Teille pitäis tehä oma fiddy-keskustelu :D
Hohoh, lauantaina Lavangossa.... HYI HELKUTTI SITÄ RATAA!!!! Mutavelliä, jossa metrin syvä spoori. Kerran ku hyyty kone mutkaan, niin siellä olin 15min irrottamassa mopoo, kun saappaatkin jäi kiinni sinne :D Apua. Ajoin 4 kierrosta ja lähin himaan, oli vähä kallis reissu.
Sunnuntaina Hangossa: Rata oli ihan kesäkunnossa! Vau! Tosin tollaset pehmeet hiekkaradat on mulle aika vaikeita, ku oon lähinnä saviradoilla ajanut, mutta kyllä se sit lähti siitä sujumaan. Täytyy sanoo, etten missään oo tavannu niin tympeetä porukkaa, mitä siellä oli. Heti ku tulin paikalle ja menin maksamaan ratamaksua, niin joku ukkeli alko kyselemään, että tulinko mä sillä ja sillä autolla ja että mihin parkkeerasin sen. Vastasin, että joo ja jätin sen tonne perälle harmaan Sprinterin viereen. "Parkkeerasitko kauas siitä?" "Ööööö no joku parin metrin väli, et ovet mahtuu auki" "Tänne on tulossa paljo porukkaa, niin ei saa jättää autoa liian leveesti!" "Aha...."
Sit siinä vehkeitä laitellessa ja ajaessa kyyläs kaikki jotka siel oli sellasel pahal silmäl et "mitä toiki tääl tekee" ja sit ku olin lähössä ja en saanu ekatyönnöl mopoo autoon ku takana oli jonku ystävällisen ramppi ulos peräkärrystä, niin ei ollu paljo vauhdinottomatkaa. Uudestaan sit vaan ja seittemän äijää kyylää vieressä :D Just just.
Pitäis vaihtaa kesärenkaat alle.