Originally posted by pullea
Joku aikaisempi postaaja kyseli vinkkejä mite sais tietää totuuden,jos epäilee tulleensa petetyx.
Ylitöiden/ravintolaillan/messujen, etc jälkeen:
-katso vaatteiden taskut (kuitit,paperilaput,kortsut,puhelin-
viestit/puhelutiedot)
-kysele mitä kumppani teki,missä oli,kenen kanssa,mitä puhuttiin,milloin lähti pois,kenen kanssa.
-tarkista kuiteista,tiliotteelta onko ko, paikoissa käyty,mihin aikaan. Eli käry käy tässä vaiheessa helposti esim "lähdin Tonin kanssa vielä X baariin klo 01.30" eikä X baarista ole ostettu mitään,Tonia ei ole olemassakaan, ja petturi on jo ollut jatkoilla tms hoidossa.Ja klo 04 jo kotona kiltisti.
-Kysele kaverit,työkaverit,inttikaverit,asiakkaat,lätkäpeli yms, kaverit läpi petturilta. Esim, kundeilla on satoja inttikavereita ketä voi käyttää alibina. "olin inttikavereiden kanssa,,,," Läpi menee.
-Katso vaatteet esim, vieraat hiukset erottaa hyvin,jossain tapauksissa jopa hajuveden
-Härski temppu on tutkia vielä vaikka jopa alusvaatteet jos on jotai läikkiä tms, ihmeellistä.
-Ravintola iltaa/ylityö iltaa viettävälle kumppanille on hyvä soitella illan aikana. Jos vastaa: kysy taas missä oot,kenen kanssa,"Tonin kanssa" pyydä Toni puhelimeen,jos ei pääse Ei Tonia ole olemassakaan ainakaan siinä paikassa,soita Tonille ja kerro että hänen pitäisi olla samassa baarissa/työpaikassa kumppanisi kanssa. Tässä vaiheessa Toni on hieman hämmästynyt yleensä. Jne,,,
Itse olen jäänyt esim,edellä mainituilla tavoilla kiinni pettämisestä. Jos petät älä jää kiinni,jos jäät kiinni älä tunnusta,älä ikinä kerro tai myönnä mitään oma-aloitteisesti.Ja harkitse kaikki mahdolliset riskit kiinnijäämisen välttämiseksi,vältä "junnumokia".
Itse en suosittele pettämistä kenellekkään,mutta valitettavasti sitä vain tapahtuu tässä maailmassa,eikä sitä ongelmaa voi kokonaan poistaa. Muista ettei petetty sure sitä mitä hän ei tiedä, ja toimi järkevästi niin ettei hän koskaan saa tietääkään.
Tää oli viikon paras, lisäyksenä vielä että älä ihmettele jos kumppani päättää vaihtaa maisemaa :joulu6: