Viikate74
Bukkake Fighter
- Ikä
- 50
Tuota noin, pitäisikö tässä ketjussa siis varata asiakaspalveluhenkilöille tilaisuus kertoa oma versionsa palvelutilanteesta, ja todistaa että asiakas oli väärässä, palvelu oli tosiasiassa ensiluokkaista? Vai siis että palvelu ehkä oli huonoa, mutta se johtui täysin asiakkaan käyttäytymisestä?
Kannan vastuun oman avautumiseni osalta: Suomen auto- ja elektroniikkakauppiaat yhtykää, tulkaa kertomaan oma versionne palvelutapahtumasta!
Tuota noin, kaupanaloja on erilaisia, joissakin kuuluu tinkaaminen kuvaan toisessa taas myynti on teknisempää ja tämän takia myyjiäkin on hyvinkin erilaisia. Samoin asiakkaita. Mun mielestä paras asiakas on varakas ylimielinen tyyppi joka tietää sen itsekin. Kauppaa pystyy vääntämään ja asioista puhumaan niitten oikeilla nimillä. Kaikki asiakkaat on ok mutta vähiten mua kiinnostaa tyyppi joka ei saa suutaan auki, kyttää seinää ja kaikki pitää lypsää irti, ajatukset pitäisi osata lukea. Sitten toki tälläinen hiljaisempi kaveri ei ehkä pärjää mulle verbaalisesti ja maksaa kovan hinnan jne. Sitten toki kotonaan saa suunsa auki ja avautuu nettiin kuinka paskaa palvelu oli. Tajuatko tästä pointin mitä tarkoitan. En lyttää millään muotoa täällä asiakkaita vaan koitan vääntää että ehkä ne näkevät asian eri lailla.
Tosin en silti vieläkään itse avautuisi tänne :D