MSM (Methyl Sulfonyl Methane)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koira käyttää Arthroflex koirille tarkoitettua nivellääkettä siinä näyttää olevan msm:ää 167,5mg. Itse käytän Arthryl 750mg siitä en löytänyt msm mainintaa.
Olen vähänmiettinyt pitäisikö minun kaikkine vaivoineni kokeilla tuota msm:tuotetta. Mietin tässä nyt että mikä olisi semmoinen mitä voisi kumpikin käyttää tai onko koiralla nyt tarvetta käyttää kun sen nivellääkkeessä on msm:ää. Mut lähinnä nyt mietityttää että mitä kannattaisi kokeilla eli mikä on edullista, mutta puhdasta. Ulkomailta en osaa tilailla, kahteen luontaistuotekauppaan on etukortit. Ulkomaankielisiä artikkeleita en ymmärrä.
Että tämmöinen pieni kysymys:)

Olen nyt käyttänyt sen 2vk 10g päivässä HCT 100% MSM jauhetta.
Hiukset paksuuntuneet ja kynnet vahvistuneet. Liikkuvuudessa en ole huomannut ainakaan suurempia eroja tai palautumisessa.
Polvet eivät ehkä ole vaivanneet yhtä paljon. (Vaikea sanoa kun niin satunnaisesti edes ovat kipeät.)

Koira käyttää Arthroflex koirille tarkoitettua nivellääkettä siinä näyttää olevan msm:ää 167,5mg. Itse käytän Arthryl 750mg siitä en löytänyt msm mainintaa.
Olen vähänmiettinyt pitäisikö minun kaikkine vaivoineni kokeilla tuota msm:tuotetta. Mietin tässä nyt että mikä olisi semmoinen mitä voisi kumpikin käyttää tai onko koiralla nyt tarvetta käyttää kun sen nivellääkkeessä on msm:ää. Mut lähinnä nyt mietityttää että mitä kannattaisi kokeilla eli mikä on edullista, mutta puhdasta. Ulkomailta en osaa tilailla, kahteen luontaistuotekauppaan on etukortit. Ulkomaankielisiä artikkeleita en ymmärrä.
Että tämmöinen pieni kysymys:)

Luontaistuotekaupoista löytyy. OptiMSM kun lukee paketissa niin menee oikein. Niitä on eri merkkisiä, esim. Puhdistamo OptiMSM, Voimaruoka OptiMSM, Cocovi OptiMSM.

Supercissus toimii aivan ylivertaisesti verrattuna MSM:ään. Toinen mikä selvästi toimii on Astaxanthin yli 10mg annoksilla. Itsellä näiden kahden tuotteen jälkeen kaikki nivelkivut ovat poistuneet kokonaan. Vaatii sellaisen parin kuukauden paussin molemmista niin alkaa taas pikkuhiljaa palaileen, mutta poistuu heti muutaman päivän jälkeen kun aloittaa edellämainittujen popsimisen.

http://www.allstarhealth.com/f/usp_labs-super_cissus_rx.htm
http://www.allstarhealth.com/f/jarrow-astaxanthin_bioastin_(12mg).htm

35,2 euroo posteineen, eli jää 50 senttiä alle tullirajan.

Muutamana aamuna Opti-MSM:n tyhjään mahaan ottamisen jälkeen tullut helvetin huono olo n. 5 minuutiksi. Oksettaa huolella ja muuta. Onko muilla ilmentynyt ja onko vika MSM:n?

Olen nyt käyttänyt sen 2vk 10g päivässä HCT 100% MSM jauhetta.
Hiukset paksuuntuneet ja kynnet vahvistuneet.

Ite vedin samaa kamaa, mutta "vaan" 5g/pv, mutta puolen vuoden ajan ja tarkotuksena juurikin tucan tuuhennus. Ei vaikutusta :(

Luontaistuotekaupoista löytyy. OptiMSM kun lukee paketissa niin menee oikein. Niitä on eri merkkisiä, esim. Puhdistamo OptiMSM, Voimaruoka OptiMSM, Cocovi OptiMSM.

Amuricasta ku tilaa iherbistä, ni saa huomattavasi halvemmal ku nuo Suomen överihinnoitellut :)

Muutamana aamuna Opti-MSM:n tyhjään mahaan ottamisen jälkeen tullut helvetin huono olo n. 5 minuutiksi. Oksettaa huolella ja muuta. Onko muilla ilmentynyt ja onko vika MSM:n?

Miks kaikki hullut vetää rohtoja ja tabuja tyhjään mahaan?! -.- Lähinnä ainoostaan magnesium, kofeiini ja pre-workoutit on tarkotettu tyhjään mahaan. Kaikki muut on tarkotus vetää ruuan yhteydes. Puolet kaikista mahaongelmista johtuu ku porukat vetää tyhjään mahaan jotain uusia aineita ja sit ihmettelee miks kroppa menee sekasin.

Supercissus toimii aivan ylivertaisesti verrattuna MSM:ään. Toinen mikä selvästi toimii on Astaxanthin yli 10mg annoksilla. Itsellä näiden kahden tuotteen jälkeen kaikki nivelkivut ovat poistuneet kokonaan. Vaatii sellaisen parin kuukauden paussin molemmista niin alkaa taas pikkuhiljaa palaileen, mutta poistuu heti muutaman päivän jälkeen kun aloittaa edellämainittujen popsimisen.

USP LABS Super Cissus on sale at AllStarHealth.com
JARROW Astaxanthin - BioAstin (12mg) on sale at AllStarHealth.com

35,2 euroo posteineen, eli jää 50 senttiä alle tullirajan.

Mielenkiintoinen aine tuo cissus quadrangularis. Pitää testata tuota. Aika vähän eri valmistajia löytyy, USPlabs, Myprotein, Primaforce, Bulk Powders (sama kuin USP) ja Cissus Pro 1000, tuli nopeasti vastaan. Noissa on hyvin erilaiset nuo pitoisuus prosentit mitä ilmoittavat (10 - 50 %), mutta jostain luin että niihin ei oikein voi luottaa kun vaikutustehosta puhutaan. Astaxantin samalla kokeiluun. Oletko huomannut mitään muita vaikutuksia noilla kuin nivelkipujen kaikkoaminen?

En ole huomannut mitään muita vaikutuksia. Kannattaa varmaan ottaa tuo USP, sillä jos en väärin ymmärrä niin on alkuperäisvalmiste.

En ole huomannut mitään muita vaikutuksia. Kannattaa varmaan ottaa tuo USP, sillä jos en väärin ymmärrä niin on alkuperäisvalmiste.

Onkohan tuo Cissus.org tuon yhden kilpailevan valmisteen tekemä sivu kun siellä annetaan negatiivista kommenttia USP:n tuotteesta ja kehotetaan ostamaan Cissus Pro 1000:a. :D

Taitaa olla noita propagandasivuja melkein joka valmistajalla. :D Tosin kyllä itsellä tuo nutraplanetin bulkkicissuskin on toiminut mutta ei mikään makunautinto kyllä.

MSM:nnän käyttö!!

Elikkä, minulla on pienoinen propleema, kun ostin viikko sitten tollasen MyProtein MSM powder:in ja ohjeessa sanotaan että ottaa 0.5cc ja olen ottanut nyt viikon kaks sen. Ja kaverilta kuulin että sitä pitää ottaa sillain että viikoittain nostaa annosta aina että se tulee ruokalusikalliseen asti. Niin mitenkäs sitä oikein nyt otetaan?

Ite ottanut satsin aina aterian jälkeen eikä oo tullu mitää äklöoloa. Älkää tyhjää vatsaa sitä ottako. Mulla tuntuu nivelet enemmän voideltuilta, etenkin kyykyssä huomannu polvien osalta. Onko sitten lumetavaikutusta, en tiiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom