Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä toi MSM (en nyt sano valmistajaa, ettei mene mainostamisen puolelle) ei maistu kyllä yhtään miltään macaan verrattuna :D Vitamiiniporetabletin kanssa otin itsekin ruokalusikallisen verran joka ilta, mutta itsellä ei kyllä auttanut polvikipuun, vaikka näin kovasti toivoin.
Ahaa! Challenge accepted! :evil: Oon tainnu kuulla, et tuo maca on pahaa. En oo kyl testannu. Vaikea uskoa, että mikään "voittaa" MSM:ää! :D Kauanko käytit MSM:ää?
Makuasioitahan nämä ovat, mutta omasta mielestä maca on kyllä ylivoimaisesti hirveintä lisäravinnetta/superfoodia, jota olen käyttänyt :D Käytin MSM:ää yhden 200g pussin verran, tosiaan 1 rkl joka ilta, eli olisikohan se kestänyt noin kuukuden verran. Pitäisikö kokeilla vielä kauemmin?
Mulla oli äskettäin muutaman päivän tauko msm:n käytössä, kun pussi loppui enkä jaksanut hakea uutta. Heti huomasi kyykätessä, et polvet rahisee enemmän ja tuntui "kuivilta". Nyt on uusi pussi haettu ja taas sujuu, ei mitään tuntemuksia kuivuudesta Olkapäitäkään ei oo kolottanut eikä nivelpussitulehdus ole uusiutunut, tykkään! Vedän n. 10g päivässä veden tai mehun kanssa, täytyy varmaan jossain kohtaa hankkia tuota molybdeeniä tai pitää taukoa vaikka sit kesällä tosta msm:stä.