Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite sahailin oman exmopon hintaa 5000-2800e :D Tulee paljon katsojia kun hinta tippuu, suosittelen.
 
No oli itselläkin turvaväli kunnossa, mutta jostain syystä en muista kuin sen visiirin noston. Vaikka turvaväli olis 50m ja se ensimmäinen tekee sen tempun niin viidennen kuljettajan kohdalla muiden reaktioajat ynnättynä sinulla on joku 20m aikaa toimia. Ihan niinkuin minulla. Ja tiestä löytyy 3-4m mustaa viivaa ennen osumaa. Ja miun perässä mahdollisesti tullut rekka ois pyyhkiny kaikki vittujn siitä tieltä! Paitsi että itse olin jo "turvallisesti" ojassa . Mutta täähän on vaan hirveetä spekulointia. Onneksi ollaan kaikki elossa.

Edit: ja kaverin tyttöystävä kertoi että aivankuin auto johon törmäsin niin sen takajarruvalot eivät olisi palaneet kertaakaan. Hän näki vain ensimmäisen auton valot ja hakkasi kuljettajaa "jarruta, jarruta"..
 
Olisko kukaan halukas ostaa Alpinestarsin varusteita?

Gp Pro takkia löytyy kovilla suojilla, koko 58 ja hanskat, koko muistaakseni 10.

Ajokengät s-mx 5, koko 43


Kaikki pitäisi saada myydyksi mielellään pakettina. Ei oo pyörää tälle kesälle, niin ei tarvi varusteitakaan. Viimekesänä ostettu suomesta kaikki.
 
En tiiä miten muilla, mutta mua välillä ihmetyttää noiden autoilijoiden käyttäytyminen liikenteessä. Yleensä valoissa punasissa jos on sopiva rako, niin meen keulille prätkällä keskikaistaa pitkin. Tänäänki yks akka tuli töötti perässä kun noin tein.. Menin seuraavassa risteyksessä sen rinnalle ja olisin kysynyt että olinko jotenkin edessä, vai mikä oli hätänä. Autokuskit ei ehi edes kytkintä nostaa kun on prätkällä jo 10m päässä, ni ei pitäis olla niiltä pois. Viime kesänä menin keulille prätkällä, ni joku teini corollaallaan veti sutien 10cm päästä kun valot vaihtu. Vituttaa vieläki etten seurannu sitä pidempään, kun oli kiire.
 
Tuntuu ikävältä jankata asiasta mutta turvaväli on silloin riittävä kun pystyt pysäyttämään pyöräsi jos se sinun edessä ajava ajoneuvo pysähtyy yllättäen. Ei sillä ole mitään väliä mitä se letkan eka auto tekee tai ei tee, jos sinun edessäsi oleva ajoneuvo vetää liinat kiinni ja et saa pysähtymään ajoissa niin syyllistä saa etsiä, ihan tieliikennelainkin mukaan, ainoastaan peilistä.

Yleensähän käy juuri tuollai, että se eka auto jarruttelee ihan rauhassa päästääkseen esim. ne pyöräilijät yli, sitten seuraavalla onkin jo vähän tiukempi jarru kun huomaa vähän viiveellä tuon ekan jarrutuksen. Ja kolmas liian lähellä sitä tokaa ajanut ajaakin sitten tokan perään. Kenen vika? sen ekan kuka jarrutaa ihan kaikessa rauhassa? tokan kenellä oli turvaväli mutta joutui silti jarruttamaan ekaa kovempaa koska ei reakoinut aivan salamana? vai kolmannen kaverin kuka ajoi liian lähellä tokaa?

Ei ole kovin vaikean kuuluinen asia mutta unohtuu tuolla helposti kurvaillessa, joskus itseltäkin mutta muutama läheltä piti jarrutus talvella autolla on opettanut, että parempi liika kuin liian vähän.
 
Tietääkö joku mistä tällaisia molex liittimen pinnejä voi ostaa? Olis kiva saada ne vasemmatkin vilkut toimimaan :D
$(KGrHqJ,!pYE+LtjJwVdBQFVsCJDPg~~60_12.JPG
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lueskelin tänään vakuutuksen ehtoja. Kaskossa ei riitä varkauden sattuessa, että virta-avain on poissa. Pitää olla myös joku toinen lukitus, eli rattilukko, jarrulukko tai lenkki-/ketjulukko? En tätä tiennyt aiemmin. Tallissa tosin itse pidän, niin tuskin tulee koskemaan minua...
 
En tiiä miten muilla, mutta mua välillä ihmetyttää noiden autoilijoiden käyttäytyminen liikenteessä. Yleensä valoissa punasissa jos on sopiva rako, niin meen keulille prätkällä keskikaistaa pitkin. Tänäänki yks akka tuli töötti perässä kun noin tein.. Menin seuraavassa risteyksessä sen rinnalle ja olisin kysynyt että olinko jotenkin edessä, vai mikä oli hätänä. Autokuskit ei ehi edes kytkintä nostaa kun on prätkällä jo 10m päässä, ni ei pitäis olla niiltä pois. Viime kesänä menin keulille prätkällä, ni joku teini corollaallaan veti sutien 10cm päästä kun valot vaihtu. Vituttaa vieläki etten seurannu sitä pidempään, kun oli kiire.

Koska suomalainen liikennekulttuuri ja siinä valoissa olevan karvalakkimallisen leasing-octavian ratin takana istuvan möhömahaisen pikkupomon ego ei kestä sitä, että joku pääsee etenemään nopeammin (vaikka tästä ei oikein tehtynä koidu minkäänlaista haittaa eikä viivästystä kotilokuskeille).
Kyllähän se toki vituttaa istua ruuhkassa pikkukoneella olevan skodan ratissa, kun vaimo nalkuttaa vieressä ja lapset kirkuu takana. Siinä voi tuntea edes kerran päivässä itsensä kuninkaaksi, kun saa haitattua liikennettä ja näytettyä että KUKA MÄÄRÄÄ. Todennäköisesti tällainen kuski on möhömahainen, kaljuuntuva keski-ikäinen alemman tason pikkupomo.

Niinkuin kai aiemmin kirjoitin, etelä-euroopassa tämä splittaaminen on tapa ja on hyväksyttävää, täällä kateuden luvatussa maassa ei.
Huvittavimpia ovat kyllä jotkut 320 compact-teinibemarikuskit, jotka vissiin oikeasti luulevat että saavat mp:n kepitettyä valoista sillä vessalla...
 
Lueskelin tänään vakuutuksen ehtoja. Kaskossa ei riitä varkauden sattuessa, että virta-avain on poissa. Pitää olla myös joku toinen lukitus, eli rattilukko, jarrulukko tai lenkki-/ketjulukko? En tätä tiennyt aiemmin. Tallissa tosin itse pidän, niin tuskin tulee koskemaan minua...

Joo taitaa löytyä kaikkien yhtiöiden papereista. Eipä tuosta tosin hirveää haittaa ole kun se pyörän oma rattilukkokin riittää täyttämään tuon ehdon. Kunhan muistaa vaan kääntää sen päälle. Tosin itsekkin tulee usein pidettyä pyörää päivällä ei rattilukossa, että sitä voi joku tarvittaessa siirtää, yöt tosin sitten aina rattilukossa.
 
Koska suomalainen liikennekulttuuri ja siinä valoissa olevan karvalakkimallisen leasing-octavian ratin takana istuvan möhömahaisen pikkupomon ego ei kestä sitä, että joku pääsee etenemään nopeammin (vaikka tästä ei oikein tehtynä koidu minkäänlaista haittaa eikä viivästystä kotilokuskeille).
Kyllähän se toki vituttaa istua ruuhkassa pikkukoneella olevan skodan ratissa, kun vaimo nalkuttaa vieressä ja lapset kirkuu takana. Siinä voi tuntea edes kerran päivässä itsensä kuninkaaksi, kun saa haitattua liikennettä ja näytettyä että KUKA MÄÄRÄÄ. Todennäköisesti tällainen kuski on möhömahainen, kaljuuntuva keski-ikäinen alemman tason pikkupomo.

Niinkuin kai aiemmin kirjoitin, etelä-euroopassa tämä splittaaminen on tapa ja on hyväksyttävää, täällä kateuden luvatussa maassa ei.
Huvittavimpia ovat kyllä jotkut 320 compact-teinibemarikuskit, jotka vissiin oikeasti luulevat että saavat mp:n kepitettyä valoista sillä vessalla...

Oman kokemuksen mukaan Suomessa on tässä viimisten vuosien aikana alkanu muuttuu osittain toi kulttuuri parempaan suuntaan, tottakai aina välil löytyy näitä tien sulkijoita jos koitat splitata NÄTISTI, mutta useammat antaa jo jopa tietäkin.
nimim. viimiset 5 vuotta stadin ruuhkissa splitanneena.
 
Kuume senkun kasvaa vaan. Ens kuussa alkaa korttikurssi. Jotain halpaa pyörää ensimmäiseksi menopeliksi oon katellu ja kaverilla olis myynnissä honda cbr600f sport vm. 2001. Mietityttää vain kun kilometrejä on kertynyt jo 61000km. Eikös se pyörälle oo jo aika reilusti?
 
RS Finlandilta löytyy kaikki maailman sähkökikkareet. Jos ei hyllystä niin Englannin varastolta päivän/parin toimitusajalla.
http://fi.rsdelivers.com/catalogue/category/crimp-pin-connectors/10808.aspx/

Tavan Motonetissäkin on jotain, mutta ei nyt muistu mieleen oliko juuri noita kuvan pinnejä.

Niinpä tietysti.. Reilu viikko sitten tuolta töihin liittyen jotain antureita tilasin, mutta eipä tullut nyt mieleen. Vielä kun löytäisi tuolta oikeanlaisen pinnin..
 
Kuume senkun kasvaa vaan. Ens kuussa alkaa korttikurssi. Jotain halpaa pyörää ensimmäiseksi menopeliksi oon katellu ja kaverilla olis myynnissä honda cbr600f sport vm. 2001. Mietityttää vain kun kilometrejä on kertynyt jo 61000km. Eikös se pyörälle oo jo aika reilusti?

Riippuu tietty hinnasta mutta 61k ei ole hyvin pidetylle Hondan Cebarille kun sisäänajo. Noilla ajelee kevyesti yli sata tonnia kun vaan pitää kunnossa.

edit: Täällähän on cartmannilla CBR myynnissä, löytynee selailemalla triidiä vähän takaisinpäin.
 
Riippuu tietty hinnasta mutta, 61k ei ole hyvin pidetylle Hondan Cebarille kun sisäänajo. Noilla ajelee kevyesti yli sata tonnia kun vaan pitää kunnossa.

Okei, no kaverikaan ei ole pyörää omistanut kuin hetken aikaa, eikä paljoa ole ajellut, tuli autokauppojen yhteydessä välissä. Perushuollot on kuulemma tehty ja ketju ja rattaat vaihdettu viime kesänä. Uudet renkaat on. Power commander ja Akrapovicin tehoputki löytyy. Nokkaketjun kiristin pitäisi kuulemma vaihtaa/huoltaa..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom