Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nopea kysymys porukalta, miten pesut ym vahaukset hoidetaan?

Voiski lauantaina käyä pesemässä ja nysväämässä viimevuotiset ötökät poies ja vahat pintaan...jokohan se akku olis latautunu? :rolleyes:

Ite oon kerran-pari kesässä autoglymin möhnät pintaan. Pikkupuhdistuksiin on käyttäny ainakin aiemmin Shellin huoltamoilta löytynyttä puhdistus+vahaliinaa.

edit: tietääk kukkaan onko oulussa joku asiallinen TI-halli missä olis painepesuria ym mopon nysväämiseen?
 
Hirveitä malmikasoja noi mz:tat ja toi isompi CCM. Itsellä oli sen sijaan joitakin vuosia sitten CCM 404 supermotona, painoa about sama kuin 525 kotarilla, alustassa samat WP:en romut kuin kotarissakin mutta koneena pommin varma dr400 motti, tosin se punakilpisen versio missä on 10hp enemmän kuin suzukin omissa katupyörissä. Sääli vaan ettei noita ollut kuin yksi ajamaton mobile.dessä nyt, josta siittäkään ei ollut oikeen kuvia tai mitään muutakaan infoa.

http://bikepics.com/members/vuohi/04404e/

Tuolla on pari kuvaa omasta ex.pyörästä, jos supermoton ostaisin kadulle niin penkoisin kyllä tuollaisen jostain väkisin esiin. Mielestäni aivan täydellinen pakettikadulle ja harvinaisuudesta vielä lisä pojot.

Näyttäisi painavan 137kg tuo isompi CCM ja tehoa 53hp, eihän tuo nyt mikään mahdottoman painava ole? Harvinaisuuden ja helppohuoltoisuuden takia olen jollain sairaalla tavalla iskenyt silmäni Baghiraan ja tuollaiseen CCM:ään. Siinä on vaan helvetinmoinen jumppaaminen, että tuollaisen saa uitettua suomeen kun ei asiasta ole kokemusta. Mitähän tuollaiseen olisi verot, entä mitä tuollaisen kuljettaminen suomeen kustantaisi? Tuossakin olisi perkeleen siistikuntoinen:

http://www.ebay.co.uk/itm/CCM-644-D...8821734?pt=UK_Motorcycles&hash=item1c320d6066

Pistetään vielä pari kuvaa:

other__ccm_644_dual_sport_2004_1_lgw.jpg


15229.1331323771.photo.JPG
 
Voiski lauantaina käyä pesemässä ja nysväämässä viimevuotiset ötökät poies ja vahat pintaan...jokohan se akku olis latautunu? :rolleyes:

Ite oon kerran-pari kesässä autoglymin möhnät pintaan. Pikkupuhdistuksiin on käyttäny ainakin aiemmin Shellin huoltamoilta löytynyttä puhdistus+vahaliinaa.

edit: tietääk kukkaan onko oulussa joku asiallinen TI-halli missä olis painepesuria ym mopon nysväämiseen?

Mites Hiirosen Neste? En tosin tiedä, onko painepesuria, mutta muuten pesu onnistuu kyllä. Samoin Alppilan ex-Nesteellä.
 
Eilen kävin maalla kaivamassa aittasta mopottimen. Ajattelin et ei varmaan lähe käyntiin kun puol vuotta seissy. Avain sisään ja nappia -> "PAMPATI PAMPATI.." mitään miettimättä. On se kova peli!
Jos vkl hakis cityyn, täällä onkin ollut liian vähän häiriötä viimeaikoina.

20130423_184806.webp

PS. Ostakee pois;)
 

Liitteet

  • 20130423_184806_2.webp
    20130423_184806_2.webp
    57,6 KB · Katsottu: 721
Nyt olis ajokamat ostettuna. Sweeping takki+housut+hanskat ja kaverilta popot jos vaan mahtuu jalkaan. Kypäränä marushin 779et kun lähti niin kovalla alennuksella.

Vielä noin kuukausi kärvistelyä että saan sen kolme kiloeuroa raavittua kasaan että saan jonkinlaisen vehkeen ostettua. Ihan vielä ei budjetti taivu.

- - - Updated - - -

Ei ole perkele vieläkään CBR mennyt kaupaksi, vaikein moottorivekotin myydä mitä olen ikinä omistanut. Erehdyin siltikin vilkaisemaan mobile.de:stä supermotoja, voi jumalauta näitä suomen hintoja. Seuraavaksi pyöräksi, mikäli tuosta CBR:stä pääsen koskaan eroon muuten kuin vakuutuspetoksella, voisi olla LC4 KTM. Olen jopa pari iltaa vilkuillut Mz Baghiroita supermotoina, voisi olla ihan mielenkiintoinen laite pienillä ulkonäöllisillä muutoksilla. Tollasia nyt ensialkuun pisti tuolta silmään, mitähän noiden hinnat tulis olemaan tuotuna suomeen, verot maksettuna ja kilvitettynä? Tai ylipäätään minkä verran kuljetuksesta jne suomeen joutuu maksamaan, verot nyt vaihtelee pyöräkohtaisesti.

Ostasin heti jos olis vaan budjetti nyt jo kunnossa. Mut ei maha mitään kun tuli vähän kulujakin tässä puskista. Pakko kuukausi vielä venata.
 
Äsken laitoin CBR:n tulille ekaa kertaa tälle vuotta, pitää lähtä kohta ajamaan.

Tuli laitettua myös ilmotus myyntipuolelle, opiskeluiden takia pitää pyörästä luopua. Käykää kattomassa jos on hyvälle pyörälle tarvetta. 2000 eurolla lähtee ja papereiden mukaan on alle 25kW tehoinen eli pikku-A:lla saa ajaa.
 
Vielä uupuu pyörästä jarruletkut eteen, jarruvalon anturi ja katsastus. Viikonloppuna meinaan kyllä harrastaa outlawbiker-meininkiä ja ajella silti (ainakin naapuriin aamuahville). :D
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä vitun TRACTION CONTROL!?
 
Kun nykypyörissä alkaa varsinaiset takakatteet/rungot olemaan noin lyhyitä pitää kilpi tuoda tollasella telineellä takarenkaan taakse, jolloin rengas mahtuu liikkumaan ylös-alas tuossa kolossaan. Toinen vaihtoehto on kääntää kilpi loivempaan kulmaan, joka ei taas kelpaa tieliikennelaille tai jollekkin säädöksille...

Ja tuo luiston esto on kyllä ainakin itselle mieluisa kapistus, varsinkin kun prätkissä ovat poikkeuksetta säädettäviä/pois kytkettäviä. Pari kertaa olen itse päässyt jollain uudemmalla kilokyykyllä testailemaan missä moista elektroniikka löytyy. Ja onhan se nyt sillon tällöin siistiä, että esim pystyy käyttämään kaikkia vaihteita, myös sitä ykköstä ilman että pulssi nousee kahteensataan ja elin iänodote laskee pariin minuuttiin :D

Kaikille kelle toi luistonesto juttu ei aukea suosittelen mutkasta kiihdyttämis harjoituksia vm.04 zx-10r kawalla ykkös vaihteella :D
 
Ensin oli hiekkatietä, sitten oli kinttupolkua ja lopulta ei ollut mitään. Tuntu että kotka ois vähän huutanut nappuloita alle. Ei ihan onnistunut puunrunkojen ylitykset smotoilla. Päätin että varmana meen niin pitkälle että pääsen asutukseen, en ihan päässyt. Tuossa kuvassa oon tullut jo takaspäin, eli ei pahimmasta paikasta. Ei vaan yksinkertasesti ollut pitoo. Mutta tulipahan testattua että flektikin toimii, se nimittäin alko huutaan samaan aikaan, kun kuskille alko tulla hikikarpalot otsalle.
IMG_20130424_175701.webp
 
Toki, ranne mm. reagoi millisekuntiasteikon vasteella esimerkiksi äkillisiin ajoradan pidon muutoksiin :)

Näin se menee, rannevastetta voi treenata intensiivisellä vemppaamisella ja ejakuloinnin tarkalla ajoittamisella. Itsellä sen verran historiaa takana, että tuntuma on hyvä:)

Joo oot oikeassa. Mutta edelleen oon sitä mieltä, et kuskin pitää haistella ajorataa ja sitä mukaan availla kaasua. Nythän puhuttiin kadulla ajamisesta, eikä radalla
 
Näin se menee, rannevastetta voi treenata intensiivisellä vemppaamisella ja ejakuloinnin tarkalla ajoittamisella. Itsellä sen verran historiaa takana, että tuntuma on hyvä:)

Joo oot oikeassa. Mutta edelleen oon sitä mieltä, et kuskin pitää haistella ajorataa ja sitä mukaan availla kaasua. Nythän puhuttiin kadulla ajamisesta, eikä radalla

Ei sillä ole niin väliä ollaanko radalla vai kadulla. Isompi ero tulee siinä ollaanko kääntymässä vai menossa suoraan. Kun pyörä on pystyssä niin siinä ehtii kuka tahansa wnb rossi säätelemään sillä ranteellaan kaasua ihan hyvin, mutkassa taas tarvitaan vähän enemmän kokemusta ja kiveksiä siihen kaasun säätelyyn. Tästä johtuen suurin osa ajaa fiksusti varman päälle mutkista ulos, seuraavaksi suurin osa luistelee tuurilla pystyssä kunnes highsideri tulee ja korjaa satonsa, ja hyvin pienellä osalla kuskeista riittää se ranne kontrolli siihen mitä luistonesto saa aikaan.

Joku kuka seuraa motogp:tä tai superbikeä saattaa huomata, että myös ammattilaisilla ovat highsiderit vähentyneet roimasti elektroniikan myötä.
 
Luistava pyörä ei yllätä :)
Sen vähäsen mitä oon päässy luistelee pyörän kanssa, niin mukavampi se on köllähtää niin että pyörä luistaa alta.. Haisaiderit sattuu ihan homo kipiää!

Terveisin "Minä tiedän tämän!"

Jokoha huomenna raaskis mennä laittaa mopoa ajokuntoon..
 
Back
Ylös Bottom