuolla musiikkipuolella jo aika tavalla vuodattanut: www.levykauppa.org on sellainen paikka josta en ikinä tilaa mitään enkä suosittele kenenkään muunkaan kokeilevan onneaan. No nyt siellä on sivutkin alhaalla joten en tiedä mitä siellä tasoillaan...

Ja niille tiedoksi, jotka on tuota toista threadia lukenut niin rahoja en sitten lupauksista huolimattakaan vieläkään saanut, joten asia siirtynee käsiteltäväksi kuluttajasuojalautakunnassa.

Lanternan Masku on myös boikotissa. Jos en huonekaluja muualta saa, niin sitten en osta mistään. Kohdalle sattunut myyjä oli maailmanomistajan oloinen ja vaivautui kuuntelemaan asiakkaan toivomuksia -15 sekunnin ajan eli höpisi omiaan minkä ehti.

Sanoin kyllä että se sänky saa maksaa tonnin tai kaks, kunhan se vaan on hyvä. Herra pälli kuitenkin vouhotti 200 euron sysipaskoista sängyistä minkä ehti, joten kävelin ulos kesken tuon kiintoisan monologin.

Sports car center, olin uutta autoa ostamassa ja pyörin tuolla n.20min.
Kolme myyjää luki lehteä eikä kukaan tehnyt elettäkään.
Poistuin sieltä viereiseen liikkeeseen (J.Rinta-Jouppi) ja sain siellä niin hyvää palvelua, että olen viiden vuoden aikana ostanut sieltä 10-15 autoa.

Ilmeisesti Tikkurilassa olet asioinut.
Tuolla sports car centerissä kävijöistä varmaan 5% on oikeasti ostamassa autoa, loput on ihmettelemässä ja kuolaamassa erikoisuuksia. Jos tuolloin olet ollut profiilisi mukaan 21v silloin kun sait huonoa palvelua, niin se on tavallaan ymmärrettävää vaikka kaikkia toki pitäisi kohdella tasapuolisesti. Jos olisit mennyt kysymään tietystä autosta, niin varmasti olisi ollut innokas myyjä esittelemässä. Ei kai kukaan ala uutta autoa valitsemaan sillä perusteella, kummassa liikkeessä myyjä hyökkää heti kimppuun. Tuntuu vähän mainostukselta tämä teksti.

Rinta-juoppo taasen myy romuja sekä tuoreempia autoja, jolloin innokkaalle nuorelle sällille varmasti tullaan juttelemaan. Kannattaa muuten välttää rintajoupin saksantuonteja(jos enää harrastavat sitä). Luotettavan lähteen mukaan oli Saksasta Suomeen rahdattaessa hävinnyt kummasti kilsoja mittarista useammastakin "vähänajetusta".

Ja ei, en ole automyyjä eikä kumpaankaan näistä liikkeistä minkäänlaisia yhteyksiä.

En jaksanu koko topickia lukea enkä meinaa nyt sen kummemmin vittuilla tai muita puolustella, mutta jos Hupen tarttee valittaa joka asiasta niin oisko syytä kattoa joskus peiliin? Joskus syy huonoon palveluun tai huoon tuuriin voi löytyä myös sieltä.

Ilmeisesti Tikkurilassa olet asioinut.
Tuolla sports car centerissä kävijöistä varmaan 5% on oikeasti ostamassa autoa, loput on ihmettelemässä ja kuolaamassa erikoisuuksia. Jos tuolloin olet ollut profiilisi mukaan 21v silloin kun sait huonoa palvelua, niin se on tavallaan ymmärrettävää vaikka kaikkia toki pitäisi kohdella tasapuolisesti. Jos olisit mennyt kysymään tietystä autosta, niin varmasti olisi ollut innokas myyjä esittelemässä. Ei kai kukaan ala uutta autoa valitsemaan sillä perusteella, kummassa liikkeessä myyjä hyökkää heti kimppuun. Tuntuu vähän mainostukselta tämä teksti.

Sen verran hyvää palvelua olen saanut siellä, että mielelläni mainostin.

Se on totta, että olin melko nuori silloin kun olin ensimmäistä vähän kalliimpaa autoa ostamassa, mutta vieläkin on sama toiminta päällä.
Nyt niillä on Herttoniemessä toimistot ylhäällä, joten näitä myyjiä ei näy senkään vertaa.
Ehkä ne pitää houkutella donitsilla alakertaan ;)

Sama juttu.

Muutenkin Tampereen ylivoimaisesti huonoimmat kebabit, mutta etenkin jos ruuhka-aikana (eli baarejen sulkeuduttua) menee niin on yleensä täysin arpapeliä, että minkä annoksen sattuu saamaan. Pari kertaa on odoteltu lähes tunti pöydässä saamatta mitään ja kun on menty kysymään kassalta niin sieltä on syytetty huijareiksi jotka yrittävät saada ilmaista ruokaa väittämällä jo tilanneensa.

Humalaisia asiakkaita yritetään usein kusettaa antamalla rahasta "vahingossa" liian vähän takaisin. Jos yrität huomauttaa asiasta, myyjä saattaa äkillisesti menettää vähäisenkin kielitaitonsa. Monta kertaa on sattunut kohdalle jotain täysin käsittämättömiä annoksia: kylmää kebabia, palanutta kebabia, mukaanotettaessa kebabliha puuttunut kebabista lähes kokonaan...

Itselläni lopullisesti viimeiseksi käynniksi ko. paikassa jäi viime talvella kerta jolloin tilasin pitakebabin ja sain pitaleivän jonka välissä oli noita sepsiksen mainitsimia limaisia kanannahan riekaleita epämääräisenä mössönä :urjo:. Kebab lensi vastapäiseen seinään ja sen jälkeen en ole jalallani paikkaan astunut.

Kun edelliseen vielä lisätään Suomen tympein ja hitain palvelu......

:kakka:
Äijä ei oo testannu Tampesterissa Lapintiellä olevaa pizza- ja kebumestaa. En muista nimeä mutta siinä suurinpiirtein vastapäätä sitä teatteria kun tullaan Tampellan alueelta pois.

Hyi sattana kun tilaat kebun niin se ukko lataa lautaselle eiliset riisit, jäisiä kebulastuja pakkasesta ja pistää mikroon! :D Jos MINULTA jää kebunsyönti kesken niin sillon sen on oltava todella karmeeta shittiä!

Edit: Lisättäköön vielä se, että toisaalta tuo paikka on testaamisen arvoinen, sillä sen jälkeen mikään kebanossi ei maistu enää paskalta! :D

Sama lafkaahan SAS:kin on...

SAS:n asiakaspalvelusta erittäin huonoja kokemuksia. Ensinnäkään siellä ei osata suomea kunnolla ja toisekseen mulla oli aikainen aamulento ja yritin selvittää että kuinka paljon aikaisemmin olisi syytä olla kentällä eli siis kuinka myöhään voin sinne vielä että ehdin koneeseen tavaroiden kanssa eikä asiakaspalvelusta osattu minulle tätä kertoa, ei kerrottu yhtään mitään aikaa milloin kentällä pitäisi olla. Ainoa tieto mitä sain oli että lähtöselvitys aukeaa viideltä. Yritin myös kysyä voiko lähtöselvityksen tehdä edellisenä iltana (vrt. finski) enkä siihenkään oikeen saanut muuta vastausta kuin ei VARMAAN... Vahingossakaan virkailija ei kertonut minulle, että olisin voinu tehdä lähtöselvityksen netissä etukäteen tai sitten lentokentällä elippupisteessä, vaikka varmasti tiesi millainen lippu minulla oli kun olin juuri ne tiedot hänelle kertonut.

Juu ja reklaamaatioon ei ole sitten tullut mitään vastausta, vaikka eritoten pyysin ottamaan yhteyttä ja selittämään tilanteen... Ei näin.

Nuo kaikki tiedot tosin löytyy sassin/blue 1:n nettisivuilta. Ja ei varmaan kukaan pysty antamaan aikaa, milloin "viimeistään ehtii koneeseen", koska jos turvatarkastuksessa sattuu olemaan ruuhkaa niin täytyy tulla vähän aikasemmin, jos taas ei ole ruuhkaa niin vähän myöhempikin riittää.

Ite olen muutaman kerran Blue 1:llä lentänyt ja aina ollut miellyttävä palvelu ja nettilähtöselvitykset yms on sujunut ongelmitta.

Finnarin lomalennot ovat itselle olleet yleensä ne paskimmat kokemukset. Ahtaat tilat, lentoemännät töykeitä eikä palvelu ole läheskään niin tasokasta, kuten muilla lentöyhtiöillä. Finnairilla saa tasokasta palvelua (muihin esim ulkomaisiin lentoyhtiöihin verrattuna) ainoastaan business luokassa.

Joitain mainitakseni:

- Recara (autokorjaamo) herttoniemen teollisuusalueelta. Aikataulut kusee rankasti, työn jälki luokatonta, sovittuja töitä ei tehdä

- Kauniaisten Rosso. Mitä siellä pitää tehdä, että saa tarjoilijan huomion?

- MotoFocus Forssassa. Olin ostamassa moottoripyörää ja mieleinenkin oli kiikarissa (ja rahat taskussa). Millään en saanut myyjää tulemaan tiskin takaa palvelemaan. Ainoa kontakti myyjään saatiin kun istuin yhden pyörän päälle ja asiakaspalveluihme tiskin takaa karjaisi "Älä käynnistä sitä sisällä!". Menin sitten Erkka Korpiaho Racing Teamille ja sieltä sain todella asiallista palvelua ja ostin pyörän

- Classic Pizza Jumbo. Tehtiin tilausta tarjoilijalle, kun kesken kaiken tiskin takaa syöksyy joku kokki jauhot vatsan päällä ja tokaisee tarjoilijalle "Mee sää röökille niin mä hoidan nää". Ja ei kun uudestaan selostamaan. Vierailu raflassa taisi kestää n. 1½h. Syömiseen meni n. 10-15minuuttia, laskun saaminen kesti h*lvetin kauan. Älyttömällä tinkaamisella sain limpparien verran alennusta hinnasta, perusteluna kohtuuton ajanhukka. Sen verran täytyy mainita, että Ison Omenan Classic Pizzan palvelu on aina ollut ensiluokkaista.

Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen, enkä itse menisi mihinkään näistä enää uudestaan. Muissa tapauksissa kyse on ainoasta asioinnistani liikkeessä, paitsi Granin Rossossa olen käynyt kolmesti ja aina yhtä huonoin tuloksin.

Finnarin lennot ovat itselle olleet yleensä ne paskimmat kokemukset. Ahtaat tilat, lentoemännät töykeitä eikä palvelu ole läheskään niin tasokasta, kuten muilla lentöyhtiöillä.

Allekirjoitan. Kärjistäen sanottuna Finnarin koneiden lentoemännät ovat yleiseurooppalaisiin kollegoihinsa nähden 10cm lyhyempiä, 15kg painavampia, 20-v vanhempia ja huokuvasta työasenteesta päätelleen melko kypsiä nykyiseen "unelmaduuniinsa".

Tässä threadissa useimmiten mainittu Rosso on myös mielenkiintoinen ilmiö :evil: Mistä helvetistä S-ryhmä yleensä on pystynyt naaraamaan noin homogeenisen ja yhtälailla jokaiseen ravintolaan tasapuolisesti levittäytyneen naama 24/7 norsunvitulla ja "mä oon vaan töissä, mulle on sama vaikka sä söisit paskaa himassas"-asenteen omaavan henkilökunnan.

HP asiakastuki. Absoluuttisesti hyödyttömin puhelintuki ever. Ammattitaidottomampaa väkeä ei ole toistaiseksi tullut vastaan. Epäilen vahvasti, että valtaosalle heistä tuottaisi suuria vaikeuksia tunnistaa hiirtä tai tietokoneen virtakytkintä ilman paperista luntattuja ohjeita.´

Finnarin lomalennot ovat itselle olleet yleensä ne paskimmat kokemukset. Ahtaat tilat, lentoemännät töykeitä eikä palvelu ole läheskään niin tasokasta, kuten muilla lentöyhtiöillä. Finnairilla saa tasokasta palvelua (muihin esim ulkomaisiin lentoyhtiöihin verrattuna) ainoastaan business luokassa.
Helvetin hyvää palvelua olen itse saanut Finnairilla joka kerta, 10 kertaa olen lennellyt. Air France sen puoleen on varmasti paskin lentoyhtiö palvelunsa suhteen, sekä koneiden suhteen sekä kotilentokenttänsä suhteen (CDG) :curs:
BangkokAir, Thai Air sekä Orient Thai on tullut testattua noiden lisäksi.

Tosin mitä Finnairiin tulee niin lomalentoja en ole lentänyt niillä kertaakaan, ainoastaan reittilentoja, tilaa on, palvelu pelaa jne :)

Nuo kaikki tiedot tosin löytyy sassin/blue 1:n nettisivuilta. Ja ei varmaan kukaan pysty antamaan aikaa, milloin "viimeistään ehtii koneeseen", koska jos turvatarkastuksessa sattuu olemaan ruuhkaa niin täytyy tulla vähän aikasemmin, jos taas ei ole ruuhkaa niin vähän myöhempikin riittää.

Ite olen muutaman kerran Blue 1:llä lentänyt ja aina ollut miellyttävä palvelu ja nettilähtöselvitykset yms on sujunut ongelmitta.

SAS on perseestä, todella perseestä. Finskillä ihanat safkat, onko SASilla nyt joku maksullinen kylmä, köyhä ja kuiva sämpylä. En edes tiedä, montako jatkolentoa olen missannut SASin kanssa. En nyt osaa sanoa olenko monellekaan ehtinyt. Jos joka vitun kerta matkustajat myöhästyvät jatkolennolta yhdessä samassa kohtaa vuosia vuosien perään, luulisi tulevan halvemmaksi fiksailla vähän aikoja, jos moinen on mahdollista. SAS on möhlinyt lähes kaiken minkä ikinä voi möhliä (koneet sentään pysyneet ilmassa), mikään ei toimi, enkä ymmärrä miten niillä on varaa koko aika korvata kaikkia niiden mokia. Paskaakin paskempi lentoyhtiö. Onneksi ne pisteet on nyt käytetty, ei tarvitse enää koskea pitkällä kepilläkään. E: ja sama, reittilentoja ainoastaan lennellyt, en tiedä muista lennoista.

Tällaiset ruikutusketjut on jotenkin säälittäviä... En tiedä miksi, olen toki saanut itsekin monesti huonoa palvelua mutten jaksa sitä alkaa jauhamaan. Tai jos on mahdollisuus niin sanon paikan päällä heti asiakaspalvelijalle enkä ala sitä ruotimaan varsinkaan netissä.

Ehkä sitten siksi että äärettömän pitkään asiakaspalvelussa olleena tiedän että joskus on huono päivä itsellä ja joskus asiakkaalla. Asioiden esittäminen tähän tyyliin ei anna oikeaa kuvaa.

Aivan samaa mieltä!

Laffer sanoi:
Se että on huono päivä itsellä ei pitäisi heijastua siihen miten asiakasta kohdellaan....

No se on perkeleen helppoa sanoa. Mutta kun olet noin tietäväinen niin kerroppa sitten miten olisin 2 viikkoa sitten esim poissulkennut mielestäni kesken työpäivän surun ja huonon fiiliksen kun sain isältä puhelun että nyt sairaalassa lopettavat mummoni hoidon. Ja seuraavana päivänä sen että kun puhelin soi niin se voi olla ilmoitus mummon kuolemasta, kuten sitten kävikin. Missään asiakaspalvelu vaatimuksissa ei sellaista pykälää että kyseisen ihmisen pitää pystyä olemaan tunteeton ihminen töissä. Kukaan ei varmasti pysty sulkemaan mielestään esim. läheisen sairastamista,kuolemaa,avioeroa, omaa sairauttaa tai ongelmia tai vaikka lapsien ongelmia töissäkään pois. Jos tuota vaaditaan asiakaspalvelijoilta niin sitten se pitää vaatia myös muiltakin aloilta ja miten sitä valvotaan:rolleyes: Joten turha tulla sanomaan tuollaista soopaa...

Helga sanoi:
Niinpä. Jos ei pysty käyttäytymään ystävällisesti, aina voi hakeutua varastohommiin ta vastaaviin, jossa ei tarvii ihmisten kanssa olla tekemisissä.
Siinä tilanteessa on kaksi eri ihmistä ja toisella tai kummallakin voi olla joku vaikka edellä mainitsemani tilanne mielessä. Ja sehän ei millään tarkoita sitä että kyseinen asiakaspalvelija olisi aina samanlainen, mutta kun tässä maailmassa nyt on vaan totuttu olemaan niin ylimielisiä asiakkaita.

En jaksanu koko topickia lukea enkä meinaa nyt sen kummemmin vittuilla tai muita puolustella, mutta jos Hupen tarttee valittaa joka asiasta niin oisko syytä kattoa joskus peiliin? Joskus syy huonoon palveluun tai huoon tuuriin voi löytyä myös sieltä

Veikkaampa että aika monella olisi tarvetta pieneen itsetutkiskeluun

jos yhtä ja samaa liikettä haukutaan useammalta taholta niin kyllä se jotain kertoo liikkeestä.

Sattuuhan niitä huonoja päiviä asiakaspalveluammatissakin, mutta jos on huono päivä 24/7, niin sietääkin saada kritiikkiä.

Sohvamiehet helsingin Itäkeskuksessa.
Myyjä ei juurikaan ehtinyt omia sohviaan esittelemään kun piti haukkua muita huonekaluliikkeitä. Ukko kävi oikeasti ihan kierroksilla esim. "Maskun paskaa" haukkuessaan.

Kerran kaupan ikkunat oli ilmestynyt täyteen ALE-lappuja, no taas mentiin katselemaan. Hinnat oli kuitenkin samat kuin edelliselläkin kerralla. "No tääkin on jo valmiiksi halvempi kuin Kodin Ykkösen vastaava" oli miehen vastaus kun kyseltiin, että missä se ale oikeasti on.

Erittäin miellyttävä sohva päätettiin tuolta kooholta kuitenkin ostaa. Joku pieni etumaksu annettiin, sohva luvattiin toimittaa parin viikon päästä. Mitään tarkkaa päivää ei siis sovittu. Jossain vaiheessa puhelin sitten pirahti ja ukko vouhotti toisessa päässä, että sohva tuodaan kahden tunnin päästä. Koitin jotain änkyttää, että ei oikein sovi, kun on hiukan muuta menoa... No kun kuorma-autokin oli vuokrattu niin pakkohan se se sohveliini oli saman tien sitten toimittaa.

Vajaan parin vuoden käytön jälkeen sohvassa on hiukan liikaa väsymisen merkkejä.

Ei tuo paikka mikään superhuono ole, kyseinen mies on vaan kovin omituinen.

Aivan samaa mieltä!

No se on perkeleen helppoa sanoa. Mutta kun olet noin tietäväinen niin kerroppa sitten miten olisin 2 viikkoa sitten esim poissulkennut mielestäni kesken työpäivän surun ja huonon fiiliksen kun sain isältä puhelun että nyt sairaalassa lopettavat mummoni hoidon. Ja seuraavana päivänä sen että kun puhelin soi niin se voi olla ilmoitus mummon kuolemasta, kuten sitten kävikin. Missään asiakaspalvelu vaatimuksissa ei sellaista pykälää että kyseisen ihmisen pitää pystyä olemaan tunteeton ihminen töissä. Kukaan ei varmasti pysty sulkemaan mielestään esim. läheisen sairastamista,kuolemaa,avioeroa, omaa sairauttaa tai ongelmia tai vaikka lapsien ongelmia töissäkään pois. Jos tuota vaaditaan asiakaspalvelijoilta niin sitten se pitää vaatia myös muiltakin aloilta ja miten sitä valvotaan:rolleyes: Joten turha tulla sanomaan tuollaista soopaa...

Siinä tilanteessa on kaksi eri ihmistä ja toisella tai kummallakin voi olla joku vaikka edellä mainitsemani tilanne mielessä. Ja sehän ei millään tarkoita sitä että kyseinen asiakaspalvelija olisi aina samanlainen, mutta kun tässä maailmassa nyt on vaan totuttu olemaan niin ylimielisiä asiakkaita.

Veikkaampa että aika monella olisi tarvetta pieneen itsetutkiskeluun

Miten tämä musta lista nyt vittu liittyy sun mummos delaamiseen? :david: Mee muualle whineemään. Jos joku saa vittuilua autokaupassa tai epäkuranttia kamaa sohvakaupassa, liian pienen kebab annoksen tai myyjät pelaavat vain pasianssia kun tahtoisit palvelua niin siitä on syytä mainita jossain julkisesti. Vai kuulutko sinä juuri tuohon ryhmään ja nyt kolahti omaan nilkkaan kun monella on huonoja kokemuksia eri firmoista? Oletko kenties Rossossa töissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom