Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo alkaa olee jo viileetä :)

Mitäs suunnitelmissa pyörään? Jos bikereita palstalta löytyy niin ehdottomasti meettiä kehiin.
Suunnitelmissa on vaikka mitä :)

Lasikuitu hommia olis ainakin paljon. Ainakin etulokarin ja jäähdyttimen kotelon teko. Ja toki koko peräpää tekis mieli tehdä uudelleen.
On se hyvä ettei ole "oikeaa" harrikkaa niin voi lasikuidusta tehdä kaiken :D Viime talvena tuli jo "tankki" tehtyä lasikuidusta.

Lisäksi olisi vähän maalailua, penkin päällystys ja varmaan jotain bolt-on osia tulee talven pimeinä tunteina ostettua.

user37847_pic8561_1370078481.webp

Suunnitelmissa on vaikka mitä :)

Lasikuitu hommia olis ainakin paljon. Ainakin etulokarin ja jäähdyttimen kotelon teko. Ja toki koko peräpää tekis mieli tehdä uudelleen.
On se hyvä ettei ole "oikeaa" harrikkaa niin voi lasikuidusta tehdä kaiken :D Viime talvena tuli jo "tankki" tehtyä lasikuidusta.

Lisäksi olisi vähän maalailua, penkin päällystys ja varmaan jotain bolt-on osia tulee talven pimeinä tunteina ostettua.

katso liitettä 105651

Todella tyylikäs Muscle!!

Laitoin sulle privaa asian tiimoilta.

Oli aika vaatimaton mopoilukesä omalta osalta. Naurettavan vähä tuli ajettua. Kawa on viety talvisäilöönkin jo pari viikkoa sitten, vielä pitäs käydä syyshuolto tekemäs. Josko siihen öljyt+suodattimen ja ilmanputsarin vaihtais, nuo nyt on ostettu. Akun vois ladata täyteen ja irroittaa talveksi, sitten vaan peitto päälle ja tallin perälle talveksi :)

Aamulla odotti iloinen näky keittiön ikkunasta. Zetori makaa kyljellään autokatoksen vieressä. Joku on päättänyt viedä mopon yöajelulle, onnistunut kaataaman heti kättelyssä ja kukkakeppi ei olekaan jaksanut nostaa enää prätkää pystyyn. Seurauksena naarmuja ja siitä seurauksena paperinpyörittelyä vakutuusyhtiön kanssa.

Olisko jotain suosituksia hyvistä hälyttimistä tms. ? Miten tollasta vois ehkäistä jatkossa?

Motonetistä 130e levyjarruhälytin. Jollain sivuilla jo aikasemminki juttua tosta. Ihan sama mihin suuntaan pyörää kääntää ni ulisee saatanan lujaa.

Nyt kun kesä on kuumimmillaan :D niin tässähän on hyvä alkaa suunnitella ensi kauden varustusta.

Onko ihmisillä kuinka kokemuksia rei'itetystä nahasta takin muodossa tai sitten hyvin ilmastoidusta mesh/tekstiili-takeista? Suomessa näemmä ei maahantuojat tunne käsitettä helle mopoilussa ja tuovat vaan normaalia nahkaa kauppoihin. Itsellä ollut A-Starin tekstiilitakki jossa on reikää sopivasti mutta leikkaus/koko/väri ei ole ihan omaan makuun niin ehkä jotain uutta pitäs saada tilalle. Muuten takki on kyllä ollut hyvä kuumillakin keleillä. Crossipaita + suojahaarniska-virityksillä voi heittää vesilintuja kesähelteilläkin.

Nyt kun kesä on kuumimmillaan :D niin tässähän on hyvä alkaa suunnitella ensi kauden varustusta.

Onko ihmisillä kuinka kokemuksia rei'itetystä nahasta takin muodossa tai sitten hyvin ilmastoidusta mesh/tekstiili-takeista? Suomessa näemmä ei maahantuojat tunne käsitettä helle mopoilussa ja tuovat vaan normaalia nahkaa kauppoihin. Itsellä ollut A-Starin tekstiilitakki jossa on reikää sopivasti mutta leikkaus/koko/väri ei ole ihan omaan makuun niin ehkä jotain uutta pitäs saada tilalle. Muuten takki on kyllä ollut hyvä kuumillakin keleillä. Crossipaita + suojahaarniska-virityksillä voi heittää vesilintuja kesähelteilläkin.

Mulla on sama takki nahkasena. Oon enemmän kun tyytyväinen takkiin. Toisaalta vähän lämpimämpi sais olla käsistä... Viileähän ton mallin pitäis olla ajaa.

Väritys hieman porkkana ja kilpiteline tietysti ruma, mutta molemmat helposti korjattavissa.

Vähän jotain päristelyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on sama takki nahkasena. Oon enemmän kun tyytyväinen takkiin. Toisaalta vähän lämpimämpi sais olla käsistä... Viileähän ton mallin pitäis olla ajaa.

Daineselta löyty nyt mielenkiintoinen uutuus, Dainese Air Frazer. Nahkaa, corduraa ja mesh-kangasta. Kriittiset paikat olisi nahkaa mikä voisi olla ihan jees Dainese Air Frazer Jacket - RevZilla

Tai sitten vaan Dainesen reikänahkaa jostain päin eurooppaa yrittää tilata niissä ainakin vaihtoehtoja riittää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iconit on liian räväköitä näin vanhalle :P Joo hyvin tosta A-starin takistakin tuuli meni läpi. Pitäs vaan olla jotain muuta kun pelkkää mustaa ja tosiaan leikkaus pikkasen ahas. Suomen markkina on kyllä surkeen pieni kun täällä ei hyllyissä ole kun muutamat hassut helle-takit. Sääli, kyllä koska ostaisin mielelläni ihan kivijalkaliikkeestä jos laatua on tarjolla. Nyt on pakko turvautua euroopan valikoimaan ja toivoa, että koko mätsää.

Meinasitko pistää tuommosen?

Räyhäkkä. Jossain lehdessä oli testi, aikamoista suitsutusta sai. Mulla on kanssa tullut vaihtoajatuksia, lisää tehoa / vähemmän painoa hakusessa.

Meinasitko pistää tuommosen?

Räyhäkkä. Jossain lehdessä oli testi, aikamoista suitsutusta sai. Mulla on kanssa tullut vaihtoajatuksia, lisää tehoa / vähemmän painoa hakusessa.

Kunhan nyt saa sen hinnan selville, mutta vahvasti se huutaa mun nimeä.
Mustana myös aika toimiva, tosin tuo kilpiteline+titaani Akrapovic on ihan mast häv.
csm_1290_R_Superduke_black_90Grad_dunkel_95541937ec.webp

Mä oon oikein ihmetellyt että miten niin moneen uuteen hienoon pyörään tehdään niin järjettömän rumia virityksiä kilpitelineiksi. Ei tätä KTM:n esitystäkään voi kovin onnistuneena pitää.

Eiköhän siihen oo syynä erilaiset määräykset kilven kulmasta ja sijainnista takapyörän keskipisteeseen nähden. Pakko tehä tollanen viritelmä, että saa rekisteriin joka maassa. Tarvike-kilpitelineitä löytyykin sitten pilvin pimein. Laillisuudesta vastaa motoristi. Putket taas bisnestä putkivalmistajien kanssa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom