Originally posted by lieska
No mä vaan olen kokenut tollasta ja nähnyt tuota samaa paljon. Aluksi luulin , että 1 muija on vaan mätä tästä maailmasta, mutta jotenkin ajan kanssa huomannut , että kaikkihan ne on samanlaisia verenimijöitä. Niiden kanssa pitää oppia vaan elämään. Syöttää joka aamu e-pillerit ja varmistaa nielasu, Avio-ehto ja Omat rahat, niin päästään näistä perus hyväkskäytöstä eroon. Pahemmille tapauksille täytyy hankkii kassakaappi kaikkea arvo irtaimistoa varten.
Aika samoilla linjoilla mennään. Tiedän hiton paljon enemmän kundeja joilla näyttää oikeasti olevan tunteet pelissä, kuin mitä tiedän muijia joilla uskoisin tunteiden olevan suhteessa tärkeintä.
Mimmit tuntuvat määrittelevän oman sosiaalisen statuksensa pitkälti miehensä avulla. Ja tunteita tuntuu olevan suhteessa tasan sen verta mukana kuin mitä mimmi pelkää menettävänsä statuksessaan menettäessään miehensä. Itse henkilöön ei siis tunteita liity, tietyntyyppiseen miehen omistamiseen sitävastoin toki.. Mies on siis monelle naiselle vähän niin kuin auto monelle miehelle. Sitä on kiva näytellä ja ajella; mitä isompi, sen parempi.
Tämä on toki rankka yleistys, eikä minua kiinnosta se, että juuri Sinä (tai Sinun muijasi) olet erilainen. On toki naisia jotka eivät täytä yo. kriteerejä; poikkeus vahvistaa säännön. Se vaan menee valitettavasti niin, että mitä älykkäämpi nainen, sitä todennäköisemmin se mahtuu tuohon tunteettoman kusipääbitchin raamiin. -> Pitää siis tyytyä tyhmään tai hulluun muijaan, eihän niillä muilla ole tunteita..
Ja noista avioehdoista en voisi olla enemmän samaa mieltä! Näiden kumppaniaan kuppaavien naisten lisäksi emme toki unohda maailman kaikkia huoria, jotka ovat ottaneet kuppaamisesta oikein rehellisen ammatin ilman venkoiluja. Pisteet siitä heille, eivätpähän lupaile turhia tunteita rahastaessaan.. :thumbs:
Pettämisen suhteen luulen että sukupuolten väliset erot ovat pienehköjä. Liha on heikko, se on geeneissä. Itsehän en ole omaa kumppania koskaan pettänyt enkä usko pettäväni, mutta darwin varmaan hoitaa homman niin että kaltaiseni kummajaiset katoavat hiljalleen. Toisaalta, ei voi sanoa etteikö varmasti koskaan pettäisi, sillä vielähän tässä ehtii liittyä pettäjien joukkoon.. Varattua on jo kokeiltu, ehkä seuraavaksi toisinpäin.. :D
Tätä naisen logiikkaa en pysty oikein käsittämään: miten voi olettaa miehen olevan niin dorka, että kuvittelee miehen aloittavan "vakavan" suhteen mimmin kanssa joka on valmis jättämään pitkään kestäneen vakisuhteen tuosta noin vain, kun löytää jonkun jonka tilipussi / muna / ego / whatever on isompi? Juuei, wham bang thanks mam. Olihan sitä hauska panna aikansa. Panisin varmaan vieläkin, ellei se lopulta olisi tajunnut että hänen lähtökohtansa iskemiseeni oli himpun verran huono. Naiset on tymiä. :D
Uskon vakaasti tehneeni vain palveluksen sille ukolle joka siinä lutkassa roikkui. Jokainen mies on liian hyvä tuollaiselle. Se nyt vaan on niin, että jos on valmis pettämään / vaihtamaan muka parempaan heti tilaisuuden tullen, suhde olisi ollut parempi lopettaa ajat sitten.