Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään koetin paljon omalla KTM:lla uskaltaa ajaa (radalla toki). 160km/h vauhdissa tuli supermotolla itsesuojeluvaisto vastaan. Saa pitää tosissaan kiinni, että pysyy penkillä. Tuuli ottaa todella rajusti jo 120km/h jälkeen.

Ite oon ajanu muutamat kerrat ~200km/h(varmaan sama rata oli mullakin). Hyvin pysyy penkillä, mutta ei se herkkua ole.
 
Oma LC4 tuskin kulkee 200km/h.

Onko kellään Dainesen nahkahousuja? Millaisia ovat mitoitukseltaan? Tekisi mieli tilata käytetyt sovittamatta...
 
Tänään koetin paljon omalla KTM:lla uskaltaa ajaa (radalla toki). 160km/h vauhdissa tuli supermotolla itsesuojeluvaisto vastaan. Saa pitää tosissaan kiinni, että pysyy penkillä. Tuuli ottaa todella rajusti jo 120km/h jälkeen.

Hullua. Tosiaan jo 120km/h tuntuu todella rankalta, tangosta saa pitää lujasti kiinni ja polvilla joutuu puristamaan tankkia ihan huolella. Välttelen tästä syystä motareita niin paljon kuin mahdollista.
 
Höpö höpö.
 
Niin tai omavastuu osuus voi olla pienempi varkauden tapauksessa jos VAT hyväksytyssä lukossa kiinni.
Ainoo pakollinen on ratti tai tankolukko.. mikä nyt sit virallinen nimi on.

Perhana, onko tosiaan näin. Tankolukko ei tietenkään tossa mun ruoskassa toimi.
 
Nahkallahan on tapana pienentyä bulkkisyklien mukaan. ;)

Valitettavasti. Toisaalta ihan positiivista, että noi samat housut mahtuu mulle vieläkin vaikka oon käyttänyt niitä 4 vuotta. Pitää varmaa viimestään ens kesänä ostaa uudet, ne alkaa olee kohta jo aika härskin näköset kaikessa tiukkuudessaan :nolo:

Mä suunnittelin jo, että ajan ensi vklp prätkällä 650km Kajaaniin moikkaamaan mutsia. Sitten se ilmotti, että siellä sataa lunta ja räntää. Jouduin ostaa dösälipun :face:
 
Tänään koetin paljon omalla KTM:lla uskaltaa ajaa (radalla toki). 160km/h vauhdissa tuli supermotolla itsesuojeluvaisto vastaan. Saa pitää tosissaan kiinni, että pysyy penkillä. Tuuli ottaa todella rajusti jo 120km/h jälkeen.

Ite tulin viime kesänä samaisella radalla 690 smc:llä kahva pohjassa n.22km. Mittari näytti 180km/h, todellisesta ei tietoa. Loput 230km tulin perus mittari-130km/h vauhdilla. Yllättävän vähän otti tuuli kiinni ja ihan hyvin pysyi kyydissä. Matkan päätteeksi vattalihakset vähän poltteli:D
 
Honda 600cbf. 2006. Otettu talvisäilöstä tänään liikenteeseen, mutta ;
Öljyt ja suodatin uusittu
Tankissa 1 / 4 osaa viimevuostista bensaa.
Lähti kohtuu nätisti käyntiin, hetken sai sahata mutta sitten hörähti ja jäi kerrasta käymään.
Hetken lämmettyään uskalti kokeilla kaasukahvaa, kun käy tyhjää, ja "vetää tappiin" reippaasti niin tuntuu että tukehtuu ensin mutta sitten rupee kiertämään. Tätä ei ilmene hitaasti kahvaa kääntämällä, tai jos kierrokset on ensin vaikka 3000 rpm kohdalla, ja siitä repäsee tappiin. Vain siis tyhjäkäynniltä.
Voiko johtua vanhasta bensasta ? tulpat ja ilmansuodatin on varmasti myös hyvä uusia.
 
Honda 600cbf. 2006. Otettu talvisäilöstä tänään liikenteeseen, mutta ;
Öljyt ja suodatin uusittu
Tankissa 1 / 4 osaa viimevuostista bensaa.
Lähti kohtuu nätisti käyntiin, hetken sai sahata mutta sitten hörähti ja jäi kerrasta käymään.
Hetken lämmettyään uskalti kokeilla kaasukahvaa, kun käy tyhjää, ja "vetää tappiin" reippaasti niin tuntuu että tukehtuu ensin mutta sitten rupee kiertämään. Tätä ei ilmene hitaasti kahvaa kääntämällä, tai jos kierrokset on ensin vaikka 3000 rpm kohdalla, ja siitä repäsee tappiin. Vain siis tyhjäkäynniltä.
Voiko johtua vanhasta bensasta ? tulpat ja ilmansuodatin on varmasti myös hyvä uusia.
Voi ja todennäköisesti johtuukin. Oma katiska teki just samaa ja sytytteli moottorin vikavaloakin, tuoretta bensaa tankki täyteen ja vähän hölskyttelyä ja kaikki ongelmat hävis. Varsinki 2-t vehkeissä tuntuu vielä tuo parasta ennen -polttoaineen merkitys korostuvan, ilosesti ampuu putkeen ja rokkailee muutenki miten sattuu vanhalla tavaralla.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi ja todennäköisesti johtuukin. Oma katiska teki just samaa ja sytytteli moottorin vikavaloakin, tuoretta bensaa tankki täyteen ja vähän hölskyttelyä ja kaikki ongelmat hävis. Varsinki 2-t vehkeissä tuntuu vielä tuo parasta ennen -polttoaineen merkitys korostuvan, ilosesti ampuu putkeen ja rokkailee muutenki miten sattuu vanhalla tavaralla.

Jeh ja vielä kun lykkää 98:sia talven jäljiltä niin pelittää vielä paremmin. No itse ajelen tosin pelkästään 98:lla läpi kesän :)
 
Jeh ja vielä kun lykkää 98:sia talven jäljiltä niin pelittää vielä paremmin. No itse ajelen tosin pelkästään 98:lla läpi kesän :)

99 V-POWERIA!

Tietääkö joku onko tossa uudessa V-POWER NITRO+ jotain uutta ja hienoa vanhaan verrattuna.
 
Voi ja todennäköisesti johtuukin. Oma katiska teki just samaa ja sytytteli moottorin vikavaloakin, tuoretta bensaa tankki täyteen ja vähän hölskyttelyä ja kaikki ongelmat hävis. Varsinki 2-t vehkeissä tuntuu vielä tuo parasta ennen -polttoaineen merkitys korostuvan, ilosesti ampuu putkeen ja rokkailee muutenki miten sattuu vanhalla tavaralla.

Tältä kaikelta välttyy kätevästi kun laittaa täyden tankillisen sekaan säilöntäaineet syksyllä ja ajaa sen verran, että säilöntäaine pääsee myös ruiskulle/kaasareille asti. Löytyy esim. Motorexilta nimellä Fuel stabiliser. Toinen vaihtoehto on ajaa syksyllä tankki riittävän kuivaksi ja laittaa kannullinen 4t pienkonebensaa tankkiin, säilöntäkestävyys on jopa 4-5v.
 
99 V-POWERIA!

Tietääkö joku onko tossa uudessa V-POWER NITRO+ jotain uutta ja hienoa vanhaan verrattuna.
Just lueskelin KTT:n siitä, ja tainnut muuta muutosta olla, kuin joku lisäaine. Markkinoinnissa mainostetaan lisäainetta, että puhdistaa ja voitelee moottoria paremmin. Eli käytännössä puhtaampi moottori, esim sylinterin seinämät ja näin ollen mäntä liikkuu mukavemmin. Kukkurana kaikkeen vielä tuo voiteleva ominaisuus. Omissa moottoreissa tosin tähän asti on voidellut öljy. Saa varmaan luopua öljynkäytöstä kokonaan, jos vaihtais tuohon ferrari-pensaan.

Eli yhteenvetona. Oktaaniluku sama, viinan määrä sama, uusi lisäaine ja korkeampi hinta. Ei tarvi koittaa. 98:lla mennään joka vehkeellä.
 
Eli yhteenvetona. Oktaaniluku sama, viinan määrä sama, uusi lisäaine ja korkeampi hinta. Ei tarvi koittaa. 98:lla mennään joka vehkeellä.

Ilman vittuiluja ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä on pointtisi juuri tuon 98:lla ajamiseen? Miksei 95 käy? :)
 
Edellisessä turbo-autossa suositeltiin käyttään 98-oktaanista. Joten se jäi periaatelinjalle autoilussa.

Ja taas kaikissa pienkoneissa ja kakspyöräsissä oon lyhyen elämäni käyttänyt 98:a. Eli saattaa olla että meen periaatepohjalla nykyään. Mutta viina viinana kurkkuun ja bensa raakana vaikka pakosarjaan saakka ;)

Jos omistasin jonkun pikkuturbo-auton niin luultavasti softaisin + vaihtaisin suuttimet 85:n sopivaks. Eli en mikään täys viinavastainen ole. Mut prätkään kyl aina 98:a.
 
joo, kyl omas autos ja mopos on 98:a käytetty sen jälkeen ku ne sotki 95:een viinaa lisää joukkoon.. molempiin pitäis 95E10 kelpaa, mut enpä lähde ottamaan "riskiä" ja on tämmöinen pienen miehen hiljainen protesti samalla.
 
Taas kävi yksi hermanni koeajolla. Lähti vielä tämän jälkeen katsomaan saman ikäistä 61tkm ajettua Yammun R6, jonka osti pois. Oli vielä 300e kalliimpikin :D Ajan tuon kohta puun ympärille ja otan vakuutuksesta rahat.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom