[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Itiksen Mustassa Pörssissä siellä Cittarin puolella on hassuja nämä teenix-myyjät. Jätkät istuskelee tiskin päällä ja takana tukka geelistä raskaana.

Ruoholahden OfficeLine mustalle listalle-->
Vajaan kuukauden vanhassa MacBookissa Ä-näppäimessä kosketushäiriö ja F-näppäin jumi pohjaan. Kävin ensin Erottajan OfficeLinessa jossa saa aina hyvää palvelua. Sieltä mut ohjattiin Ruoholahden liikkeeseen, koska siellä on huolto. Erottajalla sanottiin, että saisin koneen takaisin samana päivänä. No menin Ruoholahteen. Tiskin takana irkkasi naureskellen parikymppinen pitsanaama. Ensi töikseen sanoi, että menee vielä hetki kun pitää meilata niin kovasti. Ok, odotin hetken ja annoin sitten koneen hänelle testattavaksi. Tämän vatipään mukaan ei ole mitään vikaa vaikka Ä:tä ja F:ää ei voi käyttää. Samalla irkkasi toisella koneella. Sanoi kuitenkin, että voidaan korjata vaikkei vikaa ole. Kone olisi pitänyt jättää sinne vähintään viikoksi, kun osat pitää tilata. Varakonetta en olisi saanut sieltä. Mun kone olisi siis ollut hyllyssä odottamassa siihen tilattuja osia. Tyypin naureskeleva asenne oli erittäin vittumainen, joten häivyin koneeni kanssa enkä koskaan mene tuohon liikkeeseen.

Menin muutaman sadan metrin päähän Mac Huoltoon jossa huomasivat heti, että näppis on vituillaan on takuuhuollon paikka. Ottivat koneen sarjanumeron ylös ja tilasivat tarvittavat osat. Meni viikko kun soittivat sieltä, että koneen voi tuoda huoltoon. Vein koneen 9.00 ja sain takaisin 14.00.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komppaan. Se on jotain ihan käsittämätöntä. Yks tyyppi oli saanut sinne porttikiellon. Kaveri oli käynyt tankkaamassa ja jättänyt auton mittarin viereen ja kävi sisällä maksamassa. Oli sitten laittanut muutaman euron hedelmäpeliin ja toinen asiakas oli joutunut pikkuhetken odottamaan pumpulle pääsyä. Porttari rapsahti samantien.

Tuolla Essolla on seinillä vaikka mitä varoituksia. "Älä pelaa kolikkoautomaatteja jos auto on tankkauspaikalla". "Ei saa käyttää nuuskaa". Kahvin kanssa ei kävellä vaan juodaan pöydässä" jne.

Itse en kyllä kehtaisi alkaa muille valittamaan, jos on tullut kakkaa kun pelailee hedelmäpelejä auton seistessä pumpun edessä.. Ei kaverillesi sitten tullut mieleen, että asemalla on muitakin kävijöitä.. :rolleyes:

Vanhan Herttoniemen posti, joka toimii jonkun kiskan yhteydessä. Palvelu on ehkä maailman hitainta, ja siellä on yleensä töissä jotain imbesillejä jotka eivät osaa käyttää tietojärjestelmää tai tiedä mistä löytyy joku lähetysten hintaluettelo. Ihan yksinkertaisen paketin hakeminen saatta viedä parikymmentä minuuttia, ilman jonoa :david: .

Loistoesimerkki siitä mitä tapahtuu kun posteja lakkautetaan ja siirretään kaiken maailman pikkukauppojen sivubisneksiksi. Nykyään tilaan yleensä postimyyntituotteet suoraan töihin...

Only4Pro tietokonekauppa on kyllä niin hanurista että huh, monta kuukautta ollut arvokasta tavaraa siellä odottamassa takuusta tuloa ja sähköpostilla kun kysyy niin tulee vastaus että et oo täyttäny tota yhtä kohtaa oikein takuulapusta, joudut maksamaan 30€ ennen kun kerrotaan saatko edes tavarasi takuusta.

Taidan kohta ottaa asianajajaani yhteyttä 8(

pikkusiskon tv oli 4kuukautta korjattavana, en tiedä missä.

ja TT niminen kauppa seinäjoella oli myinyt korjattavana olleen rattimme.(sellaisen mitä käytetään autopeleissä)

eilen kävin pirkkalan verkkokauppa.comissa huolto/takuuasioissa ja kaiffari oli kuin juuri päikkäreiltä herännyt! Mumisi pari sanaa ja mistään mitään ei tiennyt kun olin esittänyt tilanteeni. lopuksi löi sitten jonkun lapun käteen...

Bikepoint Lahti, voi jumalauta mitä kuraa kyllä. Itse liikkeessä palvelu pelaa hyvin, vaatteita saa hyvin sovitettua ja asiantuntevat myyjät jeesaavat todella hyvin löytämään sopivat kamat.

Huollon puolella onkin sitten suht suuria vajausksia. Pyörästäni vääntyi kerran kiertokanki, ja se meni ajokelvottomaksi. Sain ajan kolmen viikon päähän, ja kaverit lupas tulla hakee. Ne tulikin ihan ajallaan hakee, sanoivat että soittavat kun selvittävät missä häikkä ja kauan osissa menee. Soittivat illalla ja sanoivat että kamat on hyllyssä, ja se on vkl yli siellä, ja maanantaina voi hakea. Maanantaina menin sinne, pyörä oli kuitenkin osissa vielä jossain nurkassa ja minulle kerrottiin ettei osia ollutkaan. Seuraavat viikot soittelua ja vittuuntumista, kunnes lopulta vajaan kuukauden päästä soittivat että pyörä on kunnossa. Yhteensä meni siis reilu 6 viikkoa koko hoitoon, jes!

Toisella kerralla pyörästä napsahti pari vaijeria ja mittarinpyörittäjä, soitin ja kysyin onko osat varastossa, sanoivat että on, ja se on pikkuhomma ja he korjaavat sen päivässä, vein aamulla, menin iltapäiväl hakemaa ja sanoivat ettei osia ollutkaan ja tulevat viikon kuluttua.

Propsit lähtee kyl!

eilen kävin pirkkalan verkkokauppa.comissa huolto/takuuasioissa ja kaiffari oli kuin juuri päikkäreiltä herännyt! Mumisi pari sanaa ja mistään mitään ei tiennyt kun olin esittänyt tilanteeni. lopuksi löi sitten jonkun lapun käteen...
Kyseisessä liikkeessä oltiin kyllä muutenkin eilen (taas) uneliaita, myyjää kohti kun kävelee niin tämä pelkää henkensä edestä kun tietää joutuvansa puhumaan toiselle ihmisolennolle.. Mutta virkistävänä poikkeuksena kassalla oli eilen erittäin mukava ja asiallinen miekkonen n. klo 15:00. Se, että edes osa työntekijöistä osaa käyttäytyä nostaa paikan pisteitä silmissäni.

Sports car center, olin uutta autoa ostamassa ja pyörin tuolla n.20min.
Kolme myyjää luki lehteä eikä kukaan tehnyt elettäkään.
Poistuin sieltä viereiseen liikkeeseen (J.Rinta-Jouppi) ja sain siellä niin hyvää palvelua, että olen viiden vuoden aikana ostanut sieltä 10-15 autoa.

Keittiö.net Lanterna, Roihupelto (itiksen vieressä)
Tarkoitus oli mennä ostamaan Villeroy&Bochin astiasto ja kun pyysin myyjää esittelemään niitä, niin tämä tokaisi:"ne on aika kalliita, Anttilassa on halvempia" ja jatkoi tietokoneen närpäämistä.
Ostin kyseisen asiaston sitten Stockmannilta.

Oulun Stockmannin kenkäosasto. Norkoilin noin 15-20min hååmåilasena siinä samalla, kun vähintään kaksi myyjää oli tiskin takana koko ajan toimettomana (välillä 3 tai 4 :eek: ). Viimein nuorin myyjistä tuli kysymään, tarvitsenko apua. Siinä vaiheessa olin jo tekemässä lähtöä ja sanoin "Ei kiitos, mä tästä lähdenkin.". Meni boikottiin periaatteesta ko puljun kenkäosasto.

Toki olisin voinut neuvoa kysyä itsekin, mutta periaatteesta en. Mielestäni se kuuluu myyjän perustehtäviin mahd. pian kysyä kauppaan saapuvalta asiakkaalta peruskysymys "Tarvitsetko apua/neuvoa?". Siitä kysymyksestä on ihan turha kenenkään asiakkaan kiskoa herneitä nenään, myyjän perustyöstä on kyse. Lampsin sitten kadun toisella puolella olevaan Pukumieheen ja ostin noin 120€ pirun hyvät kengät saatuani erittäin asiantuntevaa palvelua.

Sitten taas Oulun Stockan miestenvaateosastolta olen saanut ystävällistä, pätevää ja tehokasta neuvontaa ja palvelua, joten siitä :thumbs:

Ihan Tampereen ja Pirkkalan rajalla oleva Partolakeskus ja sen ählykänkkylä, en muista nimeä. Ensinnäkin siellä duunarit öyhyyttivät tupakkia muina miehinä sisällä, kun asiakkaat söivät ja lisäksi pitsa oli pahan makuista. Vaan niinhän se tuppaa halpisählykänkkylöissä aina olemaan, että pitäisi etukäteen tietää, minne kandee mennä ja minne ei. Olen syönyt pikaruokana ton kokemuksen jälkeen Treellä joko protupatukan tai sitten Hesen hampparin.

Only4Pro tietokonekauppa on kyllä niin hanurista että huh, monta kuukautta ollut arvokasta tavaraa siellä odottamassa takuusta tuloa ja sähköpostilla kun kysyy niin tulee vastaus että et oo täyttäny tota yhtä kohtaa oikein takuulapusta, joudut maksamaan 30€ ennen kun kerrotaan saatko edes tavarasi takuusta.

Taidan kohta ottaa asianajajaani yhteyttä 8(

Joo itsellänikin juuri muistikamman takuupalautuksen kanssa ongelmia kyseisen puljun kanssa. Kolmatta viikkoa mennään ja juuri kun otin s-postitse yhteyttä niin muistikampa on kuulemma lähtenyt valmistajalle tutkittavaksi,koska takuupalautuslapussa ei ollut memtest tuloksia...Siis tuosta ei ollut mitään mainintaa,kun olin liikkeeseen yhteydessä ennen palautusta. Sitä paitsi milläs edes ajaisit memtestin jos koko kone ei edes buuttaa kyseisen kamman kanssa. Vituttaa lähinnä eniten,kun joutuu kituuttamaan 512mb:n muisteilla ties vielä kuinka pitkään. :curs:

Plussaa nyt siitä että s-postiin ollaan vastattu suht pikaisesti ja tuote tuli silloin ajallaan tilattaessa...itseänikin tosin alkoi huolettaa,että kohta sieltä tulee tuo 30e sakko perusteettomasta palautuksesta.

Hp:n palvelunumero takuuasioissa :curs:. Sain tossa jouluna koneen ja siitä sitten soittelin ekaks, että miks tulee semmosta naksuntaa taustalla aina kun kuuntelee jotain ja mitäs sille tehään, että kone resonoi ärsyttävästi. No tosta äänikortti jutusta soittelin kolme kertaa vihje oli, että asenna windows uusiks. Kiinnostaa tietty vitusti asentaa windows uusiks kuukauden vanhaan koneeseen :david:. Sen jälkeen tuli semmonen vika, että kun pelaa nettipelejä ja lopetaa ne niin kone ei palaa windowssiin vaan ruutuun ja viimenen kuva siitä pelistä. Tästäkin soittelin eikä osannut auttaa. Sitten lahos näppis ja kun soitin niin taas muakvasti sanottiin, että tänään pistetään postiin ja sama juttu luvattiin pariin otteeseen. Eikä mitään näppäimistöä tullut. Sitten pyysin faijaa soittamaan, koska mun pyynntöihin ei reagoitu. Sitten sano vastaukseksi, että näppäimistöjä ei ole varastossa. Miksi minulle sitten oli 1½kuukauden ajan luvattu, että näppäimistö saapuu pian. No faijan soitto tehos jostain ruotsista ne lähetti näppäimistön ja hiiren(langaton niin tulee samassa paketissa). No eipä tässä mitään paitsi, että sieltä tuli eri näppis ja hiiri, jotka on ihan paskat. Ja uudet ei tietenkään toiminut niin, että ottaisi vanhasta hiiiren ja uudesta näppäimistön. Lopputulos oli siis se, että soittelin sinne varmaan kymmeniä kertoja ja puhuin pitkään kaikista asioista, mutta mitään hyötyä en saanu ja numeron piti olla ilmainen, mutta ei ollut sitäkään.
Enään en oo jaksanut soittaa vaikka yksikään vika ei ole korjaantunut :E.

Tampereella Hämeenkadun Jalopeno on meikällä pannassa. Viimeksi tilasin salaattikebabin ja sain salaatin, kaksi siivua kebabbia ja kasan epämääräisiä kananriekaleita...:urjo:Syömättä jäi, ja minä syön melkein mitä vain.

Sama juttu.

Muutenkin Tampereen ylivoimaisesti huonoimmat kebabit, mutta etenkin jos ruuhka-aikana (eli baarejen sulkeuduttua) menee niin on yleensä täysin arpapeliä, että minkä annoksen sattuu saamaan. Pari kertaa on odoteltu lähes tunti pöydässä saamatta mitään ja kun on menty kysymään kassalta niin sieltä on syytetty huijareiksi jotka yrittävät saada ilmaista ruokaa väittämällä jo tilanneensa.

Humalaisia asiakkaita yritetään usein kusettaa antamalla rahasta "vahingossa" liian vähän takaisin. Jos yrität huomauttaa asiasta, myyjä saattaa äkillisesti menettää vähäisenkin kielitaitonsa. Monta kertaa on sattunut kohdalle jotain täysin käsittämättömiä annoksia: kylmää kebabia, palanutta kebabia, mukaanotettaessa kebabliha puuttunut kebabista lähes kokonaan...

Itselläni lopullisesti viimeiseksi käynniksi ko. paikassa jäi viime talvella kerta jolloin tilasin pitakebabin ja sain pitaleivän jonka välissä oli noita sepsiksen mainitsimia limaisia kanannahan riekaleita epämääräisenä mössönä :urjo:. Kebab lensi vastapäiseen seinään ja sen jälkeen en ole jalallani paikkaan astunut.

Kun edelliseen vielä lisätään Suomen tympein ja hitain palvelu......

:kakka:

Lisäksi Lahden pihviravintola Manhattanista tuli aika legendaarinen paikka viime vuoden fitness expon aikoihin. Samassa pöydässä istuneet lienevät samaa mieltä...

Ruokia ja juomia taidettiin odotella toista tuntia ja esim. kun porukka yritti tilata juotavaa, vastaus oli jotain tyyliin: "Oo hiljaa tai sä et saa sitä syötävääkään!" :D

Tosta paikasta en jaksa avautua enempää, mutta oli kyllä aika legendaarisen huono tarjoilija (+50v. nainen) :D

Tällaisen listan ongelmallisuus on siinä että saattaa tulla liattua jonkin asiakaspalvelun kehdon maine yksittäistapauksen vuoksi. Siksipä en seuraavassa yksilöi tarkemmin huoltoasemaa jossa sain totaalisen luokatonta palvelua. Osin myös sen vuoksi että innostuin omaltakin osaltani osallistumaan leikkiin mukaan (erittäin painokelvottomalla materiaalilla). Ilmeisesti ko. naishenkilöllä joka huoltsikan ruokahuollosta vastasi sattui vaan olemaan ns. huono päivä. Yleinen asenne > :rolleyes: . Aivan ylimalkainen asenne, kivahteli ja aterimia pyydettäessä vittuili. Aivan käsittämätöntä. Mun ilme oli ens alkuun > :jahas: . Jo jonkun aikaa jatkuttuaan totesin että turha tässä on tuppisuuna seistä ja aloin itsekin kuuluvaan ääneen heitteleen sille takas aivan mitä tahansa vittuilua, ja mitä törkeempää sen parempi, mitä vaan päähän sattu pälkähtään, täysin sensuroimatonta. Oli pari muutakin asiakasta paikalla ja tilanne oli jokseenkin surrealistinen suoraan sanottuna. Myyjän ilme oli lopulta > :curs: , ja luulin että sen pää oikeesti räjähtää. Lopulta se toi takahuoneesta haetut aterimet ja iski ne paukauttaen pöytään sanaakaan sanomatta. No onneks tässä vaiheessa oli jo maksut hoidettu ja sain syötyä ja lähdettyä hevon helvattiin sieltä. Loppujen lopuks kun jäin miettiin asiaa niin en oikein tiennyt olisiko pitänyt olla enemmän pahoillaan asiasta vai sittenkin jonkun kieron mekanismin kautta suorastaan onnellinen. Kokemus oli kuitenkin sen verran toisesta maailmasta ja sai repiä päätään kerrankin oikein kunnolla ilman seurauksia. Traumojakaan ei lie jäänyt, ainakaan isompia (mulle).

Sports car center, olin uutta autoa ostamassa ja pyörin tuolla n.20min.
Kolme myyjää luki lehteä eikä kukaan tehnyt elettäkään.
Poistuin sieltä viereiseen liikkeeseen (J.Rinta-Jouppi) ja sain siellä niin hyvää palvelua, että olen viiden vuoden aikana ostanut sieltä 10-15 autoa.

Sama kokemus. Menin Metro-autoon katsomaan Bemaria kahdesti. Kertaakaan minulle ei sanonut kukaan mitään. Turun Rinta-Joupissa minua tervehdittiin ja palveltiin kaikin puolin mallikkaasti. Ostin sieltä auton ja ostan tod. näk. seuraavankin.

Kaverin kanssa muistitilaus (2kpl 512mt)Kasuplanista:
Muistit tuli ajallaan,mutta molemmat olivat rikki. Puhelimessa myyjä väitti, että ollaan rikottu ne :jahas:

Kieltäytyi ottamasta vastaan niitä, mutta kuitenkin 5 minuutin tinkauksen jälkeen lupasi antaa rahat takaisin ostoksista.

Kaveri lähetti muistit kirjaamattomana kirjeenä takaisin liikkeeseen, eikä paketti liikkeen mukaan ole vielä tänäkään päivänä (jo 2 vuotta aikaa) mennyt perille :D

Sama juttu.

Muutenkin Tampereen ylivoimaisesti huonoimmat kebabit, mutta etenkin jos ruuhka-aikana (eli baarejen sulkeuduttua) menee niin on yleensä täysin arpapeliä, että minkä annoksen sattuu saamaan...

:kakka:

Tuli tässä kyseisestä paikasta myös minulle yksi juttu mieleen. Tais sillon oli eri nimi tällä kebappilalla Life Style tjsp. Seurasin sivusilmällä kun joku aisakas kävi valittamassa ruuastansa, jotain ne siinä keskustelivat sillä aikaa annoksesta tipahti lattialle elävä kovakuoriainen :hyper: en ole paikan kebappeihin koskenut sen jälkeen.

Akkelin kanssa samaa mieltä noista kassoista. Vaikka esim. JKL:n Forumin KKK-Supermarket on hyvä kauppana, niin nää 50-vee hapannaamakassat jättää lähtiessä aina pahan maun suuhun. Onneks on muutama nuori ja ystävällinenkin kassa. Sama meininki taitaa olla Sokosen Mestarin Herkussa, valitettavasti.

JKL:n Sokoksen kosmetiikkaosasto on boikotissa. Siellä kerran menin kysymään (huom! kumpparit jalassa :D) neuvoa yhdeltä myyjältä, niin tää tokas, että "me haetaan nyt tän rouvan kanssa yhtä tuoksua, että en kyllä kerkee". Ja rouvalla oli tietty turkki päällä.. ;) Vaihdoin Stockkalle ja siellä on taas aina oltu ystävällisiä.

Mistä vielä valittaisin? On täällä paljon enemmän onneks hyviä asiakaspalvelijoita mm. Yliopiston Apteekissa, Minzissä. Yksi hymy voi pelastaa päivän!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom