[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Videotykki http://www.videotykki.fi/
Ostin tuolta Videotykin (jonka myöhemmin möin syntikalle ;)) hintaan 1990e. Omistaja söi jotain vitun donitsia vaan ja käytti samalla kassakonetta ja mumisi pulla suussa jotain. Noh, kämmäsi sitten maksun kanssa ja kävi huutamaan minulle ettei minulla ole rahaa, tule takaisin kun on rahaa. En tajua miksi jatkoin kaupankäyntiä mutta lopulta tuo videotykki tuli maksamaan minulle 2x1990e. Onneksi sentään palauttivat tuon summan, osan jouduin käymään tosin vielä käteisenä tuonne koska pankkikortin maksuraja ylittyi myyjän kämmin vuoksi ja sinne jäi joku varaus päälle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rossot sukkaa kyllä pahasti. Kesti varmaan 40min, että tuli safkat ja 20min, että tarjoilija edes huomasi meidät.
Vettäkään ei meinannut saada pöytään kun kaikki kannut oli kuulemma käytössä. Ja vitut, siellä hyllyssä oli niitä varmaan 10kpl. Paska mesta.

Lisätään listaan vielä Tikkurilan Rosso, olen käynyt siellä yhden kerran, ensimmäisen ja viimeisen samalla kertaa. Ei tarvinne edes detaileja. Odoteltiin noin 45min jäähtynyttä annostamme ja saman aikaa laskuamme.

Samaan ketjuun sitten Ekakebab vai onko se eka kebab niinikään Tikkurilassa, pienimmät annokset mitä koskaan olen nähnyt. Kokonaispaino kebab+ranskikset n. 150gr.

Mulla on kanssa huonoja muistoja Rossoista, varsinkin Tampereen koskenrannassa olevasta. Asiakaspalvelu ei vaan toimi. Positiivista siinä suhteessa että eivät aina ole muistaneet laittaa laskuun kaikkia tilattuja juomia :)

Mä olen kerran käynyt Rossossa, ja ainakin tunnen 1 tarjoilijan sieltä ja se on ihmisenä aivan <3<3 en keksi tähänhätään mitää pahaa sanottavaa hänestä enkä rossosta, eikö suomessa kestä aina hemmetin kauan saada palvelua raflassa? eikös se ole vaan hyvä että ruoka tehdään tilauksen jälkeen eikä tunteja ennen?

Neuvostoliiton kanssa kävimme Tikkurilassa (jälleen) Rio Grandessa http://www.riograndetikkurila.fi/ Ihan kivan näköinen paikka mutta
a)pullo-olut jonka tilasin oli useita kuukausia päiväyswanhaa
b)kana jota fajitaksessa oli, oli kuivaa ja mikrossa lämmitettyä sekä pilaantuneen makuista
c)muukin ruoka oli suoraan sanottuna paskaa ja palvelu vielä paskempaa. Oluen päiväyksestäkään ei sanottu mitään vaikka huomautin asiasta, tarjouduttiin tuomaan uusi olut (sekin oli wanhaa) joten jäin ilman kokonaan.

Allright

Ostin MP-asun ajokengät ja hanskat joiden luvattiin pitävän vesi ulkopuolella. Ajoin seuraavana päivänä tuusulasta hyvinkäälle vesisateessa ja sukat ja naki umpimärät ja jäässä. Yritin mennä vaihtamaan niitä toiseen merkkiin/vaatimaan rajoja takaisin mutta tähän ei suostuttu vaikka myyjä muisti minut ja tiesi että kys. tuotteet on ostettu kys. liikkeestä pari päivää aikaisemmin. Vain sen takia ettei minulla ollut kuittia mukana.

Verkkokauppa.com, Ruoholahti. Mistä ne saa noin elämäänsä kyllästyneitä myyjiä? Jos vastauksia joutuu lypsämään ja anomaan niin väärän alan on pojat valinneet. Kahdesta myyjästä kokemusta, joten ihan koko verkkokauppaa ei voi mollata.

Turussa Hämeenkadun Indesol. Kaksi kertaa asioin tuolla. Enää en mene. Aikaa on perkeleesti, joten voi olla palveluntaso paremmalla tolalla, mutta mua ei enää asiakkaakseen saa.

Huonekaluliike Sope Helsingin keskustassa. Ostimme sieltä 6 kpl valkoisia nahkaisia tuoleja, jotka liike lupasi putsata, pakata ja pistää varastoon odottamaan hakuamme, koska pääsisimme hakemaan ne vasta parin päivän päästä.
No mennessäni hakemaan tuoleja ne olivat keskellä lattiaa muiden asiakkaiden odotustuoleina, paskaisina ja ilman mitää suojaa. Kun sanoin, että näin ei oltu sovittu alkoi tyhmempi myyjä vittuilemaan kaupan päälle.

Kiitos Sope. Olen muistanut kertoa tuosta tavastanne palvella kaikille huonekalujen ostoa suunnitteleville tutuille.

EDIT:
www.proshop.org. Lähetin sinne kyselyä suksista viime talvena ja erehdyin laittamaan puhelinnumeroni mukaann. Suksien pyyntihinta oli yllättävän korkea, joten kiinnostus lopahti. Mitäs tekee kauppias? Soittelee vielä 10 kertaa perään ja pakkokauppaa suksiaan.

Kuopion mustassa pörssissä tuli joskus käytyä. Ovelta kun astuttiin sisään, niin myyjä vilkaisi lehden yli ja jatkoi lumemistaan. Hetki siinä pyörittiin, mutta eipä saanu nokkaasa lehdestä irti. Mitäpä sitä semmosessa paikassa sitten odottelemaan..

Suomisoffa http://www.suomisoffa.fi/
Toisaalta ok, mutta toisaalta ei. Toimitus luvattiin parissa viikossa, se viivästyi ja lopulta tuli väärä sohva, eli kulmasohvan peilikuva. Noh, tuosta väännettiin ja käännettiin 2kk ajan kunnes lopulta monen eri "katsomisen" jälkeen tuon sai korjattua ja hintaa tiputettiin 200e.

Tuossa voisi nyt todeta vain että virheitähän sattuu, lopulta asia korjattiin ja hyvitys tuli mutta silti jäi hieman paha maku suuhun joten -> Mustalle Listalle. :lol2:

Kuopion mustassa pörssissä tuli joskus käytyä. Ovelta kun astuttiin sisään, niin myyjä vilkaisi lehden yli ja jatkoi lumemistaan. Hetki siinä pyörittiin, mutta eipä saanu nokkaasa lehdestä irti. Mitäpä sitä semmosessa paikassa sitten odottelemaan..
Tuohan on sama homma jokaisessa mustassa pörssissä? Käypä joskus huviksesi Tammiston jättipörssissä Vantaalla :lol2:

Pikkukenguru (lasten sisustusliike) Kampin kauppakeskuksessa http://www.pikkukenguru.fi/

Ostettiin tuolta kahta eri lastenhuoneen tapettia ja toista tapettia otimme aika niukasti. Oletimme sen riittävän ja sovittiin liikkeen omistajan kanssa, että jos näyttää ettei tapetti riitä sitä saa tilaamalla yhdessä päivässä (varasto on Helsingissä). Tapetti näytti loppuvan ja soitin liikeeseen sunnuntaina jolloin myyjä otti tilauksen ja sanoi että viimeistään tiistaina aamupäivällä saadaan tapetti. Siitä meni 3 viikkoa ennenkuin saimme oikean tapetin. Välillä emäntä kävi hakemassa liikkeestä samaa tapettia eri koodilla kun omistaja kusetti päin naamaa ettei ne koodit mitään tarkoita, usein tapetoidaan eri valmistuskoodin tapeteilla. Tapetit oli aivan eri väriset. Soitin päivittäin liikeeseen ja joka päivä kuski oli juuri tuomassa varastosta meidän tapettia, mutta en pyynnöistä huolimatta saanut varaston tai kuskin numeroa. No lopulta se omistaja toi itse meille sen oikean tapetin ja varmistin paikan päällä sen.

Samaisesta liikkeestä tilasimme elokuun alussa olohuoneeseen tapettia. Tapetin piti tulla meille syyskuussa. Nyt viikonloppuna kävin liikkeessä kysymässä tapettia ja olivat kadottaneet meidän tilauksen. Ottivat mun numeron ja lupasivat soittaa heti maanantaina kun ovat selvittäneet asian. Kukaan ei soittanut.

Huppe, jep. Samaa olen huomannut myös Iisalmessa. Siksipä yleensä kävelenkin suosiolla johonkin toiseen liikkeeseen. Positiivisena kokemuksena sanoisin Saarivainion, jossa myyjä "syöksyy" heti uuden asiakkaan avuksi..

Huppe, jep. Samaa olen huomannut myös Iisalmessa. Siksipä yleensä kävelenkin suosiolla johonkin toiseen liikkeeseen. Positiivisena kokemuksena sanoisin Saarivainion, jossa myyjä "syöksyy" heti uuden asiakkaan avuksi..
Toisaalta asiakkaita on erilaisia. Itseäni ärsyttää todella paljon tuollainen asiakkaan kimppuun käyminen. Jos tarvitsen apua kaupassa niin pyydän sitä. Eli myyjät joutuvat arvailemaan, haluaako asiakas apua vai ei ja se johtaa tuollaisiin tilanteisiin kun asiakas tulkitaan väärin.

Joo, onhan toi totta, että kaikki eivät kaipaa sen suurempaa palvelua. Ainakaan aluksi. Kun olin edellistä puhelinta ostamassa ja marssin liikkeeseen sisään niin jumalauta meinasi palaa hihat. Ajattelin, että olen helppo asiakas, koska puhelimenmalli oli valmiina eikä mitään esittelyjä tarvita. Ja paskat, kyllä sitä taas koitettiin myydä mitä sattuu meikäläiselle. Myyjä ei millään jaksanut uskoa, että en tarvitse mitälie-ominaisuuksia puhelimeeni. Silloin oli hermo kireällä tosiaan.

Dippi, sitäkin kyllä. Mutta kyllä sitä odottas edes jonkinasteista liikehdintää myyjien suunnasta, joskus kun suuri osa myyjistä on myymälän nurkassa kämpänneet :)

Ehkä sitä palvelua odottaa kysymättä, kun itsekkin on tottunut myyntihommissa toimimaan samoin.

Lekator Oy - kotisiivousta

Meillä kävi myös Lekator vuodesta 2003 viime vuoden joulukuuhun. Alussa homma oli ihan ok, kävi sama siivooja joka kerta ja jälki oli jees.

Jossain vaiheessa ilmeisesti siivousbusiness sitten rupesi kasvamaan niin kovaa vauhtia, että kunnon henkilökunnasta tuli pulaa. Joka kerta eri ihmiset (ainakin niinä kertoina, kun satuin olemaan kotikonttorilla töissä), työt tehtiin todella kiireellä ja huonosti jne. Lisäksi laskutus ei toiminut, eli laskuissa oli ylimääräisiä kertoja yms.

Kaksi kertaa yritin erilaisista asioista valittaa ilman mitään vastausta firmalta, joten vaihdettiin pieneen paikalliseen yritykseen. Nyt ollaan oltu todella tyytyväisiä.

Jyväskylässä JVA:n täti meinasi melkein turpaan vedellä kun utelin kenen puheille tulisi mennä vuokrasuhteen purkuasioissa. Kuopion Gigglin Marlinin myyjätär taas veti herneet nenään tilatessani drinkit itselleni ja avovaimolleni tarjouslistan ULKOPUOLELTA! Luuli kai gigoloksi?! Sinä iltana ei sitten tarvinnutkaan lisäpalvelua toivoa. Neito jätti ystävällisesti joka kierrokselta tilaukseni ottamatta. Onneksi toinen, asiakkaana ollut nainen, huomautti myyjättärelle asiasta ennen kuin hihani kärisivät..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom