MSM (Methyl Sulfonyl Methane)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs porukka tilanneet/ostaneet jauhonsa ja missä muodossa ne yleensä ovat? kuulemma pahan makusta sellasenaan veteen sekoitettuna. Isälle voisin tätä suositella polvivaivoihinsa.

Viimeksi muokattu:
Mulla on cocovin opti msm. Juon joka aamu lasin vettä, johon sekoita tuon jauheen sekä l-tyrosiinia (vireystasoon ja mielialaan) ja pascoeta (elimistön happamuutta vastaan). Sekaan truuttaus limetiivistettä. Aamun muut lisäravinteet saa kätevästi nieltyä tuolla nesteellä.

Mulla on Makanan hevosMSM:ää vieläkin varmaan 2kg.. Ei sekotu mihinkään ja maistuu lääkkeelle.

Hetki sitten vetäsin ruokalusikallisen ja en tiedä johtuko siitä, kun tuntu että olisi tulossa kanssa kipeäksi. Sitten tuli migreeniaura salin jälkeenkin...

Mulla on Makanan hevosMSM:ää vieläkin varmaan 2kg.. Ei sekotu mihinkään ja maistuu lääkkeelle.

Hetki sitten vetäsin ruokalusikallisen ja en tiedä johtuko siitä, kun tuntu että olisi tulossa kanssa kipeäksi. Sitten tuli migreeniaura salin jälkeenkin...
Mulla on samaa kamaa 1kg mennyt ja 2 jäljellä. Sekoittuu ihan yhtä hyvin veteen kuin kreatiinikin ja makukin aika mieto omaan suuhun.
Otan yleensä 5g aamulla ja illalla.

Mitä multivitamiinia otat? Ainakaan ftukun star nutrition multivitskus ei tommosta ole :/

Vida - Vahva multiduo itsellä täl hetkellä käytössä ja siinä on just toi 150 ug

Yep, juurikin tuota. Mainostin sitä jo aiemmin täälä :P Oon syynänny about kaikki maholliset muut multivitat läpi, enkä oo numeraalisesti parempaa löytäny, saati muuta sellaista missä olisi molybdeeniä 150mcg...

Ostin Vidan Vahva Multiduo nappeja itelleni, noi on karseen hajuisia, makuisia ja päällystämättömiä tabuja, en voi sietää... :urjo: Jospa ne menis tuoremehu-msm-kombon kanssa.

Täytyy taas sanoa, että mulla toimii kiputiloihin paljon paremmin, kuin särkylääkkeet. Viimevuonna söin polvikipujen takia ja nyt pari murtunutta kylkiluuta+ revennyt selkälihas. Se missä särkylääkkeet ei toiminut, niin msm toimii. Sekoitan kukkurallisen ruokalusikallisen 2*päivässä massin in:fused berry blastin sekaan, eikä pahemmin maistu, tuo vaan hieman kirpeän maun, mut tuohon sopii :)
Oikeastiko? Siis luontaistuotekaupan lisäravinne poistaa enemmän kipua kuin apteekin särkylääke?
En uskois jos ei netissä lukisi!

Ostin Vidan Vahva Multiduo nappeja itelleni, noi on karseen hajuisia, makuisia ja päällystämättömiä tabuja, en voi sietää... :urjo: Jospa ne menis tuoremehu-msm-kombon kanssa.
Ei niitä haistella ja maistella kuulu ku heittää naamaan vaa ja vettä perään :P

Ajattelin ostaa MSN:ää erinäköisten nivelvaivojen ja olkapääkipujen helpottamisen toivossa. Mitä merkkiä ja mistä tilata? Jauheena vai tabuina?

Ajattelin ostaa MSN:ää erinäköisten nivelvaivojen ja olkapääkipujen helpottamisen toivossa. Mitä merkkiä ja mistä tilata? Jauheena vai tabuina?

Itse juuri tilasin tätä purkillisen. Hinnaltaan paras jos ei lasketa mukaan eläimille tarkoitettuja jauheita. Liukenee hyvin veteen jos vähän sekoittelee.
Jarrow Formulas, MSM Powder, 35.3 oz (1000 g) - iHerb.com

Aikaisemmin oli tätä. Ei sisällä lainkaan paakkuuntumisenestoainetta joten jauheet ovat lähes aina yhtenä könttinä purkissa josta sitten täytyy lohkoa summittainen pala lasiin.
Doctor's Best, Best MSM Powder, 8.8 oz (250 g) - iHerb.com

En itse näe mitään syytä ostaa tabletteja. Hinta on heti 2-3x/gramma.

Blaah, taas on aika ruveta kiskomaan REILUSTI msm:ää. Toisessa ranteessa on kaksi gangliopattia ja ne aiheuttaa särkyä (en kyllä tiiä auttaako msm tuohon, mutta kokeillaan) ja tänään sitten salin jälkeen on särkenyt tota tervettä rannetta. Jos siihenkin nyt alkaa tulla jotain möykkyjä tai muuta vikaa, niin peeveli, minen ala. Onneks on noita "herkullisia" vitamiineja molybdeeneineen kaveriksi :P

Tulipa itsekkin ostettua purkki msm jauhetta,jos helpottas olkapää kipuilua. Merkki oli DR.Horse MSM ja ei tuo nyt niin hirveää tavaraa ole,paremmin menee alas mitä milbonan betoni rahka :)

yks pussi cocovin MSM jauhoa syöty. Helvetin pahaa enkä huomannu mitään vaikutusta... Nyt kun pussi on ollut pari viikkoa tyhjä niin alkanut niveliä särkeä treenien aikana tavallista enemmän. Voisko olla että toi jauho on sittenki auttanu mutta vaikutus tullu niin hiljalleen että en vaan oo tiedostanu sitä? :D Täytynee hakea uus pussi ja kattoa muuttuuko mikään

Hyvin toimii muuten hevoskaupan palvelu edelleen jos sitä joku sattuu miettimään.

7 kiloa MSM:ää kuudessa päivässä suoraan kotiovelle :worship:

Kuinka paljon otat tuota päivässä kun tuollaisen määrän täräytit kerralla?

Ite kun otan sen about 5 - 10 g / päivä niin aivan sama hinnan puolesta ostaa OptiMSM:ää. Eipähän tule niin helposti mitään epäterveellistä shaibaa.

Ootteko punninnu tota opti msm:ää? Kun siinä puhutaan, että ota tee lusikalla 1gramma kaksi kertaa päivässä. Ei kai yksi teelusikallinen paina niin vähää. Miten kreatiini teelusikallinen voi muka painaa silloin 5-10grammaa?itellä kun ei vielä ole vaakaa, mutta pitänee hankkia niin saa tarkisteltua noita annlstuksia. Eri ohjeita jokapaikassa...

Ootteko punninnu tota opti msm:ää? Kun siinä puhutaan, että ota tee lusikalla 1gramma kaksi kertaa päivässä. Ei kai yksi teelusikallinen paina niin vähää. Miten kreatiini teelusikallinen voi muka painaa silloin 5-10grammaa?itellä kun ei vielä ole vaakaa, mutta pitänee hankkia niin saa tarkisteltua noita annlstuksia. Eri ohjeita jokapaikassa...

Teelusikallinen MSM:ää painaa noin 5-7 grammaa, riippuen kuinka kukkurallisen otat. Jos ohje sanoo "ota teelusikalla 1 gramma", niin se tarkoittaa, että käytä lusikkaa ja mittaa 1 gramma, ei että yksi lusikallinen on 1 gramman.

Onkohan kellään tietoa miten kauan jauhe säilyy käyttökelpoisena? Löysin kaapista 1kg avaamattoman pussin makanan msm:ää. Valmistuspäivä9/13 eli 2v vanhaa. Maistui edelleen samalta paskalta kuin ennen. Ainakin omasta mielestä auttoi selkä/lonkkavaivoihin (tiedä sitten oliko lumetta). Nyt tarkoitus koittaa kyynärpään kipuiluun ja ottaa muutenkin taas päivittäiseen käyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom