Muija petti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty
  • Aloitettu Aloitettu
...

Muija petti kolmen vuoden suhteen jälkeen !
Ikinä en olisi voinut edes kuvitella ennen kuin sain tietää !
Nyt kauhee vitutus ku täytyy järjestää elämä uudestaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaksamista Sinulle toivotan.
Muista, että vaikka tuntuu, että kaikki kaatuu niin kyllä sieltä seuraa vielä jotain hyvääkin. Usko pois.

Re: ...

Originally posted by werty
Muija petti kolmen vuoden suhteen jälkeen !
Ikinä en olisi voinut edes kuvitella ennen kuin sain tietää !
Nyt kauhee vitutus ku täytyy järjestää elämä uudestaan...

No voi paska. Koita jaksaa. :( :wall:

Tsemppiä!

Tuollainen on nykyään ihan liian yleistä, eikä siihen auta muu kuin aika, eikä aina sekään.

Muijat yleensä valittaa että miehet ovat uskottomia, mutta minun nähdäkseni nykyisin naiset taitavat olla niitä vieraissa juoksijoita enemmänkin. Kai se on sitä kun naistenlehdissä puhutaan "rohkeista ratkaisuista" ja "itsensä etsimisestä".

Koeta jaksaa. Kyllä se kipu lakkaa joskus. Ehkä.

Naisena haluaisin kysyä teiltä petetyiltä miehiltä (saa toki muutkin sanoa mielipiteensä), että syytättekö ainoastaan naista pettämisestä vai etsittekö syytä kenties myös itsestänne?

Originally posted by Sakael
Naisena haluaisin kysyä teiltä petetyiltä miehiltä (saa toki muutkin sanoa mielipiteensä), että syytättekö ainoastaan naista pettämisestä vai etsittekö syytä kenties myös itsestänne?

Siis eikö tästä oo ollut puhetta jo aiemminkin. Jos nainen pettää niin kaikki vika on siinä naisessa ,ei meissä miehissä mitään vikaa ole...Jos mies pettää, niin nainen ei ole ollut jostain syystä hyvä...:love: :lol2: :kuvia:

Vaihtoehtoihin pitänee lisätä sen toisen miehen syyttäminen. Eiköhän toi mene naisen piikkiin joka tapauksessa. Tottakai tuollaisista pitää ottaa opiksi, muttei kuitenkaan syytä itsensä niskaan. Ellei pettäminen sitten ole joku kostotoimenpide omista sekoiluista tms.

werty: paska homma, mutta menee ohi. Sillä aikaa voitkin keskittyä koviin treeneihin.

Originally posted by Andree
Siis eikö tästä oo ollut puhetta jo aiemminkin. Jos nainen pettää niin kaikki vika on siinä naisessa ,ei meissä miehissä mitään vikaa ole...Jos mies pettää, niin nainen ei ole ollut jostain syystä hyvä...:love: :lol2: :kuvia:

Ok. :(

Kyllähän se aina on sen pettäjän vika, oli kysymyksessä mies tai nainen.

Jos suhteessa on vikaa, niin voi lähteä reippaasti kävelemään. Se satuttaa paljon vähemmän kuin pettäminen.

Kyllä minä tiedän, että aina joskus jokainen mokaa. Olen minäkin kerran teininä mokannut, ja miljoona kertaa sen jälkeen on tehnyt mieli pettää kun tilaisuus on tarjoutunut.

Varsinkin sen jälkeen kun itse joutui pettämisen kohteeksi, niin on mielipiteet asiasta muodostunut niin ehdottomiksi, että en ole antanut itselleni lupaa lähteä sekoilemaan mihinkään varattuna.

Aina voi syyttää myös sitä kolmatta pyörää, ja tyhmäähän se onkin sekaantua ihmiseen, jonka tietää olevan varattu, mutta aina vastuu on sillä joka pettää.

Ei "huono suhde" kelpaa verukkeeksi, Suomessa jokaisesta suhteesta voi lähteä kävelemään. Etsii sitten sen paremman suhteen ihan rauhassa.

Ja tekopyhääkö? viime viikolla olisi taas baari-illan jälkeen tarjoutunut tosi helppo tilanne lähteä täysin tuntemattoman naisen mukaan. Mutta en ikinä unohda sitä kipua minkä pettäminen minulle aiheutti. Vaikka suhde nykyisen muijan kanssa ei ollut enää mielenkiintoinen niin en lähde loukkaamaan häntä niinkuin minua on kerran lyöty.

Eiköhän syy ole kummassakin.. Rakastunu väärään ihmiseen.
Mä petettynä tein virheen kun sairastuin enkä jaksanu ottaa toista huomioon tarpeeksi.

Vika loppupeleissä pettäjässä.

Ei ole koskaan petetty (ainakaan tietääkseni), mutta pettäjässä on aina vika, sukupuolesta riippumatta. Ihmisten pettäminen yleensäkin ja erityisesti parisuhteessa osoittaa totaalista selkärangattomuutta. Jos on syytä käydä vieraissa, on syytä lopettaa parisuhdekin. Jälkimmäisen voi hoitaa ensin pois alta.

Mä sympatisoin kaikkia petettyjä, enkä mä tosiaankaan tarkoita sitä, että petetyn pitäisi ottaa kaikki syy niskoilleen. Mun kanta tähän asiaan on puolueellinen, myönnän. Olen pettänyt, mutta minua ei ole petetty. En siis tiedä, miltä se tuska oikeasti tuntuu (vaikka olenkin vierestä seurannut toisen kärsimystä). Haluaisin vain sanoa, että ei se hyvältä tunnu pettäjästäkään; vielä vuosienkin päästä tuntuu itsestä pahalta. Enkä minä ainakaan suostu ottamaan kaikkea kunniaa tapahtuneesta...

.Haluaisin vain sanoa, että ei se hyvältä tunnu pettäjästäkään; vielä vuosienkin päästä tuntuu itsestä pahalta. Enkä minä ainakaan suostu ottamaan kaikkea kunniaa tapahtuneesta...

en vittuile, mutta viimeinen lause pisti silmään. Siis mielestäsi kaikki vika ei ole pettäjässä. Missä sitten?

Harvasta asiasta nousee kierrokset minulla, mutta kyllä tuo pettäminen on sellainen mikä nostaa kierroksia kun sitä ajatteleekin.

Kuten ennenkin olen todennut, kannattaa aina ensin jättää ennenkuin pettää.

Miksi se muuten on niin yleistä, että heti kun parisuhde ei miellytä, etsitään se näennäisesti hepoin ratkaisu ulos?

Miksi ihmiset eivät enää viihdy keskenään? Missä on vanha kunnon kestävä:haart: , vai onko se vain valhe?

Originally posted by ALi
en vittuile, mutta viimeinen lause pisti silmään. Siis mielestäsi kaikki vika ei ole pettäjässä. Missä sitten?

Harvasta asiasta nousee kierrokset minulla, mutta kyllä tuo pettäminen on sellainen mikä nostaa kierroksia kun sitä ajatteleekin.

Okei. Mä olin heikko ihminen. Mulle se oli kuitenkin ainoa tapa päästä parisuhteesta irti. Ja voit kuvitella, että kertomani uutisen jälkeen mulla ei tosiaankaan ollut helppoa. Mutta turha tapahtunutta on ruotia täällä. Olen todella pahoillani, enkä tule tekemään sellaista enää koskaan.

Mutta mikä muuten lasketaan pettämiseksi? Mun teko ei ehkä kuitenkaan ole laskettavissa pettämiseksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom