Hapero sanoi:Kawasaki Z 750 -04 odottaa tallissa malttamattomana kevätlaitumille pääsyä..![]()
Pitäiskö päivittää noi ikätiedot tosta profiilista...ellet aio kuristaa tuota mopoa aika rankasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hapero sanoi:Kawasaki Z 750 -04 odottaa tallissa malttamattomana kevätlaitumille pääsyä..![]()
Ne ikätiedot pitää kyllä ihan kutinsa, enkä todellakaan oo kuristamassa tota. Satunnaiset sakot yms. tulee paljon halvemmaksi kunhan vain muistaa ajella ihmisiksi.screwdriver sanoi:Pitäiskö päivittää noi ikätiedot tosta profiilista...ellet aio kuristaa tuota mopoa aika rankasti.
Mikä VFR sulla on? Itse olis tarkoitus hankkia rc36 (muistaakseni) eli 90-96 vm. 750cc. Noi näyttää hyviltä, ja pitäis tekniikka pelata. Saksasta olis tarkoitus hakea.dogi sanoi:Joops, VFR ja DR650RS(+) odottelevat tallissa kevään tuloa. DR hankittiin alunperin talvimopoksi mutta akuutin rahapulan takia se on maannut lämpöisessä koko talven.. Ja samasta syystä joutuu näköjään pistämään sen myyntiin :(
dogi sanoi:Joops, VFR ja DR650RS(+) odottelevat tallissa kevään tuloa. DR hankittiin alunperin talvimopoksi mutta akuutin rahapulan takia se on maannut lämpöisessä koko talven.. Ja samasta syystä joutuu näköjään pistämään sen myyntiin :(
dogi sanoi:Joops, VFR ja DR650RS(+) odottelevat tallissa kevään tuloa. DR hankittiin alunperin talvimopoksi mutta akuutin rahapulan takia se on maannut lämpöisessä koko talven.. Ja samasta syystä joutuu näköjään pistämään sen myyntiin :(
TheSami sanoi:Mitä DR voisi maksaa ?
Weeboomi sanoi:Mikä VFR sulla on? Itse olis tarkoitus hankkia rc36 (muistaakseni) eli 90-96 vm. 750cc. Noi näyttää hyviltä, ja pitäis tekniikka pelata. Saksasta olis tarkoitus hakea.

Pate83 sanoi:Mitäs olet DR:stä muuten pitänyt? Itselläni on DR kiikarissa kesäksi. Tosin supermotoksi rakennettu.
dogi sanoi:Toimii kuin junan vessa. Jotkut pitävät enemmän kevyemmistä enskoista mutta itse hankin tuollaisen vähän isomman kun tykkään siitä että on vähän potkua perseen alla ja toisaalta että ensimmäinen tuulenpuuska ei puhalla ojaan. Halpa & helppo huoltaa ja kuten sanottu, varmatoiminen peli. Vähän korkea tuo kuuspuolikas on töppöjalkaiselle, mutta minulle (188/100) varsin mainion kokoinen peli.
Itse tein senverran selvitystyötä kumpaakin pyörää ostaessani että mielestäni olen osannut valita tarpeeseeni parhaiten sopivat mopot (tietysti budjetti huomioon ottaen). Tuo DR ostettiin alunperin talvipyöräksi, mutta se oli niin pirun mukava että ajelin sillä kaikki lyhyemmät reissut (kuten työmatkat) kesälläkin. Aivan luxuspeli kaupungin ruuhkissa ;)
NuuNuu sanoi:600nen sussuki löytyy ja se olis tarkoitus vaihtaa tänä vuonna cbr1000f:ään
isomatkapyöräjapitkälle
![]()

pikkujussi sanoi:Kevät on pitkällä ja ajokausi lähestyy! Kuinka monella on moottoripyörä tai aikoo sellaisen hankkia kesäksi? Hinnatkin kun tippuivat jopa 20 prosenttia!
Itsellä Harley-Davidson.
pikkujussi sanoi:Ajokausi lähestyy ja avioeropaperit vetämässä. Pyörä myynnissä...
Kiva kesä tulossa...