JP Fux
VIP
Eli Hautala on ainoa joka saa postata.
Mut onko Hautalan rasvaprosentti liian korkea? Ainakin Ove Lehdon penkit tuomittiin sanoin "ei voi arvostaa kun maha on iso".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli Hautala on ainoa joka saa postata.
Eipä niitä paljoa muut tainnut arvostella, kuin kaikkitietävä MunakasLayne Nortonin kyykyt meni täällä hylkyyn aikanaan selänkäytön takia.

Voisitko sanoa myolle (kuka helkkari onkaan), että alkaa käyttää konnan omaa ketjua... Nyt kun muskeli rupikonnalla on oma ketjunsa pakkiksella, niin käytetään tätä! Ja perustin miehelle oman ketjun, koska hän ansaitsee sen siinä missä muutkin ja saa täältä lisää näkyvyyttä ja tunnettavuutta ja siten jalansijaa body sceneen!
Voisikohan muutkin ketjun seuraajat alkaa linkkaamaan videoita sitä mukaa kun niitä tulee ulos, ettei homma jää vain minun kontolleni.... (Esim. KONAA!?!?!??!)
Vois Tiilikainen vähä jarruttaa kyllä, alkaa olee sellanen vauhti päällä..Siis tämä myo on juuri Anton Jirout kenestä sinä tämän ketjun aloitit? Olekko ihan sekaisin vai ymmärränkö minä nyt jotain väärin.
Millä perusteella? Onko hän kisaaja? Ymmärtääkseni tämä foorumi osio on kilpailijoille tarkoitettu. Voin toki olla väärässä. Eikä tämä ole pahalla tarkoitettu tai "negaamista".Ja perustin miehelle oman ketjun, koska hän ansaitsee sen siinä missä muutkin
Millä perusteella? Onko hän kisaaja? Ymmärtääkseni tämä foorumi osio on kilpailijoille tarkoitettu. Voin toki olla väärässä. Eikä tämä ole pahalla tarkoitettu tai "negaamista".
Aijaa! Enpäs tiennytkään... Olisi äkkiä luullut että mies postailee edes jotenkin kanavaansa viittaavalla nimellä... Voisikohan esim. Mike vaihtaa herran nimen MuscleToadiksi?
Voi, mutta ei tietenkään ilman erillistä pyyntöä itse käyttäjältä. Eiköhän @myo vaihda nickinsä jos näkee tarpeelliseksi, tuskin siihen tarvitsee meiltä keltään apua.Voisikohan esim. Mike vaihtaa herran nimen MuscleToadiksi?
Nyt on jääny lääkkeet ottamatta jollainAivan pakko olla! Onhan tuosta nimen vaihdosta monen monta esimerkkiä. Kun tunnettavuutta tullut lisää niin nimimerkki vaihtunut. Esim. Markku Tikka ja Mikko Ellmen.
Olen kyllä myös itse sitä mieltä, että muskeli rupikonna saa itse päättää nimensä, mutta olisihan tuo loogista, että nyt kun on oma ketjukin, niin nimi vaihtuisi, jotta kaikki tunnistaisivat asianomaisen helpommin... Mies saa itse päättää!
Mitäs muuten olette mieltä tuosta "kohti vahvempaa kehoa ja mieltä" -introsta? Minun mielestäni esim. "KONNAVOIMAA!" huudahdus noiden tupla hauisten kanssa voisi olla kovempi nyt kun tehdään uudella nimellä!!
Aivan pakko olla! Onhan tuosta nimen vaihdosta monen monta esimerkkiä. Kun tunnettavuutta tullut lisää niin nimimerkki vaihtunut. Esim. Markku Tikka ja Mikko Ellmen.
Olen kyllä myös itse sitä mieltä, että muskeli rupikonna saa itse päättää nimensä, mutta olisihan tuo loogista, että nyt kun on oma ketjukin, niin nimi vaihtuisi, jotta kaikki tunnistaisivat asianomaisen helpommin... Mies saa itse päättää!
Mitäs muuten olette mieltä tuosta "kohti vahvempaa kehoa ja mieltä" -introsta? Minun mielestäni esim. "KONNAVOIMAA!" huudahdus noiden tupla hauisten kanssa voisi olla kovempi nyt kun tehdään uudella nimellä!!
Millä perusteella? Onko hän kisaaja? Ymmärtääkseni tämä foorumi osio on kilpailijoille tarkoitettu. Voin toki olla väärässä. Eikä tämä ole pahalla tarkoitettu tai "negaamista".
Melkein vois avata yleiset somehenkilöt alueen jos ei ole kisaajia.Pitäskö sit vatasenki lanka poistaa? Sitäkö sä haluat?
Pitäskö @Mike määrittää säännöt mitä lankoja täällä saa olla?
Mitä henkilöltä vaaditaan että hänen lankansa täällä saa pysyä, jos huonommillakin meriittejä omaavilla on täällä lankoja?

Nimi vaihtunut takaisin Anton jiroutiksi.