Muija petti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by pullea
Joku aikaisempi postaaja kyseli vinkkejä mite sais tietää totuuden,jos epäilee tulleensa petetyx.

Ylitöiden/ravintolaillan/messujen, etc jälkeen:

-katso vaatteiden taskut (kuitit,paperilaput,kortsut,puhelin-
viestit/puhelutiedot)
-kysele mitä kumppani teki,missä oli,kenen kanssa,mitä puhuttiin,milloin lähti pois,kenen kanssa.
-tarkista kuiteista,tiliotteelta onko ko, paikoissa käyty,mihin aikaan. Eli käry käy tässä vaiheessa helposti esim "lähdin Tonin kanssa vielä X baariin klo 01.30" eikä X baarista ole ostettu mitään,Tonia ei ole olemassakaan, ja petturi on jo ollut jatkoilla tms hoidossa.Ja klo 04 jo kotona kiltisti.
-Kysele kaverit,työkaverit,inttikaverit,asiakkaat,lätkäpeli yms, kaverit läpi petturilta. Esim, kundeilla on satoja inttikavereita ketä voi käyttää alibina. "olin inttikavereiden kanssa,,,," Läpi menee.
-Katso vaatteet esim, vieraat hiukset erottaa hyvin,jossain tapauksissa jopa hajuveden
-Härski temppu on tutkia vielä vaikka jopa alusvaatteet jos on jotai läikkiä tms, ihmeellistä.
-Ravintola iltaa/ylityö iltaa viettävälle kumppanille on hyvä soitella illan aikana. Jos vastaa: kysy taas missä oot,kenen kanssa,"Tonin kanssa" pyydä Toni puhelimeen,jos ei pääse Ei Tonia ole olemassakaan ainakaan siinä paikassa,soita Tonille ja kerro että hänen pitäisi olla samassa baarissa/työpaikassa kumppanisi kanssa. Tässä vaiheessa Toni on hieman hämmästynyt yleensä. Jne,,,

Itse olen jäänyt esim,edellä mainituilla tavoilla kiinni pettämisestä. Jos petät älä jää kiinni,jos jäät kiinni älä tunnusta,älä ikinä kerro tai myönnä mitään oma-aloitteisesti.Ja harkitse kaikki mahdolliset riskit kiinnijäämisen välttämiseksi,vältä "junnumokia".

Itse en suosittele pettämistä kenellekkään,mutta valitettavasti sitä vain tapahtuu tässä maailmassa,eikä sitä ongelmaa voi kokonaan poistaa. Muista ettei petetty sure sitä mitä hän ei tiedä, ja toimi järkevästi niin ettei hän koskaan saa tietääkään.

Tää oli viikon paras, lisäyksenä vielä että älä ihmettele jos kumppani päättää vaihtaa maisemaa :joulu6:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pettäminen on varsin monimuotoinen juttu. Mä olen pettänyt kerran elämässäni. Oma suhde oli ihan kuollut. Olisin halunnut jatkaa sitä, mutta kundi eli omaa elämäänsä eikä jaksanut olla mun kanssa. Mä vietin paljon aikaa erään toisen kanssa ja tunteet lämpeni ja sitten petin. Tän oman miehen kaa ei oltu paljoakaan tekemisissä ja me sitten erottiinkin jossain vaiheessa. Ei ollut hyvä teko eikä siihen ole mitään oikeutusta, mutta yhden asian opin: pettäminen ei kannata.

Mulle ei tullut siitä pettämisestä hyvä olo. Jälkikäteen jäljelle jäi paha moraalinen krapula ja iso katumus. Mutta mä opin sen, että pettämisessä ei ole mitään hienoa. Siinä ei ollut mitään niin ihmeellistä, että se olisi ollut sen arvoista, että tekee noin väärin.

Ei tule enää mieleenkään pettää. Ei ole tullut tän tapauksen jälkeen ja siitä on jo vuosia. Ja nyt voin sanoa varmuudella, että en tule pettämään.

Mua on petetty, kun olin aika nuori. Kundikaveri yritti iskee kaikkia mun kavereita ja osan kanssa onnistui. Se sattui ihan hirveästi ja sattui tosi pitkään. Mä yritin antaa anteeksi ja jatkaa sillä seurauksella, että se petti lisää.

Sitä ei voi estää herääkö tunteet jotain ihmistä kohtaan vai ei, vaikka olisikin suhteessa. Se on sitten oma tarinansa mitä siinä vaiheessa tekee. Voi joko yrittää irrottaa itseään siitä tunteesta ja ihmisestä tai sitten antaa tunteen kasvaa itekseen. Harva meistä rakastuu keneenkään silmänräpäyksessä. Kiinnostus ja ihastus voi tulla niin nopeasti, mutta harvoin rakkaus.

Ihan turhaan täällä Sakaelin kimppuun käydään. Ihan oikein jättää kumppani, jos on vahvoja tunteita johonkin toiseen ihmiseen ja haluaa olla tämän kanssa.

Suuri osa ihmisistä ei löydä sitä toista, jonka tuntisi olevan Se Oikea. Mitä enempi aikaa kuluu sitä helpompi on tyytyä johonkin, joka on ihan hyvä. Voi liitosta tulla vahva ja hyvä, jos kiintymys saa kypsyä rauhassa ajan kanssa. Äkillinen rakkauden huuma voi aiheuttaa sen, että arki kolahtaa niin pahasti, että suhde voi hyytyä siihen.

Nää mun jutut ei ole mitään absoluuttisia totuuksia, vaan ihan mun ajatuksia ja mun näkemyksiä.

Originally posted by Sakael
Naisena haluaisin kysyä teiltä petetyiltä miehiltä (saa toki muutkin sanoa mielipiteensä), että syytättekö ainoastaan naista pettämisestä vai etsittekö syytä kenties myös itsestänne?

Luulen, että Sakael ajaa tällä kysymyksellä sitä, että naiset yleensä miettii ekana mitä ne teki väärin. Olisko voinut olla jotenkin toisenlainen ja jotenkin estää tämä.

Originally posted by pullea
-katso vaatteiden taskut (kuitit,paperilaput,kortsut,puhelin-
viestit/puhelutiedot)
-kysele mitä kumppani teki,missä oli,kenen kanssa,mitä puhuttiin,milloin lähti pois,kenen kanssa.
-tarkista kuiteista,tiliotteelta onko ko, paikoissa käyty,mihin aikaan. Eli käry käy tässä vaiheessa helposti esim "lähdin Tonin kanssa vielä X baariin klo 01.30" eikä X baarista ole ostettu mitään,Tonia ei ole olemassakaan, ja petturi on jo ollut jatkoilla tms hoidossa.Ja klo 04 jo kotona kiltisti.
-Kysele kaverit,työkaverit,inttikaverit,asiakkaat,lätkäpeli yms, kaverit läpi petturilta. Esim, kundeilla on satoja inttikavereita ketä voi käyttää alibina. "olin inttikavereiden kanssa,,,," Läpi menee.
-Katso vaatteet esim, vieraat hiukset erottaa hyvin,jossain tapauksissa jopa hajuveden
-Härski temppu on tutkia vielä vaikka jopa alusvaatteet jos on jotai läikkiä tms, ihmeellistä.
-Ravintola iltaa/ylityö iltaa viettävälle kumppanille on hyvä soitella illan aikana. Jos vastaa: kysy taas missä oot,kenen kanssa,"Tonin kanssa" pyydä Toni puhelimeen,jos ei pääse Ei Tonia ole olemassakaan ainakaan siinä paikassa,soita Tonille ja kerro että hänen pitäisi olla samassa baarissa/työpaikassa kumppanisi kanssa. Tässä vaiheessa Toni on hieman hämmästynyt yleensä. Jne,,,

Lisätään tähän listaan vielä yksi asia: maistaminen. Ei muuta kuin poikaystävän kulli suuhun tai lipaisemaan tyttöystävän alakertaa... Kortsusta ja toisen ihmisen vehkeestä jää jonkin verran sivumakua...:D :nolo:

Originally posted by Shelto
Säälittävää. Mä en IKINÄ alentuis tollaseen. Jos muija pettää ni pettäköön. Se vaa tarkottaa sitä et se ei oo edes ajattelemisen arvonen. Miten sä jaksat vaivaa päätäs tollasel???
Lues viesti uudestaan, loppuun asti tällä kertaa.

Originally posted by kilkkinen
Tää oli viikon paras, lisäyksenä vielä että älä ihmettele jos kumppani päättää vaihtaa maisemaa :joulu6:
Meinasin kommentoida jotain vastaavaa.

Kyllä ihmisellä mielestäni parisuhteessakin pitää olla oikeus jonkin asteiseen yksityisyyteen ja jos toinen ronkkii kaikki kuitit, tiliotteet ja kännykän tekstiviestit/puhelutiedot läpi ja lisäksi vielä baari-illan aikana vainoaa jatkuvasti puhelimitse, niin tuota yksityisyyttä on loukattu pahasti. En minä ainakaan pitkään tuollaista käytöstä sietäisi.

Sinänsä tehokas keino, ettei tuota toteuttamalla tarvitse varmaan pitkään pohtia kumppaninsa uskollisuutta ennenkuin suhde loppuu muutenkin. :D

Ei hitto...

Pullea: Taidat olla aika vainoharhainen???

Noudata vaan omaa neuvoasi, niin kyllä saat kohta sellaisen maineen vastakkaisen sukupuolen keskuudessa, ettei ainakaan pettämisestä tarvitse huolestua... KUKAAN ei nimittäin halua olla sun kanssa missään tekemisissä!

Jos noudatat tuota listaasi joka kerta kun seurustelukumppanisi on jossain muualla kuin sinun kanssasi, olet sairas. Hae ihan oikeesti apua jostain.

Aika monessa tapauksessa kannattaisi kyllä katsoa peiliin, jos kumppani on pettänyt. Ei tietenkään aina, sillä jos suhteessa on kaikki hyvin, ei muualle tarvitse edes vilkuilla... mutta onhan olemassa näitä "metsästäjiä" joille ei yksi riitä, vaan tarvitsee aina juosta todistelemassa omaa saantiaan...

:haart:

Teini-ikä? Tuskin.

Se oli vain vitsi, joka ilmeisesti meni ohi. Viittasin sillä siihen perinteiseen teini-ikäisten "VoIviItumUnparaskaverialkooleemunpoikakaverinkaa11!!!"2 Valvoja, pitäskö mun tehä itsari"-tvchat-syndroomaan.

Ei ollu tarkotus loukata. Ollaan kavereita kaikki vaan, jookostakookosta. :joulu3:

Re: ...

Originally posted by werty
Muija petti kolmen vuoden suhteen jälkeen !
Ikinä en olisi voinut edes kuvitella ennen kuin sain tietää !
Nyt kauhee vitutus ku täytyy järjestää elämä uudestaan...

Kyllähän tuosta toipuminen aikansa kestää, mutta löydät vielä paremman kun sen sinua pettäneen lutkan :thumbs:

Ja asiat olisivat voineet mennä vielä huonomminkin. Olisit voinut saada siltä ämmältä parantumattoman sukupuolitaudin...
Se kiusaisi sinua fyysisesti lopunikääsi, aiheuttaisi itsetunto-ongelmia ja hankaloittaisi tulevien suhteiden solmimista.

Kuten minulla :wall:

Mä oon kyl ihan järkyttyny, mikä on siis ihan hyvä juttu. Tai siis mä oon ihmeissäni siitä kuinka hyväsydämist jengii tääl on. Mä petin mun x-muijaa ainaki viiden eri muijan kaa eikä vituttanu kertaakaan. Mut silti mä rakastin mun muijaa YLI KAIKEN. Mä olin vitun mustasukkanen ja oikeesti oli ihan överirakastunut.

Kuin myös mä. Rakastin exääni yli kaiken ja yritin tehdä kaikkeni sen eteen, että molemmilla olis kivaa. Valitettavasti se ei riittänyt ja tilanne vähän lipsui käsistä...

Tiedän edelleen sen, että koskaan en tule exääni unohtamaan. En tule koskaan hyväksymään sitä, että joku satuttaisi häntä, vaikka itse niin teinkin... Olen kai sit myös paska ja outo jätkä...

Originally posted by Sumu
Mutta onneksi olen foorumin vähemmistössä, joka tällaista tyhmyyttä on tehnyt. Vai olenko?

Varmasti et ole. Moni ei vaan viitsi sitä täällä sanoa ääneen kun tulee hirveesti kritiikkiä.

Jos pettäminen tulee vakavasti mieleenkään niin suhteessa tulisi kyllä selvittää asiat. Ja jossei asiat selviä puhumalla niin on hyvä laittaa poikki. Olisi hyvä laittaa poikki ennen kuin muita käy panemassa, mutta monesti kun asiat ovat huonosti suhteessa+alkoholi saa ihmisen pettämään jo ennen sitä.

Itse olen kyllä pettänyt, mutta yritän olla seuraavassa suhteessa parempi ihminen.

Originally posted by matrix
Olen kyllä paljoin poissa kotoa teen kahta duunia, päivät valkokaulushommissa ja illat tulee seisoskeltua ovilla, jotta saadaan edes jonkinlainen toimeentulo perheelle.

Saako udella missä päin seisoskelet illalla?

Pettämistä niin monenlaista. Suurin rikoshan ei ole pettää vaan se, että siitä täytyy kärsiä muidenkin kuin tämän itsekeskeisen kusipään joka näin on mennyt tekemään.
Itsekkin nuorempana pettänyt, mutta uskon että olen tähän mennessä oppinut arvostamaan nykyistä kumppaniani niin paljon että osaan jo sanoa EI.
Sitä en tule ikinä ymmärtämään mikä saa ihmisen tekemään juuri sen asian millä voi kumppaniaan eniten loukata. "Tahattoman" loukkauksen vielä ymmärtää, mut musta ainakin tuntuu et näissä pettämis jutuissa on aina ajatus/harkinta mukana. Eli harkinnallisesti tekee toisen elämästä helvettiä. Mikä vittu ihmisiä riivaa:confused:

Originally posted by Priimus
Vittuako siinä itseään syyttämään jos muija päättää olla täysi idiootti. Jos miehessä muka on ollut vikaa niin voisi sitten edes kertoa asiasta ja lopettaa suhteen ennenkuin lähtee vieraisiin juoksemaan. Perkele.
Piste. Sitä en kiellä, etteikö miehessäkin voisi olla vikaa, mutta muuten täysin samaa mieltä.

Originally posted by kahlaajalintu
Liha on heikkoa vaikka mieli onkin vahva. Minkäs sitä luonnolleen voi.
Ei millään pahalla ja enempiä moralisoimatta, mutta aika helvetin huono tekosyy tuo " minkäs sitä itselleen mahtaa". Jotenkin siinä kiteytyy naisten suusta kuultu " miehet ajattelee vain alapäällään".

Tätä threadiä lukiessa tuli kyllä olo, että on ne omat parisuhdeasiat vaan (ainakin toistaiseksi) helvetin hyvällä mallilla, vaikka arki joskus harmaalta tuntuukin.

Tsemppiä kaikille petetyille :thumbs:

Ei kai se ole mikään ihme kun ihmiset nykyään pettää,
Joka helvetin lehdessä toitotetaan pettämisestä,
sitten joku saatanan terapeutti selittää miten parisuhde paranee
"ehkä" pettämisen jälkeen.
Ja jos ei parane se on petetyn vika, koska hän ei ole tarpeeksi
kypsä tajuamaan rakkautta. :haart:

Joku tuolla kommentoi rahan vaikutusta parisuhteeseen
mun mielipide on että tottakai se vaikuttaa.
Koska raha tuo turvallisuuden tunnetta.:wanha:

Mutta tsemppiä ketjun aloittajalle ja aika parantaa haavat?
ainakin mä toivon niin.

Muijan ex petti sitä 8v jälkeen eikä muija ole vielä yli päässyt, aikaa kulunut melkein vuosi. Ottaa aikansa:joulu6:

Originally posted by Kipi I
Muijan ex petti sitä 8v jälkeen eikä muija ole vielä yli päässyt, aikaa kulunut melkein vuosi. Ottaa aikansa:joulu6:
Tästä voi saada sen kuvan että muijas ei ole päässyt yli entisestä, mutta on silti sun kanssa.:joulu7:

Jossain lehdessä taisi olla artikkeli siitä,että pettäminen on vain ihmisen luontaistakäyttäytymistä...Eli mahdollisimman monen kanssa makaaminen parantaa suvun jatkamista...Kannattaa pistää pettäjien tämä korvan taakse,kun selityksiä kaivataan :rolleyes:

Toisaalta,kun miettii saattaa olla todella vaikeata kertoa kumppanilleen ettei enää tunne rakkautta häntä kohtaan,koska ei halua tuottaa tuskaa hälle...joopa joo,mut pettäminen on tuomittavaa eikä vika ole kenessäkään muussa kuin itse pettäjässä ja se on FAKTA!

Nämä hommat ei ole ihan yhtä mustavalkoisia kuin aina netissä annetaan ymmärtää "muija/äijä petti --> anna kenkää".

Usean vuoden seurustelun jälkeen tuo ei ole ihan tuosta vaan hoidettu homma. Omille tunteille ei voi mitään. Paska homma. Jos taas kysessä on uudi suhde niin sitten en usko tuon lähtemisen olevan mikään suurensuuri ongelma vaikka se vaikeaa voi ollakkin.

Itsellä aika tarkkaan vuosi sitten meni seitsämän vuoden seurustelu katkolle ja kyllä se vieläkin tuntuu pahalle. Sille ei voi mitään :(. Mitään sen kummempaa dramatiikkaa ei eroon liittynyt mutta pahaa se teki. Molemmat sen tiesi, että ollaan tien päässä ja turhaa on haaskata kummankaan aikaa. Nuo vuodet vaan kasvattaa yhteen ja on kiva olla yhdessä. Vaikka rakkautta olisi niin aina ei homma vaan pelaa.

Pitää vaan koittaa jatkaa matkaa ja unohtaa menneet ja katsella tulevaisuuteen vaikka se helvetin vaikealle alussa tuntuu. Itse sairastuin masennukseen keväällä ja varmasti laukaisevana tekijänä oli tuo ero, ei kylläkään ainoana syynä.

Tuollaisen tapahtuman jälkeen on vaan järjellä koitettava miettiä tuleeko hommasta enää mitään. Luottamus palaa ainakin pitkäksi aikaa. Mikä oli pettämisen syy. Useasti tuo pettäminen viestii siitä, että parisuhteessa mättää jokin pahasti ja jotain on keksittävä, jotta homma alkaa taas toimimaan.

Eipä tässä voi muuta kuin toivotella jaksamisia. Koitappa pärjäillä!

Tulipa tilitettyä taas:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom