Muija petti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty
  • Aloitettu Aloitettu
Pettäminenkin on niin tapauskohtaista, jos suhde ei muutenkaan ole kunnossa niin se on sitten ihan sama pettääkö vai ei.
Minäkin seurustelin yhden entisen kanssa 2.5 vuotta, enkä pettänyt kertaakaan, sama juttu tän hetkisessä suhteessa, ei tulisi mieleenikään pettää.
Kun taas toisessa entisessä suhteessa petin viimeisen 2 kuukauden aikana 6 eri naisen kanssa, eikä se tuntunut juuri miltään.
Ja mun mielestä vika on vain ja ainoastaan pettäjässä, hyvässä suhteessa pystyy puhumaan asioista ennen kuin ne menevät siihen pisteeseen että toinen pettää syystä tai toisesta.
Yleensä pettäminen johtuu alkoholista hyvin pitkälle, vaikka moni väittääkin muuta, kuinka moni teistä ketkä on pettänyt, olisi tehnyt sen selvinpäin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläisen juttuja ei ainakaan pidä ottaa moralisointina. Olen relativisti jokaista soluani myöten, enkä usko edes ihmisen elämän ja hengenkään olevan mikään itsenäinen riippumaton arvo. Saattaisin joissain olosuhteissa tappaa vaikka pidänkin sitä tällä hetkellä vääränä. Oma moraali (meinasin sitten vahingossa kirjoittaa oraali) on jokaisen itse päätettävissä, enkä ymmärrä miksi joku edes toisten moralisoinnista loukkaantuisi. Oma moraalini ei ole toisista ihmisistä riippuvainen, vaikkakin toki kulttuuritaustastani ja kasvatuksestani kumpuava. Omista ratkaisuistani ainoastaan kerron, en odota muiden niitä soveltavan. Tulee kuitenkin mieleen jonkun loukkaantuessa, että koskeeko siihen omaantuntoon sittenkin jos tarvii älähtää kannastani. Tällöin ihminen tuskin on elänyt omien periaatteidensa mukaan.
Mitä alkoholinkäyttöön tulee niin en koskaan joisi sitä jos se saisi minut toimimaan omia periaatteitani vastaan. Kertaakaan ei ole tullut humalan vuoksi tehtyä mitään mitä katuisin.

Originally posted by Sakael
Naisena haluaisin kysyä teiltä petetyiltä miehiltä (saa toki muutkin sanoa mielipiteensä), että syytättekö ainoastaan naista pettämisestä vai etsittekö syytä kenties myös itsestänne?

Jaa. Tulee muuten mieleen se vertaus, jossa kerrottiin että...

kun mies jättää perheensä ja muuttaa vaikkapa uuden naisen luo, on hän vastuuntunnoton ja kypsymätön

mutta kun nainen tekee niin, ottaa hän "rohkean askeleen poiketessaan totutusta mallista ja suunnatessaan kohti uusia haasteita." Ainakin naistenlehtien mukaan.

Originally posted by jarre55
Jaa. Tulee muuten mieleen se vertaus, jossa kerrottiin että...

kun mies jättää perheensä ja muuttaa vaikkapa uuden naisen luo, on hän vastuuntunnoton ja kypsymätön

mutta kun nainen tekee niin, ottaa hän "rohkean askeleen poiketessaan totutusta mallista ja suunnatessaan kohti uusia haasteita." Ainakin naistenlehtien mukaan.

Paitsi jos tämän naishenkilön mies on antanut parisuhdeterapiaa luunelosella niin luulisi että paras vaihtoehto olisi etsiä uusi mies.

Originally posted by lieska
[/B]

Nykyään raha puhuu naisten elämässä niin paljon , ettei millään muulla tunnu olevan mitään väliä. Tunne on käsite , jota ei ole edes olemassa , jota näytellään niin kauan kun pystyy.
[/B][/QUOTE]

Tekisi mieli sanoa, että voi vittu. Jos et pysty suoltamaan muuta kuin tuollaista tuubaa, niin pidä suusi kiinni:david:

Re: ...

Voi saatana mua vituttaa nuo pettäjät!!!! :curs: :wall: :curs: perkl..!

tosi paska juttu, pettäminen siis. Itellein kävi pari vuotta sitte samalla tavalla, arvatkaa v**tuttiko, kaksi lasta, talot ja pelit ja muija..
Ihme että siitä selvisin, oli se niin karsee tilanne. Nyt voin vaan sanoa että kyllä siitä selviää, siis jos kukkaro antaa myöten. Henkisen tuskan kyllä kestää, ainakin jotenkuten:wall:

Tuosta rahasta vielä, kyllä se joillakin merkitsee ihmeen paljon (sekä miehillä että naisilla). Kuulin seuraavanlaisesta tapauksesta:

Eräs pari oli seurustellut jo pidemmän aikaa ja päättivät mennä naimisiin. No naimisiin päästyään avio-onnea ei kestänyt kuin puoli vuotta sillä naiselle tuli muita suunnitelmia. Löysi nimittäin nuoren jääkiekkoilijan, joka oli "sattumalta" juuri tehnyt sopimuksen NHL-joukkueen kanssa. Mikähän lie oli syynä miehen vaihtamiseen?

Itseänikin ottaa päähän pettäminen ihan vtusti.

Myös sekään ei ole reilua kun nykyinen vaimoni epäilee silloin tällöin että nyt minulla on toinen nainen jossain.
Olen kyllä paljoin poissa kotoa teen kahta duunia, päivät valkokaulushommissa ja illat tulee seisoskeltua ovilla, jotta saadaan edes jonkinlainen toimeentulo perheelle. Ymmärrän ettei vaimolla ole kivaa olla melkein kaikki illat kotona vauvan kanssa mutta silti!! Vaikka olen melko sosiaalinen ja hyvänäköinen tyyppi niin ei se tarkoita että hyppäisin toisten naisten pöksyihin joka kääntessä.
Olemme keskustelleet asiasta monesti mutta aina vähänkään isommassa riidassa alkaa tulla tuota höpötystä toisista naisista...

Mitenkään kantaa ottamatta mihinkään, mutta ehkä yleistä jeesustelua vähentääkseni:

Kyllä, olen pettänyt. En ole ylpeä, mutta tehty mikä tehty. Mutta onneksi olen foorumin vähemmistössä, joka tällaista tyhmyyttä on tehnyt. Vai olenko?

:david:

Sen verran täytyy omakohtaisesti kommentoida tuota rahan merkitystä parisuhteessa, että huonoin tapa vongata mun petiini tai poikakaverikseni on alkaa kehuskella, kuinka paljon tienaa ja kuinka kalliin talon tai purjeveneen omistaa. T-O-D-E-L-L-A huono tapa.

Ja muuten aiheesta: on niitä mätiä omenoita joskus ollut omassakin korissa ja petetyksi tultu. Silti toivon että, jos ja kun joskus taas tapaan jonkun kivan miehen, johon tykästyn, olisi sama vanha sinisilmäinen lapsenusko molemminpuoliseen luottamukseen edelleen tallella. Epäilykselle ei voi rakentaa mitään.

Alkuperäiselle kirjoittajalle:

Kurja homma! Toivon sinulle voimia kestää ja jaksaa. Yksiasia on varmaa: sinä selviät ja jonkin ajan päästä elämä varmasti hymyilee sinulle. Ajalla on tapana parantaa haavoja, älä kuitenkaan jää yksiksesi miettimään asioita, vaan etsi lähellesi jokin ystävä, jolle voit puhua ja kertoa tunteitasi ja ajatuksiasi, purkaa itseäsi. Älä jätä selvittämättä tai käymättä läpi yhtään asiaa, joka voisi jäädä kalvamaan sinua. Kyllä se siitä..

Itselle kävi taannoin samalla lailla. Oli tosi paskat fiilikset ja oloa ei parantanut exän kommentti kolme päivää pettämisen jälkeen, kun katsoin sitä ja ei paljoa näyttänyt enää asia painavan. Kysyin siltä, että mitä se ajattelee asiasta nyt. Vastaus oli, että "eipä tuo tunnu enää paljoa missään":confused:

Silloin menin ja katsoin peiliin, mitä olenkaan elämälleni tehnyt. Tommoisen kommentin jälkeen ei oikein tiennyt mitä ajatella..Nyt asiat on siitä tilanteesta kääntynyt täysin päälaelleen ja elämä hymyilee ja aurinko paistaa, kiitos siitä kuuluu omalle :haart: :love:

Originally posted by Melly
Nykyään raha puhuu naisten elämässä niin paljon , ettei millään muulla tunnu olevan mitään väliä. Tunne on käsite , jota ei ole edes olemassa , jota näytellään niin kauan kun pystyy.

Tekisi mieli sanoa, että voi vittu. Jos et pysty suoltamaan muuta kuin tuollaista tuubaa, niin pidä suusi kiinni:david: [/B][/QUOTE]

No mä vaan olen kokenut tollasta ja nähnyt tuota samaa paljon. Aluksi luulin , että 1 muija on vaan mätä tästä maailmasta, mutta jotenkin ajan kanssa huomannut , että kaikkihan ne on samanlaisia verenimijöitä. Niiden kanssa pitää oppia vaan elämään. Syöttää joka aamu e-pillerit ja varmistaa nielasu, Avio-ehto ja Omat rahat, niin päästään näistä perus hyväkskäytöstä eroon. Pahemmille tapauksille täytyy hankkii kassakaappi kaikkea arvo irtaimistoa varten.

Originally posted by NHB
Onpas ihailtavan tiukkamoraalista porukkaa täällä. Kaikkien mielestä pettäminen on aivan mahdoton ajatus ja vain yksi tunnustaa melkein pettäneensä. Tätä lukiessa saa melkein sellaisen kuvan että pettämistä ei tapahdu juuri ollenkaan.

Varmaan riippuu, minkälaisessa kaveriporukassa yleensäkin liikkuu. Ihmisethän hakeutuvat mielellään samanhenkisten seuraan.

Mun kotikaupungin kaveripiirissä ei ole montaa pettäjää, kun taas opiskelukaupungin kaveripiirissä pettäjiä on vähän enemmän. Mutta vähemmistönä kummassakin.

Originally posted by Sumu
Mitenkään kantaa ottamatta mihinkään, mutta ehkä yleistä jeesustelua vähentääkseni:

Kyllä, olen pettänyt. En ole ylpeä, mutta tehty mikä tehty. Mutta onneksi olen foorumin vähemmistössä, joka tällaista tyhmyyttä on tehnyt. Vai olenko?

:david:

Mä oon kyl ihan järkyttyny, mikä on siis ihan hyvä juttu. Tai siis mä oon ihmeissäni siitä kuinka hyväsydämist jengii tääl on. Mä petin mun x-muijaa ainaki viiden eri muijan kaa eikä vituttanu kertaakaan. Mut silti mä rakastin mun muijaa YLI KAIKEN. Mä olin vitun mustasukkanen ja oikeesti oli ihan överirakastunut. Tiedän sen koska on vieläki paska olo vaik erottiin jo vuos sitten. Mut anyway mä petin sitä oikein urakalla. Kai mä oon sit vaa aika paska jätkä.

Originally posted by Shelto
Kai mä oon sit vaa aika paska jätkä.

Niin oot, mee hoitoon.

Ei, vakavasti puhuen, ite kuulun siihen ryhmään, joka tuomitsee pettämisen ankarasti. En oo koskaan emäntää pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi jonkin verran ollutkin.

Tätä mielipidettä saa vapaasti pitää vanhanaikaisena tai turhan tiukkana, mutta mielestäni pettämisen raja menee suutelemisessa. Tietenkin olosuhteet vaikuttavat tähänkin, mutta mielestäni humalassa oleminen on lähinnä huono tekosyy.

Voipi olla aika epätodellista juttua 20- vuotiaan jätkän suusta, ainakin mitä kaveriporukoiden juttuja kuuntelee.

Originally posted by gotto
Sitä kutsutaan teini-iäksi. :D

Yhessä kolme vuotta ja yks lapsi. Teini-ikä? Tuskin. Ja tohon edelläolevaan kommenttiin: kyllä suuteleminen on pettämistä. Mut jos mä laskisin neki, ni sit oon pettäny varmaan 20 kertaa. Enkä todellakaan asialla ylpeile vaan päinvastoin. Haluan avautua asiasta täällä.

Joku aikaisempi postaaja kyseli vinkkejä mite sais tietää totuuden,jos epäilee tulleensa petetyx.

Ylitöiden/ravintolaillan/messujen, etc jälkeen:

-katso vaatteiden taskut (kuitit,paperilaput,kortsut,puhelin-
viestit/puhelutiedot)
-kysele mitä kumppani teki,missä oli,kenen kanssa,mitä puhuttiin,milloin lähti pois,kenen kanssa.
-tarkista kuiteista,tiliotteelta onko ko, paikoissa käyty,mihin aikaan. Eli käry käy tässä vaiheessa helposti esim "lähdin Tonin kanssa vielä X baariin klo 01.30" eikä X baarista ole ostettu mitään,Tonia ei ole olemassakaan, ja petturi on jo ollut jatkoilla tms hoidossa.Ja klo 04 jo kotona kiltisti.
-Kysele kaverit,työkaverit,inttikaverit,asiakkaat,lätkäpeli yms, kaverit läpi petturilta. Esim, kundeilla on satoja inttikavereita ketä voi käyttää alibina. "olin inttikavereiden kanssa,,,," Läpi menee.
-Katso vaatteet esim, vieraat hiukset erottaa hyvin,jossain tapauksissa jopa hajuveden
-Härski temppu on tutkia vielä vaikka jopa alusvaatteet jos on jotai läikkiä tms, ihmeellistä.
-Ravintola iltaa/ylityö iltaa viettävälle kumppanille on hyvä soitella illan aikana. Jos vastaa: kysy taas missä oot,kenen kanssa,"Tonin kanssa" pyydä Toni puhelimeen,jos ei pääse Ei Tonia ole olemassakaan ainakaan siinä paikassa,soita Tonille ja kerro että hänen pitäisi olla samassa baarissa/työpaikassa kumppanisi kanssa. Tässä vaiheessa Toni on hieman hämmästynyt yleensä. Jne,,,

Itse olen jäänyt esim,edellä mainituilla tavoilla kiinni pettämisestä. Jos petät älä jää kiinni,jos jäät kiinni älä tunnusta,älä ikinä kerro tai myönnä mitään oma-aloitteisesti.Ja harkitse kaikki mahdolliset riskit kiinnijäämisen välttämiseksi,vältä "junnumokia".

Itse en suosittele pettämistä kenellekkään,mutta valitettavasti sitä vain tapahtuu tässä maailmassa,eikä sitä ongelmaa voi kokonaan poistaa. Muista ettei petetty sure sitä mitä hän ei tiedä, ja toimi järkevästi niin ettei hän koskaan saa tietääkään.

Originally posted by pullea
Joku aikaisempi postaaja kyseli vinkkejä mite sais tietää totuuden,jos epäilee tulleensa petetyx.

Ylitöiden/ravintolaillan/messujen, etc jälkeen:

-katso vaatteiden taskut (kuitit,paperilaput,kortsut,puhelin-
viestit/puhelutiedot)
-kysele mitä kumppani teki,missä oli,kenen kanssa,mitä puhuttiin,milloin lähti pois,kenen kanssa.
-tarkista kuiteista,tiliotteelta onko ko, paikoissa käyty,mihin aikaan. Eli käry käy tässä vaiheessa helposti esim "lähdin Tonin kanssa vielä X baariin klo 01.30" eikä X baarista ole ostettu mitään,Tonia ei ole olemassakaan, ja petturi on jo ollut jatkoilla tms hoidossa.Ja klo 04 jo kotona kiltisti.
-Kysele kaverit,työkaverit,inttikaverit,asiakkaat,lätkäpeli yms, kaverit läpi petturilta. Esim, kundeilla on satoja inttikavereita ketä voi käyttää alibina. "olin inttikavereiden kanssa,,,," Läpi menee.
-Katso vaatteet esim, vieraat hiukset erottaa hyvin,jossain tapauksissa jopa hajuveden
-Härski temppu on tutkia vielä vaikka jopa alusvaatteet jos on jotai läikkiä tms, ihmeellistä.
-Ravintola iltaa/ylityö iltaa viettävälle kumppanille on hyvä soitella illan aikana. Jos vastaa: kysy taas missä oot,kenen kanssa,"Tonin kanssa" pyydä Toni puhelimeen,jos ei pääse Ei Tonia ole olemassakaan ainakaan siinä paikassa,soita Tonille ja kerro että hänen pitäisi olla samassa baarissa/työpaikassa kumppanisi kanssa. Tässä vaiheessa Toni on hieman hämmästynyt yleensä. Jne,,,

Itse olen jäänyt esim,edellä mainituilla tavoilla kiinni pettämisestä. Jos petät älä jää kiinni,jos jäät kiinni älä tunnusta,älä ikinä kerro tai myönnä mitään oma-aloitteisesti.Ja harkitse kaikki mahdolliset riskit kiinnijäämisen välttämiseksi,vältä "junnumokia".

Itse en suosittele pettämistä kenellekkään,mutta valitettavasti sitä vain tapahtuu tässä maailmassa,eikä sitä ongelmaa voi kokonaan poistaa. Muista ettei petetty sure sitä mitä hän ei tiedä, ja toimi järkevästi niin ettei hän koskaan saa tietääkään.

Säälittävää. Mä en IKINÄ alentuis tollaseen. Jos muija pettää ni pettäköön. Se vaa tarkottaa sitä et se ei oo edes ajattelemisen arvonen. Miten sä jaksat vaivaa päätäs tollasel???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom