moottoripyöräjengit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tänä viikonloppuna - ensimmäistä kertaa elämässäni - sain nimeltä mainitsemattomalta moottoripyöräjengilta ns. tappouhkauksen. Ilmoitin kyllä asiasta poliisille, mutta he eivät kuulemma pysty tekemään asialle mitään. Uhkauksen antanut henkilö on ennenkin tappanut - eikä ole jäänyt kiinni. Mitä minun pitäisi tehdä: en ole koskaan ollut edes moottoripyörän kyydissä eli onko kyse pelkästä pelleilystä vai pitäisikö moinen ottaa tosissaan? (kyselee nainen yksin asunnossaan, olen kiilannut tuolit ulko-oven eteen ja liikun asunnossani varpaisillaan)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miks ne uhkas sut tappaa????

Saattaahan toi olla läppäkii, mutta se vähä riippuu, jos oot vaikka tehny jotaa jollee niitten kaverille, nii sitte ne saatto olla tosissaa.

Oliks se suullinen vai kirjallinen uhkaus??

Mitä minun pitäisi tehdä

No, kannattaa varmaan pysyä kaukana niistä jengiläisistä.

Toivottavast ne ei ollu tosissaa...

niin ja, jos kuulet moottoripyörän äänen niin juokset heti piiloon :)

Ne oli kyllä ihan tosissaan, mutta ne syyttää mua sellasesta mitä en ole tehnyt. Mutta ne ei näytä tuntevan käsitettä ´todistusaineisto` vaan uskovat mitä niiden jäsen sanoo. Ja tää jäsen satttuu olemaan hyvää pataa kyttien kanssa.

Mä ainaki tyrmistyin. Aika kieroa huumoria jos on läppää, mut enpä ihmettelisi vaikka olisikin jotain mustaa huumoria tai ihan vain pelottelua.

En usko et ne kyl ilman syytä ketään tappaa tai vielä ihan mitättömästäkään asiasta. Mutta en kyllä tunne moottoripyöräjengeihin kuuluvia ihmisiä, että enpä oikein osaa mitään tohon sanoa.

Mistä ne sua syyttää?

Kannattaa yrittää jotenkii sopia, oot kyllä varmaan jo yrittäny.

Aika kamala juttu..

Kyllä poliisin pitäisi ottaa tappouhkaus tosissaan! Sekin on rikos.

Jos ei paikallinen poliisi auta ni kannattaa ottaa yhteyttä johki vieraan paikkakunnan poliisiin tai sitten ihan ylemmille tahoille.

Sinuna en kyllä ainakaan villaisella painaisi! Ihan kamala juttu! :(

Täytynee pistää pakkotoisto.comin pesäpalloporukan ekat harkat sinne päin ;-) Hyvää aerobista treeniä pkle...

MC Masturbators vs Pakkotoisto.com :curs:

Hei pliiiis!

Hitto soikoon teitä! Naiskoviksella on ihan oikea hätä kyseessä ja täällä te vaan heitätte vitsiä?????!

Meillä on toi pahamaineisen MC Donald's:in "kerhohuone" tossa ihan vieressä. Ei kai kohta uskalla ulos mennä, ku niitä alkaa olla joka kulmassa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittu mä pidän tän asunnon hiljaisena ja palaan asialle aamulla. Onneksi mun lapset ei ole nyt himassa. Mutta ihan oikeesti tää ei ole kovin kivaa kun kytät ei vaivautuneet edes tulemaan paikalle.

Originally posted by Hippa
Aika kamala juttu..

Kyllä poliisin pitäisi ottaa tappouhkaus tosissaan! Sekin on rikos.

Jos ei paikallinen poliisi auta ni kannattaa ottaa yhteyttä johki vieraan paikkakunnan poliisiin tai sitten ihan ylemmille tahoille.

Sinuna en kyllä ainakaan villaisella painaisi! Ihan kamala juttu! :(

Ikävä ihan totta. Ei poliisi voi juurikaan tehdä yhtään mitään, ennen kuin jotain tapahtuu.
Jos monta kertaa käy valittamassa, niin voi saada lähestymiskiellon, mutta ei sellanen hyödytä ketään ja yhtään mitään.
Eräs kaveria uhkailtiin myös paljon ja poliisit olivat aivan voimattomia. Kunnes hän meni sanomaan, että sillä on laiton ase. Ja hänelle olikin.. Sai jopa lähestymiskiellon..

Zone-sarja -42%
Eihän tämä liity siihen, kun kun vähän aikaa sitten sulla oli jotain kärhämää jonkun miehen kanssa? Muistan sinun maininneen, että tilanteesta jäi vähän pelko puseroon?

Jos olet loukannut jotakuta, tai muuten vaan jotakuta vituttaa sun naamataulu, niin ainahan syytöksiä voi keksiä. Se on kirjan vanhin temppu, että keksitään aina kuhunkin kontekstiin sopivia syytöksiä. Ennen vanhaan syytettiin noituudesta tai kommunismista. Moottoripyöräjengien sosiaaliseen kontekstiin sopisi hyvin joku "miehisen" säännön rikkominen, kuten vasikointi tms.

Eihän kenelläkään vain ole hampaankolossa jotain sinua vastaan?

Eipä paljoo muuta keksi, kun että pidät kännykässä 112 koko ajan valmiina, leipäveitsi kätösessä, jos mahdollista, pyydät yökylään pari voimanostaja tuttua, mieluummin kypäröiden ja metalliputkien kanssa (tai aseiden, jos on). Palkkaat pari jannua vaikka, jos mahdollista.

Mä ymmärrän vitsin vääntämisen. On hirveen vaikea uskoa, että poliisi ei olisi tehnyt mitään asialle. Helposti rupee ajattelemaan, että kyseessä on jonkunlainen trollaus, vaikka onkin kyseessä vakikirjoittaja, niinkuin naiskovis. Vaikea uskoa, että jos jollekin tuommosta tapahtuu, niin siitä kirjoittaisi pakkikselle ja täältä neuvoa kysyisi. :confused: Mutta kai se sitten on mahdollista. :(

Eikös tappouhkaus jo sinällään ole suht vakava rikos? Eikö siihen ainakin pitäisi poliisien puuttua? Jos ei paikallinen poliisi, niin KRP? Joku muu instanssi??

Jos mahdollista, niin koettaisi soittaa uhkaajalle ja saada tämän toistamaan uhkauksensa siten, että saisi sen nauhoitettua.

Iivili: Mikä on KRP?

Keskustelu poliisien kanssa:

Uhri: "mut uhattii tappaa, auttakaa!"
Poliisi: "ei voi, tuu takas ku oot kuollu"

Vois ne kytät jotaa kyl tehä, on se tappouhkaus kuitenkii paljo vakavampi asia ku joku punasii päin käveleminen :curs:

Originally posted by Iivili

Jos mahdollista, niin koettaisi soittaa uhkaajalle ja saada tämän toistamaan uhkauksensa siten, että saisi sen nauhoitettua.

Juuri näin.Samallahan voit tiedustella kyseiseltä tyypiltä, että millon se on tulossa kylään, jotta voi laittaa kahvit valumaan :rolleyes:

Originally posted by naiskovis
Vittu mä pidän tän asunnon hiljaisena ja palaan asialle aamulla. Onneksi mun lapset ei ole nyt himassa. Mutta ihan oikeesti tää ei ole kovin kivaa kun kytät ei vaivautuneet edes tulemaan paikalle.

hmmh, eikö sulla ollu se iso bodari avo/aviomies?
Eikö se suojele sua :/
:david:

Noh jos ei laskettais leikkiä aina, itteänikin on moralla uhattu aivan nenän edessä, eikä fiilis ollut siinäkään tilanteessa mikään herkku.. koitahan pärjätä.. taisivat vain leikitellä.

Tämä on suunnattu kaikille joitten mielestä poliisin pitäs jotain tehä.

Olen siinä samaa mieltä että poliisin tälläiseen pitäisi puuttua. Totuus on kuitenkin, että tappouhkausta on todella paha todistaa, ellei ole nauhalle sattunut saamaan. Ja jos ei todistaa voi, poliisin on paha mitään tehdä.

Muuta en kyllä minäkään osaa neuvoa, kuin että ovet takalukkoon ja laudat ikkunoihin. 112 puhelimeen (vai mikäs oli poliisin suora numero) ja jotain kättäpitempää lähettyvillä. :(

Niin aika pahan tuntunen tilanne tosiaan. Onko se nyt sitten eduskunnan oikeusasiamies jolle voi valittaa, jos viranomaisten toiminta ei tyydytä? Entäs sitten kansanedustajat, eikö nekin joudu kuunteleen kansalaisten ongelmia, jollekin Halmeelle vois kai vihjasta, jos kansanedustajan toimenkuvaan tollanen aisiakaspalvelu kuuluu? Sori tyhmistä vinkeistä, mut ei oikeen parempaakaan keksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom