Kadun, että koskaan postasinkaan mitään tähän treadiin. Mutta tehty mitä tehty. Ja jottei kenellekään jää epäselväksi, niin omasta mielestäni olen pettänyt. Kaikki eivät tekoani varmasti sellaisena pitäisi, mutta moraalinsa kullakin. Spekulaatiot siitä, mitä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä, voisi jättää tekemättä, sillä kellään teistä ei kuitenkaan varmaan ole tarkempaa tietoa tapahtumista.
Muutamaa asiaa haluaisin kuitenkin kommentoida (vaikka olinkin luvannut, etten koskisi tähän treadiin enää pitkällä tikullakaan).
Vaikea uskoa, että heti ekan tapaamisen jälkeen ollaan menty omalle miehelle sanomaan, että se on moro.. olen rakastunut toiseen.
Tapaamisia oli kaksi, peräkkäisinä päivinä. Päästyäni kolmentena päivänä kotiin kerroin heti, mitä oli tapahtunut. Usko tai älä. En sano, että tämä oikeuttaisi tekoni, mutta ainakin kerroin heti, kun siihen tarjoitui tilaisuus.
Mä en vaan usko rakkauteen ensisilmäyksellä. Ihastua voi ehkä, mutta rakkauteen kuuluu paljon enemmän mitä ensisilmäyksellä/tapaamisella voi nähdäkään...
Sinä et usko, koska et ole koskaan sellaista kokenut. Mutta ne, jotka ovat sielunkumppaninsa löytäneet, tietävät mitä tarkoitan. Asia oli meidän kohdalla selvä ensitapaamisesta alkaen.
Mietin vaan tässä , että mikä oli se todellinen motiivi miksi erosit miehestäs? Nykyään raha puhuu naisten elämässä niin paljon , ettei millään muulla tunnu olevan mitään väliä. Tunne on käsite , jota ei ole edes olemassa , jota näytellään niin kauan kun pystyy.
Oliko Ex:äsi ihan kiva, mutta uudella kaverilla on kivan näköinen bemari, kiva omistus kämppä, mukava toimeentulo , perintöä tulossa ja muutenkin vähän saman tyyppinen rassukka kuin edellinenkin, mutta paremmilla puitteilla? Kuitenkin olet jo sen ikäinen , että mietit jo elämää vähän pidemmälle, taloudellisesti turvattu elämä on aina helppoa.
Kiitos huolenpidostasi, mutta valitsin köyhemmän tapauksen, sillä kerrankin kuuntelin sydäntäni. Ja kuka on väittänyt, että kaipaisin itselleni elättäjää? Tekisi mieli sanoa lähes valmiina lakinaisena jotain, mutta en sano.
Minkälaisen pohjan mielestäsi tämä antaa siihen sun uuteen suhteeseen? Ainakin mua tämän sun uuden äijän asemessa saattasi jossain vaiheessa ruveta mietityttämään että miksi noin ei voisi käydä myös minun tapauksessani...
Ollaan selvitetty tämä asia kolmestaan tapaamisessa. Nykyinen suhteeni on hyvällä pohjalla. Rehellisyyttä piisaa vaikka muille jakaa.
Yhteinen kiitos kaikille teille minua morkanneille! Mutta eiköhän tässä ollut tarpeeksi paskaa yhden ihmisen kannettavaksi.