Muija petti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by lieska

No mä vaan olen kokenut tollasta ja nähnyt tuota samaa paljon. Aluksi luulin , että 1 muija on vaan mätä tästä maailmasta, mutta jotenkin ajan kanssa huomannut , että kaikkihan ne on samanlaisia verenimijöitä. Niiden kanssa pitää oppia vaan elämään. Syöttää joka aamu e-pillerit ja varmistaa nielasu, Avio-ehto ja Omat rahat, niin päästään näistä perus hyväkskäytöstä eroon. Pahemmille tapauksille täytyy hankkii kassakaappi kaikkea arvo irtaimistoa varten.

Aika samoilla linjoilla mennään. Tiedän hiton paljon enemmän kundeja joilla näyttää oikeasti olevan tunteet pelissä, kuin mitä tiedän muijia joilla uskoisin tunteiden olevan suhteessa tärkeintä.

Mimmit tuntuvat määrittelevän oman sosiaalisen statuksensa pitkälti miehensä avulla. Ja tunteita tuntuu olevan suhteessa tasan sen verta mukana kuin mitä mimmi pelkää menettävänsä statuksessaan menettäessään miehensä. Itse henkilöön ei siis tunteita liity, tietyntyyppiseen miehen omistamiseen sitävastoin toki.. Mies on siis monelle naiselle vähän niin kuin auto monelle miehelle. Sitä on kiva näytellä ja ajella; mitä isompi, sen parempi.

Tämä on toki rankka yleistys, eikä minua kiinnosta se, että juuri Sinä (tai Sinun muijasi) olet erilainen. On toki naisia jotka eivät täytä yo. kriteerejä; poikkeus vahvistaa säännön. Se vaan menee valitettavasti niin, että mitä älykkäämpi nainen, sitä todennäköisemmin se mahtuu tuohon tunteettoman kusipääbitchin raamiin. -> Pitää siis tyytyä tyhmään tai hulluun muijaan, eihän niillä muilla ole tunteita..

Ja noista avioehdoista en voisi olla enemmän samaa mieltä! Näiden kumppaniaan kuppaavien naisten lisäksi emme toki unohda maailman kaikkia huoria, jotka ovat ottaneet kuppaamisesta oikein rehellisen ammatin ilman venkoiluja. Pisteet siitä heille, eivätpähän lupaile turhia tunteita rahastaessaan.. :thumbs:

Pettämisen suhteen luulen että sukupuolten väliset erot ovat pienehköjä. Liha on heikko, se on geeneissä. Itsehän en ole omaa kumppania koskaan pettänyt enkä usko pettäväni, mutta darwin varmaan hoitaa homman niin että kaltaiseni kummajaiset katoavat hiljalleen. Toisaalta, ei voi sanoa etteikö varmasti koskaan pettäisi, sillä vielähän tässä ehtii liittyä pettäjien joukkoon.. Varattua on jo kokeiltu, ehkä seuraavaksi toisinpäin.. :D

Tätä naisen logiikkaa en pysty oikein käsittämään: miten voi olettaa miehen olevan niin dorka, että kuvittelee miehen aloittavan "vakavan" suhteen mimmin kanssa joka on valmis jättämään pitkään kestäneen vakisuhteen tuosta noin vain, kun löytää jonkun jonka tilipussi / muna / ego / whatever on isompi? Juuei, wham bang thanks mam. Olihan sitä hauska panna aikansa. Panisin varmaan vieläkin, ellei se lopulta olisi tajunnut että hänen lähtökohtansa iskemiseeni oli himpun verran huono. Naiset on tymiä. :D

Uskon vakaasti tehneeni vain palveluksen sille ukolle joka siinä lutkassa roikkui. Jokainen mies on liian hyvä tuollaiselle. Se nyt vaan on niin, että jos on valmis pettämään / vaihtamaan muka parempaan heti tilaisuuden tullen, suhde olisi ollut parempi lopettaa ajat sitten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa jotenkin sappi kiehua aina kun joku sanoo:
-Oli pakko pettää kun en pystynyt muuten jättämään.
-Kyllä se mua rakastaa mut se ei vaan osaa näyttää sitä.
-Se ei pärjää ilman mua.

Mulle petetyksi tuleminen on liian kova pala.Jos ihminen,jota minä rakastan,pettää minua fyysisesti niin minä en sitä kestä.
Ihan ensiksi siltä mieheltä lähtee hampaat ja ihan oikeasti,hampaat lähtee.
Se miten asia naisen kanssa hoidetaan onkin sitten tapauskohtaista.Voi hoitua ihan nätistikin jos ei päässä ihan kamalasti napsahda.

Näinä aikoina kun olen poikamies,en ole asettanut itselleni mitään rajoja.Teen kaiken sen mihin milloinkin kykenen ja kannan siitä tietysti vastuun.Silloinkin kun lähtee ne hampaat omasta suusta.

Minua on ainakin kustu silmään ja potkittu munille ihmissuhteissa ihan riittävästi ja katson että näissä hommissa ainoa laki on viidakon laki.

Ugalta hyvä teksti:thumbs:

Taidan itsekin laittaa viimeisen sanani tänne, ettei tulisi väärinkäsityksiä...

Jos todellakin elää suhteessa, jossa kaipaa ulkopuolisia suhteita, ts. ei ole tyytyväinen suhteeseensa ja uskoo löytävänsä itselleen sopivamman partnerin, silloin ero on asiallinen. Minua vain ihmetyttää nämä ihmiset, jotka ovat pitkäänkin tällaisessa "Paremman puutteessa"-mentaliteetilla etenevässä suhteessa. Tuntuu vain oudolta, että kaksi ihmistä ovat yhdessä vuosia, ja sitten toinen päättää laittaa yhtäkkiä poikki kun on löytänyt paremman. Sitä alkaa jätetty miettimään oliko suhdetta alunperinkään järkeä jatkaa pitempään, jos oli vain ikään kuin korvike odotellessa.

Kaikki tapauksethan ovat tosin yksilöllisiä. Jos suhde on kuivunut kasaan vuosien varrella, on kummankin osapuolen kannalta parempi lähteä uusiin suuntiin.

Meikäläinen lopettaa nyt tämän threadin sorkkimisen.
Jaksamista kaikille petetyille ja onnea Sakaelille uuden elämänkumppanin kanssa, toivottavasti tällä kertaa menee paremmin! :thumbs:

Pettämisjutut voi olla välillä todella raakoja.

Tuttavani (Herra A) on töissä firmassa X. Siellä on myös kaunis nuori neiti B. A ja B seurustelevat kumpikin tahollaan, mutta heillä on puolisoidensa selän takana seksisuhde keskenään. Samassa firmassa on Herra C, ja Rouva D. A ja B lyövät vedon. A:n pitää saada Rouva D sänkyyn, ja Neiti B:n pitää saada naimisissa oleva Herra C sänkyyn. Leikkimielisen kilpailun aloituksesta menee vain n. viikko, ja tuttavani, eli Herra A on harrastanut seksiä Rouva D:n kanssa.

Mikä kaikista kammottavinta, Rouva D on n. 30 vuotias avioliitossa elävä parin lapsen äiti. Lisäksi hän ei ole luonteeltaan "cheater". Ainoastaan Herra A:n määrätietoinen piiritys johti seksiin. Kerran D oli jo karannut A: kämpiltä itku kurkussa, ettei voi pettää miestään. Seuraavana päivänä A oli ollut kotonaan, kun Rouva D oli omasta aloitteestaan tullut paikalle, ja "tavoite" oli täyttynyt.

Siis KELATKAA MITÄ MEININKIÄ! ! ! ! Mikä kaikista järkyttävintä, niin sekä A:lla, että B:llä on kumppanit, mutta ei tunnu paljoa painavan.

Täytynee miettiä kaverisuhteita uusiksi. Ei oikein sovi meikäläisen moraaliin tuollainen. Olin aluksi ihan :confused:

Täältä tähän. HUOH.....

Originally posted by uga
Aika samoilla linjoilla mennään. Tiedän hiton paljon enemmän kundeja joilla näyttää oikeasti olevan tunteet pelissä, kuin mitä tiedän muijia joilla uskoisin tunteiden olevan suhteessa tärkeintä.

Mimmit tuntuvat määrittelevän oman sosiaalisen statuksensa pitkälti miehensä avulla. Ja tunteita tuntuu olevan suhteessa tasan sen verta mukana kuin mitä mimmi pelkää menettävänsä statuksessaan menettäessään miehensä. Itse henkilöön ei siis tunteita liity, tietyntyyppiseen miehen omistamiseen sitävastoin toki.. Mies on siis monelle naiselle vähän niin kuin auto monelle miehelle. Sitä on kiva näytellä ja ajella; mitä isompi, sen parempi.

Tämä on toki rankka yleistys, eikä minua kiinnosta se, että juuri Sinä (tai Sinun muijasi) olet erilainen. On toki naisia jotka eivät täytä yo. kriteerejä; poikkeus vahvistaa säännön. Se vaan menee valitettavasti niin, että mitä älykkäämpi nainen, sitä todennäköisemmin se mahtuu tuohon tunteettoman kusipääbitchin raamiin. -> Pitää siis tyytyä tyhmään tai hulluun muijaan, eihän niillä muilla ole tunteita..

Itse voisin taasen väittää että fiksut naiset ovat niitä kaikkein parhaita ja vähiten kusipäisiä. Ja puhun nyt nyt naisista joiden sosiaalinen status ei miestä kaipaa sitä korottamaan. Muistuu mieleen parin viikon takaainen baariilta. Eräs nuori lakinainen oli tikahtua ällötykseen kun joku sankari tuli sitä iskemään tyyliin "Mä tiedän että raha ei merkitse mitään mutta mulla on pari miljoonaa euroa tilillä". Mulla on ollut parhaat oikeat suhteet nimenomaan fiksujen naisten kanssa, tunteet ovat olleet aitoja molemmin puolin. Sitäpaitsi älykkyys naisessa on seksikästä...

Pettämisjutut voivat todellakin olla raakoja...
Muistuu mieleen entisen asuinpaikkakuntani salilta eräs mies, oltiin joskus ihan hyviäkin tuttuja, ja olin mm. kaverina hänen perheensä talonrakennushommissa.
No sitten tämä mies yks päivä kertoo, että oli käynyt huorissa, ja vaimo sattui olemaan samaan aikaan raskaana, vielä selvisi että hänellä oli seksisuhde salin siivonjankin kanssa.
Ei perkele, en enää ton jälkeen pystynyt puhumaan tälle miehelle luontevasti, teki suurinpiirtein paukasta turpaan aina kun sattui samaan aikaan salille.

Originally posted by Elchubagabra

Siis KELATKAA MITÄ MEININKIÄ! ! ! ! Mikä kaikista järkyttävintä, niin sekä A:lla, että B:llä on kumppanit, mutta ei tunnu paljoa painavan.

Kiitos loistavasta tarinasta! Tässähän tuli ihan sellainen fiilis että sinkkunahan on hyvä olla. Jos kaipaa panoa, vonkaa vaikka exiltä. Eikä tarvitse murehtia omia tekemisiä tai muijan kataluutta.. No lies, no cries.. Pitääkin tästä lähteä asentamaan exälle lamppuun himmennin - tunnelmavalaistus nääs.. :D

Mulle tulee aina näistä pettämisjutuista mieleen Shellac :n biisi "Prayer to God":

To the one true God above:
here is my prayer -
not the first you've heard, but the first I wrote.
(not the first, but the others were a long time ago).
There are two people here, and I want you to kill them.
Her - she can go quietly, by disease or a blow
to the base of her neck,
where her necklaces close,
where her garments come together,
where I used to lay my face...
That's where you oughta kill her,
in that particular place.
Him - just fucking kill him, I don't care if it hurts.
Yes I do, I want it to,
fucking kill him but first
make him cry like a woman,
(no particular woman),
let him hold out, hold back
(someone or other might come and fucking kill him).
Fucking kill him.
Kill him already, kill him.
Fucking kill him, fucking kill him,
Fucking kill him, fucking kill him,
Just fucking kill him! Fucking kill him,
Fucking kill him already, kill him.
Ah Fucking kill him, fucking kill him,
Kill him already, kill him already
Kill him, fucking kill him.
Just fucking kill him, fuckin kill him,
Fuckin kill him, kill him,
Fucking kill him already, kill him.

Kill him, fucking kill him,
Kill him, just fucking kill him.
Kill them already, kill them already,
Kill him.
Amen.

Tekisi mieli avautua tähän threadiin, mutten viitsi. Totean vain omista kokemuksistani, että naiset ovat ailahtelevimpia olentoja mitä maa päällään kantaa.

Originally posted by tyrone
Tekisi mieli avautua tähän threadiin, mutten viitsi. Totean vain omista kokemuksistani, että naiset ovat ailahtelevimpia olentoja mitä maa päällään kantaa.

Totta turiset :D

Originally posted by tyrone

AMEN :curs: :jahas: :itku: :kuola:

Näin kävi (>10 v sitten): seurustelin kiltin perhetytön kanssa neljä vuotta. Välillä tyttö kävi ulkomailla opiskelemassa vuoden, jonka jälkeen olimme yhdessä vielä pari vuotta. Olin tytön "ensimmäinen" ja tunteet olivat kovasti kuvassa mukana molemmilla. Sitten homma jäi, kuivui kokoon kun muutuimme liian eri suuntiin. Erottiin ystävinä enkä tiedä mitä kuuluu nykyään.

Eräs ystäväni avautui viime kesänä pubissa. Likalla oli ollut seksuaalisluontoinen hoito ainakin osan ulkomaanvuottaan. Uskon tarinan koska sen kertoi paras ystäväni joka oli paikalla ja tunsi tuon tytön ennen kuin tutustui minuun.

Jos olisin kuullut asiasta silloin olisi varmaan ollut ranteet auki tai ainakin kamala kohtaus, kostosarjapettäminen, korkean profiilin bänät nöyryyttävällä tavalla (hänelle) ja niin edespäin.

Nyt kun kuulin asiasta 10 v jälkikäteen en voinut kuin nauraa kuinka osapäiväuskovainen perhetyttö pitää peliään enkä minä, suuri uros ja maailmanmies osaa edes kuvitella mitään. En ole itse pettänyt koskaan joten pettämisen anatomia on jäänyt vähän vieraaksi. Tytön motiiveja en osaa kuin arvailla. Ulkomailla pettäminen on kai aika yleistä. Tilanne vie mukanaan, uusi ympäristö kiihottaa, haluaa kokeilla mitä uskaltaa... Samaan aikaan minulle tulvi pusipusikortteja ja halihalisoittoja. :urjo:

Naiset osaavat olla käärmeitä, halutessaan. Sitäpaitsi se oli ihan :kakka: sängyssä. :thumbs:

Vähän sovinismia:

- Miksi naiset teeskentelevät orgasmeja?
- ???
- He luulevat että miehiä kiinnostaa.

Naiset on perseestä ja miehet kans. Liian vitun monta kertaa käy niin että on ihana kiltti kunnon poika ja sitte löytää tytön joka pettää sitä. Sitte oppii poikakin pettämään ku murtuneen sydämen kanssa ei oo paljoo väliä ja sitte leikitään tytöillä samoin ku itelle on tapahtunu. Ja taas joku ihana kiltti kunnon tyttö oppii saman ja jakaa opetusta taas eteenpäin. Vittu.

Pitipä sitten itsenikin avautua tähän threadiin, vaikka olin kyllä toivonut ettei olisi tarvinnut.

Olen tapaillut erästä tyttöä tässä pari viikkoa ja jouduin lähtemään paikkakunnalta joulun viettoon. Soittelin sitten hänelle ja hän vain juttelun lomassa tokaisee että "Lähdinpäs yhden pojan matkaan baarista" :confused: Sarjassamme vittumaisia yllätyksiä.

Vaikka meillä nyt ei ole mitään seurustelua tai muuta vakavaa vielä ollutkaan, olenko outo jos tuo ei mielestäni ole oikein? Jäipä taas kerran paskan maku suuhun, vitun hienoa.

Re: ...

Originally posted by werty
Muija petti kolmen vuoden suhteen jälkeen !
Ikinä en olisi voinut edes kuvitella ennen kuin sain tietää !
Nyt kauhee vitutus ku täytyy järjestää elämä uudestaan...
been there, done that

Tuttua myös

Itelle käyny vähän samoin eli aika yleistä näköjään.

Me nyt ei ehitty puolta vuotta kauempaa ees olla mut valehtelusta ja pettämisestä kiinni jäätyään jätkä haukku meitsin vitun ääliöks kusipääks ja idiootiks joka ansaitsikin kaiken kusetuksen.
Paskaa lensi niin paljon etten viitti siitä enempää ees kirjottaa.
Hukkaan mennyt aika kirpasee mutta eipä tainnu olla jätkälläkään kaikki kohallaan?! Omia ongelmia...

Kaiken huipuks se viel kirjotti täs et "muista et en kerjää muijia takasin ku niitä tulee aina lisää mut toista Angelicaa ei tule".

Kirjottelu väleis ollaan nyt mut sit se alko sanoo et ehkä ens kesänä ois paremmin aikaa meille. Vitut.

Toiseks vituttaa se et kaiken aikaa se tyyppi oli tulos meidän porukoita kattoon ja tutustutti mua siskoonsa ja kavereihinsa.
Koita nyt sit ymmärtää tollasta tunnevammasta ihmistä.

Joululoman se ainaki sai meitsiltä meneen vituiks ja eipä toi opiskelukaan pahemmin innosta. No, kun lomalta pääsen ni ainaki kiukku on niin kova et treeneissä pitäs kulkee ja motivaatio itsensä ylittämiseen paranee.

Originally posted by Willie
Meikäläisen juttuja ei ainakaan pidä ottaa moralisointina. Olen relativisti jokaista soluani myöten, enkä usko edes ihmisen elämän ja hengenkään olevan mikään itsenäinen riippumaton arvo. Saattaisin joissain olosuhteissa tappaa vaikka pidänkin sitä tällä hetkellä vääränä. Oma moraali (meinasin sitten vahingossa kirjoittaa oraali) on jokaisen itse päätettävissä, enkä ymmärrä miksi joku edes toisten moralisoinnista loukkaantuisi. Oma moraalini ei ole toisista ihmisistä riippuvainen, vaikkakin toki kulttuuritaustastani ja kasvatuksestani kumpuava. Omista ratkaisuistani ainoastaan kerron, en odota muiden niitä soveltavan. Tulee kuitenkin mieleen jonkun loukkaantuessa, että koskeeko siihen omaantuntoon sittenkin jos tarvii älähtää kannastani. Tällöin ihminen tuskin on elänyt omien periaatteidensa mukaan.
Mitä alkoholinkäyttöön tulee niin en koskaan joisi sitä jos se saisi minut toimimaan omia periaatteitani vastaan. Kertaakaan ei ole tullut humalan vuoksi tehtyä mitään mitä katuisin.
Vau, tämä säväytti:)
Myös minä naisena olen sitä mieltä, että naiset taitaa olla ailahtelevampia kuin miehet. Vaikka en itse ole koskaan pettänytpettänyt, ei ole ollut aihetta, olen todellinen myrskynarttu. Joka ei todellakaan ole mitään parhaita puolia.

Pistänpä minäkin lusikkani tähän soppaan.
Ensinnäkin Sakaelille jaksamista loanheitosta huolimatta ja onnea uuteen, toivottavasti hyvään suhteeseen.

Originally posted by Sakael
Eikö ole mahdollista, että ihminen rakastuu toiseen? Olisiko mitenkään mahdollista, että joskus rakkaus kuolee itsestään? Mä en tiedä mikä sun kokemus pitkistä suhteista on, mutta aluksi sitä voi olla todella onnellinen, mutta jossain vaiheessa tilanne voi muuttua, ja sitä rupeaa ajattelemaan, että onko tämä todella sitä, mitä haluan lopun elämääni.

Kun tajuaa pitkän ihmissuhteen olevan tyhjää, niin siinä kyllä voi ihastua ja jopa rakastua täysin ulkopuoliseen ihmiseen. Tämä siitäkin huolimatta, miten yrittäisi miettiä ja käyttää järkeään ja sydäntään ja herättää niitä tunteita, joita joskus on kumppaniaan kohtaan tuntenut. Kun tuntuu, että toinen on täysin muuttunut siitä millaiseen ihmiseen aikoinaan kiintyi eikä nykyään mikään asia sovi yhteen tämän kanssa, paitsi sama osoite. Tuntuu aika masentavalta ajatella muutama vuosikymmen nykyisissä oloissa.

Originally posted by cemoto

Kumpi pahempi kännissä örvelletty puhas pano vai ruumiillinen koskemattomuus mutta henkinen yhteenkuuluvuus. Kyllä käänny jälkimmäisen puoleen.
Originally posted by Hippa

Suuri osa ihmisistä ei löydä sitä toista, jonka tuntisi olevan Se Oikea. Mitä enempi aikaa kuluu sitä helpompi on tyytyä johonkin, joka on ihan hyvä. Voi liitosta tulla vahva ja hyvä, jos kiintymys saa kypsyä rauhassa ajan kanssa.

Ja kun sitten ehkä löytyy ihminen jonka kanssa kaikki sopii yhteen, arvot ja ajatusmaailma ja ihan kaikki - siis henkisellä tasolla, fyysisestä ei ole tietoa - , niin eikö siinä ole aika luonnollista alkaa haaveilla ja miettiä, minkälaista olisi elämä tämän henkilön kanssa. Olenko nyt sitten paska pettäjä-ämmä? Kai sitten.

Vaihtoehtoja olisi kai nyt sitten erota ja ryhtyä villiksi sinkuksi, vaihtaa mies uuteen tai jatkaa vanhaa suhdetta, josta en saa enää mitään. Taidan päätyä jälkimmäiseen vaihtoehtoon, ehkä osittain syyllisyydentunnosta "henkisen uskottomuuteni" takia; ehkä laiskuuden, sillä irtiotto veisi liikaa voimia; tai ehkä jopa itsekkyyden, taloudellinen tilanne jäisi huomattavasti turvatummaksi ja vakaammaksi vanhaan suhteeseen tyytyen.

Ehkä meitä kaikkia ei vain ole luotu elämään onnellisina. Yritän sitten seuraavassa elämässäni olla onnellinen ja kunnollinen ihminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom