No tuliko enkkoja ja onko videoita?Viikonpäästä lauantaina lappeenrantaan kokeilemaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuliko enkkoja ja onko videoita?Viikonpäästä lauantaina lappeenrantaan kokeilemaan..
Eipä se paljoa maksa, riippuu kuinka helposti kuristusosien löytäminen on. Osat maksaa 0-200e ja sitten vain se katsastus siihen päälle pari kymppiä.No onpa hölmö pykälä. Pitääpä ottaa selvää autokoululta. Mitenkäs kallista puuhaa tommosen esim. 600 cc pyörän kuristaminen alle 25 kW:ksi on?
Nannanaaaaa, kortti ajossa, pyörä katottuna ja toivotaan, että heinäkuussa pääsee tien päälle![]()
![]()
![]()

Speedohealer ja vastaat boksit toimii yleensä aina samalla periaatteella eli sillä korjataan pyörän oman digitaalisen mittarin virhe. Merkki/mallikohtaisilla johtosarjoilla asentaminen on suht. helppoa (ei tartte johtoja aukoa/kolvailla) ja vaikka noissa joutuu hiukan dip-kytkimillä säätämään että oikean korjauskertoimen saa aikaiseksi ei tuollaisen asentaminen mitään rocket scienceä ole.Onko kellään kokemusta Speedohealer:sta. Miettinyt jos vaihtais hiukan rattaiden kokoa seuraavaksi kun ne vaihdan.
Niin tuosta laitteesta, näyttääkö se nopeuden vai korjataanko sillä virhe ja laite johtojen väliin jolloin vanha nopeusmittari näyttää taas oikein ??

Millaista pyörää kattelet? Tuo kortin olis kyllä voinut ajaa varmaan alle kahdessa viikossa jos ottais oikein asiaksi. Itellä tais mennä jotain 6-7 viikkoa, mutta ku alotin teoriat niin oli vielä lunta maassa.
Ei saa ajaa kahdessa viikossa kun lain mukaan autokoulussa pitää olla 1kk. Ei mulla kyllä paljon sitä kauemmin tuu menemäänkään :dance2:
Oon katellut 600 Cbr tai 750 suizaa, en tiiä mikä on lopullinen osto sitten... Jotain vähä rakenneltua, ei noi muoviluodit oikeen iske muhun.
Entäs ite ja mikä vaihe sulla on koulussa?
Kortin sain jo tossa kuukausi takaperin :thumbs: Prätkän ostin melkein heti perään CB600f Hornet. Eikös toi CBR juuri ole muoviluoti ;) No joo itselle ei oikein nuo kyykyt kolahda eikä pahemmin endurot/supermotot tai customit joten siksi Hornet. Jos olis ollut pari tonnia enempi rahaa niin olisin kyllä ostanut Kawasaki Z 750 :whip: mutta se on sitten tuleville kesille. Hornettiin olen ollut helvetin tyytyväinen. Aloittelijalle sopiva ja mitä nyt olen lukenut ja kuullut niin yksi luotettavimmista pyöristä mitä on.
Edit niih jaah fighteria katselet joten siitä on sitten iso osa muoveista riisuttu :-)
Niinhän niistä on ;) Mutta cbr on hyvä pohja ja hondat muutenkin luotettavia ja pitkäikäsiä.
Onnea kortista ja kiva, että oot löytänyt itelles sopivan pyörän!
Eib, mennään ihmeessä :D Vois olla aika hupaisaa!

Kiitos kiitos
Ai helvetti että oli taas hauska käydä ajelemassa :dance: Ehkä parasta on ajaa mutkikasta maalaistietä ehkä joku joki siinä vieressä vielä. Ja pientä kallistelua kurveihin :D Tuo hornetti on kyllä helvetin ketterä, kääntyy kurveihin ku ajatus![]()

Pakko mehustella tällä videolla myös täällä mopoilijoiden puolella.
Noi jätkiä on todella hulluja.![]()
Jos rähinäpyörät iskee, niin kantsii varmaan katsoa jotain eksoottisempaa kuin hondaa ja suitsaa:DOon katellut 600 Cbr tai 750 suizaa, en tiiä mikä on lopullinen osto sitten... Jotain vähä rakenneltua, ei noi muoviluodit oikeen iske muhun.

Oon katellut 600 Cbr tai 750 suizaa, en tiiä mikä on lopullinen osto sitten... Jotain vähä rakenneltua, ei noi muoviluodit oikeen iske muhun.
Jos rähinäpyörät iskee, niin kantsii varmaan katsoa jotain eksoottisempaa kuin hondaa ja suitsaa:D
esim. Ducati monsteria, v-twin:haart:
tai
Triumphin uutta 675cc Street triplee
tonninen triple on ainakin ihan syntisen kova pärrä![]()
Ite oon ajanut Tota Monsteria ja se on paskin pyörä jolla olen koskaan ajanut.