Motocross-/endurohenkisiä pakkiksella?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fear
  • Aloitettu Aloitettu
Pistähä otoksia jakoon. :) Onko mitään käryä mones mä olin suunnilleen ekal kiekal lähdön jälkeen ja lopulta maalissa?

Laitan, kunhan ehdin muokkaamaan edustuskelpoiseksi. Jos en ihan väärin kisaa seurannu, niin väittäisin sun olleen 4-6 sakissa, sekä ekalla kiekalla että maalissa. Ekan lähdön ruutulippua en nähny, olin toisessa päässä rataa sillon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
250:nen nelari Husqvarna vai KTM? Miksi?

KTM. Osia mistä vaan ja muutenin on kokemuksen mukaan luotettavampi pyörä. Ota suoraan EXC nii ei tartte alkaa rakentelemaan sähköjä ja valoja SXään. Sekään ei oo mitään halpaa puuhaa :)
 
Pääsinpä kokeilemaan Serkun 250c yammua tuolla metsässä.. oon ihan :haart: oli ihan sika hauskaa touhua.. nyt kun saisi vielä taloasiat kuntoon, niin voisi harkita enskan hommaamista itselleen.. aluksi ihan vain harrastukseksi radalle/metsään ja sit ehkä joskus kisoihin..
 
Hirveä polte kyllä päästä metsään ja radalle rymyämään. Viime viikolla tuli haettua vanhan tilalle uusi kolmesatku vuosimallia 2011. Vielä pitäisi verot maksaa ja käydä katsastuskonttorilla, jotta saa valkoisen kilven perseeseen ja pääsee kulkemaan.

exc.jpg
 
Kakspuolikas Husqvarna tuli kärryn painoksi jokunen viikko sitten loman aluksi ja ehti sitä lomallakin vähän ulkoiluttaa. Ensimmäiset osat rikottu ja pikkuhiljaa alkaa saada säätöjä mieleiseksi.
 
Mikähä mättää..? Siis -02 250rm kansi meni uusiks, kun oli kaasasarin puolelta alkanut murentumaan. Kuvan saapi linkistä näkyviin.. Yks tuttu meinas että vois olla imuvuotoo ja jotenki sen seurauksena toi sitten. Tulppa on kuiteskin ollut iha hyvän värinen, että ei seokset pitäs hirveesti pielessä olla.

http://i2.aijaa.com/b/00857/10635230.jpg
 
Kai se on uskottava, että takatalvea ei enää tule --> nappulat laitettu alle ja Acerbiksen suojapaita ostettu.
Sauhut otettu tänään, öljyjen vaihto alkuviikosta ja ens viikolla radalle. Vielä on... syksyä jäljellä :D
 
Viikko vielä duunia, sitten ois varmaan aika pitää loput kesälomasta. Ekan viikon ajattelin käyttää kokonaan ajamiseen. Lavanko - Hyvinkää - Ohkola. Loppuviikosta sitten mökille = Josemora. Kytkin pitää vaan ehtiä fiksaamaan ens viikolla.
 
Kun ei "oikeaa" crossia ole päässyt ikinä kokeilemaan, niin piti käydä Electric Arenalla ottamassa tatsia sähköcrossilla.

On kyllä niin mielettömän siistiä puuhaa, aloittelijallakin alkoi pointti löytyä hiljakseltaan ja rankkaa oli. Tais tulla uus harrastus.
 
Kun ei "oikeaa" crossia ole päässyt ikinä kokeilemaan, niin piti käydä Electric Arenalla ottamassa tatsia sähköcrossilla.

On kyllä niin mielettömän siistiä puuhaa, aloittelijallakin alkoi pointti löytyä hiljakseltaan ja rankkaa oli. Tais tulla uus harrastus.

Noniin ei muuta kun omaa peliä ostamaan sitten. Multa irtois sopivasti loistopeli alottamiseen. Ajokamat käyt vaan hakemassa, pyörä on valmis radalle. Ite oon niin "kokenu" jo tän kauden jälkeen et voi vaihtaa isompaan. ;) http://www.nettimoto.com/suzuki/rm/1379394
 
Hieno rata saatiin omalle paikkakunnalle, jonne ois kyllä mieletön hinku päästä ajamaan jo ennen talvea, mutta kas kummaa kun joku lomailainen päässy jo valittamaan siitä V*TTU!
 
Tietääkös porukka, että onko KTM 300 EXC:ssä ja Gas Gasin 300:seen vastaavassa mallissa eroa? Mietin lähinnä laadun, kestävyyden, toimivuuden ja varaosien kannalta?
 
Tietääkös porukka, että onko KTM 300 EXC:ssä ja Gas Gasin 300:seen vastaavassa mallissa eroa? Mietin lähinnä laadun, kestävyyden, toimivuuden ja varaosien kannalta?

Varaosapuoli on kotarilla hanskassa parhaiten crossi/enskavehkeiden osalta, jälleenmyyjienkin osalta..
Osiahan noihin 2T laitteisiin menee koneeseen + muut osat..
 
Gas Gasin osia ei taida niin helpolla hyllystä aina löytyä mutta tilaamalla kuulemma saa siihenki osat nopeasti ku tietää mistä tilaa. Niin oon ainaki kuullu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom