Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikset laita vähän ilmaa hintaan ja sit kun tinkaajat tulee paikalle niin pitkin hampain pudotat kipurajalle hinnan? Win-Win situation!
En jaksa enää sitä :D Alussa kokeilin.
V2 ja yksmukiset paskalaitteita?! :wtf:
En tiiä miten muilla, mutta mua välillä ihmetyttää noiden autoilijoiden käyttäytyminen liikenteessä. Yleensä valoissa punasissa jos on sopiva rako, niin meen keulille prätkällä keskikaistaa pitkin. Tänäänki yks akka tuli töötti perässä kun noin tein.. Menin seuraavassa risteyksessä sen rinnalle ja olisin kysynyt että olinko jotenkin edessä, vai mikä oli hätänä. Autokuskit ei ehi edes kytkintä nostaa kun on prätkällä jo 10m päässä, ni ei pitäis olla niiltä pois. Viime kesänä menin keulille prätkällä, ni joku teini corollaallaan veti sutien 10cm päästä kun valot vaihtu. Vituttaa vieläki etten seurannu sitä pidempään, kun oli kiire.
Lueskelin tänään vakuutuksen ehtoja. Kaskossa ei riitä varkauden sattuessa, että virta-avain on poissa. Pitää olla myös joku toinen lukitus, eli rattilukko, jarrulukko tai lenkki-/ketjulukko? En tätä tiennyt aiemmin. Tallissa tosin itse pidän, niin tuskin tulee koskemaan minua...
Koska suomalainen liikennekulttuuri ja siinä valoissa olevan karvalakkimallisen leasing-octavian ratin takana istuvan möhömahaisen pikkupomon ego ei kestä sitä, että joku pääsee etenemään nopeammin (vaikka tästä ei oikein tehtynä koidu minkäänlaista haittaa eikä viivästystä kotilokuskeille).
Kyllähän se toki vituttaa istua ruuhkassa pikkukoneella olevan skodan ratissa, kun vaimo nalkuttaa vieressä ja lapset kirkuu takana. Siinä voi tuntea edes kerran päivässä itsensä kuninkaaksi, kun saa haitattua liikennettä ja näytettyä että KUKA MÄÄRÄÄ. Todennäköisesti tällainen kuski on möhömahainen, kaljuuntuva keski-ikäinen alemman tason pikkupomo.
Niinkuin kai aiemmin kirjoitin, etelä-euroopassa tämä splittaaminen on tapa ja on hyväksyttävää, täällä kateuden luvatussa maassa ei.
Huvittavimpia ovat kyllä jotkut 320 compact-teinibemarikuskit, jotka vissiin oikeasti luulevat että saavat mp:n kepitettyä valoista sillä vessalla...
RS Finlandilta löytyy kaikki maailman sähkökikkareet. Jos ei hyllystä niin Englannin varastolta päivän/parin toimitusajalla.
http://fi.rsdelivers.com/catalogue/category/crimp-pin-connectors/10808.aspx/
Tavan Motonetissäkin on jotain, mutta ei nyt muistu mieleen oliko juuri noita kuvan pinnejä.
Kuume senkun kasvaa vaan. Ens kuussa alkaa korttikurssi. Jotain halpaa pyörää ensimmäiseksi menopeliksi oon katellu ja kaverilla olis myynnissä honda cbr600f sport vm. 2001. Mietityttää vain kun kilometrejä on kertynyt jo 61000km. Eikös se pyörälle oo jo aika reilusti?
Riippuu tietty hinnasta mutta, 61k ei ole hyvin pidetylle Hondan Cebarille kun sisäänajo. Noilla ajelee kevyesti yli sata tonnia kun vaan pitää kunnossa.