moottoripyöräjengit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No ensinnäkin, jos niin monta olis tapettu ku on luvattu niin ei täällä montaa enää olis. En sitten tiedä noista MC-porukoista että kuinka tosissaan ovat noissa jutuissa (varsinkaan kun en tiedä mikä kerho on kyseessä, MC Korson Kovisket ei välttämättä ole hirveen vaarallisia), mutta kyllä suurin osa tappouhkauksista annetaan ihan oman egon pönkittämiseksi. Tulee kiva olo kun saa jonkun pelkäämään. Sitä voi sitten kavereiden kanssa naureskella jälkeenpäin. Jos mä olisin jotain oikeesti tappamassa niin en mä siitä paljoa puhelis...

Mutta, jos tosiaan pelottaa niin kannattaa sekin ottaa vakavasti. Mahtaako kotona oleminen olla se paras vaihtoehto jos oikeesti tuntuu siltä että uhkauksessa voi olla jotain perää? Toisaalta, ei kai sitä voi ikuisesti kavereiden nurkissakaan pyöriä.

Ja se poliisin suora numero on 10022 :eek:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo eikö toi tosiaan ole laiton uhkaus? Niin kuin moni muukin on tuossa jo sanonut, niin vaikea on poliisin mitään tuossa tilanteessa tehdä kuin korkeintaan tulla piipahtamaan. Mikään vartiointifirmahan kyttis ei ole. Mutta se mitä voisit tehdä on lähteä hetkeksi jonnekkin pois koko kaupungista, jos vaan on mahdollista. Jos ei muuta paikkaa löydy, niin turvakodillehan voi varmaan myös mennä. Tuskin ne siellä poiskaan käännyttää, vaikka uhka ei perheen sisäinen olekaan. Nyt vaan pakkaa kamas ja lähde POIS!

Originally posted by naiskovis
Tänä viikonloppuna - ensimmäistä kertaa elämässäni - sain nimeltä mainitsemattomalta moottoripyöräjengilta ns. tappouhkauksen. Ilmoitin kyllä asiasta poliisille, mutta he eivät kuulemma pysty tekemään asialle mitään. Uhkauksen antanut henkilö on ennenkin tappanut - eikä ole jäänyt kiinni. Mitä minun pitäisi tehdä: en ole koskaan ollut edes moottoripyörän kyydissä eli onko kyse pelkästä pelleilystä vai pitäisikö moinen ottaa tosissaan? (kyselee nainen yksin asunnossaan, olen kiilannut tuolit ulko-oven eteen ja liikun asunnossani varpaisillaan)

Ostat 0.45 Magnumin (suosittelen Dessua) tai jos rahat eivät riitä niin jonkun 9 mm (S&W tmv.) ja pidä se yöpöydällä. Jos ne tulee sua kukaan ei edes syytä jos jotain tapahtuu :)

Originally posted by hyppyrotta
Joo eikö toi tosiaan ole laiton uhkaus? Niin kuin moni muukin on tuossa jo sanonut, niin vaikea on poliisin mitään tuossa tilanteessa tehdä kuin korkeintaan tulla piipahtamaan. Mikään vartiointifirmahan kyttis ei ole.

Ei se nyt varmaan laillinenkaan ole.. ;)

Mutta vakavasti. Poliisin on vähän paha tehdä tollasissa asioissa yhtään mitään.
Jos jotain todisteita, nauhurille ym. löytyy, niin sitten varmaan tekeekin.
Jos kaikki menisivät tekemään ilmoituksen vastaavanlaisesta tilanteesta ja poliisi paneutuisi jokaiseen tapaukseen kunnolla, niin eihän ne mitään muuta tekiskään.
Jatkuvasti tuon kaltaisia huutoja saa kaupungilla kuunnella. Varsinkin viikonloppuisin.
En epäile, että naiskoviksella ei olis tosi kyseessä. Mutta poliisi vaan on aika "aseeton" tälläisessä tilanteessa.

Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by PsychoPred
Ostat 0.45 Magnumin (suosittelen Dessua) tai jos rahat eivät riitä niin jonkun 9 mm (S&W tmv.) ja pidä se yöpöydällä. Jos ne tulee sua kukaan ei edes syytä jos jotain tapahtuu :)

Hei, nyt ollaan Suomessa. Täällä joutuu itse korviaan myöten paskaan jos menet rikollisia kiusaamaan tai puolustat itseäsi liian tarmokkaasti. USAssa homma toimisi tältä osin hieman paremmin.

Joo eihän tässä unta saa, ne syyttää mua yhdestä murrosta, jossa vietiin niiden aseita (joo meikä murtautumassa johonkin asuntoon tosi uskottavaa). Mies on nyt pois paikkakunnalta ja eipä siinä paljon lihaksilla ole muutenkaan tekemistä, jos aseiden kanssa liikutaan. Sitä paitsi tyypit on itsekin aika patteja, ties vaikka olisivat pakkiksen lukijoita...mutta ajattelin kyllä itsekin, että todnäk vaihtoehto on se pelottelu ja jos on niin saivatpa ainakin meikäläisen pelkäämään. Toivottavasti saivat hyvät fiilikset!

Re: Re: moottoripyöräjengit

9mm on hyvä...

Re: Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by Jansku
Hei, nyt ollaan Suomessa. Täällä joutuu itse korviaan myöten paskaan jos menet rikollisia kiusaamaan tai puolustat itseäsi liian tarmokkaasti. USAssa homma toimisi tältä osin hieman paremmin.
Nii-i, vitun paska suomen laki :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by Jorkka
Nii-i, vitun paska suomen laki :curs:

silloin kun täytät 18 tai ainakin viimeistään kun saat lapsia, ymmärrät kuinka hyvä Suomen laki on

Re: Re: Re: Re: Re: moottoripyöräjengit

silloin kun täytät 18 tai ainakin viimeistään kun saat lapsia, ymmärrät kuinka hyvä Suomen laki on
Mitennii :confused: Ainakii noissa omaisuutensa puolustamis ym. jutuissa suomen laki on aika arsesta...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by Jorkka
Mitennii :confused: Ainakii noissa omaisuutensa puolustamis ym. jutuissa suomen laki on aika arsesta...

kylhän omaisuutta saa puolustaa
kameroilla, vakuutuksilla, summuttimilla sekä pampuilla (luvalla)

Jos joka kodissa olisi lailliset DE:t yms
ei kelläkään olisi enään hauskaa (paitsi mulla MUAHAHAHA lol j/k )

Suomen laki pistää ainakin meikäläiset harrastamaan mm. Krav Magaa tms :)

Ajattele jos "lisäravinteita" (K-18) käyttävällä olisi paha päivä ja dessu kädessä...

Zone-sarja -42%
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: moottoripyöräjengit

Ajattele jos "lisäravinteita" (K-18) käyttävällä olisi paha päivä ja dessu kädessä...

Ei välttämätt lisäravinne kaverikaan niin paha, mutta piripää jolla on asekädessä ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: moottoripyöräjengit

Originally posted by kvi
Ei välttämätt lisäravinne kaverikaan niin paha, mutta piripää jolla on asekädessä ;)

niin, nekin vielä...,

:worship: :worship: SUOMEN LAKI:worship: :worship:

Ottamatta itse asiaan kantaa puutun sinänsä huonoon, joskin varmaan leikkimieliseen asesuositukseen. PsychoPred suositteli "0.45 Magnumia" jolla hän kai tarkoitti .45 ACP:ta tai .44 Magnumia, eli kaliiperia.
Asesuosituksena "dessu" viittaa Desert Eagleen joka ei kahvan paksuuden vuoksi sovi ollenkaan naisen käteen, eikä juuri muidenkaan. Kaliiperisuosituskin on kyseenalainen varsinkin .44 magnumin osalta. Tällä ei tottumaton kykene ampumaan edes kohtuullisesti. Jos Suomessa myytäisiin joka Virtaselle itsepuolustuskäyttöön aseita voisi sopiva valinta olla vaikka jo väläytelty 9mm parabellum glock tai .357 magnum reukku ladattuna .38 specialeilla. Pysäytystehoa on riittävästi.

Plääplää offtopikkia taas.

Originally posted by Natupelle
Ottamatta itse asiaan kantaa puutun sinänsä huonoon, joskin varmaan leikkimieliseen asesuositukseen. PsychoPred suositteli "0.45 Magnumia" jolla hän kai tarkoitti .45 ACP:ta tai .44 Magnumia, eli kaliiperia.
Asesuosituksena "dessu" viittaa Desert Eagleen joka ei kahvan paksuuden vuoksi sovi ollenkaan naisen käteen, eikä juuri muidenkaan. Kaliiperisuosituskin on kyseenalainen varsinkin .44 magnumin osalta. Tällä ei tottumaton kykene ampumaan edes kohtuullisesti. Jos Suomessa myytäisiin joka Virtaselle itsepuolustuskäyttöön aseita voisi sopiva valinta olla vaikka jo väläytelty 9mm parabellum glock tai .357 magnum reukku ladattuna .38 specialeilla. Pysäytystehoa on riittävästi.

Plääplää offtopikkia taas.

aika kova tietoisku siinänsä :)

itseasiassa tarkoitin Desert Eagle 0.50 AE mutta taisin kirjoittaa jotain muuta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom