Muija petti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by höpönassu

Ja kun sitten ehkä löytyy ihminen jonka kanssa kaikki sopii yhteen, arvot ja ajatusmaailma ja ihan kaikki - siis henkisellä tasolla, fyysisestä ei ole tietoa - , niin eikö siinä ole aika luonnollista alkaa haaveilla ja miettiä, minkälaista olisi elämä tämän henkilön kanssa. Olenko nyt sitten paska pettäjä-ämmä? Kai sitten.

Vaihtoehtoja olisi kai nyt sitten erota ja ryhtyä villiksi sinkuksi, vaihtaa mies uuteen tai jatkaa vanhaa suhdetta, josta en saa enää mitään. Taidan päätyä jälkimmäiseen vaihtoehtoon, ehkä osittain syyllisyydentunnosta "henkisen uskottomuuteni" takia; ehkä laiskuuden, sillä irtiotto veisi liikaa voimia; tai ehkä jopa itsekkyyden, taloudellinen tilanne jäisi huomattavasti turvatummaksi ja vakaammaksi vanhaan suhteeseen tyytyen.

Ehkä meitä kaikkia ei vain ole luotu elämään onnellisina. Yritän sitten seuraavassa elämässäni olla onnellinen ja kunnollinen ihminen.

Puhuit todella osuvia. Miksi ihmisen pitäisi jäädä elämään vajaavaista elämää? Elämä on liian lyhyt siihen, että antaa olla vaan, kun se olisi väärin toista kohtaan pistää suhde poikki.

Jokaisella on oikeus olla onnellinen. Myös sillä hinnalla, että jotain toista sattuu. Enkä tarkoita tällä tahallista satuttamista (esim. pettäminen). Vaan ihan sitä, että jos itse haluaa lopettaa ni silloin siihen on oikeus, vaikka toinen osapuoli olisikin eri mieltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hippa
Puhuit todella osuvia. Miksi ihmisen pitäisi jäädä elämään vajaavaista elämää? Elämä on liian lyhyt siihen, että antaa olla vaan, kun se olisi väärin toista kohtaan pistää suhde poikki.

Jokaisella on oikeus olla onnellinen. Myös sillä hinnalla, että jotain toista sattuu. Enkä tarkoita tällä tahallista satuttamista (esim. pettäminen). Vaan ihan sitä, että jos itse haluaa lopettaa ni silloin siihen on oikeus, vaikka toinen osapuoli olisikin eri mieltä.

Sinäkin puhut todella osuvia. Kaikille idealistisille ja naiveille ukoille pitäisikin paukuttaa tämä tosiasia päähän ennen kuin ottaa ja sattuu pahasti. Muuten tulee näitä ikäviä tapauksia jossa ukko ottaa ja tappaa ensin perheensä ja sitten itsensä. Ei hyvä. Ukkojen pitäisi tajuta nämä jutut.

Kyllä se siitä sitten suttaantuu, kun lähtökohtaisesti kaikki pitää itsestäänselvänä sitä että keskimäärin avioliitto on jotain about 10v ja uusintakierros 5v. Ja seurustelusuhteet vähempi.

Jokaisella on oikeus olla onnellinen. Myös sillä hinnalla, että jotain toista sattuu.

Millä perusteella ja kuka niin sanoo?

Eikö tuollaista toimintaa kutsuta itsekkyydeksi? Nykyään tuntuu olevan oikein muoti-ilmiö julistaa erilaiset asiat "oikeutetuksi itsekkyydeksi", millä itsekkyys oikeutetaan? Ja eikös kaikki katastrofit ja onnettomuudet kautta ihmiskunnan historian ole seurausta ihmisten itsekkäästä, toisia huomioon ottamattomasta toiminnasta?

Joo, myönnetään: olen minäkin mainio marttyyriroolin vetäjä; ehkä uhraan oman onneni pelastaakseni koko ihmiskunnan. Muka. Tai ehkä olen vain ryhtynyt pilkkuja viilaavaksi nihilistiksi. Tai ehkä olen vaan kypsynyt siihen, että elämäni on kuin windows98: ei toimi kunnolla, mutta pystyy sillä ontuen tekemään jotain välttämättömiä asioita.

Millä perusteella ja kuka niin sanoo?

Eikö tuollaista toimintaa kutsuta itsekkyydeksi? Nykyään tuntuu olevan oikein muoti-ilmiö julistaa erilaiset asiat "oikeutetuksi itsekkyydeksi", millä itsekkyys oikeutetaan? Ja eikös kaikki katastrofit ja onnettomuudet kautta ihmiskunnan historian ole seurausta ihmisten itsekkäästä, toisia huomioon ottamattomasta toiminnasta?

Joo, myönnetään: olen minäkin mainio marttyyriroolin vetäjä; ehkä uhraan oman onneni pelastaakseni koko ihmiskunnan. Muka. Tai ehkä olen vain ryhtynyt pilkkuja viilaavaksi nihilistiksi. Tai ehkä olen vaan kypsynyt siihen, että elämäni on kuin windows98: ei toimi kunnolla, mutta pystyy sillä ontuen tekemään jotain välttämättömiä asioita.

Jos minä olisin halunnut sanoa pelkästään quotaamasi lauseen, olisin sen sanonut. Mutta minä sanoin siihen jatkoonkin jotain:

Jokaisella on oikeus olla onnellinen. Myös sillä hinnalla, että jotain toista sattuu. Enkä tarkoita tällä tahallista satuttamista (esim. pettäminen). Vaan ihan sitä, että jos itse haluaa lopettaa ni silloin siihen on oikeus, vaikka toinen osapuoli olisikin eri mieltä

On hirveetä petosta olla jonkun kanssa yhdessä pelkästään sen takia, ettei halua häntä loukata.

Yhtä lailla voit vaatia Anttia seurustelemaan Tiinan kanssa, koska Tiina rakastaa Anttia eikä Tiinan tunteita saa loukata Antin henkilökohtaisen onnellisuuden vuoksi. (Antti ja Tiina ovat kuvitteellisia hahmoja.)

Mä nimenomaan yritin lukea ulos nuo maailmaa kohdanneet katastrofit, mutta eikö jonkun ole ihan pakko ruveta vääntää mun sanomisia ihan muuhun kuin mitä olen tarkoittanut.

Mä nimenomaan yritin lukea ulos nuo maailmaa kohdanneet katastrofit, mutta eikö jonkun ole ihan pakko ruveta vääntää mun sanomisia ihan muuhun kuin mitä olen tarkoittanut.

Sori, niinkuin sanoin; taisin ryhtyä pilkkuja viilaamaan ja nihilistiksi. Pienen provonkin myönnän...
:wall:

*tarjoaa sovinnon kättä* No hard feelings, ok?

Sori, niinkuin sanoin; taisin ryhtyä pilkkuja viilaamaan ja nihilistiksi. Pienen provonkin myönnän...
:wall:

*tarjoaa sovinnon kättä* No hard feelings, ok?

Saat anteeksi :kippis1:

Hippan kanssa samoilla linjoilla.

Höpönassun jutusta tuli heti mieleen perin naismainen ajatusmaailma:"Se jätkä ei selvii ilman mua" tai " Jätkä rakastaa mua ihan kympillä mut se ei osaa näyttää sitä".Omituista toiveajattelua.

Originally posted by pullea
Joku aikaisempi postaaja kyseli vinkkejä mite sais tietää totuuden,jos epäilee tulleensa petetyx.

Ylitöiden/ravintolaillan/messujen, etc jälkeen:

-katso vaatteiden taskut (kuitit,paperilaput,kortsut,puhelin-
viestit/puhelutiedot)
-kysele mitä kumppani teki,missä oli,kenen kanssa,mitä puhuttiin,milloin lähti pois,kenen kanssa.
-tarkista kuiteista,tiliotteelta onko ko, paikoissa käyty,mihin aikaan. Eli käry käy tässä vaiheessa helposti esim "lähdin Tonin kanssa vielä X baariin klo 01.30" eikä X baarista ole ostettu mitään,Tonia ei ole olemassakaan, ja petturi on jo ollut jatkoilla tms hoidossa.Ja klo 04 jo kotona kiltisti.
-Kysele kaverit,työkaverit,inttikaverit,asiakkaat,lätkäpeli yms, kaverit läpi petturilta. Esim, kundeilla on satoja inttikavereita ketä voi käyttää alibina. "olin inttikavereiden kanssa,,,," Läpi menee.
-Katso vaatteet esim, vieraat hiukset erottaa hyvin,jossain
tapauksissa jopa hajuveden
-Härski temppu on tutkia vielä vaikka jopa alusvaatteet jos on jotai läikkiä tms, ihmeellistä.
-Ravintola iltaa/ylityö iltaa viettävälle kumppanille on hyvä soitella illan aikana. Jos vastaa: kysy taas missä oot,kenen kanssa,"Tonin kanssa" pyydä Toni puhelimeen,jos ei pääse Ei Tonia ole olemassakaan ainakaan siinä paikassa,soita Tonille ja kerro että hänen pitäisi olla samassa baarissa/työpaikassa kumppanisi kanssa. Tässä vaiheessa Toni on hieman hämmästynyt yleensä. Jne,,,

Itse olen jäänyt esim,edellä mainituilla tavoilla kiinni pettämisestä. Jos petät älä jää kiinni,jos jäät kiinni älä tunnusta,älä ikinä kerro tai myönnä mitään oma-aloitteisesti.Ja harkitse kaikki mahdolliset riskit kiinnijäämisen välttämiseksi,vältä "junnumokia".

Itse en suosittele pettämistä kenellekkään,mutta valitettavasti sitä vain tapahtuu tässä maailmassa,eikä sitä ongelmaa voi kokonaan poistaa. Muista ettei petetty sure sitä mitä hän ei tiedä, ja toimi järkevästi niin ettei hän koskaan saa tietääkään.

Olen ehkä n. 20 kertaa lukenut cosmopolitanista jotain ällistyttävän hauskoja juttuja, kun joku nainen on näyttänyt, ja nää sun vinkit on suoraa ko. lehdestä "näin saat kiinni miehesi pettämisestä" otsikon alta.

Takafleda Mikalle pieni muistutus jos oot lukenu "tarkasti" tätä topiccii,ni kerroin jo aikaisemmin että itse olen jäänyt pettämisestä kiinni juuri noilla tavoilla,ei ole tarvinnut lähteä hakemaan ja etsimään sitä elämää sieltä Cosmon sivuilta.

Kirjoitin noi jutut sen takia että NE ketkä epäilee kumppaninsa luotettavuutta niin että se häiritsee normaalia suhdetoimintaa,voi seurailla seurustelukumppaninsa menoja.Joku niitä vinkkejä tässä ketjussa pyytelikin ja toi ed,main setti oli tarkoitettu siihen.Jos kumppaninsa saa jollain konstilla kiinni pettämisestä,eikä tarvitse olla epätietoisuudessa,on helpompi tehdä päätöksiä suhteen tulevaisuuden kannalta.Sodassa ja rakkaudessa jne,,,,,,

Itse en viitsi lähteä viisastelemaan nettipalstoilla lehdistä luetuilla jutuilla,tms toisen asteen kokemuksilla. Tai jollain tsiiders telkkariohjelman parissa opitulla kaavalla.

Saattaa olla että pettämisjutut on taas ensvuoden ekoina päivinä suosittu keskusteluaihe.

Saatan olla yksinkertainen, mutta mietinpähän vaan jälleen kerran, että eikö se simppelein keino selvittää asia olisi kuitenkin kysyä suoraan kumppanilta & keskustella aiheesta ennemmin kuin ryhtyä joihinkin naurettaviin salapoliisipuuhiin? Jos ei tätä voi tehdä, niin ei mahda suhde kovin vakaalla pohjalla olla anyway... :rolleyes:

Originally posted by Hilla
Saatan olla yksinkertainen, mutta mietinpähän vaan jälleen kerran, että eikö se simppelein keino selvittää asia olisi kuitenkin kysyä suoraan kumppanilta & keskustella aiheesta ennemmin kuin ryhtyä joihinkin naurettaviin salapoliisipuuhiin?
Täydellisessä maailmassa kyllä, mutta täällä jotkut ihmiset saattavat jopa valehdella. Monet myös haluavat luottaa rakkaansa puheisiin. :(
Lisäksi turhat syytökset/epäluottamuksen osoittaminen on jo sinänsä riski suhteelle.
Naurettavat salapoliisipuuhat ovat toki silti arveluttavia.

Originally posted by Phat
Täydellisessä maailmassa kyllä, mutta täällä jotkut ihmiset saattavat jopa valehdella. Monet myös haluavat luottaa rakkaansa puheisiin. :(
Lisäksi turhat syytökset/epäluottamuksen osoittaminen on jo sinänsä riski suhteelle.
Naurettavat salapoliisipuuhat ovat toki silti arveluttavia.

Meinasin vain sitä, että ihmisen mielihän on sellainen, että se pystyy näkemään mörköjä siellä, missä niitä "haluaa" nähdä. Asiat alkavat helposti näyttää siltä kuin niiden uskoo/epäilee olevan jos oikein etsimällä etsii "todisteita"... Eivät kai ne ensimmäisetkään epäilyt tyhjästä synny ts. ainakin luottamuksessa on silloin jotain häikkää, joka jo antaisi aihetta keskusteluun. Noilla salapoliisipuuhilla tekee omasta ja samalla kumppaninkin elämästä melkoista helvettiä ja keittää sellaisen sopan, missä sitten selvittelemistä onkin. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom