[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Sama juttu.

Muutenkin Tampereen ylivoimaisesti huonoimmat kebabit, mutta etenkin jos ruuhka-aikana (eli baarejen sulkeuduttua) menee niin on yleensä täysin arpapeliä, että minkä annoksen sattuu saamaan. Pari kertaa on odoteltu lähes tunti pöydässä saamatta mitään ja kun on menty kysymään kassalta niin sieltä on syytetty huijareiksi jotka yrittävät saada ilmaista ruokaa väittämällä jo tilanneensa.

Humalaisia asiakkaita yritetään usein kusettaa antamalla rahasta "vahingossa" liian vähän takaisin. Jos yrität huomauttaa asiasta, myyjä saattaa äkillisesti menettää vähäisenkin kielitaitonsa. Monta kertaa on sattunut kohdalle jotain täysin käsittämättömiä annoksia: kylmää kebabia, palanutta kebabia, mukaanotettaessa kebabliha puuttunut kebabista lähes kokonaan...

Itselläni lopullisesti viimeiseksi käynniksi ko. paikassa jäi viime talvella kerta jolloin tilasin pitakebabin ja sain pitaleivän jonka välissä oli noita sepsiksen mainitsimia limaisia kanannahan riekaleita epämääräisenä mössönä :urjo:. Kebab lensi vastapäiseen seinään ja sen jälkeen en ole jalallani paikkaan astunut.

Kun edelliseen vielä lisätään Suomen tympein ja hitain palvelu......

:kakka:

Kyseisen paikan wc on myös suoraan venäjältä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sports car center, olin uutta autoa ostamassa ja pyörin tuolla n.20min.
Kolme myyjää luki lehteä eikä kukaan tehnyt elettäkään.
Poistuin sieltä viereiseen liikkeeseen (J.Rinta-Jouppi) ja sain siellä niin hyvää palvelua, että olen viiden vuoden aikana ostanut sieltä 10-15 autoa.
:offtopic:
Jos 15 autoa oot ostanut, niin se on noin 4 kuukauden välein autonvaihto? :jahas:

Tampereen Bulldogin palvelu - takuuvarmaa EVVVK asennetta jos kyse on jostain takuupalautuksesta tms. asiasta.

Taisi Bulldog saada joskus jonkun lehden (Mikrobitti?) sivuilla maininnan erityisen tympeästä palvelusta :jahas:

Eipä nuo paljoa tervehdi, puhu tai katso silmiin. Lisäksi myyntityössä voisi olla huoliteltu ulkonäkö. Osa äijistä näyttää melkein rantojen miehiltä.

Toisaalta ukoilla on vankkaa asiantuntemusta ja he jakavat tietoa, jota jostain Gigantista ei varmasti saa. Olin ostamassa Lacien ulkoista kovalevyä, se oli loppu, ajattelin pistää tilaukseen. Äijä sanoi, että Lacien laatu on surkea, myydyistä levyistä kolmasosa tulee takaisin vikojen takia. Ostin Buffalon levyn ja asioin tuolla jatkossakin.

Hyvästä palvelusta esimerkkinä Toyota Tammer-Auto. Sairaan hyvää palvelua niin myynnissä kuin huollossakin :rock:

Helsingin erottajalta löytyvä vaatekauppa Union Five. Meinaa aina palaa naama kun kauhee lössi myyjiä töissä, mutta ei vahingossakaan tulla mitään sanomaan. Sitten kun menee myyjältä pyytämään/kysymään jotain (siinä kassalla kauhee posse ja kaikki kääntyy kattomaan "mitä vittua sä oikeen haluat"- katseella) myyjältä, kuuluu haikea huokaus ja kaveri lampsii takahuoneeseen hakemaan. Muutaman minuutin päästä tullaan, lyödään tuote kouraan ja takaisin puhumaan paskaa muiden kanssa. Ei vahingossakaan jäädä auttamaan, jos vaikka haluisi jotain muuta. Tämä huomattu varsinkin miespuolisilla työntekijöillä. Onneksi ei tarvitse tuolta enää käydä mitään ostamassa kun kyseisiä vaatemerkkejä löytyy jo muualtakin.

avautumista Jalopenosta..
Heh..hupaisaa nähdä, että noilla Jalopenoilla on yhteisiä piirteitä. Puhun nyt Hervannan saman ketjun puljusta. Oon kolme kertaa hakenut sieltä purtavaa ja noista kaksi viimeisintä kertaa täysin pakon edessä. Sapuska ollut joka kerta todella paskaa. Viimeisellä kerralla otin kebun ranskalaisilla:

minä: ottaisin x-pitsan
myyjä: ei ole enää

minä: no ottaisin sitten rullakebabin
myyjä: ei ole enää

minä: no mitäs on vielä
myyjä: kebabia ranskalaisilla

Otin mukaan kun en viitsinyt jäädä spurgujen kanssa syömään. Kebabi oli pakattu folioon, josta tihkui muutama desi nestettä muovipussin pohjalle. Näytti ja maistui todella paskalle. Myyjän tarjoamasta asenteesta ja palvelusta en jaksa avautua...siellä käyneet varmaan tietävät.

Oulun Roi-Osa:sta ostin muutama vuosi sitten katalysaatorin autoon. En lopulta tarvinnutkaan sitä, kun vika autossa löytyi muualta ja menin palauttamaan liikkeeseen. Ukko siinä tiskillä oli erittäin tympeä ja totesi vain, että ei voi muuttua rahaksi ja että ei aio ottaa osaa enää takaisin.
Heidän nettisivuillaan luki silloin, että osilla on täysi vaihto ja palautusoikeus (nyt tuo teksti on muutettu hieman eri muotoon). Kun kysyin, että kuinkas tämä palautusoikeus, niin vastaus oli että mennään sen vaihdon mukaan ja palatus ei ole mahdollista.

Ei ole sitten kiinnostanut kyseisessä liikkeessä käydä mitään edes hakemassa tuota kuittia vastaan. Eli mulla ois tarjolla sadan euron arvoinen kuitti Roi-Osaan. Sen saa multa vaikka kaheksallakympillä. :)

:offtopic:
Jos 15 autoa oot ostanut, niin se on noin 4 kuukauden välein autonvaihto? :jahas:

Niin on :)
Selvennyksenä voin vielä laittaa listan ostetuista autoista, osa on itselle,
osa firmalle ja osa emännälle.

-Toyota Celica 4wd turbo -91
-Subaru Impreza GT -97
-Chevrolet Corvette -89
-Ford Cougar -00
-Chevrolet Corvette -98
-Subaru Impreza wrx sti
-Lexus IS200 -01
-Subaru Impreza wrx -05
-Audi S4 -03
-BMW X5 -02
-BMW Z4 -04
-MB Vito -00
-Ford Transit -02
-Mitsubishi L200 -04

Edit:
Autokaupoista vielä sen verran että M.Sipilällä Turussa saa loistavaa palvelua.
Omistaja on todellinen sähköjänis ja tekee kauppaa ihan mistä vaan..

Tuttu osti sängyn tuolta, toimitusaika luvatun viikon sijaan 10 viikkoa.

Sohvat ei todellakaan ole sitä mitä mainostavat. "Tässä on laadukas suomalainen koivurunko.." Todellisuudessa tolla kommentilla tarkoitetaan vain sitä mallisohvaa, siinä sohvassa jonka sieltä saisi, on joku itämainen kovalevy/lastulevyrunko.

Ainakin Jyväskylän myymälässä palvelu ei saa kyllä pisteitä.

Videotykki http://www.videotykki.fi/
Ostin tuolta Videotykin (jonka myöhemmin möin syntikalle ;)) hintaan 1990e. Omistaja söi jotain vitun donitsia vaan ja käytti samalla kassakonetta ja mumisi pulla suussa jotain. Noh, kämmäsi sitten maksun kanssa ja kävi huutamaan minulle ettei minulla ole rahaa, tule takaisin kun on rahaa. En tajua miksi jatkoin kaupankäyntiä mutta lopulta tuo videotykki tuli maksamaan minulle 2x1990e.

Mulle on käynyt tuo sama homma ja samalla hinnalla samasta firmasta. Nuo myyjät on muutenkin niin pihalla kaikesta että huh huh.

Jyväskylän Kekäle-vaatekaupassa on yksi erityisen paska myyjä. Sellainen n. 50v naisihminen, johon meni yksi kerta hermot. Mulla on tapana käyttää hyvinkin erilaisia vaatetyylejä: joskus on päällä löysät farkut ja huppari, joskus taas businesstyyliset rytkyt. Nooh, menin kerran katsomaan sinne vaatteita vähän rennommissa vaatteissa ja kiertelin Bossin ja Hilfigerin osastoja. Tämä helvetin myyjä tarrautui minuun kiinni ja kysyi heti melko töykeään sävyyn, voisiko auttaa. Vastasin kieltävästi ja hän seurasi jokaista mun liikettä siellä kaupassa ja tuli heti suoristamaan vaatteen, johon olin koskenut. Rupes vituttamaan aika äkkiä ja lähdin sieltä pois. Jonkun ajan päästä kävin samassa kaupassa pitkä musta takki, kiillotetut kengät ja Burberry niskassa kiertelemässä niin johan oli erilaista palvelua. Helvetin ärsyttävää kun syrjitään nuoria noin räikeästi pukeutumisen takia. Jos on huppari niskassa niin ei tarkoita, että olisi heti jotain pöllimässä tai ei ostaisi mitään.
Boikotoin tuota mestaa aika pitkään mutta nykyään siellä on onneksi muutama uusi hyvä myyjä, joiden luona asioi mielellään. Sitä akkaa minä en kuitenkaan päästä itseäni palvelemaan.

Kolme myyjää luki lehteä eikä kukaan tehnyt elettäkään..

Itse taas en taas välttämättä tykkää siitä että heti joku myyjä tunkee iholle kun kauppaan menee sisään, kunhan ovat tavoitettavissa. Osaanhan itse kysyä jos jotain kysyttävää on.

Tällaiset ruikutusketjut on jotenkin säälittäviä... En tiedä miksi, olen toki saanut itsekin monesti huonoa palvelua mutten jaksa sitä alkaa jauhamaan. Tai jos on mahdollisuus niin sanon paikan päällä heti asiakaspalvelijalle enkä ala sitä ruotimaan varsinkaan netissä.

Ehkä sitten siksi että äärettömän pitkään asiakaspalvelussa olleena tiedän että joskus on huono päivä itsellä ja joskus asiakkaalla. Asioiden esittäminen tähän tyyliin ei anna oikeaa kuvaa.

Itse en kyllä kehtaisi alkaa muille valittamaan, jos on tullut kakkaa kun pelailee hedelmäpelejä auton seistessä pumpun edessä.. Ei kaverillesi sitten tullut mieleen, että asemalla on muitakin kävijöitä.. :rolleyes:

Joo en kyllä itse jättäisi autoa pumppu paikalle vaikka kävisin vain maksamassa bensat, parkkipaikat parkkeerausta varten. :rolleyes:

Porttikiellon antaminen tuosta on kyllä liioittelua, huomautus riittäisi.

Ehkä sitten siksi että äärettömän pitkään asiakaspalvelussa olleena tiedän että joskus on huono päivä itsellä ja joskus asiakkaalla. Asioiden esittäminen tähän tyyliin ei anna oikeaa kuvaa.

Se että on huono päivä itsellä ei pitäisi heijastua siihen miten asiakasta kohdellaan....

Huppe sanoi:
Itse boikotoin keittiö.net myymälää Tikkurilassa...

Miksihän ko. heppu suhtautui koko hommaan niin mielettömän negatiivisesti? Olikohan se juuri hänen provikoistaan pois että sinä et ostanu koko keittiötä ko. myymälästä? Vai onko ko. tilanne vaan niin kestämätön myyntihenkisille ihmisille?

Ilman taloudellisia "keppejä tai porkkanoita" ainakin kuvittelisin että tuommoiset tilanteet eivät hetkauttaisi suuntaan eikä toiseen. Eivät ainakaan minua jos myyjä olisin. :arvi:

Ruohiksen Verkkokuppa.com meni boikottiin. Asiakaspalvelija lupasi pienellä huollolla DVD-soittimeen uusia kivoja ominaisuuksia joista huolto ei ollut koskaan kuullutkaan kun asiaa sitten 35min kaupanteon jälkeen kysyin. Tuosta 35 minuutista 32 minuuttia oli jonotusta huoltoon. Palvelupisteen pojille tuntuu muutenkin olevan ylivoimaisen vaikeaa lähteä näyttämään jonkin tuotteen sijaintia, yleensä vastaus on "njööh.. se on tuolla ton kopin takana hyllyssä... Joojoo, siitä kopin vierestä vaan".

Akkeli: itse ihmettelisin suuresti jos Hesarilta saisi 10 valkovenäläistä 50e hintaan. Melkein drinkki kun drinkki maksaa vähintään sen 7,5 ekeä.

edit: Suuri osa autoliikkeistä ansaitsee isoja miinuksia. Suurimmat miinukset tässä vaiheessa lähtevät Espoon VW-autolle. Palvelua ei meinannut saada kirveelläkään ja lopuksi sain kuulla että "joo, sellainen peli ois tuolla ulkona.. käy kattoo.. jos kiinnostaa niin tuu hakee avaimet sit..". Myöhemmin pihalla myyjä selitti autosta jotain autoon liittyvää ja ilmeisesti oletti että asiakkaan velvollisuuksiin kuuluu kävellä myyjän perässä kun myyjä haahuilee ympäri pihoja ja kauppaa. No, jostain syystä en sitte seurannut. Enkä tehnyt kauppojakaan, jäi koeajokin väliin. "Joo, ei me kyllä yö yli voida mitään antaa.. se on täysin vastoin kaikkia sääntöjä". Kumma kyllä, muutamista muista liikkeistä auton sai helposti jppa viikonlopuksi koeajoon.

Herttoniemen Nissan-kaupalle myös kovat miinukset. "joo, kato sä voit netistä kattoo mitä ne autot on ja tuut sit hakee jos kiinnostaa. Se ny on ihan sama otatko auton heti vai istutko siinä 15min sisällä, ei ne siitä mihinkään muutu". Että autokauppaa ilman koeajoa? No ei kiitos.

Ilmeisesti autokauppiaita varten pitäisi pukeutua että saa palvelua. No en pukeudu, ei sen mun pussista ole pois jos myyjä ei saa provisiota. Tekisipä mieli käydä ajamassa ko liikkeiden pihaan ja kertoa että mulla oli ihan oikeasti varaa ostaa auto ja joku myyjä sai ihan oikeasti provisiot.

Kolme myyjää luki lehteä eikä kukaan tehnyt elettäkään.
Poistuin sieltä viereiseen liikkeeseen (J.Rinta-Jouppi) ja sain siellä niin hyvää palvelua, että olen viiden vuoden aikana ostanut sieltä 10-15 autoa.

Koin itse saman kohtalon (Sports Car Center,Herttoniemi). Huusin myyjän paikalle joka ei edes ehdottanut kauppoja missään vaiheessa.Käsittämätöntä sillä olin kiinnostunut kohtuullisen arvokkaasta autosta.
Ostin tänään autoni muualta.

Jalopeno-ravintolasta arvosteluja kebabille.com-sivustolla tästä. Paikan huonoutta ei kuulemma voi juuri liioitella. Itse en ole tosin käynyt...

Suurin osa noista autokaupoista on kyllä legendaarisia, itse olen saanut aivan uskomatonta palvelua varsinkin Tampereen Veholla...

Itse taas en taas välttämättä tykkää siitä että heti joku myyjä tunkee iholle kun kauppaan menee sisään, kunhan ovat tavoitettavissa. Osaanhan itse kysyä jos jotain kysyttävää on.

Tämän iholle tunkemisenkin voi tehdä tyylikkäästi, esim. "hyvää päivää, jos joku auto kiinnostaa enemmän, niin autan mielelläni" ja poistuu jonkun matkan päähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom