Moottoripyörä?

Originally posted by HCG-1
Sori se unohtu ;)
Saattaahan olla että noita nimiä on käytetty alunalkaen mainitsemistasi vehkeistä, mutta täälä etelässä kyseiset nimet liitetään vahvasti H-D:hin, mutta myös vastaavan näköisiin japsi pyöriin.
Homosohva ja apinakiikku on yleispäteviä termejä puhuttaessa tämän "tyylisuunnan" moottoripyöristä :D

kyllä se apinakiikku nyt vaan nimenomaan kuvaa saatanan korkeaa ohjaustankoa. (apehanger)

ja just sellasista stereoilla varustetuista matkapyöristä kuten Goldwing puhutaan termillä homosohva, mikä on aika kuvaavaakin jos edes VÄHÄN ajattelee. :whip:

ja vantaalla asun. pitäisikö hankoon muuttaa, että tarpeeksi etelässä olisin ymmärtääkseni, mistä puhutaan? ;)

nojoo, kukin ajaa millä tykkää, mutta pitääkö sitä niin kärkkäästi olla haukkumassa muitten vehkeitä? ei ymmärrä....:rolleyes:

Originally posted by total13
nojoo, kukin ajaa millä tykkää, mutta pitääkö sitä niin kärkkäästi olla haukkumassa muitten vehkeitä? ei ymmärrä....:rolleyes:

Samaa mieltä. Naama umpeen jos ei tiedä edes mistä puhuu.
Mielipiteensä voi ilmoittaa, mutta turha päänaukominen kertoo vaan kirjoittajan omasta tyhmyydestä.

Originally posted by Mike
Vaikken nytten hevonpersettä moottoripyöristä tiedäkään, niin IMO katupyörät on moottoripyöriä ja HD:t naurettavia lutkuja.
Kuka helvetti kehtaa edes ajaa jollain paskalla mikä pitää meteliä 5 kilometrin päähän. HD:t ei edes kulje kuten moottoripyörien pitäisi, joten mopoja ne on ja vielä helvetin rumia semmoisia.

Nyt lähti linkki vittuun meidän sivuilta.Hei puusilmä:Loud Pipes Save Lives.

Homosohvaksi kutsuaan isoja matkamöhköjä.
Apinakiikku on pyörä kuin pyörä, jossa on apinastongat.
Käsittääkseni termit ovat melkolailla samat Utsjoella kuin Hangossakin. :D

Itse edustan tätä pientä moottoripyöräilyn koulukuntaa. SUPERMOTARD.

Kuva 1
Kuva 2

Edit: Huvittaa toi ikuinen kinastelu. Harrikat/kustomit vs. kyykyt.
Kuinka moni on edes päässyt kunnolla testaamaan hyvin rakennettua H-D:tä ja todellista teho kyykkyä?

Ajokelejä kaikille tiellä ja tien ulkopuolellakin! :thumbs:

Originally posted by Mike
Vaikken nytten hevonpersettä moottoripyöristä tiedäkään, niin IMO katupyörät on moottoripyöriä ja HD:t naurettavia lutkuja.
Kuka helvetti kehtaa edes ajaa jollain paskalla mikä pitää meteliä 5 kilometrin päähän. HD:t ei edes kulje kuten moottoripyörien pitäisi, joten mopoja ne on ja vielä helvetin rumia semmoisia.

Harley-Davidson on enemmän, kuin moottoripyörä... Se on elämäntapa.

Originally posted by xtrmntr
Nyt lähti linkki vittuun meidän sivuilta.Hei puusilmä:Loud Pipes Save Lives.

Mikä linkki ja mistä? Ootko sä jumaleissön laittanut ilman lupaa meidän linkin johonkin moposivuille? Nyt se linkki helvettiin ja sitten vasta takas kun siellä on iso Hayabusan kuva etusivulla.
:D

Hayabusa kulkee mutta ei ole mielestäni mikään hieno katupyörä..No näistähän voisi taas tapella tappiin asti:thumbs:

Kieltämättä noi H-D:t tuntuu olevan omistajilleen elämäntapa ja kyykkypyörät enemmänkin vaan kulkuvälineitä. Tällä tai ens viikolla ois itellä tarkotus ottaa taas zx9r ajoon :thumbs:

niin mopoista...

itse kun hankin uuden pyörän pari vuotta sitten oli mulla
kaksi vaihtoehtoa, eli Hayabusa ja Kawasakin 12R.
Valinta näiden välillä oli helppo, eli HAYABUSA!

Se on ensimmäinen pyörä vähään aikaan mitä ei ole tehty samalla muotilla, kun kaikki muut kyykyt viimeisen kymmenen
vuoden ajan...

Ja miksi vaan nämä kaksi?! Koska tällä varrella(siis pituus suunnassa) ei paljon pienempää kyykkyä voi edes harkita... :D

"Ja miksi vaan nämä kaksi?! Koska tällä varrella(siis pituus suunnassa) ei paljon pienempää kyykkyä voi edes harkita..."
12 Ärrässä kyllä näin mutta busa on kyllä todella ahdas isolle miehelle samaa luokka kuin 600 cbr!

Mulla on kans pyörä jonka nostin edellispäivä pihalle ja nyt jokanen sekunti on tuskallinen. Pakko päästä ajamaan, koskakohan soittais vakuutusyhtiöön?

Sit on sellanen Jawa johon tarvii saada mäntä ja vanteet--->museorekisteriin.

Vakuutusyhtiössä mukava jono... 15min kestäny puhelu ja odotusmusa vaan soi!!! :evil: :evil: :evil:

TAHTOO ajamaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Jos olis Hayabusa + turbo + kunnon putkisto... niin kyl liikkuis.

:kippis1:

Piikkipyörä (kyykky) on minusta kuitenkin parempi sillä "kikkailu pyörällä on ajamisen suola".

Mun mielestä Suomessa on pyörä kutakuinkin turha.. Ei oo, ku vaan joku kaks viikkoo yhteensä aikaa, jolloin on todella hieno sää ajaa pyörällä.. Ja sit joko sataa vettä, tai tulee lunta vaakatasossa.. Mun mielipide! Ei teidän! :D

Originally posted by Johan
Jos olis Hayabusa + turbo + kunnon putkisto... niin kyl liikkuis.

:kippis1:

Niin tai kiihdytys harikka "ilokaasu" järjestelmällä:rolleyes:

Back
Ylös Bottom