Tomi Takamaa
VIP
Tässä on oikea asenne. Parempi että videot aiheuttaa keskustelua kuin että olisivat toisella sivulla muutaman tunnin jälkeen.Hei tämäpä tuli positiivisena yllätyksenä, että näinkin paljon faneja löytyy täältä Pakkotoiston puolelta myös.
Kaikki näkyvyys on kotiinpäin kun kanavaa koitan kasvattaa.
Tuosta penkkipunnerruksen tekniikan kritisoinnista olen samaa mieltä, että sen perseen pitäisi pysyä siinä penkissä, mutta olen linjannut erikseen kuitenkin, että käyttämäni tekniikka on runkkupenkki ja en tosiaan kilpaile tässä ketään muuta vastaan kuin itseäni ja kun kilpailut tuolla Maltalla osuvat sopivaan aikaan omaan aikatauluuni käyn sitten ottamassa virallisen tuloksen sisälle tuomarin tätä valvoessa.(Videota tulee myös)
Vaikka pyrinkin tuota perseen nostamista minimoimaan ja työstämään jatkuvasti olen huomannut, että progressio on huomattavasti nopeampaa kun keskityn enimmäkseen vain siihen tekemiseen, Tämä siis omalla kohdallani.
Mitä tulee muskeli rupikonnaan niin tämä on varattu tulevaisuudessa minun Englannin kielistä kanavaani varten, mutta odottelen hieman vielä, että saan tarvittavat välineet hommattua ja palaan täältä lomailemasta. Nämä kanavat ehkä menestyvät tai ehkä eivät, mutta ainakin lähdin kokeilemaan jotain mistä olin oikeasti kiinnostunut.
Muskelikonna kiittää ja kuittaa tältä erää.