Muija petti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werty
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Narutumppu
Kuten ennenkin olen todennut, kannattaa aina ensin jättää ennenkuin pettää.

Mä oon ihan samaa mieltä. Vika on minusta yksinomaan sen joka pettää. Jos ei oma kumppani enää kiinnosta, miksei voi ensin lähteä ja sitten vasta hypätä toiseen sänkyyn?

Wertylle hali ja sympatiaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Sakael
Enkä minä ainakaan suostu ottamaan kaikkea kunniaa tapahtuneesta...

:confused: Voi elämä:wall:

Okei. Mä olin heikko ihminen. Mulle se oli kuitenkin ainoa tapa päästä parisuhteesta irti. Ja voit kuvitella, että kertomani uutisen jälkeen mulla ei tosiaankaan ollut helppoa. Mutta turha tapahtunutta on ruotia täällä. Olen todella pahoillani, enkä tule tekemään sellaista enää koskaan.

Mutta mikä muuten lasketaan pettämiseksi? Mun teko ei ehkä kuitenkaan ole laskettavissa pettämiseksi...

Mielestäni pettämisen määritelmä on henkilökohtainen, mutta jokaisessa parisuhteessa on tietyt pelisäännöt ja jos niistä mennään yli niin se on pettämistä. Mitkä ne säännöt ovat niin se on sitten jokaisen parin määriteltävissä.

syytättekö ainoastaan naista pettämisestä vai etsittekö syytä kenties myös itsestänne?

Vika on AINA pettäjässä. Vika EI KOSKAAN voi olla petetyssä.
Pettäminen on pahinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä.

Werty: Tsemppiä:whip:

Enkä minä ainakaan suostu ottamaan kaikkea kunniaa tapahtuneesta...

Voi herranen aika... Niin, eipä tietenkään vika ollut pelkästään sinun. :wall:

Vähän voisi ottaa vastuuta teoistaan?

Okei. Mä olin heikko ihminen. Mulle se oli kuitenkin ainoa tapa päästä parisuhteesta irti.

En usko että pettäminen voi olla AINOA tapa päästä parisuhteesta irti. Jossakin tilanteessa se voi kyllä olla HELPPO ratkaisu lähteä toisen matkaan, jos ei kestä ajatusta yksinolosta.

Jos se tuntuu sinusta kurjalta pettää niin voi voi, petetystä se tuntuu yleensä paljon pahemmalta.

Jos olet harrastanut seksiä toisen kanssa, niin se on pettämistä. Kerran joku muija yritti selittää että mikään ei ole pettämistä, jos ei mene yhdyntään asti. Edes suuseksi yms ei muka ole pettämistä... kamoon hei

Kyllä se kaikki seksuaalinen toiminta on pettämistä. Joku suutelu baarissa yhden kerran nyt on aika rajalla. Jos se tapahtuu useammin kuin yhden kerran niin kyllä mä sanoisin sitä pettämiseksi. Tai ainakin sen yrittämiseksi.

Ajatuksissaan jokainen meistä varmasti pettää joskus. Se sallittakoon, pitäähän jokaisella olla oikeus omiin ajatuksiin ja fantasioihin. Se toteuttaminen sitten on eri asia.

Naisena haluaisin kysyä teiltä petetyiltä miehiltä (saa toki muutkin sanoa mielipiteensä), että syytättekö ainoastaan naista pettämisestä vai etsittekö syytä kenties myös itsestänne?

Olipa lämmintä lohdutusta. Voitit juuri palstan empaattinen palkinnon. Vika on aina pettäjässä, jos suhteen toinen puoli on niin huono että pitää lähteä pettämään niin silloin pitää jättää se toinen.

Valitettavan usein suomalainen mies syyttää itseään, tarttuu viina pulloon ja haulikkoon.

Werty: Ole onnekas että se tapahtui nyt eikä myöhemmin. Vähän aikaa se harmittaa ja sitten uusilla kuvioilla liikenteeseen.

Originally posted by ALi
Jos olet harrastanut seksiä toisen kanssa, niin se on pettämistä. Kerran joku muija yritti selittää että mikään ei ole pettämistä, jos ei mene yhdyntään asti. Edes suuseksi yms ei muka ole pettämistä... kamoon hei

Kyllä se kaikki seksuaalinen toiminta on pettämistä. Joku suutelu baarissa yhden kerran nyt on aika rajalla. Jos se tapahtuu useammin kuin yhden kerran niin kyllä mä sanoisin sitä pettämiseksi. Tai ainakin sen yrittämiseksi.

Ajatuksissaan jokainen meistä varmasti pettää joskus. Se sallittakoon, pitäähän jokaisella olla oikeus omiin ajatuksiin ja fantasioihin. Se toteuttaminen sitten on eri asia.

Sun määritelmän mukaan mä en ole pettänyt. Tapasin toisen, mutta ennen kuin mitään ehti tapahtua, niin kerroin asiasta silloiselle avokilleni. Joten kaikki voivat nyt huokaista helpotuksesta...

Mä sympatisoin kaikkia petettyjä, enkä mä tosiaankaan tarkoita sitä, että petetyn pitäisi ottaa kaikki syy niskoilleen. Mun kanta tähän asiaan on puolueellinen, myönnän. Olen pettänyt, mutta minua ei ole petetty. En siis tiedä, miltä se tuska oikeasti tuntuu (vaikka olenkin vierestä seurannut toisen kärsimystä). Haluaisin vain sanoa, että ei se hyvältä tunnu pettäjästäkään; vielä vuosienkin päästä tuntuu itsestä pahalta. Enkä minä ainakaan suostu ottamaan kaikkea kunniaa tapahtuneesta...

Arrrgh, multa ei ainakaan heru tippaakaan sääliä pettäjille.:curs: Tollanen "ei pettäjästäkään hyvältä tunnu" paskanjauhanta on kuvottavaa. Jos ei ole selkärankaa jättää toista ensin tai jos on niin juntti, että jää pettämisestä kiinni tai yksinkertaisesti niin dorka, että haluaa jakaa luuserimaisen kokemuksensa tyttö-/poikaystävänsä kanssa, niin AAARRRGGGHHHMIKÄÄÄÄLLLIIIÖÖÖÖ!:curs:

Ja miten loukkaavaa ja typerää edes heittää tollanen kysymys, että onko vika muka aina pettäjässä, että eikö petetyssäkin ole jotain vikaa! Kyllä se kaikki vika on pettäjässä, kuten itse sanakin kertoo!!!:curs:

Jep, jep, werty aika on se mikä sitten parantaa ja puhuminen kaikille. Itellä 6v oli takana kun tuli oikein kunnolla puun takaa. Siinä vähän miettii notta mitäs vittua tässä on enää pointtia.

Tsemppiä, ensimmäinen yö sitten yksin uudessa kämpässä voi olla aika kohtuullisen vittumainen.

Originally posted by PepsiGirl
Arrrgh, multa ei ainakaan heru tippaakaan sääliä pettäjille.:curs: Tollanen "ei pettäjästäkään hyvältä tunnu" paskanjauhanta on kuvottavaa. Jos ei ole selkärankaa jättää toista ensin tai jos on niin juntti, että jää pettämisestä kiinni tai yksinkertaisesti niin dorka, että haluaa jakaa luuserimaisen kokemuksensa tyttö-/poikaystävänsä kanssa, niin AAARRRGGGHHHMIKÄÄÄÄLLLIIIÖÖÖÖ!:curs:

Ja miten loukkaavaa ja typerää edes heittää tollanen kysymys, että onko vika muka aina pettäjässä, että eikö petetyssäkin ole jotain vikaa! Kyllä se kaikki vika on pettäjässä, kuten itse sanakin kertoo!!!:curs:

Mutta ilmeisesti mä en kuitenkaan olekaan pettänyt näillä yleisillä standardeilla, joten... Saatinpahan kuitenkin keskustelua aikaan asiasta. Ja myönnän pienen provon... :(

Sun määritelmän mukaan mä en ole pettänyt. Tapasin toisen, mutta ennen kuin mitään ehti tapahtua, niin kerroin asiasta silloiselle avokilleni. Joten kaikki voivat nyt huokaista helpotuksesta...

Hatunnosto jos et oikeasti fyysisesti pettänyt kumppaniasi ennen eroa.

Eihän tunteitaan voi valita ja jos kumppania haluaa vaihtaa lennossa niin se on oma ratkaisu. Olen minäkin joskus niin tehnyt.

Jos kuitenkin niin tekee, niin kannattaa tehdä se mahdollisimman hienovaraisesti ja välttää toisen turhaa loukkaamista. Kyllä tuollaisen toisen vuoksi jättämisen tuottama tuskan määrä on kuitenkin samaa luokkaa kuin sen fyysisen pettämisen.

Originally posted by ALi
Hatunnosto jos et oikeasti fyysisesti pettänyt kumppaniasi ennen eroa.

Eihän tunteitaan voi valita ja jos kumppania haluaa vaihtaa lennossa niin se on oma ratkaisu. Olen minäkin joskus niin tehnyt.

Jos kuitenkin niin tekee, niin kannattaa tehdä se mahdollisimman hienovaraisesti ja välttää toisen turhaa loukkaamista. Kyllä tuollaisen toisen vuoksi jättämisen tuottama tuskan määrä on kuitenkin samaa luokkaa kuin sen fyysisen pettämisen.

Yritin hoitaa tilanteen niin hyvin kuin taisin, mutta kai sitä tahtomattaankin tuli loukattua toista. Onneksi ollaan kuitenkin vielä puheväleissä ja tavataankin toisinaan, vaikka eri kaupungeissa asutaan. Sitä en kuitenkaan tiedä, onko minulle annettu anteeksi; en ole koskaan tohtinut kysyä. Mutta jos luet tämän niin olen oikeasti pahoillani!

Niin ne pelisäännöthän voi olla erilaiset pariskunnasta riippuen, pääasia että mennään sen mukaan mitä on sovittu.

Itse en ainakaan tekisi MITÄÄN, mitä en tekisi myös kumppanin läsnäollessa. Eli ei minkäänlaista flirttailua, ehdottelua, kaulailua, hitaita tansseja yms. mikä voisi loukata kumppania. Pettäminen on kyllä niin iso loukkaus toista kohtaan, että itse en antaisi sitä koskaan anteeksi.

Okei. Mä olin heikko ihminen. Mulle se oli kuitenkin ainoa tapa päästä parisuhteesta irti.

EIIIIIIHHHHHHH!!! Mä en edes halua tietää, miten sä "selviydyt" muista elämän vaikeuksista ja vastoinkäymisistä...:curs: Kertoo aika pahasta mielikuvituksen puutteesta, jos keinot on todella noin vähissä.

"Pettäminen" on terminä hieman harhaanjohtava. Se on ehkä jopa jonkun pettäjän keksimä. Todellisuudessa "pettäminen" on lähempänä sitä, että otetaan sen henkilön tunteet, joka luulee olevansa tärkeä osa "pettäjän" elämää ja pyyhitään niillä persettä "pettäjän" toimesta. Tuollainen isku on pahin, koska se tulee niin läheltä. Joskus petetty ei voi edes lopettaa suhdetta, koska tuonkin jälkeen rakastaa ja tarvitsee "pettäjää" liikaa.

Sanovatko "pettäjät" todellisuudessakin TV-viihteen tavoin petetylle: "Se oli vain seksiä ja se ei merkinnyt mitään." Jos noin on, sen täytyy olla typerintä mitä olen kuullut. Jos se oli merkityksetöntä, niin miksi se piti tehdä. Kuinka paljon merkitystä oli kumppanin tunteilla, jos hetken merkityksetön mielijohde ajoi suhteen edelle.

Pettämisestä on tullut nykyään viihdettä. Se on valitettavaa.

Originally posted by Mariko
Niin ne pelisäännöthän voi olla erilaiset pariskunnasta riippuen, pääasia että mennään sen mukaan mitä on sovittu.

Itse en ainakaan tekisi MITÄÄN, mitä en tekisi myös kumppanin läsnäollessa. Eli ei minkäänlaista flirttailua, ehdottelua, kaulailua, hitaita tansseja yms. mikä voisi loukata kumppania. Pettäminen on kyllä niin iso loukkaus toista kohtaan, että itse en antaisi sitä koskaan anteeksi.

Hyvin sanottu :)

Ja vika todellakin aina pettäjässä, jos tekee mieli pettää, niin paras lopettaa suhde ennenkuin loukkaa toista todella pahasti.

Mutta mikä muuten lasketaan pettämiseksi? Mun teko ei ehkä kuitenkaan ole laskettavissa pettämiseksi...
Pettämistä on se, että suhteen toinen osapuoli toteuttaa joko fyysisiä (seksiä) tai henkisiä (rakkaus/ihastus) tunteita/tekoja jonkun toisen kuin kumppaninsa kanssa ja HUOM tietää, että kumppani suuttuisi / loukkaantuisi siitä, jos saisi tietää.
Tai muotoilen vähän erilailla:
Pettäminen siis on sitä, että tehdään jotain kertomatta toiselle, koska tiedetään puolison siitä loukkaantuvan.
Eikä pettäminen ole vain seksistä. Sekin on pettämistä, jos joudut vaikka pelivelkoihin ja panttaat autosi kertomatta tyttöystävälle. Tai jos tyttöystäväsi on kasvissyöjä ja olet vakuuttanut olevasi itsekin ja sitten jäät kiinni bic Mac suussa, kun tyttöystävä kävelee odottamatta McDonaldsin ikkunan ohi ja näkee sinut.

Pettämistä siis on se, että teet jotain, mistä et kerro puolisollesi, koska tiedät hänen suuttuvan tai loukkaantuvan, jos saisi tietää.

Originally posted by Jortsu
Mutta eihän sillon enää voi pettää...? :david:

Pitääkö vääntää rautalangasta että ymmärrät kotikieltä?

Eli pitää jättää ennenkuin tulee pettäneeksi. Tarkoittaako tuo minun lauseeni jotain muuta?:curs:

Originally posted by Mariko

Nainen mun makuuni...:haart: Mennääks naimisiin?:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom