Harley ja Trumppa löytyy...
www.cerradomc.com
www.cerradomc.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Antijape
Joo pärrä löytyy täältäkin. Tällähetkellä Honda CB750 Custom '82. Pyörä on modattu aikas pitkälle, prosenteista ei tarkkaa tietoa. Sarvet, keula osittain, koko perä, putket ym vaihdettu. Kiikarissa olis tällähetkellä esim Suzuki madura 1200, honda x4 tai vastaava 'muskeli'customi.
Tuolla kuva hontasta:
http://koti.mbnet.fi/antijape/mopo/mopo6.jpg

Originally posted by Superman77
Hyvännäköinen pyörä. Missä hinnoissa vastaavanlaiset liikkuu tai mitä ajattelit itse pyytää pyörästäsi? Kova prätkäkuume nousee ja vois ostaa kesäx jonkun halvemman customin![]()
Ens kesänä sitten se 10 000 € V-Maxiin.
Hyvännäköinen pyörä. Missä hinnoissa vastaavanlaiset liikkuu tai mitä ajattelit itse pyytää pyörästäsi? Kova prätkäkuume nousee ja vois ostaa kesäx jonkun halvemman customin![]()
Ens kesänä sitten se 10 000 € V-Maxiin.
Originally posted by H-D
Ei mitään japsikustomeja! tuolta kunnon pyörä alle...
Originally posted by H-D
Ei mitään japsikustomeja! tuolta kunnon pyörä alle...
Joo, todella hienoja pyöriä noi molemmat. Varsinkin toi Honda.:D
Antijape, kuinka vanhaa tarkoitit vanhalla V-Maxilla?.
tarkoitus oli hankkia kesäksi pyörä, mutta se varmaan jää vasta seuraavaksi kesäksi kun on toi asunnon osto edessä. Yamaha V-Max tai joku muu iso customi on haaveena...
Originally posted by Natu79
Mulla on tallissa seiskapuolikas Jammun Virago, (KUNNON SAUNDI). :D
:kippis1:
Originally posted by pikkujussi
Kunnon saundi? :lol2:
Originally posted by pikkujussi
Kunnon saundi? :lol2:
Originally posted by Natu79
Ero Harrikkaan on oikeestaan vaan siinä, että mä ajan pyörälläni niinäkin iltoina ku HD-miehillä on kädet kainaloita myöten öljyssä ja jaloissa pyörii irti tärisseitä osia... :lol2:
:thumbs: