Motivaation löytämiseen vinkkeä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FinMe
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Alkaa pikkuhiljaa potuttamaan allekirjoittaneen heikko luonne, kun mikään ei tahdo pysyä mallissa suunnitellulla tavalla. Dietti kestää kerrallaan vain muutaman päivän ja mässypäiviä on sitäkin enemmän. (parhaillaan uppoaa sipsejä)

Treenikään ei tahdo soveltua. Muutaman viikon jaksaa treenata kovaa 3 kertaa viikossa, mutta sitten alkaa selittelyt ja vihdoinkin kun saa itsensä treenivireeseen, on kello jo turhan paljon.

Treenitaustaa tällä systeemillä takana varmaankin 1 1/2 vuotta ja tulokset ovat naurettavan alhaisia. NYT saa kuitenkin loppua, onko täällä kohtalotovereita, jotka onnistuvat kaikesta huolimatta treenaamaan pysyvästi ja suunnitelmallisesti. Olisi mielenkiintoista tietää, mikä juuri teidät ajaa salille, millä voitatte "laiskuuden" ehkäpä siitä olisi hyötyä minullekkin...

Mikä ajaa salille? Totaalinen vittuuntuminen läskimahaan.

Lisämotivaatiota tulee ulkonäön muuttumisesta aiheutuvat kommentoinnit, parantunut fiilis, kasvanut patti, etc... Ja se, että olen saanut näkyviä tuloksia aikaan, koska olen oikeasti reenannu siellä salilla, kun taas muutama muu on käynyt siellä lähinnä puhumassa paskaa eikä tulosta ole tietenkään syntynyt. Raadollista, mutta totta.

Täällä yksi selkärangaton nahjus. _o/

Motivaatiota tulee treenipäivänä siitä, että on sopinut kaverin kanssa menemisestä, ja pitkällä tähtäimellä siitä että olen kyllästynyt olemaan aliravittu luuviulu. :lol2:

itselläni on kanssa pahoja motivaatio-ongelmia mutta ne unohtuvat kun aukaisee sen salin oven. selittelen itselleni vaikka minkä näkösiä tekosyitä ettei tartteis lähteä, mutta silti pakotan itseni sinne ja kun sieltä lähtee on olo 100 kertaa parempi kun mennessä ja ensi kerta menee ehkä vielä ilman motivaatio-ongelmia :D

motivaatio voi joskus laskea mutta vittu miehä meen salille vaikka ois paska tauti ja nyttenki olin kipeenä no viddu miehä lähin sinne salille illalla kello 20.00 vaikka olin aatellu että salille ei mennä kipeenä :D tyhmästihä mä tein ku menin mutta mä treenaan vaikka puolikuolleena jos en salille pääse nii kotona ainaki heilutellaa painoja. Motivaatiota nostaa kummasti ku aattelee millases kunnos olin vuosi- pari sitte ja siihe kuntoo en takas mee :curs:

Motivaatio ei oikeastaan liiemmin laske tuossa reenaamisessa, vähän tuloksia näkyy ni sinne salille mennää ihan mieluusti, mutta. Diettaaminen, siihen mulla ei itsekuri riitä :D tässä nyt on 7 viikkoa diettailtu, painoa tippunu ~2kg. Mässypäivät meinaa viedä voiton. Pikkuhiljaa, vaikka väkipakolla. Ja kavereiden kommentit naaman kaventumisesta piristää aina \,,/

Riittävän monipuolinen ja vaihteleva treeniohjelma ainakin paransi viihtyvyyttä salilla. Järkevien ja saavutettavissa olevien tavoitteiden asettaminen suorastaan pakottaa menemään salille.
Nykyään ei malta kunnolla väliviikkoa pitää ku tekee jo mieli treenaamaan.

Minun motivaation on tuhonnut jatkuvat loukkaantumiset. Aina on joku paikka sen verran paskana, ettei ihan täysillä (niinkuin on suunnitellut) pysty treenaamaan. Tämä viimeisin vaivakierre, on kestänyt jo usean kuukauden eikä loppua näy. Nyt on nivunen siinä kunnossa ettei kyykkäämisestä ole toivoakaan. Diettikin meni vituiksi, kun ei oikein löydy paukkuja siihen, kun ei treenikään ole 100%:sta. Taidan lopettaa urheilun kokonaan.... :itku:

Ja tästäkin postista tuli sitten avautuminen... :nolo:

kyllä sitä välillä kysyy itseltään, että miksi tätä tekee???
mut sit taas muutaman päivän päästä on kovat poltteet salille, rakkaudesta lajiin!!!!
varsinkin oman kehon muokkaus parempaa innostaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ai motivaatio? Noh, kerronpa tarinan ylä-aste ikäisestä pojasta jonka kädet muistuttivat kahta parsakaalia eikä käsiä. Kerran (lue: aina toisinaan) poika sai selkäänsä amistelijoilta joiden puheenaiheet kiersivät subbarien tehojen ja perjantaikaljottelun välillä. Toissakesänä poika sai 10 kg käsipainon lahjaksi ja rupesi treenaamaan, sitten kerran tulikin tuttuja naamoja vastaan kylällä ja...

Kyllähän se on mukavaa...

FinMe sanoi:
Alkaa pikkuhiljaa potuttamaan allekirjoittaneen heikko luonne, kun mikään ei tahdo pysyä mallissa suunnitellulla tavalla. Dietti kestää kerrallaan vain muutaman päivän ja mässypäiviä on sitäkin enemmän. (parhaillaan uppoaa sipsejä)

Treenikään ei tahdo soveltua. Muutaman viikon jaksaa treenata kovaa 3 kertaa viikossa, mutta sitten alkaa selittelyt ja vihdoinkin kun saa itsensä treenivireeseen, on kello jo turhan paljon.

Treenitaustaa tällä systeemillä takana varmaankin 1 1/2 vuotta ja tulokset ovat naurettavan alhaisia. NYT saa kuitenkin loppua, onko täällä kohtalotovereita, jotka onnistuvat kaikesta huolimatta treenaamaan pysyvästi ja suunnitelmallisesti. Olisi mielenkiintoista tietää, mikä juuri teidät ajaa salille, millä voitatte "laiskuuden" ehkäpä siitä olisi hyötyä minullekkin...

Lue tämä, erityisesti viimeiset kirjoitukset
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=28369

Rahan menetyksen pelko on toimivaa :rock:

Tässä temppu minkä unohdin tuolta vanhasta postista, eli ostat peilin. Kämpääsi/huoneeseesi/sinne missä nyt ikinä elätkään, ja sijoitat sen paikalle josta kuljet päivittäin useasti ohi. Joko motivaatio nousee siitä kun tulokset alkavat näkyä tai sitten siitä kun se läskimaha pömpöttää entistä kauheammin. Toimi minulla :)

monipuolisuutta

Jansq- sanoi:
Tässä temppu minkä unohdin tuolta vanhasta postista, eli ostat peilin. Kämpääsi/huoneeseesi/sinne missä nyt ikinä elätkään, ja sijoitat sen paikalle josta kuljet päivittäin useasti ohi. Joko motivaatio nousee siitä kun tulokset alkavat näkyä tai sitten siitä kun se läskimaha pömpöttää entistä kauheammin. Toimi minulla :)

Mä kans oon käynyt salilla sekä säännöllisesti, että epäsäännöllisesti jo usean vuoden ajan. Tulokset ovat välillä olleet parempia ja välillä huonompia. Motivaatio on välillä kadonnut totaalisesti. Aloitin kuitenkin kuun alussa Savaten (ranskalaista potkunyrkkeilyä) ja johan alkoi löytä intoa myös salilla rehkimiseen. Alan myös pikkuhiljaa tajuta levon ja ravinnon merkityksen. Täällä sivuilla notkuminen työajalla nostaa myös kummasti motivaatiota illan treeneihin. Avopuoliso tossa tokaisikin, että mä olen näillä sivuilla kun pikku kundi jalkapallokentän laidalla ihailemassa isojen poikien peliä :hyper: . Ja toi peilistä kattominen on kans kyllä todella toimiva motivaattori :rock:

täällä myös motivaatio hukassa. salilla ei ole tullut käytyä yli-kuukauteen, ei vaan yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa. tulihan tuossa kyllä 4 vuotta käytyä putkeen, joten on ilmeisesti iskenyt kyllästyminen koko show:hun. :(

Mulla on semmoinen onnellinen tilanne, että ikkuna on 5. kerroksessa ja iltasella ja siis pimeällä ulkona näkyy valottomia kuusia. Ikkuna toimii siis peilinä. Yks ilta tämän hoksasin ja kattelin että joo-o, on läski vähentyny yläkropasta ihan mukavasti, ja habaakin on kiva katella... Sitten tajusin että siellä kuusien siimeksessä menee lenkkipolku, ja mulla oli huoneessa kuitenkin valot päällä... :rolleyes:

Treenivideoiden katselu, alan kirjallisuuden lukeminen (esi. Fusselin Muscle), omien tavoitteiden mietintä, skaboissa käyminen (katsojana aluksi).. Siinä muutama:)

Ja väliviikot. Jos on treenimotivaatio ihan nollassa, kannattaa ehkä pitää yksi väliviikko. Itselläni on puolivälissä väliviikkoa tullut jo suoranainen raivo päästä salille, ja 2-3vk tälläisen tauon jälkeen sitten onkin rauta saanut kyytiä senkin edestä.

Vielä kun keksisi tuon opiskelun suhteen motivaatioparannuksen..

setae sanoi:
Vielä kun keksisi tuon opiskelun suhteen motivaatioparannuksen..

20 kuukautta valtion leivissä auttoi löytämään motivaatiota ;) :D

Itse en ole koskaan tajunnut tätä motivaation etsimishommaa, josta säännöllisin väliajoin on keskustelua ja vinkkejä.

Miksi ihmeessä pitäisi treenata, jos motivaatiota ei ole? :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom