Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aattelin tänä syksyny hankkia enduro-pyörän harrastelu käyttöön. En oo mopon jälkeen omistanu mitään kakspyörästä. Millanen pyörä ois sopiva tällaselle alottelijalle. Oon katellu tollasia ktm:n exc 200 nettimotosta. Mitäs kaikkia ajovarusteita kannattaa hankkia heti alkuunsa?
Mistä halvalla (netistä tai etelä-pohjanmaa) Merkkikypärä + lasit?
Joo.. Nyt on Thumppi pihassa, onhan se laiska :D Mut ihan kiva kai sillä on ajella, tekis mieli nytten lähtä päristelemään mutta kuumeessa oon nii ei oikeen kehtaa.. :S Oli kyllä vähä vielä hakemista ku viimeks tuommosella polven korkusella päristimellä oon ajellu pari vuotta sitten :DKai ne ihan jees vehkeitä on, mutta hinta on yleensä aika överi vrt. muihin samanlaatuisiin vehkeisiin (pitpro, ten7, workz jne). Ja tuosta 125cc padasta loppuu ruuti luultavasti heti, koska 150cc jialingilla oleva workz oli melkein parin ajojen jälkeen liian laiska :D
Huomenna pitäis mennä ajaan GNCC-kisa. Jänskää vähän, onko liukasta, kun on ollut pakkasia lähiaikoina ja radat jäisiä. No, huomennahan se selviää.
Laitanpa teidän pakkislaisten ihailtavaksi kuvankin:
Te jotka näistä mineistä jotain tiedätte, kertokaapa että minkälaatuisia nämä virikoneet nykyään on? Ennen ainaki vissiin oli Lifaneissa ja YX:ssä jotain ongelmia? Nimittäin jos tämän itselläni pidän niin keväällä heitän isomman koneen alle.. Vaihtoehtoja olis Lifan 140cc, Lifan 150cc (öljynsuodatinmalli), YX 140cc ja Zongshen 156cc. Mikähän noista olis luotettavin? Eniten luonnollisesti kiinnostais 150cc Lifan ja tuo 156cc Zongshen.
Kerran spoorissa käyneenä voi sanoa että kuntoilusta käy. Meinas tulla pahemman kerran äitiä ikävä, kun ei voinut kääntyä takas vaan piti ajaa spoori läpi että pääs takasin autolle. Liukupohjakengistä ois kyllä ollut melkoinen apu.
Talvicrossi sen sijaan maistuu mulle. Loistava treenata perusajamista - kurveja ja hyppyjä. Rata on niin hyvässä kunnossa, että voi keskittyä olennaiseen eikä tarvi miettiä uria, patteja, kuluneita hyppyreitä yms.