Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt son sitte oma crossi :haart:
Kas, unohtu kattoa tätä trediä :DMikä pyörä?
Kas, unohtu kattoa tätä trediä :D
Yamaha YZ 125.
Joo, mietin ton ja KTM EXC:n välillä (joojoo, tiedän et se on enskapyörä, mut toimii kyl mun käytös mx-radallakin), mutta päädyin sitten tuohon, eikä ainakaan vielä harmita :DHyvä pyörä, haluisin itsekkin
Luova tauko ei oo hyvästä! Ajamaan vaan, sieltä se motivaatio löytyy ;) Mikä on sun lähin rata?Ei olla ajamista lopetettu,pidetty vaan luovaa taukoo Himoksen kisan jälkeen en oo ajanu ku kerran mut nyt kun pistin pyörän vaihtoon niin motivaatio on taas kova.Piikin myin pois ja tilalle tuli Honda cr 250 -07. Viikonloppuna pitäs sit mennä ensimmäisen kerran radalle ajeleen.Polte on kova Onko Jammus mitä vuosimallia?
En mä kyl viel enduroo :D Joskus vois koettaa, mut harjottelen radalla nyt eka. Ja jäärataa odotellessa Lumispoori on kyl jännän kuulosta ja näköstä...Mulla ajaminen loppu talveen ööö pari vuotta sitten :D pyörä on vielä ( 125 yz ;) ) Lähet Qan sitte ajaan enduroo. Vaihtuu mc-rata lumispooriin. Täysin eri laji toi talvella ajaminen :D
Asun jyväskylässä ja lähin rata on lievestuoreella mut Jämsän radalla tulee melkein aina käytyä.Se on melkein yhtä lähellä ja tykkään enemmän siitä.Suosittelen kokeilemaan jos täälläpäin pyörii.Enduropätkät on myös Jämsän suunnalla ihan viimesen päälle!
Nyt alkaa tämmönenki harrastelu kiehtomaan ja ekaa kertaa pitäisi radalle mennä vähän crossia huristelemaan vkloppuna. Mitäs ekalla kerralla oikein pitäisi ottaa huomioon tai miten olisi hyvä alotella?
Tientukkeenahan siellä aluksi ollaan, mutta eiköhän se siitä ku reenailee. Hieno laji! :D