MuscleToad - muskeli rupisammakko - Anton Jirout

Hei tämäpä tuli positiivisena yllätyksenä, että näinkin paljon faneja löytyy täältä Pakkotoiston puolelta myös.
Kaikki näkyvyys on kotiinpäin kun kanavaa koitan kasvattaa.

Tuosta penkkipunnerruksen tekniikan kritisoinnista olen samaa mieltä, että sen perseen pitäisi pysyä siinä penkissä, mutta olen linjannut erikseen kuitenkin, että käyttämäni tekniikka on runkkupenkki ja en tosiaan kilpaile tässä ketään muuta vastaan kuin itseäni ja kun kilpailut tuolla Maltalla osuvat sopivaan aikaan omaan aikatauluuni käyn sitten ottamassa virallisen tuloksen sisälle tuomarin tätä valvoessa. (y) (Videota tulee myös)

Vaikka pyrinkin tuota perseen nostamista minimoimaan ja työstämään jatkuvasti olen huomannut, että progressio on huomattavasti nopeampaa kun keskityn enimmäkseen vain siihen tekemiseen, Tämä siis omalla kohdallani.

Mitä tulee muskeli rupikonnaan niin tämä on varattu tulevaisuudessa minun Englannin kielistä kanavaani varten, mutta odottelen hieman vielä, että saan tarvittavat välineet hommattua ja palaan täältä lomailemasta. Nämä kanavat ehkä menestyvät tai ehkä eivät, mutta ainakin lähdin kokeilemaan jotain mistä olin oikeasti kiinnostunut.

Muskelikonna kiittää ja kuittaa tältä erää.
Tässä on oikea asenne. Parempi että videot aiheuttaa keskustelua kuin että olisivat toisella sivulla muutaman tunnin jälkeen.

Melkonen brosciense-pläjäys. Ryhtivideossa mainittiin Elliot Hulse, joten ei mikään ihme, jos esikuvat on tota luokkaa. Lyhyitä ja selkokielisiä videoita kuitenkin, eikä toki täyttä paskaa.

Mitä jos Tillikainen onkin vaan henkilö joka tykkää kannustaa muita iliman sen suurempia salattuja agendoja? Vai onko toi nykymaailmassa täys mahottomuus kannustaa kanssa eläjiä? Ja ne jotka haluu poistaa ketju suosittelen poistaa tunnukse tai lopettaa lukemasta sitä, tai sit sinne paikalliselle lekurille ja pyytää respaa Xanoreihi, auttaa kuulemma ahistuksee. Millanenha maailma ois jos annettas Antonin tehä Antonia ja siinä samalla muut tekis omaa itteesä? Toki se negaaminenki voi toisille olla sitä ittensä toteuttamista, meitä ku löytyy nii monee junaa täällä ja itekki oon tainnu asemalle jäähä.

Edit. Helpompiha se o tuomita ja "vihata" ku yrittää ees ymmärtää kaveria ja miks tekee mitä tekee. Eikä täällä kukaa voi kaikkia miellyttää, jos nii tekee nii voi olla että elää muille ku itelleen. Niinku eräs hieno ja viisas suomalainen muusikko biisissään toteaa " Kun ymmärtää kaiken antaa kaiken anteeks, ei mitää henkilökohtasta"

mikäs tässä nyt niin paskaa, itsekään en kaikkea allekirjoita antonin videoista mutta on niissä paljon hyvää ja ennenkaikkea positiivisella asenteella tehty

Onha toi huomattavasti nätimpää tekniikkaa omaan silmään ainaki.

Hyvä vinkki muuten tältä ravintogurulta, että, jos ei saa kidneypavuista tai kikherneistä tarpeeksi kokonaisia proteiineja, niin ne voi sekoittaa riisin kanssa, niin saa täydellisen aminohappoprofiilin(y)
Uutena juttuna opin myös, että perunat optimoi aineenvaihduttaa ja pudottaa rasvaa. JA SE ON ANABOLINEN!
Ja kun nyt mainitsi, että haluaa pähkinävoin 100% pähkinöistä, niin ottaisi selvää, onko maapähkinä edes pähkinä? ja onko se palmuöljykään ihan täyttä shaibaa.
Ei vittu mikä spede:david:
Nyt on kyllä vaikea viesti tulkita, koska tuo kikherne ja riisihomma on täysin totta ja hyvä vinkki, mutta loppu viesti vaikuttaa pelkältä vittuilulta. Perunakin tosiaan on anabolinen, kuten mikä tahansa ruoka. Maapähkinä tosiaan ei ole oikeasti pähkinä, mutta puhekielessä se on ja saa mun puolesta olla.

Ai saatana!!! Sammakko ei tee penkkiä enää!! :(:( Katso video ja selvitä miksi!

Pitäähän se yläselän paketti lavat ja mahdolliset lihat mahtua penkille. Siitähän se koko juttu lähtee että ne on tukevasti penkissä ja se on se ground mitä vasten voimat tuotetaan, eihän maveakaan tehdä skeittilaudan päältä. Aika pitkät piuhat jos ei ole tota tajunnut aikaisemmin.... Ikinä en ostais korttia salille missä olis joku kolmihammas penkki kapealla laudalla. Ei sen takia että olen niin pro, vaan koska olen vanha ja raihnainen ja en halua loukkaantua huonoilla välineillä tehdessä.

Back
Ylös Bottom