Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toi etuvalo on jotenkin härön muotoinen. Pakkohan se tuikku on tietty jonnekin työntää, mutta se messuja kiertänyt minivalollinen ja race-torvinen konsepti oli reilusti paremman näköinen. Äkkiähän toki molemmat heittää tallin hyllylle pölyttymään.

ktm-1290-superduke-r-concept-2013_01.jpg
 
Kunhan nyt saa sen hinnan selville, mutta vahvasti se huutaa mun nimeä.
Mustana myös aika toimiva, tosin tuo kilpiteline+titaani Akrapovic on ihan mast häv.
katso liitettä 106251
21k€ sanoivat paikallisessa bike worldissa hinnaksi. Muutama noita on kuulemma myyty jo :D
 
Jos tieto pitää paikkansa niin hinta ihan ok. Mutta mitähelvettiä, joko ne muka myy niitä?:D
Ilmeisesti myyvät ennakkoon noita jo :D Itsekin veikkasin, että olis korkeampi hinta ollut.
 
Kunhan nyt saa sen hinnan selville, mutta vahvasti se huutaa mun nimeä.
Mustana myös aika toimiva, tosin tuo kilpiteline+titaani Akrapovic on ihan mast häv.
katso liitettä 106251

Joo tää musta oransseilla putkilla alkaa olla omaan makuun just passeli. Siihen tosiaan nuo vakio-modit vielä niin kelpais. Seuraava pyörä suunnitteilla ei kyllä naku pitänyt olla :D No mulla tossa menee tehot hukkaan ja supermoto-moodit ABS puolella ei paljon käyttöä näe joten jäänee kauppaan :P
 
Vittu toi kotari on järkyttävän näkönen laitos. Toi akran pintin kokonen äänenvaimennin taitaa myös olla rumin lajissaan. Edes 1200vfr:n alkuperänen ei ole noin ruma. Rupee oikeesti olee jo sitä luokkaa että ennemmin kävelee.
 
Vittu toi kotari on järkyttävän näkönen laitos. Toi akran pintin kokonen äänenvaimennin taitaa myös olla rumin lajissaan. Edes 1200vfr:n alkuperänen ei ole noin ruma. Rupee oikeesti olee jo sitä luokkaa että ennemmin kävelee.

Testeissä pyörää on kuvailtu sanoilla nuclear, incredible ja sensational. Joten toi "järkyttävä" sopii hyvin siihen jatkumoon.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Testeissä pyörää on kuvailtu sanoilla nuclear, incredible ja sensational. Joten toi "järkyttävä" sopii hyvin siihen jatkumoon.

Testejä kannata lueskella vakavissaan. Sielä on aina muiden ihmisten mielipiteitä - eli vääriä. Toi pyörä on vähän sama kun jotkin bändit pelkän kansikuvan ja nimen perusteella on ns. kuulematta paskaa.
 
Pärrä meni toissapäivänä talliin odottamaan kevättä :( Ihan hyvä ajotus nimittäin täällä pohjois-karjalan perukoilla tuli noin metri lunta.....
 
Testejä kannata lueskella vakavissaan. Sielä on aina muiden ihmisten mielipiteitä - eli vääriä. Toi pyörä on vähän sama kun jotkin bändit pelkän kansikuvan ja nimen perusteella on ns. kuulematta paskaa.

Koska saunamajuri Ephen kanssa on niin mukava kinata.... Koeajossa KTM 1290 Super Duke R | Bike.fi

"Joskus kuitenkin valmistajat onnistuvat luomaan todellisen seitsemän oikein -mallin. Sellaisen, joka jättää paatuneeseen ja kaiken nähneeseen toimittajaankin syvän vaikutuksen. KTM Super Duke R on tällainen malli"

"Super Duke on todellinen helmi moottoripyöräksi. Isojen streetfightereiden luokka on saanut uuden kuninkaan"

:love:
 
Kauden ajot ajeltu!

p2vd.jpg
 
Nyt kun kausi alkaa olla lopuillaan niin on hyvä alkaa miettimään tulevan kauden prätkää. Ja se ei olekaan helppoa se. Täällä alppien lähellä on mahdollisuudet moottoripyöräilyyn kohtalaisen rajattomat ja jos yhdellä pyörällä meinaa selvitä niin kompromisseja joutuu tekemään. On nopeusrajatonta autobahnia, vaihtelevaa kylien välistä asfalttibaanaa ja tietty vuoriston serpentiinitiet. Suomessa ajelin Banditilla (1250) ja tykkäsin kovasti väännöstä ja tasaisesta tehokäyrästä, nyt tarttis kyllä jotain ripeämpää ja/tai ketterämpää alle. Gikseri ollu pikkupojasta lähtien unelmana mutta en tiedä kuinka taittuu noin monipuoliseen tarpeeseen. Supermoto olis tietysti mahtava mutta kun kilometrejä tullee kertymään reippaasti niin aika puuduttava voi olla pitkässä juoksussa. Kellään suositella "all rounderia"? Vai ostaako gikserin kuleksimasta, kaikkea ei voi saada niin olis edes "unelmapyörä" ajossa..

PS. Yhdellä työkaverilla on 27 prätkää ja kuulemma vähintään 10 käyttää per kausi :D Suurin osa Suzukeja, pari jammua ja yks Ducati.
 
Nyt kun kausi alkaa olla lopuillaan niin on hyvä alkaa miettimään tulevan kauden prätkää. Ja se ei olekaan helppoa se. Täällä alppien lähellä on mahdollisuudet moottoripyöräilyyn kohtalaisen rajattomat ja jos yhdellä pyörällä meinaa selvitä niin kompromisseja joutuu tekemään. On nopeusrajatonta autobahnia, vaihtelevaa kylien välistä asfalttibaanaa ja tietty vuoriston serpentiinitiet. Suomessa ajelin Banditilla (1250) ja tykkäsin kovasti väännöstä ja tasaisesta tehokäyrästä, nyt tarttis kyllä jotain ripeämpää ja/tai ketterämpää alle. Gikseri ollu pikkupojasta lähtien unelmana mutta en tiedä kuinka taittuu noin monipuoliseen tarpeeseen. Supermoto olis tietysti mahtava mutta kun kilometrejä tullee kertymään reippaasti niin aika puuduttava voi olla pitkässä juoksussa. Kellään suositella "all rounderia"? Vai ostaako gikserin kuleksimasta, kaikkea ei voi saada niin olis edes "unelmapyörä" ajossa..

PS. Yhdellä työkaverilla on 27 prätkää ja kuulemma vähintään 10 käyttää per kausi :D Suurin osa Suzukeja, pari jammua ja yks Ducati.

Gixxerin omistajana ei voi kun suositella kyseistä pyörää. :fuckyeah: Hyvin taittuu räppäilyt kaupungissa sekä pidemmätkin matkat. :)
 
Nyt kun kausi alkaa olla lopuillaan niin on hyvä alkaa miettimään tulevan kauden prätkää. Ja se ei olekaan helppoa se. Täällä alppien lähellä on mahdollisuudet moottoripyöräilyyn kohtalaisen rajattomat ja jos yhdellä pyörällä meinaa selvitä niin kompromisseja joutuu tekemään. On nopeusrajatonta autobahnia, vaihtelevaa kylien välistä asfalttibaanaa ja tietty vuoriston serpentiinitiet. Suomessa ajelin Banditilla (1250) ja tykkäsin kovasti väännöstä ja tasaisesta tehokäyrästä, nyt tarttis kyllä jotain ripeämpää ja/tai ketterämpää alle. Gikseri ollu pikkupojasta lähtien unelmana mutta en tiedä kuinka taittuu noin monipuoliseen tarpeeseen. Supermoto olis tietysti mahtava mutta kun kilometrejä tullee kertymään reippaasti niin aika puuduttava voi olla pitkässä juoksussa. Kellään suositella "all rounderia"? Vai ostaako gikserin kuleksimasta, kaikkea ei voi saada niin olis edes "unelmapyörä" ajossa..

PS. Yhdellä työkaverilla on 27 prätkää ja kuulemma vähintään 10 käyttää per kausi :D Suurin osa Suzukeja, pari jammua ja yks Ducati.

Mielipiteitä tähän on miljoona :D Jos päällysteillä ajellaan niin itse suuntaisin katseeni tuonne Honda VFR 1200, BMW K 1300S, Kawasaki Z1000SX/ZZR 1400-sektorille, näillä baanatkin maistuvat. Kyykky ei _mielestäni_ sovellu niin hyvin tohon hommaan rajallisen kuljetuskapasiteetin (vaikkakin hyviä sporttilaukkuja on tarjolla) ja ajomukavuuden puolesta (penkki, tilat, tuulensuoja + ajoasento) sekä virtojen ja navitellinkien puolesta mitkä noissa aiemmissa on paremmin hallussa. Saati jos pitää kakspäällä siirtyä. Okei, mun mielestä kyykky soveltuu parhaiten radalle ja kaikessa muussa se on kompromissi :)

Loppupeleissä toki hommaa sellaisen mikä miellyttää :fuckyeah:
 
Mielipiteitä tähän on miljoona :D Jos päällysteillä ajellaan niin itse suuntaisin katseeni tuonne Honda VFR 1200, BMW K 1300S, Kawasaki Z1000SX/ZZR 1400-sektorille, näillä baanatkin maistuvat. Kyykky ei _mielestäni_ sovellu niin hyvin tohon hommaan rajallisen kuljetuskapasiteetin (vaikkakin hyviä sporttilaukkuja on tarjolla) ja ajomukavuuden puolesta (penkki, tilat, tuulensuoja + ajoasento) sekä virtojen ja navitellinkien puolesta mitkä noissa aiemmissa on paremmin hallussa. Saati jos pitää kakspäällä siirtyä. Okei, mun mielestä kyykky soveltuu parhaiten radalle ja kaikessa muussa se on kompromissi :)

Loppupeleissä toki hommaa sellaisen mikä miellyttää :fuckyeah:

Perusteltuja mielipiteitä on aina mukava lukea. Arvottaisin ajo-ominaisuudet ~40/40/20 serpentiini/maantie/autobahn joten vähän turhan suuria taitavat nuo pyörät olla pienempää Kawasakia lukuunottamatta. Kaks päällä ei ole tarkoitus ajella, mutta siitähän päättää loppukädessä hallitus. Kiitos Wasonillekkin kommentista. Kaveri ajeli tänne ja takaisin (~5000km) tonnisella gikserillä ja kuulemma ihan hyvin meni matka. Kolme markkaa jäi kuitenkin ottamatta, vaatimattomat 275 tuli gepsiin :)
 
Perusteltuja mielipiteitä on aina mukava lukea. Arvottaisin ajo-ominaisuudet ~40/40/20 serpentiini/maantie/autobahn joten vähän turhan suuria taitavat nuo pyörät olla pienempää Kawasakia lukuunottamatta.

Sen mitä Hondaa ja Bemaria olen koittanut niin ei noi koon puolesta ole oikeastaan sen isompia tai jäykempiä kun tuo Kawan SX mutta kannattaa ainakin noita mahollisuuksien mukaan käydä tyypittään. Tuota isompa Kawaa en ole tyypittänyt kun se on suomen teille omaan makuun jo turhan tykki = menee hukkaan :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom