Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Natupelle
No siinä onkin PsychoPred jo sitten melkeinpä huonoin mahdollinen vaihtoehto jos ilma-aseet ja ja alitehoiset kalit jätetään pois. Kas kun et samantien suositellut olalta ammuttavaa ilmatorjuntaohjusta..
"Ihan perussettiä: kossua, pl:ää, hyvää musaa, baaria ja leffaa. Pari tappelua ja yks porttikielto. Ei paha."
Originally posted by Jorkka
Dessu on parempi...
Originally posted by Kehäkettu
Rauhoittaaksesi omaa mieltäsi,voit ajatella asiaa rosvon näkökulmasta.Todennäköisesti kyseisillä herroilla on pitkät rekisterit jo ennestään,ja suomessa murhien selvittämisprosentit on aika korkeat.En usko,että kaverit haluaa ottaa elinkautista sun lahtaamisesta.Uhkaus tosiaan aiheuttaa kovan henkisen paineen,mutta se on tavallaan seuraus siitä,että oot "pyöriny"väärissä porukoissa.Ei ne yleensä lähde uhkailemaan tavallisia pulliaisia.Kostoiskut liittyvät yleensä rikollisten välisiin välienselvittelyihin.Esim.velanperinnässä vältetään ihmisiä joilla itsellään ei ole mitään hämärää taustallaan,jolloin he todennäköisesti pyytävät apua poliisilta ja kiinnijäämisriski on suuri.Kerhoilla on yleensä seuranta päällä koko ajan,vaikka se ei välttämättä näy.Ota rauhallisesti ja älä touhua pahiksien kanssa.Siinä mun neuvo.
Originally posted by Mike
Kossu, huumeet, tappelut, joo ihan perussettiä kaikille..........NOT!!
Joku toinen vois sanoa että paska viikonloppu.
Aika kummaa että sitä tullaan kaduntallaajaa syyttelemään tosta vain, olisko naiskovis jotain hämminkiä kuitenkin aiheuttanut. Joskos tässä saisi nyt sitä mitä tilaa?
Originally posted by tenu
vittu noi moottoripyöräkengin jäsenet on isoja kakaroita jotka ei oo saanu lapsena leikkii tarpeeks kovista...grow up!:curs:
Jaa-a.Originally posted by naiskovis
Tänä viikonloppuna - ensimmäistä kertaa elämässäni - sain nimeltä mainitsemattomalta moottoripyöräjengilta ns. tappouhkauksen. Ilmoitin kyllä asiasta poliisille, mutta he eivät kuulemma pysty tekemään asialle mitään. Uhkauksen antanut henkilö on ennenkin tappanut - eikä ole jäänyt kiinni. Mitä minun pitäisi tehdä: en ole koskaan ollut edes moottoripyörän kyydissä eli onko kyse pelkästä pelleilystä vai pitäisikö moinen ottaa tosissaan? (kyselee nainen yksin asunnossaan, olen kiilannut tuolit ulko-oven eteen ja liikun asunnossani varpaisillaan)
....
Joo eihän tässä unta saa, ne syyttää mua yhdestä murrosta, jossa vietiin niiden aseita (joo meikä murtautumassa johonkin asuntoon, tosi uskottavaa).