Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koira käyttää Arthroflex koirille tarkoitettua nivellääkettä siinä näyttää olevan msm:ää 167,5mg. Itse käytän Arthryl 750mg siitä en löytänyt msm mainintaa.
Olen vähänmiettinyt pitäisikö minun kaikkine vaivoineni kokeilla tuota msm:tuotetta. Mietin tässä nyt että mikä olisi semmoinen mitä voisi kumpikin käyttää tai onko koiralla nyt tarvetta käyttää kun sen nivellääkkeessä on msm:ää. Mut lähinnä nyt mietityttää että mitä kannattaisi kokeilla eli mikä on edullista, mutta puhdasta. Ulkomailta en osaa tilailla, kahteen luontaistuotekauppaan on etukortit. Ulkomaankielisiä artikkeleita en ymmärrä.
Että tämmöinen pieni kysymys
Olen nyt käyttänyt sen 2vk 10g päivässä HCT 100% MSM jauhetta.
Hiukset paksuuntuneet ja kynnet vahvistuneet.
Luontaistuotekaupoista löytyy. OptiMSM kun lukee paketissa niin menee oikein. Niitä on eri merkkisiä, esim. Puhdistamo OptiMSM, Voimaruoka OptiMSM, Cocovi OptiMSM.
Muutamana aamuna Opti-MSM:n tyhjään mahaan ottamisen jälkeen tullut helvetin huono olo n. 5 minuutiksi. Oksettaa huolella ja muuta. Onko muilla ilmentynyt ja onko vika MSM:n?
Amuricasta ku tilaa iherbistä, ni saa huomattavasi halvemmal ku nuo Suomen överihinnoitellut
Jees, mutta kun Hansu nimenomaan ei tilaa ulkomailta.
Supercissus toimii aivan ylivertaisesti verrattuna MSM:ään. Toinen mikä selvästi toimii on Astaxanthin yli 10mg annoksilla. Itsellä näiden kahden tuotteen jälkeen kaikki nivelkivut ovat poistuneet kokonaan. Vaatii sellaisen parin kuukauden paussin molemmista niin alkaa taas pikkuhiljaa palaileen, mutta poistuu heti muutaman päivän jälkeen kun aloittaa edellämainittujen popsimisen.
USP LABS Super Cissus on sale at AllStarHealth.com
JARROW Astaxanthin - BioAstin (12mg) on sale at AllStarHealth.com
35,2 euroo posteineen, eli jää 50 senttiä alle tullirajan.
En ole huomannut mitään muita vaikutuksia. Kannattaa varmaan ottaa tuo USP, sillä jos en väärin ymmärrä niin on alkuperäisvalmiste.