Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TL/SV1000 vai VTR?
Mutuna molemmat on janoisia, mutta löylyä riittää. Diggaan v-koneen pörinää ja menoa keskikierroksilla.
- Suzukissa enempi elämää, potkua ja ääntä? SV taitaisi olla "fiksumpi" näistä. Koneen kanssa voi olla enempi ongelmaa kuin Hondassa?
- Honda on Hondamaisempi, eli luotettava yleispyörä ja all-rounderi?
Onko kellään kokemusta molemmista, mielipiteitä?
Muutamalla tutulla VTR ja kehuvat "vääntöä". Ei helvetti :face:
Keksikääs mulle joku uusi pyörä mihin voisin vaihtaa tuon zx-10r:äni. Kriteereitä olisi:
-reilusti vähemmän tehoa. Sen verran, että voi vedellä välillä vaikka kadullakin vaihteita kaasu pohjassa läpi, mutta kuitenkin huippunopeus saisi olla yli 200. Eli joku 60-100hp varmaan?
-kohtuu kevyt mielellään alle 200kg
-suht urheilullinen ajoasento tai edes mahdollisuus tehdä sellainen
-mielellään joku korkealle kiertävä rivikone
-hinta alle 4000€
-ei järkyttävän ruma
-hyvät kallistusvarat ja kohtuullinen alusta
-saa olla vaikka kuinka vanha
Ideana olisi ehkä ajaa sellaisenaan jos pyörä on kohtuu siedettävän näköinen tai sitten tehdä joku caferacer tyyppinen viritelmä. Itse olen vähän katsellut jotain tt-600 riumppeja tai sitten ehkä jotain 400 kuutioista kyykkyä?
Keksikääs mulle joku uusi pyörä mihin voisin vaihtaa tuon zx-10r:äni. Kriteereitä olisi:
-reilusti vähemmän tehoa. Sen verran, että voi vedellä välillä vaikka kadullakin vaihteita kaasu pohjassa läpi, mutta kuitenkin huippunopeus saisi olla yli 200. Eli joku 60-100hp varmaan?
-kohtuu kevyt mielellään alle 200kg
-suht urheilullinen ajoasento tai edes mahdollisuus tehdä sellainen
-mielellään joku korkealle kiertävä rivikone
-hinta alle 4000€
-ei järkyttävän ruma
-hyvät kallistusvarat ja kohtuullinen alusta
-saa olla vaikka kuinka vanha
Ideana olisi ehkä ajaa sellaisenaan jos pyörä on kohtuu siedettävän näköinen tai sitten tehdä joku caferacer tyyppinen viritelmä. Itse olen vähän katsellut jotain tt-600 riumppeja tai sitten ehkä jotain 400 kuutioista kyykkyä?
Moto tarvii itsekin hankkia talveksi, Turun talvi on niin olematon että pärjäisi kevyellä nastalla. Toisaalta iso enduro houkuttelisi myös, kävin koeajamassa KTM 1190 Adventurea. Oli aivan mielettömän hieno peli, en halua Busasta tai vastaavasta luopua mutta toiseksi pyöräksi olisi aivan ehdoton.