Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on samaa kamaa 1kg mennyt ja 2 jäljellä. Sekoittuu ihan yhtä hyvin veteen kuin kreatiinikin ja makukin aika mieto omaan suuhun.Mulla on Makanan hevosMSM:ää vieläkin varmaan 2kg.. Ei sekotu mihinkään ja maistuu lääkkeelle.
Hetki sitten vetäsin ruokalusikallisen ja en tiedä johtuko siitä, kun tuntu että olisi tulossa kanssa kipeäksi. Sitten tuli migreeniaura salin jälkeenkin...
Mitä multivitamiinia otat? Ainakaan ftukun star nutrition multivitskus ei tommosta ole :/
Vida - Vahva multiduo itsellä täl hetkellä käytössä ja siinä on just toi 150 ug
Oikeastiko? Siis luontaistuotekaupan lisäravinne poistaa enemmän kipua kuin apteekin särkylääke?Täytyy taas sanoa, että mulla toimii kiputiloihin paljon paremmin, kuin särkylääkkeet. Viimevuonna söin polvikipujen takia ja nyt pari murtunutta kylkiluuta+ revennyt selkälihas. Se missä särkylääkkeet ei toiminut, niin msm toimii. Sekoitan kukkurallisen ruokalusikallisen 2*päivässä massin in:fused berry blastin sekaan, eikä pahemmin maistu, tuo vaan hieman kirpeän maun, mut tuohon sopii
Ei niitä haistella ja maistella kuulu ku heittää naamaan vaa ja vettä perään :POstin Vidan Vahva Multiduo nappeja itelleni, noi on karseen hajuisia, makuisia ja päällystämättömiä tabuja, en voi sietää... :urjo: Jospa ne menis tuoremehu-msm-kombon kanssa.
Ajattelin ostaa MSN:ää erinäköisten nivelvaivojen ja olkapääkipujen helpottamisen toivossa. Mitä merkkiä ja mistä tilata? Jauheena vai tabuina?
Hyvin toimii muuten hevoskaupan palvelu edelleen jos sitä joku sattuu miettimään.
7 kiloa MSM:ää kuudessa päivässä suoraan kotiovelle
Ootteko punninnu tota opti msm:ää? Kun siinä puhutaan, että ota tee lusikalla 1gramma kaksi kertaa päivässä. Ei kai yksi teelusikallinen paina niin vähää. Miten kreatiini teelusikallinen voi muka painaa silloin 5-10grammaa?itellä kun ei vielä ole vaakaa, mutta pitänee hankkia niin saa tarkisteltua noita annlstuksia. Eri ohjeita jokapaikassa...