Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
21k€ sanoivat paikallisessa bike worldissa hinnaksi. Muutama noita on kuulemma myyty jo :DKunhan nyt saa sen hinnan selville, mutta vahvasti se huutaa mun nimeä.
Mustana myös aika toimiva, tosin tuo kilpiteline+titaani Akrapovic on ihan mast häv.
katso liitettä 106251
21k€ sanoivat paikallisessa bike worldissa hinnaksi. Muutama noita on kuulemma myyty jo :D
Ilmeisesti myyvät ennakkoon noita jo :D Itsekin veikkasin, että olis korkeampi hinta ollut.Jos tieto pitää paikkansa niin hinta ihan ok. Mutta mitähelvettiä, joko ne muka myy niitä?:D
Kunhan nyt saa sen hinnan selville, mutta vahvasti se huutaa mun nimeä.
Mustana myös aika toimiva, tosin tuo kilpiteline+titaani Akrapovic on ihan mast häv.
katso liitettä 106251
Vittu toi kotari on järkyttävän näkönen laitos. Toi akran pintin kokonen äänenvaimennin taitaa myös olla rumin lajissaan. Edes 1200vfr:n alkuperänen ei ole noin ruma. Rupee oikeesti olee jo sitä luokkaa että ennemmin kävelee.
Testeissä pyörää on kuvailtu sanoilla nuclear, incredible ja sensational. Joten toi "järkyttävä" sopii hyvin siihen jatkumoon.
Testejä kannata lueskella vakavissaan. Sielä on aina muiden ihmisten mielipiteitä - eli vääriä. Toi pyörä on vähän sama kun jotkin bändit pelkän kansikuvan ja nimen perusteella on ns. kuulematta paskaa.
Nyt kun kausi alkaa olla lopuillaan niin on hyvä alkaa miettimään tulevan kauden prätkää. Ja se ei olekaan helppoa se. Täällä alppien lähellä on mahdollisuudet moottoripyöräilyyn kohtalaisen rajattomat ja jos yhdellä pyörällä meinaa selvitä niin kompromisseja joutuu tekemään. On nopeusrajatonta autobahnia, vaihtelevaa kylien välistä asfalttibaanaa ja tietty vuoriston serpentiinitiet. Suomessa ajelin Banditilla (1250) ja tykkäsin kovasti väännöstä ja tasaisesta tehokäyrästä, nyt tarttis kyllä jotain ripeämpää ja/tai ketterämpää alle. Gikseri ollu pikkupojasta lähtien unelmana mutta en tiedä kuinka taittuu noin monipuoliseen tarpeeseen. Supermoto olis tietysti mahtava mutta kun kilometrejä tullee kertymään reippaasti niin aika puuduttava voi olla pitkässä juoksussa. Kellään suositella "all rounderia"? Vai ostaako gikserin kuleksimasta, kaikkea ei voi saada niin olis edes "unelmapyörä" ajossa..
PS. Yhdellä työkaverilla on 27 prätkää ja kuulemma vähintään 10 käyttää per kausi :D Suurin osa Suzukeja, pari jammua ja yks Ducati.
Nyt kun kausi alkaa olla lopuillaan niin on hyvä alkaa miettimään tulevan kauden prätkää. Ja se ei olekaan helppoa se. Täällä alppien lähellä on mahdollisuudet moottoripyöräilyyn kohtalaisen rajattomat ja jos yhdellä pyörällä meinaa selvitä niin kompromisseja joutuu tekemään. On nopeusrajatonta autobahnia, vaihtelevaa kylien välistä asfalttibaanaa ja tietty vuoriston serpentiinitiet. Suomessa ajelin Banditilla (1250) ja tykkäsin kovasti väännöstä ja tasaisesta tehokäyrästä, nyt tarttis kyllä jotain ripeämpää ja/tai ketterämpää alle. Gikseri ollu pikkupojasta lähtien unelmana mutta en tiedä kuinka taittuu noin monipuoliseen tarpeeseen. Supermoto olis tietysti mahtava mutta kun kilometrejä tullee kertymään reippaasti niin aika puuduttava voi olla pitkässä juoksussa. Kellään suositella "all rounderia"? Vai ostaako gikserin kuleksimasta, kaikkea ei voi saada niin olis edes "unelmapyörä" ajossa..
PS. Yhdellä työkaverilla on 27 prätkää ja kuulemma vähintään 10 käyttää per kausi :D Suurin osa Suzukeja, pari jammua ja yks Ducati.
Mielipiteitä tähän on miljoona :D Jos päällysteillä ajellaan niin itse suuntaisin katseeni tuonne Honda VFR 1200, BMW K 1300S, Kawasaki Z1000SX/ZZR 1400-sektorille, näillä baanatkin maistuvat. Kyykky ei _mielestäni_ sovellu niin hyvin tohon hommaan rajallisen kuljetuskapasiteetin (vaikkakin hyviä sporttilaukkuja on tarjolla) ja ajomukavuuden puolesta (penkki, tilat, tuulensuoja + ajoasento) sekä virtojen ja navitellinkien puolesta mitkä noissa aiemmissa on paremmin hallussa. Saati jos pitää kakspäällä siirtyä. Okei, mun mielestä kyykky soveltuu parhaiten radalle ja kaikessa muussa se on kompromissi
Loppupeleissä toki hommaa sellaisen mikä miellyttää :fuckyeah:
Perusteltuja mielipiteitä on aina mukava lukea. Arvottaisin ajo-ominaisuudet ~40/40/20 serpentiini/maantie/autobahn joten vähän turhan suuria taitavat nuo pyörät olla pienempää Kawasakia lukuunottamatta.