MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Tuskin tuo muskeli rupikonnan tekniikka olisi ketään häirinnyt niin valtaisasti, jos kyseessä ei olisi ns. tutoriaalikanava? "Those who do can't, teach", jne.

Sitä minä vaan, että kun myo joka tapauksessa itse linkkailee näitä aika aktiivisesti tuonne treenivideoketjuun, niin tarvitseeko täällä olla ihan oma threadikin muskeli rupikonnalle? Muskeli rupikonna. MUSKELI RUPIKONNA. Kyllä se vaan soljuu suussa niin kauniisti, tuo nimi, ja näyttää yhdyssanavirheineen taatulta pakkikselta. Se on lukittu.

Voisitko sanoa myolle (kuka helkkari onkaan), että alkaa käyttää konnan omaa ketjua... Nyt kun muskeli rupikonnalla on oma ketjunsa pakkiksella, niin käytetään tätä! Ja perustin miehelle oman ketjun, koska hän ansaitsee sen siinä missä muutkin ja saa täältä lisää näkyvyyttä ja tunnettavuutta ja siten jalansijaa body sceneen!

Voisikohan muutkin ketjun seuraajat alkaa linkkaamaan videoita sitä mukaa kun niitä tulee ulos, ettei homma jää vain minun kontolleni.... (Esim. KONAA!?!?!??!)

Siis tämä myo on juuri Anton Jirout kenestä sinä tämän ketjun aloitit? Olekko ihan sekaisin vai ymmärränkö minä nyt jotain väärin.

Voisikohan esim. Mike vaihtaa herran nimen MuscleToadiksi?
Voi, mutta ei tietenkään ilman erillistä pyyntöä itse käyttäjältä. Eiköhän @myo vaihda nickinsä jos näkee tarpeelliseksi, tuskin siihen tarvitsee meiltä keltään apua.

Eikä täällä kellään mitään "henkilökohtaista negaamista" ole ko. käyttäjää vastaan, mukava ja fiksu sisällöntuottaja. Tulee vähän enemmänkin mieleen vanhat kulta-ajat, kun NGO oli muna pystyssä puolustelemassa Hulkkia milloin keltäkin ja milloin mistäkin syystä..

Aivan pakko olla! Onhan tuosta nimen vaihdosta monen monta esimerkkiä. Kun tunnettavuutta tullut lisää niin nimimerkki vaihtunut. Esim. Markku Tikka ja Mikko Ellmen.

Olen kyllä myös itse sitä mieltä, että muskeli rupikonna saa itse päättää nimensä, mutta olisihan tuo loogista, että nyt kun on oma ketjukin, niin nimi vaihtuisi, jotta kaikki tunnistaisivat asianomaisen helpommin... Mies saa itse päättää!

Mitäs muuten olette mieltä tuosta "kohti vahvempaa kehoa ja mieltä" -introsta? Minun mielestäni esim. "KONNAVOIMAA!" huudahdus noiden tupla hauisten kanssa voisi olla kovempi nyt kun tehdään uudella nimellä!!
Nyt on jääny lääkkeet ottamatta jollain :ROFLMAO:

Aivan pakko olla! Onhan tuosta nimen vaihdosta monen monta esimerkkiä. Kun tunnettavuutta tullut lisää niin nimimerkki vaihtunut. Esim. Markku Tikka ja Mikko Ellmen.

Olen kyllä myös itse sitä mieltä, että muskeli rupikonna saa itse päättää nimensä, mutta olisihan tuo loogista, että nyt kun on oma ketjukin, niin nimi vaihtuisi, jotta kaikki tunnistaisivat asianomaisen helpommin... Mies saa itse päättää!

Mitäs muuten olette mieltä tuosta "kohti vahvempaa kehoa ja mieltä" -introsta? Minun mielestäni esim. "KONNAVOIMAA!" huudahdus noiden tupla hauisten kanssa voisi olla kovempi nyt kun tehdään uudella nimellä!!

konnavoimalle ääni täältä!

Millä perusteella? Onko hän kisaaja? Ymmärtääkseni tämä foorumi osio on kilpailijoille tarkoitettu. Voin toki olla väärässä. Eikä tämä ole pahalla tarkoitettu tai "negaamista".

Pitäskö sit vatasenki lanka poistaa? Sitäkö sä haluat?

Pitäskö @Mike määrittää säännöt mitä lankoja täällä saa olla?

Mitä henkilöltä vaaditaan että hänen lankansa täällä saa pysyä, jos huonommillakin meriittejä omaavilla on täällä lankoja?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitäskö sit vatasenki lanka poistaa? Sitäkö sä haluat?

Pitäskö @Mike määrittää säännöt mitä lankoja täällä saa olla?

Mitä henkilöltä vaaditaan että hänen lankansa täällä saa pysyä, jos huonommillakin meriittejä omaavilla on täällä lankoja?
Melkein vois avata yleiset somehenkilöt alueen jos ei ole kisaajia.

Rupisammakon parhaat anaboliset vegaani ruoat:

View: https://youtu.be/3bNrUPfN5J4

Hyvä vinkki muuten tältä ravintogurulta, että, jos ei saa kidneypavuista tai kikherneistä tarpeeksi kokonaisia proteiineja, niin ne voi sekoittaa riisin kanssa, niin saa täydellisen aminohappoprofiilin(y)
Uutena juttuna opin myös, että perunat optimoi aineenvaihduttaa ja pudottaa rasvaa. JA SE ON ANABOLINEN!
Ja kun nyt mainitsi, että haluaa pähkinävoin 100% pähkinöistä, niin ottaisi selvää, onko maapähkinä edes pähkinä? ja onko se palmuöljykään ihan täyttä shaibaa.
Ei vittu mikä spede:david:

Viimeksi muokattu:
Nimi vaihtunut takaisin Anton jiroutiksi.
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_images.webp

Hei tämäpä tuli positiivisena yllätyksenä, että näinkin paljon faneja löytyy täältä Pakkotoiston puolelta myös.
Kaikki näkyvyys on kotiinpäin kun kanavaa koitan kasvattaa.

Tuosta penkkipunnerruksen tekniikan kritisoinnista olen samaa mieltä, että sen perseen pitäisi pysyä siinä penkissä, mutta olen linjannut erikseen kuitenkin, että käyttämäni tekniikka on runkkupenkki ja en tosiaan kilpaile tässä ketään muuta vastaan kuin itseäni ja kun kilpailut tuolla Maltalla osuvat sopivaan aikaan omaan aikatauluuni käyn sitten ottamassa virallisen tuloksen sisälle tuomarin tätä valvoessa. (y) (Videota tulee myös)

Vaikka pyrinkin tuota perseen nostamista minimoimaan ja työstämään jatkuvasti olen huomannut, että progressio on huomattavasti nopeampaa kun keskityn enimmäkseen vain siihen tekemiseen, Tämä siis omalla kohdallani.

Mitä tulee muskeli rupikonnaan niin tämä on varattu tulevaisuudessa minun Englannin kielistä kanavaani varten, mutta odottelen hieman vielä, että saan tarvittavat välineet hommattua ja palaan täältä lomailemasta. Nämä kanavat ehkä menestyvät tai ehkä eivät, mutta ainakin lähdin kokeilemaan jotain mistä olin oikeasti kiinnostunut.

Muskelikonna kiittää ja kuittaa tältä erää.

Liitteet

• MucleToaduusio.webp
    MucleToaduusio.webp
    114,2 KB · Katsottu: 269
Onhan tämä ketju sinänsä viihdyttävä, mutta joku tässä nyt ei oikein täsmää. Onko Tiilikaisella man crush Anaboliseen Sammakkoon, vai mistä tässä on kyse? Ei sillä, että siinä mitään tuomittavaa olisi. Jotenkin vaan vaikuttaa erikoiselta meiningiltä.

Back
Ylös Bottom